
King1 je napisal/-a:Eh res očitno nihče ni dojel bistva mojega posta. Se umikam iz debate ker vidim, da jih večina tuli v en rog jest pa v drugega.
lp
p.s. pa upam, ti ne zgnije golf če eno leto. Z tem mislim, da ti vrata dol padejo ker bo tečaj pregnit.
Tudi to je nek mit. Imam soseda z II, pa je cel gnil, imel sem III, pa je gnil vsepovsod, imam passata in ima tudi nekaj rje (verjetno kakšna popravila prejšnjega lastnika, za katere se mi ni sanjalo), je pa rje toliko, da je to verjetno stand des tehnik, sedaj imam VI in ga bom pogledal, kako kaj kaže, čeprav ga raje ne pucam, da nisem potem slabe volje in držim gor osnovno prašno zaščitoradar je napisal/-a:Časi golfa 2 že dolgo ni več...lp
INFINITI je napisal/-a:Vso srečo s to barabo Snojem. Meni je pri Superbu po treh letih na spoju prtljažnika zadaj začela prebijati rja. Sem odpeljal avto do njim bližnje Avtoemone, da so dokumentirali, potem so po treh tednih ponovno hoteli da pridem, češ če avto ni bil slučajno kaj razbit in sem šel da so premerili lak - niso našli nič. Potem je minilo zopet par tednov in so mi rekli da ta Snoj odklanja popravilo v garanciji češ da je zvar sumljiv in da na njihovem parkingu druga vozila nimajo tega. V glavnem debilana - ko da ima neko drugo vozilo veze z mojo tovarniško napako. V glavnem tip ni želel nikakor poslati dokumentacijo v matično škodo ali karkoli, da bi mi to popravili.?
Mgajvr je napisal/-a:ko vidim kake težave imate z rjo šestic in sedmic, me zanima, če je enako tudi z vozili iz uvoza?
tast si lasti šestico iz francije, pa ni nobene sledi o rji. sem pregledal vse pa nič našel.
yashica je napisal/-a:
Na dolgi rok bo vsekakor težava, ki se pojavlja že od mk4 naprej, ko pod blatnik tlačijo vpojno peno, ki zadržuje vlago.
dobek je napisal/-a:bucko_99 je napisal/-a: Na prerjavenje je tako 12 let garancije tako da to lahko uveljavljaš 100% na stroške vw.
in zato tega ne bo nihce niti prav pogledat hotel
TrijoAdijo je napisal/-a:To daj raje sam saniraj. To pa zato, ker boš sam bolj kvalitetno naredil kot pa pogodbeni partner nekega servisa v sklopu garancij....
yashica je napisal/-a: Glede na to na kakšnem mestu je začelo rjaveti si že v naprej upam trditi, da niso sposobni sanirati 100%. Zaenkrat se bolj nagibam k temu, da sam saniram (čiščenje, pretvornik rje, 2-K epoxy primer in čez akril + trdilec)
LukL je napisal/-a:še dobr da nima vsak dvigala doma, potem bi še na podvozju pikice kazal
bucko_99 je napisal/-a:yashica ti bi se mogu prijavit v wolfsburg da bi vsak nov model vw preden bi prišel na trg doma testiru pol bi jim pa povedu kaj naj naredijo boljše in kvalitetnejše
Majand je napisal/-a: na 6 let starem vw se to ne bi smel dogajat.
Ima pa precej butasto narejeno in je verjetno rjavo zaradi tehnološkega postopka izdelave ali bolje nezaščite, ker je mesto kamor se vsede gumi tesnilo brez cinka ali druge osnovne zaščite.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov