Napisal/-a TrijoAdijo To avg 29, 2017 6:05 am
Senzor tlaka goriva deluje kot mora? Gas pedal enakomerno regaira? Preveri ga s testerjem. Dize pa probaj z back-leak testom.
Pa da povem,kak je bilo na fordu z dephi vbrizgom. Simptomi čisto taki,kot je tvoj: V 5. poln gas čez 3000rpm, malo si gas popustil,pa je vrglo v zasilnega, koda napake: P0251. Tlak je nabilo na 1570 bar, graf je narisal špico, in nato je ecu takoj vrgel v zasilni program.Menjal se je filter goriva, problem ostal.Delal se je backleak test, vse ok,problem ostal. Pregledala se je kablaža,vse ok. Menjal se je regulator na pumpi,problem ostal. menjal se je senzor tlaka na rampi, problem ostal.Preveru se je pedal za gas, vse ok. Nabavlo se je komplet set original O-ringov za pumpo in se je šlo lepo po vrsti menjat vse zunaj dostopne O-ringe. no, pri mehanskem visokotlačnem regulatorju se pa je našla napaka. Notranji O-ring, dimenzije 6mmx2mm, ki ločuje visokotlačni del v pumpi od povrata visokotlačnega dela je bil počen. Po menjavi problema ni bilo več. Najvišji tlak se je znižal na normalnih max 1420 bar.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.