Sk|Diver je napisal/-a:Voda je kondenz od klime.
Če se pumpa za bencin sliš potem ni problem z dovodom bencina.
Bolj bo za vrjet, da je šla tuljava vžiga. To bo delo za avtoelektričarja al pa kekega mehankarja. Zate vsekakor ne. Na žalost premalo znanja, da bi si lahko sam pomagal.
Sk|Diver je napisal/-a:Če bi bil katalizator, bi motor laufal sam bi bil čisti podn od njega. Če pa že to ne pa bi vsaj prjelmal, ko bi ga štartal.
Lahko je pa tud filter bencina. Sam da bi ga tolk zaštopalo?
Kaj vozte avto čist na prazen tank in potem na črpalko?
Sk|Diver je napisal/-a:Ko si ga verglu. Če bi blo kj z mašino, recimo kak šrauf v cilindru (mel kolega prejšen teden pr golf3 1.6, se je srečno končalo->par mm večja kubitura) bi ropotalo, ko si ga verglu. Pa nisi omenu da kj ropota.
Kaj ma pa tu tuljava vezeJa le kaj nek. Če pumpa za bencin le tega dovaja do mošine ga more potem nekdo v mašini vžgat da eksplodira. To nardi svečka. Svečka pa more od nekje štrom dobit. To ga dobi pa od vžigalne tuljave, ki skrbi, da svečka dobi el. naboj v trenutku, ko je bat v zgornjem položaju in notr stisne mešanco zraka in bencina. Svečka vžge bencin ta pa pokur zrak pr eksploziji in odrine cilinder v spodnji položaj. Tako se pele vaš nesrečni land rover po cesti. Brez vžigalne tuljave pa ni nič. Ni štroma na svečke ni nč.
Sk|Diver je napisal/-a:Aja vidš to sm pozabu. Lučka ja. Zdej točn ne vem kako je. Mislm, da le ta ugasne, ko avto zalaufa nism pa 100%. Namreč ta lučka ti pove, da je akumulator hin al pa da je šel alternator. Če gre alternator potem ne fila akumulatorja. Zdej pa mi je palo še tole na pamet. Če ti gre jermen, ki pride na alternator potem je hudič če ti ta jermen povezuje motorno gred in odmično gred/gredi. Lahko potrga ventile. To pa ni pocen zadeva. Sam če bi blo to bi faajn zaropotalo preden je crknu. Lahko ga kj štrom zjbava pa pol lučka gori. Lahko pa je tud naveza z vžigalno tuljavo. Ne poznam land roverja zato ti ne morm rečt zakaj točno gori. Se pa zdejle ne morm zrajtat al ugasne ko avto vžge al mal po tistem, ko daš kontakt. Mislm pa da bi morala za pritisk olja in za akumulator ugasnt pr štartranju najkasneje pa, ko avto zalaufa. Takrat ma pumpa za olje 100% pritisk in more ugasnt. Če ne ugasne za olje lučka sam hitr avto ugasnt pa takoj mehaniku. Pa nč užigat! Takrat je šla pumpa za olje in motor mogoče nima podmazovanja. Ga rešiš, da ne zariba oz mehanskih poškodb pri kateri je zariban motor najhujša.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov