For je napisal/-a:Evo tkole piše: TOT200 TOTAL QUARTZ 9000 5W409
To je v redu ali ni?
For je napisal/-a:Evo tkole piše: TOT200 TOTAL QUARTZ 9000 5W409
To je v redu ali ni?
Ne ni v redu!![]()
Delaš LL servis, nalivajo ti pa olje, ki ga Total-ov Lub advisor ne priporoča oziroma ga ni na seznamu![]()
V motor, ki ga imaš (EP6CDT, 1.6 THP 125, 5FA) naj bi se točilo TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W-30 ali QUARTZ INEO FIRST 0W30.
Olje QUARTZ 9000 5W-40 ni nikjer omenjeno, tudi v tabeli "oil Recommended" Peugeot za thp motorje omenja samo zgornja dva olja (po gradaciji).
.
maniaxxx je napisal/-a:Toni, kje ga servisiraš? Upam da veš da ima Peugeot samo en normalen servis v SLO?
Peuggeott je napisal/-a:maniaxxx je napisal/-a:Toni, kje ga servisiraš? Upam da veš da ima Peugeot samo en normalen servis v SLO?
To so žaljive in prenagljene besede. Peugeot oziroma skupina PSA redno skrbi za izpolnjevanjem svojega osebja in opreme hkrati pa sledi kupcu, in vsaka reklamacija se resno obravnava, tako kot to počnejo tudi pri drugih resnih znamkah. Če je v celi Sloveniji za vas samo eden normalen servis bi se mogoče morali vprašati obratno. Kraj pooblaščenega servisa Peugeot nima vpliva na kvaliteto storitve.
Na vseh Peugeot servisih so zagotovljeni najvišji možni standardi, ki jih predpisuje proizvajalec vozil.
Peuggeott je napisal/-a:maniaxxx je napisal/-a:Toni, kje ga servisiraš? Upam da veš da ima Peugeot samo en normalen servis v SLO?
To so žaljive in prenagljene besede. Peugeot oziroma skupina PSA redno skrbi za izpolnjevanjem svojega osebja in opreme hkrati pa sledi kupcu, in vsaka reklamacija se resno obravnava, tako kot to počnejo tudi pri drugih resnih znamkah. Če je v celi Sloveniji za vas samo eden normalen servis bi se mogoče morali vprašati obratno. Kraj pooblaščenega servisa Peugeot nima vpliva na kvaliteto storitve.
Na vseh Peugeot servisih so zagotovljeni najvišji možni standardi, ki jih predpisuje proizvajalec vozil.
Peuggeott je napisal/-a:maniaxxx je napisal/-a:Toni, kje ga servisiraš? Upam da veš da ima Peugeot samo en normalen servis v SLO?
To so žaljive in prenagljene besede. Peugeot oziroma skupina PSA redno skrbi za izpolnjevanjem svojega osebja in opreme hkrati pa sledi kupcu, in vsaka reklamacija se resno obravnava, tako kot to počnejo tudi pri drugih resnih znamkah. Če je v celi Sloveniji za vas samo eden normalen servis bi se mogoče morali vprašati obratno. Kraj pooblaščenega servisa Peugeot nima vpliva na kvaliteto storitve.
Na vseh Peugeot servisih so zagotovljeni najvišji možni standardi, ki jih predpisuje proizvajalec vozil.
For je napisal/-a:Ni težava, samo zanima me če mogoče kdo zna pojasnit ...
1.6 THP, 92kW ko je še hladen, enepar kilometrov pri pospeševanju (1500-1800 obratov) ima dizelski zvok. V bistvu hitro, po parih kilometri ta zvok izgine.
Zanimivo mi je, ker prvo leto uporabe (30.000 km) tega nisem opazil. SIcer dela brez posebnosti, nobenih težav ni zaradi tega, razen zvoka. Trenutno ima nekih 50.000 km.
To sem prvič opazil na začetku hladnega obdobja....lani oktobra, novembra.
esem je napisal/-a:Peuggeott je napisal/-a:maniaxxx je napisal/-a:Toni, kje ga servisiraš? Upam da veš da ima Peugeot samo en normalen servis v SLO?
To so žaljive in prenagljene besede. Peugeot oziroma skupina PSA redno skrbi za izpolnjevanjem svojega osebja in opreme hkrati pa sledi kupcu, in vsaka reklamacija se resno obravnava, tako kot to počnejo tudi pri drugih resnih znamkah. Če je v celi Sloveniji za vas samo eden normalen servis bi se mogoče morali vprašati obratno. Kraj pooblaščenega servisa Peugeot nima vpliva na kvaliteto storitve.
Na vseh Peugeot servisih so zagotovljeni najvišji možni standardi, ki jih predpisuje proizvajalec vozil.
Ni jasno, kako naiven je ta, ki na podlagi takega bednega posta pričakuje, da bomo o njem razmišljali kot o uradnem zastopniku P.
Ne samo obskurno znanje slovenšćine, povsem neprimerno/nezadostno za PR take znamke, tudi žaljivost, nerealnost, tudi očitno nepoznavanje realnosti na terenu, aktivnost v nepravi smeri hkrati pa v pravi smeri popolna neaktivnost in še marsikaj. WTF ??!!?
Gremo po poudarkih v citatu
A - Zakaj bi "uradni" zastopnik Peugeota sebe oklical za Peuggeotta? Samo dvoje - v resnici ni uradni, hoče samo dajat tak vtis (z vsebino) ali pa so mu všeč popolni idiotizmi. Žal so možne tudi poti, ko obvestimo pravega uradnega zastopnika znamke, da se nekdo izdaja za njih. Kaj bo ob vseh nadaljnjih idiotizmih ostalo od "uradnega zastopnika"?
1. - "žaljivost" - zakaj neki bi bilo realno stanje na terenu žaljivo (o resničnosti maniaxxxove izkušnje ne dvomim - ni prvi!)? Ravno ta (za Slovenijo žal pogost) obrat je žaljiv za forum in vse uporabnike? Kritika ni spodbuda za izboljšanje, ampak samo žaljivka?
2. - "Prenagljene" morda zato, ker bi ob vaši skrbi vse nehotene/minorne/nepomembne/neopazne težave izginile zelo kmalu, vsekakor pa naglo (nekateri pa jih pri tem še prehitevajo). Morda, a le pod pogojem, da jih odpravlja druga ekipa ljudi, ker ta je za napake očitno slepa?
3. - "redno skrbi za izpolnjevanjem svojega osebja" - resno me zanima, na kateri osnovni šoli te spustijo naprej s takim znanjem slovenščine? Gotovo tudi šef, ki takega mirno zaposli in to celo v PR, ne premore boljšega znanja slovenščine? Od kod so padli - seveda ob predpostavki, da zadaj v resnici stoji PR P-ja?
Ker je dokaj jasno, da Peuggeott ne bo videl napak, mu tu popravljam: "skrbi za redno izpopolnjevanje znanja svojega osebja"
4. - "eden" - niti Maniaxxxov pravilen predlog ("en") ne pomaga.
5. - "Na vseh Peugeot servisih so zagotovljeni najvišji možni standardi, ki jih predpisuje proizvajalec vozil."
Na take dobronamerne želje, običajno seveda bolj floskule, precej skregane z realnostjo (sebi tudi verjamete?), je možen samo en odgovor: Pojdite že enkrat na teren (raziščite "problematične" primere) ali - če je res - zahtevajte takojšnje zvišanje standardov, ki jih predpisuje proizvajalec vozil - ker to ni za nikamor!
Dovolj o floskulah in ostalem "znanju" namišljenega PR-ovca. Raje še enkrat poglejmo nekatere bazične predpostavke, med katerimi bi vedno moralo biti "poprodajno zadovoljstvo kupcev". Kaj nam pove to, da je g. P takoj skočil v zrak - za en sam prispevek - če vemo, da je nezadovoljnih (s P-jem oz predvsem s servisi) na forumu kar precej. Kaj to pomeni, da foruma sploh ne bere oz hote spregleda ostale "žaljive realnosti" - čeprav bi to moral biti pomemben del feedbacka, ki ga vsak PR nujno potrebuje? (Zakaj sploh imajo PR - saj reklamo lahko izbere/naroči kar sam šef?)
Kako vpliva na ugled znamke, če takole nonšalantno ter birokratsko odpravi kritiko, da pa bi kaj - in to zdaleč prej - rekel o konkretni prigodi z napačnim (predolg termin) vlivanjem napačnega (0-40 namesto 0-30) olja na pooblaščenem P servisu, ki bo gotovo skrajšalo življenjsko dobo Forove 308 - ne, to pa ne. Seveda...
Menda je jasno, zakaj skoraj ni dvoma, da g. P ne more/sme biti uradni zastopnik in kdo bolj škodi (je bolj žaljiv?) ugledu znamke - M, P ali E?
pskoda je napisal/-a:Če je človeku na uradnem servisu Peugeot natočil nepravilno olje je to zame že en servis, ki ga bi bilo treba takoj zapret če ne pozna osnov
Peuggeott je napisal/-a:Nimam nič z uradnim zastopnikom in to kar pišete @esem ste si domislili v svoji bujni domišljiji. Pišem izkušnje in to kar doživim na terenu(na pa s pametovanjem za računalnikom). Če se gre na servis Peugeot v Ajdovščino, Ljubljano ali Maribor bo kvaliteta storitve ista(identična) zelo dobra, ker se vse povsod potrudijo kar se le da. Če kdo ni zadovoljen s storitvijo in na internetu blati servise Peugeot namesto ,da bi se pritožil na licu mesta je to njegov problem, ker realnost je drugačna.
Če nekdo izjavi da je od vseh servisov Peugeot v Sloveniji le eden normalen je to žalitev za vsakega lastnika Peugeota in za to sem se registiral. Najbrž sem zgrešil forum in je tukaj poudarek na slovnici in internetnem svetu ne pa na resnicah (realnosti). Najlažje je obračati besede drugega sebi v prid kot pa se prepričati na terenu...Tako počnejo v gostilnah in očitno tudi na forumu.
Peuggeott je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Če je človeku na uradnem servisu Peugeot natočil nepravilno olje je to zame že en servis, ki ga bi bilo treba takoj zapret če ne pozna osnov
Kdo bolj ve katero olje je primerno?Nekdo ki si služi kruh s servisiranjem vozil(vsak dan) in ima licenco od Peugeota ali nekdo ki bluzi na internetu in opravlja delo električarja ali slavista.
Peuggeott je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Če je človeku na uradnem servisu Peugeot natočil nepravilno olje je to zame že en servis, ki ga bi bilo treba takoj zapret če ne pozna osnov
Kdo bolj ve katero olje je primerno?Nekdo ki si služi kruh s servisiranjem vozil(vsak dan) in ima licenco od Peugeota ali nekdo ki bluzi na internetu in opravlja delo električarja ali slavista.
Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov