chad je napisal/-a:Porabo približno pet litrov sem imel že petnajst let nazaj v japoncu z 2.0 dizlom. Danes imam na dizel šestvaljniku s skoraj 300 konji porabo dobrih 7 litrov brez jajcanja, mešani cikel - pa ne žre olja
mevden je napisal/-a:No ja, ne morem verjeti da se tok sekirate zaradi dolitja 0,5l na 15.000km. to je stroška 5 eur.
Ko je pa poraba nafte pri vw nižja vsaj 1 liter od konkurence pa noben nič. Tukaj se dela razlika v Eur, ne pa 5eur letno na olju.
mevden je napisal/-a:Kdo je govoril o litru olja na 1000km?
thunderbolt je napisal/-a:Ja, to je povsem normalno pri novih 2.0 tdi. Nima smisla uveljavljati garancijo, ker dokler je 1l/1000km je znotraj tovarniskih toleranc. Pri 1l/7000km je bil njihov neuradni odgovor:"Lahko ste srecni v primerjavi z drugimi".
mevden je napisal/-a:Dvomim pa da je vw edini s tem slovesom. Samo vi ste se sedaj zakačili na vw, največ pa imajo za povedat tisti ki sploh nimajo vw.
Francoz menja motorje na 50.000km, to je pa ok a ne?
danci1973 je napisal/-a:mevden je napisal/-a:Kdo je govoril o litru olja na 1000km?
Baje Volkswagen pravi, da je do 1L / 1000km še vse znotraj specifikacij...thunderbolt je napisal/-a:Ja, to je povsem normalno pri novih 2.0 tdi. Nima smisla uveljavljati garancijo, ker dokler je 1l/1000km je znotraj tovarniskih toleranc. Pri 1l/7000km je bil njihov neuradni odgovor:"Lahko ste srecni v primerjavi z drugimi".mevden je napisal/-a:Dvomim pa da je vw edini s tem slovesom. Samo vi ste se sedaj zakačili na vw, največ pa imajo za povedat tisti ki sploh nimajo vw.
Verjetno res ni, ampak samo en je
.
Francoz menja motorje na 50.000km, to je pa ok a ne?
Seveda ni OK, zato pa vozim 16 let staro japonsko garo, da bo pitje olja čez kakšnih 5-6 let vsaj imelo nek sprejemljiv razlog.
pleomax je napisal/-a:Ma to ni normalno. Kaj bo potem pri višji kilometrini in ko ne bo več garancije. Pri taki porabi olja se verjetno kaj pozna že na svečkah?
thunderbolt je napisal/-a:Ja, to je povsem normalno pri novih 2.0 tdi. Nima smisla uveljavljati garancijo, ker dokler je 1l/1000km je znotraj tovarniskih toleranc. Pri 1l/7000km je bil njihov neuradni odgovor:"Lahko ste srecni v primerjavi z drugimi". Po 30k km se je poraba znormalizirala.
Je pa drugace nenormalno varcen motor, ki VSE eko teorije postavi pod vprasaj. Pri golfu 8 se bp vozis s 4.5l/100km. Ce je samo AC in voznja po omejitvi, potem 4l/100km ali kak deci pod.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov