Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
sipr
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: So okt 01, 2011 9:54 pm

Re: Audi A4 (hladen) vžge v tretjem poskusu

Napisal/-a sipr Če sep 04, 2014 10:53 pm

čare je napisal/-a:Pasi probal kdaj z daljšim verglanjem al redno držiš ključ 2 sekundi in spustiš?? Sprašujem,ker vem za nekatere primerke ki ključ drži 2 sekundi in nato spusti in cvili da ne zalavfa a da bi pa dlje verglal pa bog ne daj.
Glede verglanja: gotovo verglam dovolj dolgo, saj avto v bistvu vžge,za kako sekundo ali dve, potem ugasne. Ponavadi v 3. poizkusu ostane vžgan, torej dela.
 
sipr
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: So okt 01, 2011 9:54 pm

Re: Audi A4 (hladen) vžge v tretjem poskusu

Napisal/-a sipr To dec 30, 2014 9:24 am

ESX je napisal/-a:Prvo bi preveru senzor temp. hladilne tekočine


Vse so mi preverili in vsi senzorji delajo v redu-vsaj tako kaže tester. Po praznikih sem zmenjen, da bodo preverili še tlak goriva.

Pa še posnetek VŽIGA (v zadnjem poizkusu je vžgal ob dodatku plina): https://www.dropbox.com/s/4dxgvtkd4hopz ... 1.mp3?dl=0

Lep pozdrav!
 
sipr
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: So okt 01, 2011 9:54 pm

Re: Audi A4 (hladen) vžge v tretjem poskusu

Napisal/-a sipr To dec 30, 2014 9:29 am

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

V koliko ima kisikova sonda 4 ali več žic, deluje tudi pri mrzlem motorju ( bele žice so grelec kisikove sonde ).
Se pa strinjam, da bi mehanik/mojster/popoldanec moral stranki razložiti kaj je delal in zakaj računal. Seveda, če je vozilo bilo na servisuv veliko se jih ureja/servisira doma..................................................

Osebno menim, da je zelo vprašljivo delo na vozilu in prisotno znanje mehanike. :(

Lep pozdrav


Lambda sonda ima 4 žice. Je možno da dela že ob vžigu? Na tehničnem pregledu je sonda delovala v redu ( pri toplem motorju).

LP
 
Uporabniški avatar
ajatola
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: Če jan 09, 2014 4:51 pm

Re: Audi A4 (hladen) vžge v tretjem poskusu

Napisal/-a ajatola To dec 30, 2014 9:41 am

Senzorjev tester vedno ne pokaže.Treba jih je zmerit z multimetrom.Tebi je neki senzor samo oslabljen,če bi odpovedal do kknca potem ne bi avto vžgal.
 
sipr
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: So okt 01, 2011 9:54 pm

Re: Audi A4 (hladen) vžge v tretjem poskusu

Napisal/-a sipr To dec 30, 2014 9:53 am

ajatola je napisal/-a:Senzorjev tester vedno ne pokaže.Treba jih je zmerit z multimetrom.Tebi je neki senzor samo oslabljen,če bi odpovedal do kknca potem ne bi avto vžgal.


Kako se pa to izmeri?
 
Uporabniški avatar
ajatola
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: Če jan 09, 2014 4:51 pm

Re: Audi A4 (hladen) vžge v tretjem poskusu

Napisal/-a ajatola To dec 30, 2014 10:06 am

Snameš konektor na senzorju in izmeriš upornost.Moraš znat kako naštimat multimeter.Če ne obvladaš naj ti zmeri neki elektrikar.Oni vsi znajo kako se to meri.Al pa avtomehanik,ki ve tudi vrednosti kakšne morajo bit.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6581
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi A4 (hladen) vžge v tretjem poskusu

Napisal/-a Fan To dec 30, 2014 7:13 pm

Bedarija, avtomehanik bo senzorje meril celi dan ( XX€ x ur = ogromen strošek ), na kraju ne bo vedel kaj je izmeril :) :)
Priklopite vozilo na tester, ter preverite kakšne podatke posiljajo senzorji, te podatke pa primerjajte s tovarniškimi ................... bo veliko hitreje, pa še to, ta ki zna brati parametre senzorjev, vam bo znal najti tudi pot do napake.

Kar se tiče meritve sonde, mora biti nekje na forumu že napisano:
MERITEV LAMBDE

Testiranje s testerjem:

S pregledovanjem in merjenjem odzivnega časa lambda sonde ( kisikova sonda ) lahko vidimo, koliko časa potrebuje signal za prehod iz nizke do visoke napetosti in obratno. Če je ta čas večji od 100ms pri pretkatalizatorski kisikovi sondi, je le ta slaba in primerna za zamenjavo. Pri meritvah dobimo tudi o količini prehodov signala v časovni enoti preko srednje vrednosti 0,45V, kar nam ravno tako govori o delovanju kisikove sonde. Pri merjenju izhodne napetosti kisikovega senzorja se morata največja in najmanjša napetost signala gibati znotraj delovnih omejitev ( 0-1 V - cirkonijeva sonda, 0-5 V titanova sonda ). Tester preverja tudi dolgoročno gibanje signala sonde, ki mora veš čas fluktuirati od 0,1 V do 0,8 V. Če se to ne zgodi vsaj enkrat v dveh sekundah pri normalnih obratovalnih pogojih v daljšem časovnem obdobju, potem dobimo napako zaradi vrednosti napetosti na kisikovi sondi izven delovnih omejitev. Vzrok za to ne tiči vedno v delovanju kisikove sonde, ampak se velikokrat nahaja v delovanju samega motorja. Sonda samo meri rezultate delovanje motorja, medtem ko krmilni sistem ni več zmožen odpravljati napak v krmiljenju goriva in ostalih komponentah za pravilno delovanje.

Merjenje doma v garaži:

Delovanje sonde lahko preverimo z navadnim voltmetrom, ko ugotavljamo vrednosti, ki prihajajo na signalno povezavo med delovanjem vozila. Te vrednosti se morajo gibati od 0,1 do 0,8 V. Merimo na tretjem in četrtem priključku. Na prvem in drugem priključku pa merimo upornost ogrevalnega sistema na sondi, ki se za različna vozila ( tip motorja ) giblje od 3 do 6 OHM in se največkrat poškoduje pri poškodbah telesa kisikove sonde. Preveriti je potrebno tudi napajalno napetost ogrevanja sonde, ki mora biti enak 12V ( prvi in drugi priključek na konektorju ki je na napeljavi vozila ). Naslednji korak je odzivnost sonde pri obremenilnem testu. Tu pohodimo pedal plina dvakrat. pri tem v sistem dovedemo veliko količino goriva in s tem pomanjkanje kisika. Sonda mora takoj skočiti na maksimum in po največ petih sekundah mora preiti v svoje normalno alterrnirajoče delovanje. Pregledamo pa jo lahko tudi fizično - sondo odvijačimo in pregledamo onesnaženost senzorskega dela, stanje električnih povezav in njeno telo.
Velikokrat se zgodi, da je telo sonde poškodovano tako, da je potreben tlak v sondi pretrgan in sonda meri povsem napačne količine kisika. Zadnje čase se pojavlja vse več poškodb merilnih keramičnih konic ( ceneni ponaredki ), ki zaradi pregretosti počijo in skačejo v zaščitnem inox ovoju. Poškodbe nastanejo tudi pri žicah na konektorjih, saj so ti senzorji najbolj toplotno obremenjeni in žične povezave dostikrat zaradi starosti otrdijo in počijo ter na konci prekinejo stik z računalnikom vozila
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
sipr
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: So okt 01, 2011 9:54 pm

Re: Audi A4 (hladen) vžge v tretjem poskusu

Napisal/-a sipr Sr jan 07, 2015 10:32 pm

sipr je napisal/-a:
ESX je napisal/-a:Prvo bi preveru senzor temp. hladilne tekočine


Vse so mi preverili in vsi senzorji delajo v redu-vsaj tako kaže tester. Po praznikih sem zmenjen, da bodo preverili še tlak goriva.

Pa še posnetek VŽIGA (v zadnjem poizkusu je vžgal ob dodatku plina): https://www.dropbox.com/s/4dxgvtkd4hopz ... 1.mp3?dl=0

Lep pozdrav!


Danes so na servisu pomerili tlak goriva in je bil v redu.

Zopet so ga dali na tester- uradni tester za VW, Audi ni javil napake, neki drugi Boschev tester pa da je javil programsko napako. Tako so rekli. Torej naj bi bilo nekaj narobe z računalnikom.

Mene pa zanima, zakaj ta programska napaka ne vpliva tudi na segret avto, da bi slabo vžigal. Vsaj malo topel avto vžiga brez težav... Po mojem na ta vžig vpliva neka zadeva, ki je odvisna od temperature. Nižja kot je zunanja temperatura, težje vžge.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6581
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi A4 (hladen) vžge v tretjem poskusu

Napisal/-a Fan Sr jan 07, 2015 10:44 pm

Ne vejo napake, pa so prodali buče o računalniku.
Če se testira senzor temperature motorja, se ga začne testirati pri hladnem motorju ( najbolje da stoji čez noč ), kakor tudi vrtljaje zaganjača, spotoma se še pogleda kakšno mešanico bo ECU zmešal in kaj pošilja kisikova sonda, ko se enkrat motor segreje za par stopinj, so meritve lahko zavajajoče.
Lahko kakšen senzor nagaja, zaganjač prepočasi vrti, napačna mešanica gorivo/zrak .................. vse našteto pri toplemmlačnem motorju deluje brezhibno.
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
sipr
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: So okt 01, 2011 9:54 pm

Re: Audi A4 (hladen) vžge v tretjem poskusu

Napisal/-a sipr To feb 03, 2015 11:17 am

Končno sem uspel popraviti slab vžig.

Ker mi tudi na zadnjem servisu niso uspeli popraviti tega slabega vžiga sem razmišljal h komu naj še peljem avto. Odločil sem se, da bom šel po nasvet k enemu sorodniku, ki je kmet, se pa precej dobro spozna tudi na delovanje motorjev. Opisal sem mu težave. Povedal mi je, da je po njegovem mnenju vzrok težav zrak, oziroma zelo verjetno senzor zraka.Tako se je on izrazil. Rekel mi je, da imajo bencinski motorji tudi majhno stikalo, ki poskrbi, da se mrzlemu motorju prepreči dotok zraka, obenem pa se mrzlemu motorju zviša obrate. Je pa rekel, da bi se okvara tega stikala morala videti na testerju. Podučil me je, da ko doma vžigam kosilnico na začetku tudi ročno zaprem dovod zraka.Podobno da je pri avtu, mi je razlagal.Le da pri avtu to naredi elektronika.Lepo sem se mu zahvalil in sem šel domov iskat, kje ima moj audi ta senzor, oz. stikalo. Sklepal sem, da je delovanje tega senzorja slabo.

Presenečen pa sem odkril tri (od skupno štirih) počene cevke(premer 5 cm, dolžina 4 cm) na kolektorju zraka. Čeprav takrat sploh še nisem vedel, da je to kolektor zraka-tako slabo se namreč spoznam na avte.

Prilagam fotke počenih cevk:

http://shrani.si/f/2G/3G/4WKjJ7z1/falsluft.jpg

http://shrani.si/f/1N/ya/2bpqwnhJ/dsci0128.jpg

http://shrani.si/f/3t/l5/4oQwilnv/dsci0129.jpg


Sem pa zelo razočaran nad tremi mehaniki, ki sem jim zaupal avto v popravilo. Prav nihče izmed teh "mojstrov" ni odkril počenih cevk.


Tako da sedaj avto končno normalno vžiga.

Hvala vsem, ki ste z nasveti skušali pomagati.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi A4 (hladen) vžge v tretjem poskusu

Napisal/-a joztom To feb 03, 2015 1:32 pm

O tem smo že debatirali. Slepo sledenje diagnostiki ne pelje nikamor, treba je poznati delovanje. Dokler element popolnoma ne crkne in ne začne podajati vredosti izven zasnovanega intervala, ne najdeš nič.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov