jordan je napisal/-a:Nisem vzel vrednost različnih goriv, v računu je le razlika porabe 1.7 pomnožena z ceno bencina. Če bi računal ceno vožnje z nafto na sto km prevoženih in ceno vožnje z bencinom, bi bila razlika še večja. Sicer pa se prodajajo tudi kombiji, ki imajo le 105km in se kljub teži lepo premikajo.
Pa preberi si naslov teme, poizveduje po kvarljivosti in ekonomičnosti!
A se res mora zmeraj najti kakšen pametnjakovič?
REPLICIRAL SEM NA TO, ko si napisal kdo upa napovedati, kakšna bo cena goriva čez 5 let...
pejva naprej... 105KM in kilaža nad 1400kg ne grejo skupaj... kakšne imaš ti kriterije o tem, kaj se lepo premika-ne vem... Zgleda, da si z vsem (pre)zadovoljen
jaz imam 1300kg težak avto in malo več konjev kot je 105, pa je še zmeraj podhranjen avto... Optimalno bi bilo dizel, 150km, pa 1300-1400kg - varčen, poskočen...
pa nima veze to z vprašanjem avtorja...
pa še zadnje: Kvarljivost in ekonomičnost:
kvarljivost 1.4tsi (stari motor z verigo)- poznam veliko ljudi, ki nimajo niti ene težavice, kaj šele težave s tem motorjem... Potem je pa tu še soforumaš yashica, ki pa je imel toliko težav, da je nadomestil še za vse ostale, kateri jih nimamo.
praktično jaz(golf6) samo tankam(95, ker po 100tki ni potrebe), reden servis na 15.000 (mali 55eur, max sem plačal mislim da 170) in to je to...
nobenih težav, nič... Vožnja praktično povsod, mesto(LJ), obvoznica, avtocesta (CE, KR...) in regionalke... Povprečje imam 6,7l/4000km ali kolikor že obrne števec na ''dvojki''-overall
povem ti tudi tole... če ga šparam, je poraba blizu blizu dizelski... če ga pa žgem, pa 2,5l višja...
1.6tdi - vozil oz. prevozil vsaj 5000km z njim(testi ipd.) - soliden motorček za v golfa za po mestu...dovolj poskočen! za avtocesto se mu pozna odsotnost 6.te prestave... Jo kar pogrešam!
servisi so malenkost dražji, problem pa nastane pri DPF filtru - 20km v eno stran lahko pomeni ali: dom, dvesto metrov do AC, 18km AC in nato preostanek do parkinga službe; DPF popolnoma ustreza
lahko pa pomeni to: dom, semafor,semafor,semafor,semafor,semafor... mesto, start-stop ipd... kateri pa nikakor! ni primeren za DPF filtre... Pravtako startstop sistem v drugem primeru ne bi delal, ker se avto niti segrel ne bi do delovne temperature... poznam kar nekaj primerov, kjer po ustavitvi start-stop sistema avto ni več vžgal... -kaj storiti v gneči, ko je treba speljat? - jah nič, ali porint avto na stran ali pa počakat na avtovleko... ker vžgat več noče...pač, govorim o par primerih...
Komoditeta: na strani bencinarja, ker je tišji(praktično NESLIŠEN) in hitro se segreje..
kaj bi še rad?
