joztom je napisal/-a:Spoštujem različna mnenja, ni pa to iz prakse. Papagajenje iz raznih forumov ne more zamenjati mojih cca 2mio km, pa sem začel leta 1969 z F600D, pa nato 126P, pa R4 745 AlfaRomeo, pa Gordini, pa R4 1100, pa R21 GTX 2.0, pa do V6/24V, pa še nešteto drugih. Še vedno vozim s sabo leseno kišto z vsemi abcigerji, kiloključi in rezervnimi cevmi, pa so mi najboljši prijatelji s šlep-službami in na AMZS. Rad pomagam brezveznikom v marinah itd. Vsak pač po svoje. Jebešmaliavto, pa imam doma popolnoma novi C3 z ECO 3 cilindri, klimo in vsem živim.
Tole je teoretično komaj sprejemljivo, kaj šele praktično sploh pa varno. Se pravi si vozil 15 ur brez najmanjšega postanka s povprečno hitrostjo 100kmh?_furby_ je napisal/-a:
z njo sem komot v enem dnevu naredil 1500km.
comfortably numb je napisal/-a:Tole je teoretično komaj sprejemljivo, kaj šele praktično sploh pa varno. Se pravi si vozil 15 ur brez najmanjšega postanka s povprečno hitrostjo 100kmh?_furby_ je napisal/-a:
z njo sem komot v enem dnevu naredil 1500km.
matey18 je napisal/-a:comfortably numb je napisal/-a:Tole je teoretično komaj sprejemljivo, kaj šele praktično sploh pa varno. Se pravi si vozil 15 ur brez najmanjšega postanka s povprečno hitrostjo 100kmh?_furby_ je napisal/-a:
z njo sem komot v enem dnevu naredil 1500km.
V kaj se eni podajate računatMogoče je pa punca vozila še kaj vmes???
tr00per je napisal/-a:sem šel par let nazaj v šusu iz Kranja v Pulo in nazaj, s tem, da sem nazaj grede se striktno izogibal avtoceste, delal ovinke in ga na Črni Kal ter izven naselij gnal na polno...aja, avto je bil pa 1.0 peugeot 106. Pa se ni pojavila nobena nova težava
ghandaed je napisal/-a:Avtomobili so zasnovani, da zdržijo maksimalno obremenitev. Tudi če ga goniš na blokadi po AC cel dan nima kaj bit. Bodi pozoren na temperaturo hladilne tekočine in porabo olja.
Been there, done that!
joztom je napisal/-a:Če želiš imeti npr. povprečje 105 na uro, moraš skoraj stalno žgati okoli 160-165, to je primer Nemčija, večja hitrost gre le na redkih odskeih. Že minimalni zapleti, zatikanje prometa, tankanje, ti prepolovijo povprečje. Šele ob taki dinamiki se približaš povprečju 105. To je za 10-12 urno vožnjo zares hud in rizičen zalogaj, ki terja kar dober avto in dobro pripravo, naspanost in predvsem prakso.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 14 gostov