Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: amortizerji

Napisal/-a Nikola_Tesla To mar 22, 2016 2:03 pm

NI KAJ KOMPLICIRAT .... če so sedaj na vozilu mešanica olja in plina potem oljnih za ta tip avtomobila ne dobiš za kupit.

Vedno dobiš enake in še rang bolj trde za tiste ki radi hitro vozijo.

Za močne avtomobile se namesto Excel-G dobijo še bolj "trdi" Ultra - SR.

Lp.
Priponke
KYB_Ultra_SR.jpg
KYB_Ultra_SR.jpg (91.95 KiB) Videno 845 krat
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: amortizerji

Napisal/-a čare To mar 22, 2016 2:40 pm

DePalmo je napisal/-a:
@čare: glede na to da bo tole strošek okoli 400€ ali več, nebi ravno "testiral" oz. probaval vsak mesec druge, bi raje vzel take ki so preverjeno dobri. Zato sem se tudi odločil za KYB in ne Monroe, kateri so na trgu dlje in bolj znani.


KYB dobiš za nekih 260€,SACHS-e pa za 270€..
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2389
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: amortizerji

Napisal/-a DePalmo To mar 22, 2016 3:09 pm

@čare: Pozabil si prišteti še ves zaščitni materjal ter delo mehanika. Pa sem verjetno še premalo napisal.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: amortizerji

Napisal/-a čare To mar 22, 2016 7:55 pm

A to je pa drugo.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: amortizerji

Napisal/-a abbe Sr mar 23, 2016 2:20 pm

plin je v amortizerjih samo zato da se olje ne razpeni,ker ko se razpeni potem lažje prehaja med komorami in je amortizer "mehkejši"
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: amortizerji

Napisal/-a lisko Sr mar 23, 2016 5:55 pm

čare je napisal/-a:Če ti recimo sprednji konec zazibaš dol/gor stabilizator nima nobene vloge,če ga boš pa zazibal levo/desno pa ima...


In kje pri normalni vožnji ti avto guncaš gor dol in levo desno? Samo in izključno samo ko se pelješ preko tirov....takrat obe kolesi priletita istočasno na grbino....vse drugo je samo posamezno kolo. In kaj opravlja stabilizator gledano s stališča preme? Ko se leva stran preme približa karoseriji se mora preko stabilizatorja tudi druga....in obratno. Kako pa stabilizator preprečuje nagibanje? Ko se v ovinku ena stran vozila bolj stisne k tlom stabilizator prevzame vlogo in stisne tudi drugo stran vozila....deluje kot vzvojna fedra ki pa ima vrtišče na karoseriji...ko eno kolo poskoči stabilizator prisili tudi drugo kolo...zatp da karoserija ostane poravnana...seveda ne lih tako hard ampak to je bistvo stabilizatorja...bolj ko je mehak večje premike kolesa dopušča.....večji so premiki kolesa več energije lahko absorbira fedra....več energije ko absorbira bolj je avto mehak...

Sem imel dve leti avto brez stabilizatorjev...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov