Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Golf 6 rjavenje karoserije pod tečajem prtljažnih vrat

Napisal/-a ojnica So avg 16, 2014 10:26 pm

Tkole načenja 13-14 let star avto za jurja ne pa skoraj novga za 15-20.000 evrov, ampak dobr da se mi ni treba sekirat, sekiral se bom takrat, ko bo sedež padu skoz podvozje, sej mam že zdej skoraj vsak kos pleha nekak takole načet, kot avtor, na določenih mestih pa bistveno bolj. :lol:
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: Golf 6 rjavenje karoserije pod tečajem prtljažnih vrat

Napisal/-a King1 Ne avg 17, 2014 6:20 am

Eh res očitno nihče ni dojel bistva mojega posta. Se umikam iz debate ker vidim, da jih večina tuli v en rog jest pa v drugega.

lp

p.s. pa upam, ti ne zgnije golf če eno leto. Z tem mislim, da ti vrata dol padejo ker bo tečaj pregnit. :D
 
Uporabniški avatar
Locher
Uporabnik
 
Prispevkov: 860
Pridružen: Sr avg 28, 2013 5:21 pm

Re: Golf 6 rjavenje karoserije pod tečajem prtljažnih vrat

Napisal/-a Locher Ne avg 17, 2014 6:47 am

King1 je napisal/-a:Eh res očitno nihče ni dojel bistva mojega posta. Se umikam iz debate ker vidim, da jih večina tuli v en rog jest pa v drugega.

lp

p.s. pa upam, ti ne zgnije golf če eno leto. Z tem mislim, da ti vrata dol padejo ker bo tečaj pregnit. :D


King, če imaš z neko stvarjo preveč težav, te potem vsaka novo najdena napaka še toliko bolj spravi v slabo voljo. In prav je, da se napiše in dokumentira stanje, čeprav je to sam samcat VW.
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: Golf 6 rjavenje karoserije pod tečajem prtljažnih vrat

Napisal/-a uros11 Ne avg 17, 2014 7:19 am

radar je napisal/-a:Časi golfa 2 že dolgo ni več...lp
Tudi to je nek mit. Imam soseda z II, pa je cel gnil, imel sem III, pa je gnil vsepovsod, imam passata in ima tudi nekaj rje (verjetno kakšna popravila prejšnjega lastnika, za katere se mi ni sanjalo), je pa rje toliko, da je to verjetno stand des tehnik, sedaj imam VI in ga bom pogledal, kako kaj kaže, čeprav ga raje ne pucam, da nisem potem slabe volje in držim gor osnovno prašno zaščito ;) Recimo sem šel pucat šipco števca, ko je bil nov, rezultat je bil, da sem jo spraskal -jebo švaba. Ročica od menjalnika je že zguljena in je videti belo plastiko spodaj, volan je tudi tako tako. Tako da raje ne tikam.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Golf 6 rjavenje karoserije pod tečajem prtljažnih vrat

Napisal/-a yashica Ne avg 17, 2014 8:12 am

INFINITI je napisal/-a:Vso srečo s to barabo Snojem. Meni je pri Superbu po treh letih na spoju prtljažnika zadaj začela prebijati rja. Sem odpeljal avto do njim bližnje Avtoemone, da so dokumentirali, potem so po treh tednih ponovno hoteli da pridem, češ če avto ni bil slučajno kaj razbit in sem šel da so premerili lak - niso našli nič. Potem je minilo zopet par tednov in so mi rekli da ta Snoj odklanja popravilo v garanciji češ da je zvar sumljiv in da na njihovem parkingu druga vozila nimajo tega. V glavnem debilana - ko da ima neko drugo vozilo veze z mojo tovarniško napako. V glavnem tip ni želel nikakor poslati dokumentacijo v matično škodo ali karkoli, da bi mi to popravili.?


Sem že iz preteklosti navajen, da je obisk servisa ob morebitnem problemu in reševanju le tega še najbolj odvisen ali se z avtom pripelješ ali ga privleče avtovleka. Na servisih sem že večkrat slišal, da zavračajo reklamacije.

Od napake na klimi sem ubral drugo taktiko in najprej pošljem ugotovitve tehnični službi in zahtevam, da se nekaj ukrene oziroma napovem obisk servisa in pričakujem, da bo tehnična služba priznala ugotovitve servisa in menjala kar je za pomenjat.

Tisto njihovo birokratsko nakladanje ne pelje nikamor in se te skušajo losat vsaj do trenutka, ko bo avto izven garancije, potem ti ostane le še kulanca, ki je glede na abnormalne cene v mnogih primerih dražja kot popravilo mimo servisa.


Tudi v tvojem primeru rjavenja na superbu ni nič drugega kot jeba.nje v glavo. Ni edini, ki rjavi na tistem mestu, ravno tako ima ta model težave z rjavenjem okrog osvetljave registrske številke.

Mgajvr je napisal/-a:ko vidim kake težave imate z rjo šestic in sedmic, me zanima, če je enako tudi z vozili iz uvoza?
tast si lasti šestico iz francije, pa ni nobene sledi o rji. sem pregledal vse pa nič našel.


Sploh ni važno za kateri trg je delan avto. Spodnji primer MK6 je v lasti nemca in avto izdelan v Wolfsburg-u:

Slika

Zasledil sem tudi to, da zna rjaveti na mestu označenem z rdečo, razlog je verjetno v zadrževanu vlage pod pasom tesnilne mase med pragom in blatnikom. Pri meni je ta del zaščiten z voskom.
Na dolgi rok bo vsekakor težava, ki se pojavlja že od mk4 naprej, ko pod blatnik tlačijo vpojno peno, ki zadržuje vlago.
Zadnjič spremenil yashica, dne To sep 02, 2014 11:54 am, skupaj popravljeno 1 krat.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: Golf 6 rjavenje karoserije pod tečajem prtljažnih vrat

Napisal/-a Nikola_Tesla Ne avg 17, 2014 9:01 am

Zdravo

yashica je napisal/-a:
Na dolgi rok bo vsekakor težava, ki se pojavlja že od mk4 naprej, ko pod blatnik tlačijo vpojno peno, ki zadržuje vlago.


To je pa inovacija za pospešeno "vadenje novca iz novčanice"... oziroma pristop za pospešeno prodajo vozil.

Lp.
 
Manfred
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: Po jul 11, 2005 9:52 am

Re: Golf 6 rjavenje karoserije pod tečajem prtljažnih vrat

Napisal/-a Manfred Ne avg 17, 2014 9:26 am

yashica edino pravilno je, da opozarjaš na napake ! Tole nategunstvo pri avtomobilih je res že čez vse meje. Če si kupil nov avto in ga redno vzdržuješ (kar tudi ni zastonj) pa je res najmanj kar pričakuješ, da vsaj nekaj let ne bo rjavel ali nepravilno deloval. Tudi proizvajalci več ali manj samo zavajajo s temi garancijami, vse je ok dokler ni potrebno kaj brezplačno poravitit, potem pa samo zavavajanje. Ne popusti in vztrajaj do konca!!

LP
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Golf 6 rjavenje karoserije pod tečajem prtljažnih vrat

Napisal/-a TrijoAdijo Po avg 18, 2014 9:59 am

dobek je napisal/-a:
bucko_99 je napisal/-a: Na prerjavenje je tako 12 let garancije tako da to lahko uveljavljaš 100% na stroške vw.


in zato tega ne bo nihce niti prav pogledat hotel



x2.

To daj raje sam saniraj. To pa zato, ker boš sam bolj kvalitetno naredil kot pa pogodbeni partner nekega servisa v sklopu garancij....
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Golf 6 rjavenje karoserije pod tečajem prtljažnih vrat

Napisal/-a yashica Po avg 18, 2014 12:28 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:To daj raje sam saniraj. To pa zato, ker boš sam bolj kvalitetno naredil kot pa pogodbeni partner nekega servisa v sklopu garancij....



V enem izmed prejšnjih postov sem napisal:

yashica je napisal/-a: Glede na to na kakšnem mestu je začelo rjaveti si že v naprej upam trditi, da niso sposobni sanirati 100%. Zaenkrat se bolj nagibam k temu, da sam saniram (čiščenje, pretvornik rje, 2-K epoxy primer in čez akril + trdilec)


Ima pa precej butasto narejeno in je verjetno rjavo zaradi tehnološkega postopka izdelave ali bolje nezaščite, ker je mesto kamor se vsede gumi tesnilo brez cinka ali druge osnovne zaščite.

Slika

Pomoje še en serijski tovarniški kiks in podobno ali enako zna bit pri vseh. Na drugi strani kjer je guma, ki gleda izpod tečaja videti cela ne bom pipal.

Tisto kar je videti rjasto bom premazal s pretvornikom, čez nanesel primer in za vsak slučaj nanesel še tanko plast elastične tesnilne mase. Ke je mesto precej nevidno še ne vem ali bom končni akril nanesel s slikarskim čopičem ali pa se bom potrudil in poskušal za boljši finiš uporabiti airbrush.

2-K primer imam, tesnilno maso tudi, edino pretvornik rje moram kupiti nov, ker je trenutnemu pošel rok uporabe.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Re: Golf 6 rjavenje karoserije pod tečajem prtljažnih vrat

Napisal/-a LukL Po avg 18, 2014 12:50 pm

še dobr da nima vsak dvigala doma, potem bi še na podvozju pikice kazal :)
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Golf 6 rjavenje karoserije pod tečajem prtljažnih vrat

Napisal/-a yashica Po avg 18, 2014 1:09 pm

LukL je napisal/-a:še dobr da nima vsak dvigala doma, potem bi še na podvozju pikice kazal :)


Kaj misliš s tem :?:
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Golf 6 rjavenje karoserije pod tečajem prtljažnih vrat

Napisal/-a TrijoAdijo Po avg 18, 2014 1:19 pm

aja, ups..nisem vidu unga posta...my bad.
Ampak vseeno: kakorkoli bođš delal, bojo vrata morala dol. Karoserija je itak pocinkana,ampak ni treba dosti da se pri montaži pocinkana pločevina poškoduje, pol pa dela griz-griz.
Na tvojem mestu bi naredil tako, da bi vrata dol vzel, spucal rjo, uporabil pretvornik rje ali neko temu podobno žavbo, pljunu gor korocink, pol pa akril in na koncu lak.Pa vse kr s čopičem (itak je na takem mestu, da marsikdo tega ne bo opazu,pa tudi če bo dve uri zijal v ta pant). Vmes bi pa še dal novo tesnilo in bo bolje, kot pa če grejo raznorazni priznani ličarji z njihovimi low cost/high price postopki to popravljat.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Golf 6 rjavenje karoserije pod tečajem prtljažnih vrat

Napisal/-a yashica Po avg 18, 2014 2:10 pm

@TrijoAdijo, če dobro pomislim bo res najbolje, da snamem strešno tapeto do te mere, da lahko odvijem vijaka tečajev in komplet vrata s tečaji snamem. Če je okrog luknje enako stanje potem je popravljanje vidnega dela smo začasna rešitev, ker bo ponovno udarilo ven v še večji meri. Korocinka ne bom kupoval, ker imam doma cink sprej za popravilo karoserije od dinola in 2-k epoxy, ki se nanaša na cinkane površine. Nova tesnila se na servisu sigurno dobijo, če ni na zalogi se naročijo, samo guma je pa taka, da bog pomagaj :lol: Bi blo isto kot, da bi vmes dal eno tesnilo za vrtno cev.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
bucko_99
Novinec
 
Prispevkov: 499
Pridružen: Ne jul 07, 2013 8:00 am

Re: Golf 6 rjavenje karoserije pod tečajem prtljažnih vrat

Napisal/-a bucko_99 Po avg 18, 2014 2:15 pm

yashica ti bi se mogu prijavit v wolfsburg da bi vsak nov model vw preden bi prišel na trg doma testiru pol bi jim pa povedu kaj naj naredijo boljše in kvalitetnejše :)
 
Uporabniški avatar
Majand
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Če nov 15, 2007 6:29 pm

Re: Golf 6 rjavenje karoserije pod tečajem prtljažnih vrat

Napisal/-a Majand Po avg 18, 2014 2:36 pm

Sem lani kupoval rabljen avto in sem sel na ogled 6 let starega passata variant. Avto lepo ohranjen, je pa imel rjo na zadnjem blatniku. Lastnik je povedal, da so mu zaradi rje v garanciji ze menjal zadnja vrata in vrata prtljaznika, tako da bodo brez problema popravili tudi blatnik. Avto je bil drugac res lep in bi ga drugace vzel sam na 6 let starem vw se to ne bi smel dogajat.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Golf 6 rjavenje karoserije pod tečajem prtljažnih vrat

Napisal/-a yashica Po avg 18, 2014 2:47 pm

bucko_99 je napisal/-a:yashica ti bi se mogu prijavit v wolfsburg da bi vsak nov model vw preden bi prišel na trg doma testiru pol bi jim pa povedu kaj naj naredijo boljše in kvalitetnejše :)


:lol:

Majand je napisal/-a: na 6 let starem vw se to ne bi smel dogajat.


Ne na vw-ju ali bilokateri znamki. Izvzete so le mehanske poškodbe zaščite.


Pa le ne bo tako lahko priti do tesnila :o Skoraj vse se dobi ločeno pod svojo kat. številko pri tej klinčevi gumi se ustavi. Tesnilo je sestavni del panta, ki pride v grobem dobrih 30€/kos :evil:
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
D12J12
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: So okt 27, 2012 10:44 pm
Kraj: Kranj

Re: Golf 6 rjavenje karoserije pod tečajem prtljažnih vrat

Napisal/-a D12J12 Po avg 18, 2014 4:49 pm

Ima pa precej butasto narejeno in je verjetno rjavo zaradi tehnološkega postopka izdelave ali bolje nezaščite, ker je mesto kamor se vsede gumi tesnilo brez cinka ali druge osnovne zaščite.

Če delajo tako kot pri nas, da se komad potopi v kopel in pride zaščita povsod. Delamo podobne tečaje za peugeota z zaščito Zn Ni ( cink nikelj ), enako zaščito gotovo uporabljajo pri VW, tako da je zanimivo kako je zarjavelo skozi lak in galvansko zaščito... Edino če ni bila površina pred galvaniziranjem spucana. Priporočal bi ti, da tečaj vzameš dol in ga daš ponovno galvanizirati in nato pobarvaš in bo mir.
LP
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Golf 6 rjavenje karoserije pod tečajem prtljažnih vrat

Napisal/-a yashica Po avg 18, 2014 5:22 pm

@D12J12 ni problem v rjavenju panta, ampak v rjavenju pločevine (karoserije) pod samim pantom oziroma gumi tesnilom, ki pride vmes, da voda ne zamaka v notranjost.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Golf 6 rjavenje karoserije pod tečajem prtljažnih vrat

Napisal/-a TrijoAdijo Po avg 18, 2014 7:57 pm

@yashica: Ja, če bo okrog luknje isto stanje, bo potem vseeno vseskupi le začasna rešitev.Ampak roko na srce (ker čist slučajno vem, kako to delajo ličarji), noben ne bo naredil kaj drugače kot ti sam doma, razen tega, da bo zadevo tak pihnu, da se mogoče ne bo nikjer nič poznalo.Kvečjemu bo zadevo pošlihtal tako, da bo spomladi spet vse cvetelo. In dokler je okrog luknje še kaj železa, je možno popravljat. Če pa je poleg luknje še ena luknja, bo pa grdo.

p.s.: Kakšna pa je ona dihtunga pod pantom?A je to kak o-ring ali kaj bolj "specialnga"? Ker o-ring lahko dobiš kjerkoli, kako specialno dihtungo iz gume si pa lahko tudi sam doma vrežeš in bo po vsej verjetnosti še bolje dihtalo kot pa original ;) Možno je uporabit tudi kakšno kentovo tesnilno maso.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Golf 6 rjavenje karoserije pod tečajem prtljažnih vrat

Napisal/-a yashica To avg 19, 2014 3:25 pm

Če je okrog same luknje tako rjavo kot na slikah, potem ne bo problem rešil z brušenjem in nevtraliziranjem medkristalne rje z wurthom. Rjo bom pobrusil z dremelom in nato pločevino premazal še z rust converterjem, ki ga upam dobim do konca tedna. Zal je original pakunga 1l in ga bom moral vsaj pol litra prodat naprej, ker celega litra res ne rabim. Včasih so v tej firmi pretakali v manjše embalaže, tudi po 1dl, pa tega žal ne delajo več.

Mislim, da pod pantom vseeno ne bi smelo bit kakšne večje rjaste katastrofe. Pomoje se v tej fazi da še vse rešit, da se rja zaustavi in prepreči ponoven nastanek.

Gumi tesnilo ni videti nič posebnega, videl bom takrat, ko bom demontiral. Razmišljam o tem, da bi uporabil kar stari tesnili in ju ob ponovni montaži z obeh strani premazal s črno diht maso za razstavljive zveze - sika lastomerjem, ki ima odličen oprijem na gumo in prožnost (se nikoli ne strdi).

Glede na to, da bodo vrata odstranjena in bo prost dostop, bom uporabi airbrush pištolo. Kar je trenutno vidne rje je v takem obsegu in na takem mestu, da z enim potegom mirne roke zlepa ne ugotoviš, da je za pantom barvano.

Še dobro, da mi je v soboto ostal košček tesnila v roki, ker verjetno ne bi opazil rjavine prej kot takrat, ko bi se začela barva okrog njega mehurit in takrat bi bil potreben že konkreten ličarski poseg.

Pri svojem sem ugotovil še pravi čas, drugi pridejo še na vrsto :mrgreen:

Že od nakupa in podrobnega pregleda se sprašujem kakšen debilni razvojni kader imajo v Wolfsburgu. Konkretno so pri tem modelu na udaru morebitne rje izpostavljeni pragovi (prost prehod vode, soli), blatniki (vpojna pena), notranji del vrat (neodtekanje vode, ko so vrata zaprta), notranji del prtljažnih vrat(ni lukenj za odtok kondenza)....

Svojega sem sicer temeljito zaščitil z voskom, ampak nikoli ne veš kje bo udarilo ven, kot recimo v zgornjem primeru.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov