Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
mihajlo
Novinec
 
Prispevkov: 173
Pridružen: Po avg 30, 2004 6:40 am

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a mihajlo Če feb 27, 2014 11:36 am

1.6 TDI bi prej primerjal z 1.2 TSI, sploh v Golfu. 1.2 TSI ima pri meni v kombinaciji 6,5 porabe mestne vožnje (70%) in relacije (30%). Pri 1.4 TSI računaj cca 0,5 l/100 do 0,7 l/100 pribitka. Po avtocesti zna bit 1.2 TSI zadovoljen tudi z 5.0 l/100km (seveda ne polno naložen)

1.2 TSI je za po mestu in po avtocesti odlična izbira, motor se zelo hitro ogreje, je tih, če ga pa stisneš pa tudi da ven poln zvok...

1.4 TSI je pa že bolj živahna zadeva, ko ga spustiš preko 4.000rpm in že malo športno zarenči :twisted:

1.6 TDI sem vozil, motor je lesen za po mestu, zbudi se šele pri 2.000 rpm, ima samo pet prestav, pozimi se bo v 20 km komaj ogrel.

Vse in še več pa ti bo povedala testna vožnja (in ne poslušat preveč prodajalca) ker ti prodal magari GTIja, če boš spraševal brez da bi probal.

Prelomno točko dizl vs. bencinar pa preveri na: http://www.diesel-oder-benzin.de/
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a ban Če feb 27, 2014 11:39 am

Primerjam, golf TDI je točno za jurja dražji kot TSI (122KM), gledam comfortline opremo. Zdej pa računaj pri kolk km to razliko dobiš nazaj. Pa TDI ma 5 brzin, TSI pa 6. Če priemrjaš pa 1.2 TSI je pa razlika celo 2 jurja v korist bencinarja.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a ban Če feb 27, 2014 11:42 am

.com je napisal/-a:
ban je napisal/-a:O katermu modelu pa sploh govorimo? Je malo razlika če gledaš polota ali pa pasata.

Nobene razlike ni, ce gledas polota ali passata... Passat najbrž odpade, ker je idiotsko vzeti motor s tako malim/švoh motorjem ... Glede na to, da soforumaš naredi 20km v eno smer in da ima s tce porabo 6,x, vsekakor priporočam bencinarja...ker v 20ih km bo lahko imel bencinar manjšo porabo kot dizel...

Se ne bi ravno strinjal. Razlika v porabi je sigurno, pri polu bo ta razlika, bencin vs. dizel manjša kot pri pasatu dizel vs. bencinar.
 
jordan
Novinec
 
Prispevkov: 270
Pridružen: Pe feb 04, 2005 1:49 pm

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a jordan Če feb 27, 2014 11:59 am

ban je napisal/-a:Primerjam, golf TDI je točno za jurja dražji kot TSI (122KM), gledam comfortline opremo. Zdej pa računaj pri kolk km to razliko dobiš nazaj. Pa TDI ma 5 brzin, TSI pa 6. Če priemrjaš pa 1.2 TSI je pa razlika celo 2 jurja v korist bencinarja.


če vzames porabo po sprintmonitorju, kjer je tisoč vozil v sistemu, je razlika 1,7 litra na sto realna! Ob današnjih cenah goriva, to prineseš notri v dveh letih oz. 40.000 km. Če bo avto vozil do 200.000, kot ima namen, bo privarceval na gorivu 4.000€ in verjetno bo dobil tudi kakšnih par 100€ več tudi ob prodaji tdi. Za vozit poo mestu je tdi obup, ker tezje speljuje. Na relacijski se tudi dizel veliko hitreje segreje, še posebno ko je stalno in enakomerno med 2.200 in 2.500 obratih v 5. prestavi. Kdo upa napovedati, kakšna bo cena goriva čez 5 let?
 
Uporabniški avatar
.com
Uporabnik
 
Prispevkov: 993
Pridružen: Če avg 18, 2011 4:09 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a .com Če feb 27, 2014 12:16 pm

jordan je napisal/-a:
ban je napisal/-a:Primerjam, golf TDI je točno za jurja dražji kot TSI (122KM), gledam comfortline opremo. Zdej pa računaj pri kolk km to razliko dobiš nazaj. Pa TDI ma 5 brzin, TSI pa 6. Če priemrjaš pa 1.2 TSI je pa razlika celo 2 jurja v korist bencinarja.


če vzames porabo po sprintmonitorju, kjer je tisoč vozil v sistemu, je razlika 1,7 litra na sto realna! Ob današnjih cenah goriva, to prineseš notri v dveh letih oz. 40.000 km. Če bo avto vozil do 200.000, kot ima namen, bo privarceval na gorivu 4.000€ in verjetno bo dobil tudi kakšnih par 100€ več tudi ob prodaji tdi. Za vozit poo mestu je tdi obup, ker tezje speljuje. Na relacijski se tudi dizel veliko hitreje segreje, še posebno ko je stalno in enakomerno med 2.200 in 2.500 obratih v 5. prestavi. Kdo upa napovedati, kakšna bo cena goriva čez 5 let?


kdo pa pravi, da se ne bo obrnila cena bencin-dizel?
namreč, ko bo dovolj velik % avtomobilov na dizel, se zna zgoditi, da bo dizel takrat 1,6eur pa bencin 1,3 ...nikoli se ne ve...

@ban... kdo pri zdravi pameti bo šel naročiti/kupiti passata pri tonaži 1500kg + s 1.6tdi ali 1.4tsi motorjem??? -zato sem tudi repliciral... ostalo mi je kristalno jasno...
@peroRS ... jaz mu pa ne bi priporočal 1.2, ker se mi vseeno zdi, da je bolje imeti kakšnega vranca in kakšen Nm navora več kot premalo...
| GOLF 6 in 7 | TSI power |
 
jordan
Novinec
 
Prispevkov: 270
Pridružen: Pe feb 04, 2005 1:49 pm

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a jordan Če feb 27, 2014 12:24 pm

.com je napisal/-a:
jordan je napisal/-a:
ban je napisal/-a:Primerjam, golf TDI je točno za jurja dražji kot TSI (122KM), gledam comfortline opremo. Zdej pa računaj pri kolk km to razliko dobiš nazaj. Pa TDI ma 5 brzin, TSI pa 6. Če priemrjaš pa 1.2 TSI je pa razlika celo 2 jurja v korist bencinarja.


če vzames porabo po sprintmonitorju, kjer je tisoč vozil v sistemu, je razlika 1,7 litra na sto realna! Ob današnjih cenah goriva, to prineseš notri v dveh letih oz. 40.000 km. Če bo avto vozil do 200.000, kot ima namen, bo privarceval na gorivu 4.000€ in verjetno bo dobil tudi kakšnih par 100€ več tudi ob prodaji tdi. Za vozit poo mestu je tdi obup, ker tezje speljuje. Na relacijski se tudi dizel veliko hitreje segreje, še posebno ko je stalno in enakomerno med 2.200 in 2.500 obratih v 5. prestavi. Kdo upa napovedati, kakšna bo cena goriva čez 5 let?


kdo pa pravi, da se ne bo obrnila cena bencin-dizel?
namreč, ko bo dovolj velik % avtomobilov na dizel, se zna zgoditi, da bo dizel takrat 1,6eur pa bencin 1,3 ...nikoli se ne ve...

@ban... kdo pri zdravi pameti bo šel naročiti/kupiti passata pri tonaži 1500kg + s 1.6tdi ali 1.4tsi motorjem??? -zato sem tudi repliciral... ostalo mi je kristalno jasno...
@peroRS ... jaz mu pa ne bi priporočal 1.2, ker se mi vseeno zdi, da je bolje imeti kakšnega vranca in kakšen Nm navora več kot premalo...



Nisem vzel vrednost različnih goriv, v računu je le razlika porabe 1.7 pomnožena z ceno bencina. Če bi računal ceno vožnje z nafto na sto km prevoženih in ceno vožnje z bencinom, bi bila razlika še večja. Sicer pa se prodajajo tudi kombiji, ki imajo le 105km in se kljub teži lepo premikajo.

Pa preberi si naslov teme, poizveduje po kvarljivosti in ekonomičnosti!
Zadnjič spremenil jordan, dne Če feb 27, 2014 12:27 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a Jerch_ Če feb 27, 2014 12:25 pm

človek še ni napisal za kateri avto točno se je ogrel.. ker pa že finflate s to 6. prestavo. ravno je prišla ven spet octavia greenline. 110konjev in 6. prestav s podaljšano 6. če na spisek opreme dodaš tempomat, xenon imaš že zelo spodoben avto in z malo pogajalskih sposobnosti ga dobiš za manj kot je postavljena osnovna cena :D
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a ban Če feb 27, 2014 12:30 pm

.com je napisal/-a:
jordan je napisal/-a:
ban je napisal/-a:Primerjam, golf TDI je točno za jurja dražji kot TSI (122KM), gledam comfortline opremo. Zdej pa računaj pri kolk km to razliko dobiš nazaj. Pa TDI ma 5 brzin, TSI pa 6. Če priemrjaš pa 1.2 TSI je pa razlika celo 2 jurja v korist bencinarja.


če vzames porabo po sprintmonitorju, kjer je tisoč vozil v sistemu, je razlika 1,7 litra na sto realna! Ob današnjih cenah goriva, to prineseš notri v dveh letih oz. 40.000 km. Če bo avto vozil do 200.000, kot ima namen, bo privarceval na gorivu 4.000€ in verjetno bo dobil tudi kakšnih par 100€ več tudi ob prodaji tdi. Za vozit poo mestu je tdi obup, ker tezje speljuje. Na relacijski se tudi dizel veliko hitreje segreje, še posebno ko je stalno in enakomerno med 2.200 in 2.500 obratih v 5. prestavi. Kdo upa napovedati, kakšna bo cena goriva čez 5 let?


kdo pa pravi, da se ne bo obrnila cena bencin-dizel?
namreč, ko bo dovolj velik % avtomobilov na dizel, se zna zgoditi, da bo dizel takrat 1,6eur pa bencin 1,3 ...nikoli se ne ve...

@ban... kdo pri zdravi pameti bo šel naročiti/kupiti passata pri tonaži 1500kg + s 1.6tdi ali 1.4tsi motorjem??? -zato sem tudi repliciral... ostalo mi je kristalno jasno...
@peroRS ... jaz mu pa ne bi priporočal 1.2, ker se mi vseeno zdi, da je bolje imeti kakšnega vranca in kakšen Nm navora več kot premalo...

Jaz, ker delam na leto 10 kkm in imam veliko kratkih mestnih realcij. Kljub višji porabi bi vzel bencinarja :)
 
jordan
Novinec
 
Prispevkov: 270
Pridružen: Pe feb 04, 2005 1:49 pm

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a jordan Če feb 27, 2014 12:34 pm

Zdaj si pa povedal. Jasno da bencinar, kratka mestna vožnja in le 10.000km na leto.
 
blaz2013
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: To dec 03, 2013 3:50 pm

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a blaz2013 Če feb 27, 2014 12:42 pm

yashica je napisal/-a:
blaz2013 je napisal/-a: Gledamo škodo rapid spaceback ali pa golfa. Pri škodi je slabši občutek glede notranjosti ampak gledamo tudi na finance, za motorje pa tako pravijo da so skoraj identični.


Daleč od tega, da bi bili motorji identični. Rapid ima še stare s ketno gnane tsi-je, dočim ima golf povsem nove z zobatim jermenom gnane motorje(1.2 in 1.4 tsi), ki so precej bolj kultivirani oziroma imajo bolj miren tek in kar je bistvo - eno fatalno napako manj!


danes sem klical na porsche ljubljana na servis, in mi je rekel da rapid spaceback prihaja samo še z jermenom in ni več verige. Tako sklepam da je zamenjana mašina. Začetni spacebacki so imeli verige(bencin) sedaj pa nimajo več. Po mojem človek govori resnico.
 
Uporabniški avatar
.com
Uporabnik
 
Prispevkov: 993
Pridružen: Če avg 18, 2011 4:09 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a .com Če feb 27, 2014 12:54 pm

jordan je napisal/-a:Nisem vzel vrednost različnih goriv, v računu je le razlika porabe 1.7 pomnožena z ceno bencina. Če bi računal ceno vožnje z nafto na sto km prevoženih in ceno vožnje z bencinom, bi bila razlika še večja. Sicer pa se prodajajo tudi kombiji, ki imajo le 105km in se kljub teži lepo premikajo.

Pa preberi si naslov teme, poizveduje po kvarljivosti in ekonomičnosti!


A se res mora zmeraj najti kakšen pametnjakovič?
REPLICIRAL SEM NA TO, ko si napisal kdo upa napovedati, kakšna bo cena goriva čez 5 let...

pejva naprej... 105KM in kilaža nad 1400kg ne grejo skupaj... kakšne imaš ti kriterije o tem, kaj se lepo premika-ne vem... Zgleda, da si z vsem (pre)zadovoljen
jaz imam 1300kg težak avto in malo več konjev kot je 105, pa je še zmeraj podhranjen avto... Optimalno bi bilo dizel, 150km, pa 1300-1400kg - varčen, poskočen...
pa nima veze to z vprašanjem avtorja...

pa še zadnje: Kvarljivost in ekonomičnost:
kvarljivost 1.4tsi (stari motor z verigo)- poznam veliko ljudi, ki nimajo niti ene težavice, kaj šele težave s tem motorjem... Potem je pa tu še soforumaš yashica, ki pa je imel toliko težav, da je nadomestil še za vse ostale, kateri jih nimamo.
praktično jaz(golf6) samo tankam(95, ker po 100tki ni potrebe), reden servis na 15.000 (mali 55eur, max sem plačal mislim da 170) in to je to...
nobenih težav, nič... Vožnja praktično povsod, mesto(LJ), obvoznica, avtocesta (CE, KR...) in regionalke... Povprečje imam 6,7l/4000km ali kolikor že obrne števec na ''dvojki''-overall
povem ti tudi tole... če ga šparam, je poraba blizu blizu dizelski... če ga pa žgem, pa 2,5l višja...
1.6tdi - vozil oz. prevozil vsaj 5000km z njim(testi ipd.) - soliden motorček za v golfa za po mestu...dovolj poskočen! za avtocesto se mu pozna odsotnost 6.te prestave... Jo kar pogrešam!
servisi so malenkost dražji, problem pa nastane pri DPF filtru - 20km v eno stran lahko pomeni ali: dom, dvesto metrov do AC, 18km AC in nato preostanek do parkinga službe; DPF popolnoma ustreza
lahko pa pomeni to: dom, semafor,semafor,semafor,semafor,semafor... mesto, start-stop ipd... kateri pa nikakor! ni primeren za DPF filtre... Pravtako startstop sistem v drugem primeru ne bi delal, ker se avto niti segrel ne bi do delovne temperature... poznam kar nekaj primerov, kjer po ustavitvi start-stop sistema avto ni več vžgal... -kaj storiti v gneči, ko je treba speljat? - jah nič, ali porint avto na stran ali pa počakat na avtovleko... ker vžgat več noče...pač, govorim o par primerih...
Komoditeta: na strani bencinarja, ker je tišji(praktično NESLIŠEN) in hitro se segreje..

kaj bi še rad? :lol:
| GOLF 6 in 7 | TSI power |
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a J.McLane Če feb 27, 2014 1:25 pm

.com je napisal/-a:@ban... kdo pri zdravi pameti bo šel naročiti/kupiti passata pri tonaži 1500kg + s 1.6tdi ali 1.4tsi motorjem??? -zato sem tudi repliciral... ostalo mi je kristalno jasno...


Moj tast (1.6 TDI) =P Čeprav 1.4 TSI v Passatu je že spodoben (2 do 3,7 s hitrejši do sto odvisno koliko konjev)

Smo pa že večkrat debatirali o tem da sta primerljiva:
1.6 TDI in 1.2 TSI (5,5 vs 6,24 l/100 km)
2.0 TDI in 1.4 TSI (140 KM) (5,95 vs 6,98 l/100 km)

Tako da jordan ne vem kateri spritmonitor si ti gledal, da si prišel do 1.7 l razlike
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
jordan
Novinec
 
Prispevkov: 270
Pridružen: Pe feb 04, 2005 1:49 pm

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a jordan Če feb 27, 2014 2:10 pm

J.McLane je napisal/-a:
.com je napisal/-a:@ban... kdo pri zdravi pameti bo šel naročiti/kupiti passata pri tonaži 1500kg + s 1.6tdi ali 1.4tsi motorjem??? -zato sem tudi repliciral... ostalo mi je kristalno jasno...


Moj tast (1.6 TDI) =P Čeprav 1.4 TSI v Passatu je že spodoben (2 do 3,7 s hitrejši do sto odvisno koliko konjev)

Smo pa že večkrat debatirali o tem da sta primerljiva:
1.6 TDI in 1.2 TSI (5,5 vs 6,24 l/100 km)
2.0 TDI in 1.4 TSI (140 KM) (5,95 vs 6,98 l/100 km)

Tako da jordan ne vem kateri spritmonitor si ti gledal, da si prišel do 1.7 l razlike


golf 1.6 tdi 105ps - 300 uporabnikov
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/50-Volkswagen/452-Golf.html?fueltype=1&constyear_s=2009&power_s=105&power_e=105&gearing=1&exactmodel=1.6&powerunit=2

golf TSI 122 ps - 567 uporabnikov
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/50-Volkswagen/452-Golf.html?fueltype=2&constyear_s=2008&power_s=122&power_e=122&gearing=1&powerunit=2

Razlika 1,73 litra pri 867 voznikih. Moj odgovor, ko je avtor članka vprašal: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost.

Pridni bodite, grem se zabavat :D
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a ban Če feb 27, 2014 2:47 pm

Če gledamo porabo od letnika 2013, kjer so same VII je poraba še pol litra nižja, je pa res, da je samo 37 uporabnikov zajetih
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a peroRS Če feb 27, 2014 4:33 pm

blaz2013 je napisal/-a:danes sem klical na porsche ljubljana na servis, in mi je rekel da rapid spaceback prihaja samo še z jermenom in ni več verige. Tako sklepam da je zamenjana mašina. Začetni spacebacki so imeli verige(bencin) sedaj pa nimajo več. Po mojem človek govori resnico.


Na uvoznika si klical in pričakuješ realne podatke? Se bom vzdržal komentarja. Tam imajo tako znanje o avtih kot jaz o zadnjem delu Lune :roll:
Pojdi v salon in odpri havbo pa boš videl kaj je notri. Veriga.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a ~toMmy~ Če feb 27, 2014 4:34 pm

blaz2013 je napisal/-a:To ne kupujem zase, jaz sem zadovoljen z svojim in ne načrtujem prodaje. To kupuje moj oče. Gledamo škodo rapid spaceback ali pa golfa. Pri škodi je slabši občutek glede notranjosti ampak gledamo tudi na finance, za motorje pa tako pravijo da so skoraj identični.


Čista zmaga, kar se tiče razmerja cena/dobljeno je Octavia Greenline 1.6 TDI 110KM, ki je dobro opremljena, in ima zmogljivejšo različico 1.6 TDI-ja z izredno nizko porabo, ima pa tudi zelo ugodno financiranje. Slabost je mogoče to, da je verjetno znižana zaradi porabe in mogoče nekoliko manj udobna oz. uporabna po slabših cestah.

Rapid je neke vrste "nizkocenovnik z relativno visoko ceno", v tem primeru bi raje pogledal za kakšnim Polotom, ker z Golfom/Leonom/Octavio se itak ne more niti približno primerjat, če se mu približaš na manj kot kakšen kilometer. Za več kot 15k km na leto ga osebno nebi niti povohal.

Če je Octavia prevelika, je dobra alternativa še dokaj ugoden Seat Leon.

Za dokaj umirjeno vožnjo in takšno letno kilometrino (ter prodajo pri recimo 200k km) bi gledal 1.6 TDI, ker je pri nižjih obratih zaradi navora teoretično podobno zmogljiv kot 1.4 TSI, porabi precej manj (sploh omenjena Octavia Greenline) in ga bo najverjetneje lažje prodat (za višjo ceno seveda).
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a maniaxxx Če feb 27, 2014 5:31 pm

evo porabe: leon 1.2 tsi cca 8 l, golf vi 1.4 tsi cca 7 litrov, golf vii 1.6 tdi dobre 5 l, isti voznik, ista relacija, leon 17 col, 1.4 tsi 18 col, 1.6tdi 16 col ( pozimi vsi 15 col ).

Okvare...1.2 tsi menjan motor, 1.4 tsi prodan preden je začel delati težave, 1.6 tdi zaenkrat nič.

5 ali 6 prestav je pa vseeno, važno je razmerje. Kot primer sem pri 130 s focusom in 5 prestavami imel MANJ vrtljajev kot z mazdo in 6 prestavami, tako da samo število prestav en drek pomeni, razen da se hvališ da jih imaš 6 :mrgreen:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
blaz2013
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: To dec 03, 2013 3:50 pm

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a blaz2013 Če feb 27, 2014 6:59 pm

peroRS je napisal/-a:
blaz2013 je napisal/-a:danes sem klical na porsche ljubljana na servis, in mi je rekel da rapid spaceback prihaja samo še z jermenom in ni več verige. Tako sklepam da je zamenjana mašina. Začetni spacebacki so imeli verige(bencin) sedaj pa nimajo več. Po mojem človek govori resnico.


Na uvoznika si klical in pričakuješ realne podatke? Se bom vzdržal komentarja. Tam imajo tako znanje o avtih kot jaz o zadnjem delu Lune :roll:
Pojdi v salon in odpri havbo pa boš videl kaj je notri. Veriga.


Ja v salonu, je benciner z verigo, ker je bil nared pred datumom spremembe zamenjave motorja. Od ne vem katerega datuma proizvodnje je pa jermen notr.

Kakorkoli, hvala vsem za odgovore. Odločili smo se da kupimo dizla, 1.6 tdi 90 konjev ali mogoče 105km. Prevladalo je to da servisi med bencinerjem in dizlom ni neke velike razlike. Cestni sklad se tako ali tako plača na kubituro in ne na vrsto goriva, v registraciji ni neke razlike, poleg tega pa je 1.6 tdi manj "navita" kot 1.4tsi. Če je na sto kilometrov 1,5 eura ceneje vožnja, je to na 200.000km 3000 eur ali pa še malo več, v ceni novega pa ne bo neke razlike. Vozimo večinoma relacijsko in avtoceste. Crkne lahko pa vedno kaj, to je pri vsaki mašini riziko.

Še enkrat hvala vsem na forumu.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a yashica Če feb 27, 2014 7:36 pm

blaz2013 je napisal/-a:
danes sem klical na porsche ljubljana na servis, in mi je rekel da rapid spaceback prihaja samo še z jermenom in ni več verige. Tako sklepam da je zamenjana mašina. Začetni spacebacki so imeli verige(bencin) sedaj pa nimajo več. Po mojem človek govori resnico.


Nekako ne gre skupaj. Rapid stoji na platformi A05+, ki je značilna samo zanj, Seat Toleda in kitajska modela vw Santana in Jetta Night. Indijski Rapid recimo stoji na osnovi stare platforme(Polo) A05.
Novi tsi motorji so prilagojeni povsem novi vagovi platformi - Modularer Querbaukasten oziroma krajše MQB, ki jo pa Rapid kot "nizkocenovnik" ne premore ima jo pa Octavia. Ko pridem z bolniške bom preveril kaj točno od tvojega vira drži.

Če misliš vzet 1.6 tdi-ja vzami 105KM verzijo. Torej ste se odločili za Rapida?

Naj vam dobro služi ;)
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: 1.6tdi ali 1.4tsi: okvare-ekonomičnost

Napisal/-a Blinder Če feb 27, 2014 8:12 pm

kot da kupiš 1.2 tdi namesto gti, ker boš z 1.2 tdi privarčeval... pa dalo bi se debatirat kira mašina je bolj navita. 1.4 tsi počiva pri 122 konjih.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 3 gostov