Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Po jun 07, 2004 7:28 pm

josef17 je napisal/-a:Dej Hugo-Boss pa kolk motorjev si že pripeljal iz italije da se delaš toliko pametnega ?
Ne rabiš nič...saj danes je motor potrošni material...!

Lp


deli kar hočeš, boli me falus za vas, jst vem kako je, pa tud vi boste to spoznal,
tako je blo z homologacijo spojlerjev in vsega dreka, pa ste se nekateri režal,
zdej se pa jst njim smejem ko pizdijo in so vsi paf!

mam dost kolegov ki se s tem ukvarjajo verjetno velik več kot ti,
tako da vem kaj in kako, sam mam preveč svojega dela da bi se s tem ukvarjal!

zadeve so take kot so, da se preko vez in podobnega kar precej zrihtat, samo to
je za izjeme, tako da jst govorim na splošno kako in kaj, če ti pa kaj ni všeč pa se
ne pizdi name ampak na ljudi ki to delajo...!!

mislim pa da je razlika, če menjaš mašino 1.6 za 1.6 naprimer, kakor pa če delaš
t.i. TUNING, kjer rečmo menjaš 1.6 za 2.0 ali kaj podobnega!
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden Po jun 07, 2004 8:07 pm

Hugo ima tokrat prav!! Če zamenjaš motor v avtu z ENAKIM (kar pomeni enaka oznaka motorja, kaj pa cem B234F), potem je potrebno opraviti zgolj tehnični pregled. Če pa gre za drugačen motor, pa nujno homologacijo delati s kupoprodajno, kopijo prometne, računom oz. dokazilom, da je to naredil nekdo, ki zan te zadeve delati (npr. avto servis), homologacijskim kartončkom + še nekaj papirjev.
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Po jun 07, 2004 8:56 pm

hugo ma vedno prav :lol: :P :twisted:

no šalo na stran :D

za razliko od nekatrih pišem koristne, preverjene informacije,
nikomur še nisem nič zlagal in je tako kot je, seveda pa so pacienti ki si
zakrivajo oči pred resnico... jeba...
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
josef17
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Sr jun 04, 2003 10:11 pm
Kraj: Tolmin

Napisal/-a josef17 Po jun 07, 2004 9:05 pm

Hugo...dej ne govor neumnost, motor je prav nekaj drugega kot tvoji spojlerji, glede tega kolk kolegov,frendov maš me pa sploh ne zanima! :P
Vem pa da ne rabiš nobenih papirjev, ker sem to že delal zato me ne UČIT !
Tu na forumu smo tud kleparji in mehaniki tko da ne me met za norca :twisted: Če pa še nisi videl kako se kaj takega predela te bom pa ob priliki povabu pogledat!

Lep pozdrav
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Po jun 07, 2004 9:10 pm

ne hvala, sem že vidu kako se dela, pa tud sam sem že delu,
pa tud mašine sem že šraufu, tko da vem kaj je kej :wink: :twisted:

lohk pa prideš ti k men, pa te jst česa naučim :D
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters To jun 08, 2004 12:10 pm

Tipo in Bravo/a, Marea imajo iste krake, spodnjo vezno, sprednji most, roke in volan, zato je širina čisto ista.
Morebiti bi bile potrebne minimalne predelave.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov