Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2389
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Audi TT

Napisal/-a DePalmo Ne mar 01, 2015 11:39 pm

Tudi jaz sem dobil tak odgovor iz LPPja. Aftermarket feltne so se ujemale z vsemi dimenzijami originalnih, a homologacija je vseeno potrebna. V tem primeru homologiraš dejansko samo platišče, da paše na tvoj avto.
 
Uporabniški avatar
Falco_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: Ne jun 03, 2007 5:19 pm

Re: Audi TT

Napisal/-a Falco_ Ne mar 01, 2015 11:47 pm

Nihče se v vseh teh letih odkar folk menjuje felne ni vtaknil v to če so original ali ne, dokler je dimenzija pnevmatik pravilna se ne bo nihče vtikal v to.

To da bodo rekli da moreš homologirati platišča pa je itak samo fora da dobijo €. Če homologiraš platišča ki so npr. 18col, dovoljeno za tvoje vozilo s strani tovarne pa je 16col potem logično, da moreš homologirati. Drugače si delate stroške po nepotrebnem.


Pa še primer da se bo točno vedlo, zakaj se gre;

zdaj imaš na avtu platišča 16col, gume 205/55/R16. To so dimenzije platišč in pnevmatik direktno iz tovarne. Daš gor OZ platišča 16col in isto dimenzijo gum, 205/55/R16. NIHČE se ne bo vtaknil v to.
Potem vidiš. da so 16ke vseeno malo premale,... kupiš 17" in ker jih v kartončku nimaš jih moraš homologirati. Tam ti pa potem vpišejo vse kar je na platiščih + dimenzijo gum ki jo boš takrat imel na avtomobilu ter mislim da ti morajo vpisati tudi vse ostale dimenzije ki so na papirju napisane za tvoje vozilo, Torej ti vpišejo OZ Superleggera 8x17 ET20 pa dimenzija gum 215/40/R17. Ne me zdaj napadat za dimenzije ker sem si kr z glave vse zmislil. glavno da se ve zakaj se gre.
When life speeds by... downshift.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6581
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT

Napisal/-a Fan Po mar 02, 2015 2:03 am

No ja, ni čisto tako ..................... v koliko se bo na tehničnem spustil v platišča ali na cesti policaj .................... bo končni znesek veliko večji, kot navadna homologacija. Seveda če imajo platišča papir, da se lahko vgradijo za dotično vozilo, drugače tudi od homologacije ne bo nič!

Sicer pa, če ste prepričani v svojo trditev, lahko uporabniku @kirezagar, plačate stroške, ki bodo nastali ............................. :D
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
StajercS
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Če nov 02, 2006 2:05 am
Kraj: MB

Re: Audi TT

Napisal/-a StajercS Po mar 02, 2015 2:22 am

6.6.1 člen
6.6.1 Kombinacija pnevmatika/platišče (za pnevmatike navesti mere, najmanjši indeks
nosilnosti, simbol hitrostnega razreda; za pnevmatike razreda Z, namenjene za
vgradnjo na vozila, katerih največja hitrost presega 300 km/h, je treba navesti
enakovredne podatke; za platišča navesti velikost in globino naleganja):.


Čeprav se mi zdi, da vpišejo tudi širino platišča. Torej, če potem 5x menjam platišča z enako dimenzijo, bodo vpisali še 5x enake dimenzije v homologacijski karton? :D Znamka ne piše, edino slikal si je enkrat od strani avto na LPP. Potem je edina možnost, da zavarovalnica terja LPP za slike. :D
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2389
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Audi TT

Napisal/-a DePalmo Po mar 02, 2015 3:02 am

Ne, če imaš vpisane dimenzije platišča brez proizvajalca in modela feltne, si zmagal. Drugače pa ja, vpisali bojo iste dimenzije ter 5 različnih proizvajalcev.
 
Uporabniški avatar
BoneS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2556
Pridružen: To jul 19, 2005 1:56 pm
Kraj: Moćvara

Re: Audi TT

Napisal/-a BoneS Po mar 02, 2015 8:37 am

v homologacijskem kartoncku pisejo samo dimenzije in ne tudi tip platisca. Zato lahko zamenjas feltne po mili volji dokler ustrezajo dimenzijam v kartoncku. Drugace bi moral homologirat tudi jeklena platisca, ki jih imas cez zimo :roll:
Slika
 
gasolinedream
Uporabnik
 
Prispevkov: 1039
Pridružen: Po nov 29, 2010 10:07 pm

Re: Audi TT

Napisal/-a gasolinedream Po mar 02, 2015 10:22 am

Jaz pa poznam nekaj ljudi ki so jih na tehničnem opozorili, da ni dovoljeno imet aftermarket litih platišč brez homologacije, četudi so po dimenzijah ustrezna.

Če pa glumijo pa ne vem.
 
Uporabniški avatar
tr00per
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 711
Pridružen: Ne jul 13, 2014 12:01 pm
Kraj: kransterdam

Re: Audi TT

Napisal/-a tr00per Po mar 02, 2015 11:31 am

no jst bom zdele-naslednji teden skoz dal uvoz in homologacijo avta z aftermarket feltnami dimenzij enakih, kot tovarniške (gume tudi), pa sporočim, če bodo kaj sitnarli :)
 
ysrxdtczvgu
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po okt 08, 2012 2:01 pm
Kraj: Maribor

Re: Audi TT

Napisal/-a ysrxdtczvgu Po mar 02, 2015 8:12 pm

Če je to kar pišete res, da je potrebno homologirati vsaka platišča, ki niso original, potem bi moral potem takem homologirati tudi vsa jeklena platišča, mogoče še rezervno gumo? .... Če bi menjal samo 1 jekleno felno ker je npr. zvita bi morat tudi tisto homologirati posebej? (Vem da sprašujem ekstreme ampak če je tako za vsa 4 platišča potem velja enako tudi za eno?) In na koncu bi se vsak vozil z 50-imi stranmi A4 formata katere vse felne ima homologirane za svoj avtomobil. Če je v zakonu res zapisano tako, da moraš homologirati vsak tip platišča neglede na to ali so dimenzije iste originalnim potem pa res nevejo od kod bi še dobili denar. Ampak saj smo v Sloveniji.. Niti ni pričakovati kaj drugega kot norost..

Lp, Andry
Programmers - an organism that turns coffee into software.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Audi TT

Napisal/-a esem To mar 03, 2015 8:24 pm

Nek minimum treznosti in izogibanje posploševanjem bi bila zelo na mestu. Samo primer - neke čang šlang feltne oz ponaredki, ki znajo bit celo zelo nevarne (npr pri večjih obremenitvah počijo ali dobijo razpoke ali spustijo zrak) - kako bo policaj ali na tehničnem vedel, da so ene OK, druge pa ne, čeprav imajo povsem enake dimenzije, v primeru ponaredkov celo povsem enak dizajn? Tu papir (Eu...) dejansko lahko pomaga, pa se "borci proti izkoriščanju slovenskih ovc" lahko ustavljajo na trepalnicah (upajmo, da svojih).
 
Uporabniški avatar
kirezagar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 77
Pridružen: Če okt 08, 2009 3:16 pm

Re: Audi TT

Napisal/-a kirezagar To mar 03, 2015 10:12 pm

Danes jih kupil, pa da vidimo, če se bo kdo vtikal v papirje. =)
Slika
 
Uporabniški avatar
kirezagar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 77
Pridružen: Če okt 08, 2009 3:16 pm

Re: Audi TT

Napisal/-a kirezagar Če jun 11, 2015 2:59 pm

Evo, imam nekaj problemov z mojim TTjem. =)

1. Ob vožnji čez jame, se v predelu zadnjega desnega kolesa sliši zvok.
Pogledal sem, in videl, da je tale obroč, ki hladi disk nekoliko ohlapno pritrjen:
Slika
Probal sem zategnit matice, pa ne gre, ker so zarustane, ni nič bolje, obroč je še vedno ohlapen.

2. Zadnje levo kolo mi že od začetka drži zavora.
In to tako močno, da ko gor ni kolesa in probaš obrnit disk, je to skoraj nemogoče oz. težko.
Kaj bi bil lahko problem? Pogledal sem in videl, da so čeljusti stisnjene tudi ko zavore ne držim.

Pa še tole. Kaj naj bi bilo tole? Pod to kapico je kot nekakšen plastični nipel?
Slika
 
Uporabniški avatar
tr00per
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 711
Pridružen: Ne jul 13, 2014 12:01 pm
Kraj: kransterdam

Re: Audi TT

Napisal/-a tr00per Če jun 11, 2015 3:38 pm

tale nipl bi jst reku, da je odzračit zavore. kar se pa tiče blokiranja, bi pa reku, da je zavorni cilinder konec vzel. jst bi dal bremze razdret, pa da se vidi.

kako je šlo pa s feltnami skoz pr homologaciji? sam sem imel-je kasneje na avo krka ugotovil-feltne, ki so bile na avtu, že vpisane v nemško prometno in jih je samo direktno prepisal v homologcijo
 
Uporabniški avatar
kirezagar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 77
Pridružen: Če okt 08, 2009 3:16 pm

Re: Audi TT

Napisal/-a kirezagar Če jun 11, 2015 5:35 pm

Feltne nisem dal nič homologirat. Tehničnega imam pozimi, tako da pridejo itak originalne gor za čez zimo. Če se bodo pa polcaji kaj vtikal, je pa drugo. =)
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Audi TT

Napisal/-a ven0m Če jun 11, 2015 11:06 pm

BoneS je napisal/-a:v homologacijskem kartoncku pisejo samo dimenzije in ne tudi tip platisca. Zato lahko zamenjas feltne po mili volji dokler ustrezajo dimenzijam v kartoncku. Drugace bi moral homologirat tudi jeklena platisca, ki jih imas cez zimo :roll:


Pred par tedni vpisano v moj homologacijski kartonček; ne samo, da vpišejo proizvajalca ter model platišča ampak tudi jebeno barvo...

OZ Spa. Ultraleggera HLT 19x10 - Matt Race Silver
Dimenzije 275/35 275/30


Mel sem gor samo 35 in sem ga prosil, če mi še vpiše 30 višino kot je na TüV-u, ker bom naslednji set gum dal nižji po vsej verjetnosti in se me je usmilil na vso srečo.


kirezagar je napisal/-a:Evo, imam nekaj problemov z mojim TTjem. =)

1. Ob vožnji čez jame, se v predelu zadnjega desnega kolesa sliši zvok.
Pogledal sem, in videl, da je tale obroč, ki hladi disk nekoliko ohlapno pritrjen:
Probal sem zategnit matice, pa ne gre, ker so zarustane, ni nič bolje, obroč je še vedno ohlapen.

2. Zadnje levo kolo mi že od začetka drži zavora.
In to tako močno, da ko gor ni kolesa in probaš obrnit disk, je to skoraj nemogoče oz. težko.
Kaj bi bil lahko problem? Pogledal sem in videl, da so čeljusti stisnjene tudi ko zavore ne držim.

Pa še tole. Kaj naj bi bilo tole? Pod to kapico je kot nekakšen plastični nipel?


1. Zagrej matice, rahlo zmajaj, probaj ne odtrgat in zategni toplotni ščit do konca.
2. Zadaj imaš "špiralni" zavorni cilinder - VAG patent za ročno zavoro, ki rad zašteka. Po vsej verjetnosti imaš meh od cilindra rahlo načet nekje in je noter prišel zavorni prah zaradi katerega je zavorni cilinder zaštekal. To se je meni zgodilo na stari 80ki Audiju in je zelo nevarno, ker se ti zadnji levi disk neprekinjeno pregreva... ne razumem kako se to šele zdaj lotiš popravljat :huh:

Vglavnem. Snami čeljust in jo pritrdi v primež. Vzami večje klešče in odvij zavorni cilinder ven iz čeljusti (nevem več ali ima navaden ali kontra navoj - boš videl kam se premika glede na smer vrtenja). Ko imaš vse skupaj narazen zadevo očisti, dobro namaži, zavorni cilinder par krat na roko zavij not in ven iz čeljusti. Nadeni novo gumo okoli cilindra in daj čeljust nazaj.

3. Tisti nipl je oddušek za zavorni sistem - uporablja se za odzračevanje zavornega sistema in boš videl kako deluje, če se boš lotil točke 2 zgoraj.
Zadnjič spremenil ven0m, dne Če jun 11, 2015 11:14 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
tr00per
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 711
Pridružen: Ne jul 13, 2014 12:01 pm
Kraj: kransterdam

Re: Audi TT

Napisal/-a tr00per Če jun 11, 2015 11:11 pm

no pr mn 3 tedne nazaj k sreči tega ni naredu, tako, da se lahko zmišljujem po mili volji :)
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Audi TT

Napisal/-a ven0m Če jun 11, 2015 11:16 pm

tr00per je napisal/-a:no pr mn 3 tedne nazaj k sreči tega ni naredu, tako, da se lahko zmišljujem po mili volji :)


Jaz jih še barvat nemorem :lol:
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
tr00per
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 711
Pridružen: Ne jul 13, 2014 12:01 pm
Kraj: kransterdam

Re: Audi TT

Napisal/-a tr00per Če jun 11, 2015 11:22 pm

sej to...sem jst, če jih bom obdržu jih bom mogu štrihat oz. plastdipat, ker se fajn luščjo...pa bi dal namest srebrne, mišjo sivo :)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT

Napisal/-a joztom Pe jun 12, 2015 6:05 am

Prvič slišim, da bi ustrezna mera nadomestnih aftermarket felten potrebovala homologacijo. In zakaj?
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Audi TT

Napisal/-a ven0m Pe jun 12, 2015 8:24 am

joztom je napisal/-a:Prvič slišim, da bi ustrezna mera nadomestnih aftermarket felten potrebovala homologacijo. In zakaj?


"Moraš" - preverjal jih nebo noben, če je dimenzja pnevmatik ista kot tovarniška.
Logično pa je, da je potrebno preverit... poglej koliko replik imaš na tržišču (ki znajo bit tudi nevarne v zahtevni uporabi) in večina tega nima TüV iz dobrega razloga - ni papirjev, ni vpisa. (kako se lahko dobi papirje pustimo na strani, vsi vemo kako je)

Jaz sem šel vnest večjo dimenzijo pnevmatik, ker je proizvajalec predvidel max. 255/35/19 in mi je vpisal še proizvajalca in model ter celo barvo novih platišč za katere sem imel papirje.
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov