Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
acid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1910
Pridružen: Po okt 13, 2003 1:29 am
Kraj: Vuzenica/MariboR

Napisal/-a acid So sep 25, 2004 10:42 pm

Fantje pumpica se sliši pri kontaktu, drugače pa voda je pritekla ko je avto stal
any ideas?
*** VOLKSWAGEN GOLF MKV TSI GT 170PS ***
 
Sk|Diver
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr sep 22, 2004 11:00 am
Kraj: Novo mesto/Ljubljana

Napisal/-a Sk|Diver So sep 25, 2004 11:01 pm

Voda je kondenz od klime.

Če se pumpa za bencin sliš potem ni problem z dovodom bencina.

Bolj bo za vrjet, da je šla tuljava vžiga. To bo delo za avtoelektričarja al pa kekega mehankarja. Zate vsekakor ne. Na žalost premalo znanja, da bi si lahko sam pomagal.
Veselo, lepo tedaj je zares, ko bratci vinski mamo kongres! Na zdravje cin-cin
 
Uporabniški avatar
Misak
Uporabnik
 
Prispevkov: 809
Pridružen: To mar 09, 2004 9:13 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Misak So sep 25, 2004 11:02 pm

Mogoce zamasen filter za benz? Ali pa zamasen auspuh (najverjetneje stopljen katalizator...). Z moje strani...
Da bi zmanjšali število prometnih nesreč na naših cestah,
bi morali moškim prepovedati točiti alkohol.
In ženskam bencin!
 
Uporabniški avatar
acid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1910
Pridružen: Po okt 13, 2003 1:29 am
Kraj: Vuzenica/MariboR

Napisal/-a acid So sep 25, 2004 11:10 pm

Hvala za nasvete ma ja bomo vidli v ponedeljek ko bo avto šov na servis kaj bojo povedali upam samo da ni mašina šla k vragu
*** VOLKSWAGEN GOLF MKV TSI GT 170PS ***
 
Sk|Diver
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr sep 22, 2004 11:00 am
Kraj: Novo mesto/Ljubljana

Napisal/-a Sk|Diver So sep 25, 2004 11:10 pm

Če bi bil katalizator, bi motor laufal sam bi bil čisti podn od njega. Če pa že to ne pa bi vsaj prjelmal, ko bi ga štartal.

Lahko je pa tud filter bencina. Sam da bi ga tolk zaštopalo?

Kaj vozte avto čist na prazen tank in potem na črpalko?
Veselo, lepo tedaj je zares, ko bratci vinski mamo kongres! Na zdravje cin-cin
 
Uporabniški avatar
acid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1910
Pridružen: Po okt 13, 2003 1:29 am
Kraj: Vuzenica/MariboR

Napisal/-a acid So sep 25, 2004 11:11 pm

Sk|Diver je napisal/-a:Voda je kondenz od klime.

Če se pumpa za bencin sliš potem ni problem z dovodom bencina.

Bolj bo za vrjet, da je šla tuljava vžiga. To bo delo za avtoelektričarja al pa kekega mehankarja. Zate vsekakor ne. Na žalost premalo znanja, da bi si lahko sam pomagal.


ja tole da je šla tuljava je pa že nekdo prej omeno, čeprav verglat ga gre samo pomojem to nima veze s tuljavo ali pač, mogoče pa ni mašina fuč
*** VOLKSWAGEN GOLF MKV TSI GT 170PS ***
 
Sk|Diver
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr sep 22, 2004 11:00 am
Kraj: Novo mesto/Ljubljana

Napisal/-a Sk|Diver So sep 25, 2004 11:18 pm

Ko si ga verglu. Če bi blo kj z mašino, recimo kak šrauf v cilindru (mel kolega prejšen teden pr golf3 1.6, se je srečno končalo->par mm večja kubitura) bi ropotalo, ko si ga verglu. Pa nisi omenu da kj ropota.

Kaj ma pa tu tuljava veze :lol: Ja le kaj nek. Če pumpa za bencin le tega dovaja do mošine ga more potem nekdo v mašini vžgat da eksplodira. To nardi svečka. Svečka pa more od nekje štrom dobit. To ga dobi pa od vžigalne tuljave, ki skrbi, da svečka dobi el. naboj v trenutku, ko je bat v zgornjem položaju in notr stisne mešanco zraka in bencina. Svečka vžge bencin ta pa pokur zrak pr eksploziji in odrine cilinder v spodnji položaj. Tako se pele vaš nesrečni land rover po cesti. Brez vžigalne tuljave pa ni nič. Ni štroma na svečke ni nč.
Veselo, lepo tedaj je zares, ko bratci vinski mamo kongres! Na zdravje cin-cin
 
Uporabniški avatar
acid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1910
Pridružen: Po okt 13, 2003 1:29 am
Kraj: Vuzenica/MariboR

Napisal/-a acid So sep 25, 2004 11:21 pm

Sk|Diver je napisal/-a:Če bi bil katalizator, bi motor laufal sam bi bil čisti podn od njega. Če pa že to ne pa bi vsaj prjelmal, ko bi ga štartal.

Lahko je pa tud filter bencina. Sam da bi ga tolk zaštopalo?

Kaj vozte avto čist na prazen tank in potem na črpalko?


Jaz ta avto skoraj nič ne vozim tak da nevem, ne drugače tankamo pred rdečo
*** VOLKSWAGEN GOLF MKV TSI GT 170PS ***
 
Uporabniški avatar
acid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1910
Pridružen: Po okt 13, 2003 1:29 am
Kraj: Vuzenica/MariboR

Napisal/-a acid So sep 25, 2004 11:23 pm

Sk|Diver je napisal/-a:Ko si ga verglu. Če bi blo kj z mašino, recimo kak šrauf v cilindru (mel kolega prejšen teden pr golf3 1.6, se je srečno končalo->par mm večja kubitura) bi ropotalo, ko si ga verglu. Pa nisi omenu da kj ropota.

Kaj ma pa tu tuljava veze :lol: Ja le kaj nek. Če pumpa za bencin le tega dovaja do mošine ga more potem nekdo v mašini vžgat da eksplodira. To nardi svečka. Svečka pa more od nekje štrom dobit. To ga dobi pa od vžigalne tuljave, ki skrbi, da svečka dobi el. naboj v trenutku, ko je bat v zgornjem položaju in notr stisne mešanco zraka in bencina. Svečka vžge bencin ta pa pokur zrak pr eksploziji in odrine cilinder v spodnji položaj. Tako se pele vaš nesrečni land rover po cesti. Brez vžigalne tuljave pa ni nič. Ni štroma na svečke ni nč.


To si pa zdej res dobro razložo :D sej pravim na forumu se človek več nauči kot kje drugje :lol: se pravi če pumpa ni potem naj bi bla tuljava kriva po vsej vrjetnosti? ropotalo ni nič, zakaj pa lučka za aku gori skoz?
*** VOLKSWAGEN GOLF MKV TSI GT 170PS ***
 
Sk|Diver
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr sep 22, 2004 11:00 am
Kraj: Novo mesto/Ljubljana

Napisal/-a Sk|Diver So sep 25, 2004 11:49 pm

Aja vidš to sm pozabu. Lučka ja. Zdej točn ne vem kako je. Mislm, da le ta ugasne, ko avto zalaufa nism pa 100%. Namreč ta lučka ti pove, da je akumulator hin al pa da je šel alternator. Če gre alternator potem ne fila akumulatorja. Zdej pa mi je palo še tole na pamet. Če ti gre jermen, ki pride na alternator potem je hudič če ti ta jermen povezuje motorno gred in odmično gred/gredi. Lahko potrga ventile. To pa ni pocen zadeva. Sam če bi blo to bi faajn zaropotalo preden je crknu. Lahko ga kj štrom zjbava pa pol lučka gori. Lahko pa je tud naveza z vžigalno tuljavo. Ne poznam land roverja zato ti ne morm rečt zakaj točno gori. Se pa zdejle ne morm zrajtat al ugasne ko avto vžge al mal po tistem, ko daš kontakt. Mislm pa da bi morala za pritisk olja in za akumulator ugasnt pr štartranju najkasneje pa, ko avto zalaufa. Takrat ma pumpa za olje 100% pritisk in more ugasnt. Če ne ugasne za olje lučka sam hitr avto ugasnt pa takoj mehaniku. Pa nč užigat! Takrat je šla pumpa za olje in motor mogoče nima podmazovanja. Ga rešiš, da ne zariba oz mehanskih poškodb pri kateri je zariban motor najhujša.
Veselo, lepo tedaj je zares, ko bratci vinski mamo kongres! Na zdravje cin-cin
 
Uporabniški avatar
acid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1910
Pridružen: Po okt 13, 2003 1:29 am
Kraj: Vuzenica/MariboR

Napisal/-a acid So sep 25, 2004 11:57 pm

Sk|Diver je napisal/-a:Aja vidš to sm pozabu. Lučka ja. Zdej točn ne vem kako je. Mislm, da le ta ugasne, ko avto zalaufa nism pa 100%. Namreč ta lučka ti pove, da je akumulator hin al pa da je šel alternator. Če gre alternator potem ne fila akumulatorja. Zdej pa mi je palo še tole na pamet. Če ti gre jermen, ki pride na alternator potem je hudič če ti ta jermen povezuje motorno gred in odmično gred/gredi. Lahko potrga ventile. To pa ni pocen zadeva. Sam če bi blo to bi faajn zaropotalo preden je crknu. Lahko ga kj štrom zjbava pa pol lučka gori. Lahko pa je tud naveza z vžigalno tuljavo. Ne poznam land roverja zato ti ne morm rečt zakaj točno gori. Se pa zdejle ne morm zrajtat al ugasne ko avto vžge al mal po tistem, ko daš kontakt. Mislm pa da bi morala za pritisk olja in za akumulator ugasnt pr štartranju najkasneje pa, ko avto zalaufa. Takrat ma pumpa za olje 100% pritisk in more ugasnt. Če ne ugasne za olje lučka sam hitr avto ugasnt pa takoj mehaniku. Pa nč užigat! Takrat je šla pumpa za olje in motor mogoče nima podmazovanja. Ga rešiš, da ne zariba oz mehanskih poškodb pri kateri je zariban motor najhujša.


Lučka za olje ugasne takoj tako je treba, lučka za aku pa sveti skoz ko daš kontakt in ko verglaš ne ugasne ampak skoz gori. Ja jaz se tud bojim da ni kaj z ventili al pa odmično, mama je rekla samo da je avto parkrat zacukalo preden je avto ugasno.
*** VOLKSWAGEN GOLF MKV TSI GT 170PS ***
 
Sk|Diver
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr sep 22, 2004 11:00 am
Kraj: Novo mesto/Ljubljana

Napisal/-a Sk|Diver Ne sep 26, 2004 12:04 am

Ti pravim, da če bi bla odmična in ventili bi zaropotalo ko sam hudič. Če je prej lučka za akumulator vedno ugaslna, ko si dal kontakt in sedaj gori potem je neki z štromom narobe.

Za mirno vest, da so ventili celi pa si poglej jermen. Zobati jermen. Če je ta v celoti cel potem so tud ventili celi. Če bi prjelo ventile bi mogu bit jermen poškodovan. Če je zaprt z zaščitno plastiko pa ne stikaj dol, da ge ne boš ti kj ušpiču! Sam ti že zdej povem, da bi hudičevo fajn pošteno zaropotalo. Sem že slišal kako avto laufa in ropota za par zobov narobe nastavljen med motorno in odmično gredjo tako, da vrjemi da bi fajn zaropotalo in tvoja mama bi to pošteno slišala v avto.
Veselo, lepo tedaj je zares, ko bratci vinski mamo kongres! Na zdravje cin-cin
 
Uporabniški avatar
acid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1910
Pridružen: Po okt 13, 2003 1:29 am
Kraj: Vuzenica/MariboR

Napisal/-a acid Ne sep 26, 2004 12:08 am

ok bomo vidli no kaj bodo rekli na servisu ker sam itak nemorem kaj nardit v zvezi s tem, upam samo da je mašina cela in da je samo kakšna malenkost šla.
*** VOLKSWAGEN GOLF MKV TSI GT 170PS ***
 
Sk|Diver
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr sep 22, 2004 11:00 am
Kraj: Novo mesto/Ljubljana

Napisal/-a Sk|Diver Ne sep 26, 2004 12:10 am

Ker letnik pa je avto? Če je pod garancijo se nimaš kj bat.
Veselo, lepo tedaj je zares, ko bratci vinski mamo kongres! Na zdravje cin-cin
 
Uporabniški avatar
acid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1910
Pridružen: Po okt 13, 2003 1:29 am
Kraj: Vuzenica/MariboR

Napisal/-a acid Ne sep 26, 2004 12:16 am

Sk|Diver je napisal/-a:Ker letnik pa je avto? Če je pod garancijo se nimaš kj bat.


2000 letnik je mislim da garancije ni več :( katera možnost se ti zdi najbolj vrjetna da je
mašina šla
*** VOLKSWAGEN GOLF MKV TSI GT 170PS ***
 
Sk|Diver
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr sep 22, 2004 11:00 am
Kraj: Novo mesto/Ljubljana

Napisal/-a Sk|Diver Ne sep 26, 2004 12:42 am

Mašina je po moji 99% prepričanosti cela. Diši mi štrom. Tu bo neki narobe po moje.

Boš videl kaj bo mehanik povedal. Ko boš zvedu kaj je pa piš sm gor, ker me prav zanima kaj je vzrok.
Veselo, lepo tedaj je zares, ko bratci vinski mamo kongres! Na zdravje cin-cin
 
Uporabniški avatar
acid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1910
Pridružen: Po okt 13, 2003 1:29 am
Kraj: Vuzenica/MariboR

Napisal/-a acid Ne sep 26, 2004 10:55 am

Ok bom poročal, kaj bodo rekli na servisu :)
*** VOLKSWAGEN GOLF MKV TSI GT 170PS ***
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Ne sep 26, 2004 12:41 pm

mah dej ne bluzite, lučka za akumolator ti SKOZ gori, tud ko verglaš, vgasne se šele ko avto zalavfa!!
Če gori lučka za aku, ko avto lavfa, je skor 100% alternator (diodna plošča) in če se s takim avtom voziš, kar naenkrat crkne (mu zmanjka štroma za svečke...)
drgač je pa po tem kar si povedal ( skoraj nič ) težko povedat kaj je narobe, ti pa boš tudi težko ugotovil ( premalo poznaš mašino) kaj je!
ampak če ni nič zaropotalo , je mašina mehansko vredu, je pa lohk velik drugih stvari!
lp
 
Uporabniški avatar
Josephe
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:25 pm
Kraj: LJ-črnuče

Napisal/-a Josephe Ne sep 26, 2004 4:47 pm

Verjetno je vžigalna tuljava. Probaj če dela iskro. Vzemi svečko ven in jo položi na blok motorja. Medtem ko jo držiš in gledaš ( svečko ) naj nekdo zavergla avto za 1-2sec in ti pri tem glej če bo preskakovala iskra na svečki.

LP Joseph
 
Uporabniški avatar
acid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1910
Pridružen: Po okt 13, 2003 1:29 am
Kraj: Vuzenica/MariboR

Napisal/-a acid Po sep 27, 2004 2:26 pm

Fantje končno so na servisu ugotovili kaj je blo in sicer rotor ter kapa pri mašini sta bli hin, zato pa iskra ni preskočla in motor ni mogo zalaufat. :D no samo da ni kaj hujšega čeprav sem jaz najbolj sumo pumpico za benz.

Hvala vsem za pomoč :)
*** VOLKSWAGEN GOLF MKV TSI GT 170PS ***
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov