Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Sr okt 20, 2004 10:00 pm

gre_up je napisal/-a:z obrabo zavornih oblog pada nivo zavorne tekočine v rezervarju, zato ni nujno da kje pušča :wink:

vsekakor pa preveri koliko zavorne tekočine še imaš :!:

LP
G

to ni čist res!!
diski so tko narjeni, da ko se obloge rabijo, je zraven še nek "cilinder" al neki podobnga , ki se dotika diska.Bolj ko so ploščice obrabljene, bolj je ta " cilinder" potisnjen v svoje ležišče in s svojim volumnom nadomesti olje. Nekako kompenzira obrabo zavor, da je olje skoz na isti višini v posodici.
 
Dolenjec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: Po jul 19, 2004 10:27 am

Napisal/-a Dolenjec Po okt 25, 2004 6:42 am

Hvala vsem za predloge in ideje. Em, kje pa se preveri nivo zavornega olja :oops:

LP!
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po okt 25, 2004 7:28 am

Pod havbo maš na voznikovi strani, tik pred šipo malo posodico z zavorno tekočino...
Tam vidiš če je dost ali ne...je označeno min, max :wink:

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Dolenjec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: Po jul 19, 2004 10:27 am

Napisal/-a Dolenjec To okt 26, 2004 6:52 am

Slide je napisal/-a:Pod havbo maš na voznikovi strani, tik pred šipo malo posodico z zavorno tekočino...
Tam vidiš če je dost ali ne...je označeno min, max :wink:

LP

Sem jo našel. Notri je tekočine za pribl. dve tretjine, oznake min/max pa ne najdem. Lučka pa ob pospeševanjih v 1, 3 in 3. prestavi še kar gori :(

LP
 
Uporabniški avatar
Žune
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: So jun 21, 2003 10:16 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a Žune To okt 26, 2004 7:46 am

To je neki s stikalom, ker se mi zdi, da imaš zavorne tekočine dovolj. Meni je zdnjič neki zafrkaval, mi je zavorna padla iz malo pod MAX na malo pod MIN. Pol sem pa ploščice vidu me je pa skor kap. Ena se je odlimala in je cilinder tolk ven zlezu, da je potegnu tolk tekočine s sabo. Ko sem ga stisnu nazaj noter je šla tekočina nazaj na MAX. Mal poglej ploščice, čeprav mislim, da je nekaj s tistim plovčkom narobe v posodici za zavorno.

Lp!
SlikaSlikaSlika
 
protonika
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Sr nov 03, 2004 4:19 pm

Napisal/-a protonika Sr nov 03, 2004 4:57 pm

Meni je lučka za ročno enkrat gorela iz banalnega razloga, in sicer je v tisto režo v oblogi okoli ročne padel kovanec in pritiskal na stikalo. Drugič pa je gorela zarad obrabljenih diskov (in s tem povezanih ostalih posledic). Torej pobrskaj po tisti reži pri ročni, oziroma pelji avto pogledat, kaj je z zavorami.
 
SebyDiamant
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Ne avg 01, 2004 5:46 pm

Napisal/-a SebyDiamant Pe nov 05, 2004 6:33 pm

Definitivno imaš premalo zavorne tekočine. Jaz imam isto težavico. Pri 211000km mi rahlo pušča zadnji levi cilinder. Bom kmalu zamenjal.

Sebastijan
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov