Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
gabrijelF
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: To mar 16, 2004 5:27 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a gabrijelF To jul 27, 2004 6:09 pm

Se bom kar na to temo navezal s svojim vprašanjem, da ne bom brez veze nove odpiral.
Torej, pri peugeotu 309 1.4i imam naslednjo težavo. Med vožnjo v daljši klanec (tudi ne pretirano strm, in ne vozim v četrti z 2000 obrati!) motor rahlo pregreva in na približno 93°C se mi prižge rdeča lučka za alarm pregrevanje motorja (norm temperatura približno 85°C). Ventilator se vklaplja normalno tam okrog 88-89°C(termostikalo ok). Hladilni sistem nikjer ne pušča, hladilnik je v redu (menjan pri 220kkm, zdaj ima avto 270k). Po mojem mnenju je 99% zanesljiva diagnoza, da je fuč termostat. Zanima me zlasti mnenje lastnikov starejših peugeotov, če so pri hlajenju še kake druge posebnosti, če bi bilo še kaj drugega lahko narobe.

hvala, lep pozdrav!
 
Milan Panic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: Ne apr 25, 2004 2:25 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Milan Panic To jul 27, 2004 9:39 pm

imaš več vrst termostatov če je neoriginal je ku--c nekateri se odpirajo na 85 stpin nekateri pa na vec in se veliko kilometrov imas pojdi izerit kompresijo ker če je preniska je mozno da se ti avto pregreva zaradi tega
 
Uporabniški avatar
gabrijelF
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: To mar 16, 2004 5:27 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a gabrijelF Sr jul 28, 2004 4:01 pm

Kompresija je pomoje v mejah normale. Sicer je nisem meril, ampak avto potegne normalno, vžiga pri vseh temperaturah, motor ne daje čudnih zvokov, poraba goriva je normalna, olja ne pije.

Stratus, kako misliš, da pri starejših peugeotih rado pregreva? Ker en vzrok pomoje je, da bi se ga dalo odpravit, ali pa vsaj omilit težavo?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov