Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Matjaz
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Ne jan 05, 2003 3:18 pm

Napisal/-a Matjaz Sr nov 24, 2004 2:00 pm

Moja turbinca od tdi-ja 90km 150kkm tud se lepo piska in je brez lufta(sva preverla z mehanikom) Vendar imam pa eno (kao) mehansko napako in se mi vcasih ugasne tko da je treba avto ugasnt pa ponovno vzgat, potem pa dela normalno. Ponavadi se zgodi ko se avto ogreva. A mogoce kdo kej vec ve o tem?
Zadnjič spremenil Matjaz, dne Sr nov 24, 2004 2:07 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt Sr nov 24, 2004 2:03 pm

tudi ce avto sparas (bencinarja turbo) ni prevec uredu en primer: zenska je mela puntota gt,kupla pa je novega seveda in po treh letih ga je prodala........avto je stal dva tedna na avtoplusu ,pol je pa prisel en model pa ta avto kupil........pa se je vrnil cez 2 dni da turbina ne dela,pa so jo mogli menjaz za novo zakaj?ker so se nabrale saje in smeti se pravi se je premalo vrtela :cry:
 
Uporabniški avatar
RR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To mar 09, 2004 8:52 am

Napisal/-a RR Sr nov 24, 2004 2:10 pm

Passat 1.9TDI 116KM, l. 2000, turbina šla pri 200.000 km..........jebeš dizla :P
 
Uporabniški avatar
TheCjen
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: So jul 31, 2004 2:16 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a TheCjen Sr nov 24, 2004 2:27 pm

Skoda Octavia TDI, 110KM, l. 99. Trenutno 264k kilometrov!!! Nobenga problema s turbino niti z ostalimi deli motorja, pa morm rect da ne sparam avta, ampak ga kr dostkrat prtisnem, razn kadar je mrzu ga lepo na nizkih obratih vozm. Tko da kar se motorja in turbine tice ne morm kritizirat. Edin tazadna sipa mi je polet iz vodila padla :D . No ja...

Lp. TheCjen
The Earth is full - Go home
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr nov 24, 2004 4:59 pm

fiat gt je napisal/-a:tudi ce avto sparas (bencinarja turbo) ni prevec uredu en primer: zenska je mela puntota gt,kupla pa je novega seveda in po treh letih ga je prodala........avto je stal dva tedna na avtoplusu ,pol je pa prisel en model pa ta avto kupil........pa se je vrnil cez 2 dni da turbina ne dela,pa so jo mogli menjaz za novo zakaj?ker so se nabrale saje in smeti se pravi se je premalo vrtela :cry:


Isto je men že ene par mehankarjev povedal - da če preveč šparš turbino se komplet zapaca in je pol jeba, tko da preveč nežen spet ni treba bit. Druga zadeva ki sem jo pa prebral v Autobildu je pa, da je povprečna življenska doba pri VW TDI motorjih cca 90.000 Km, tako so vsaj njihove izkušnje
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
sim
Novinec
 
Prispevkov: 189
Pridružen: Pe okt 31, 2003 3:52 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a sim Sr nov 24, 2004 9:39 pm

Nam pa turbina zdrži na passatu 1.8T 150KM približno v povprečju 77500 km ...
To je povprečje...prvo smo menjali pri 120 kkm.
Drugače pa vožnja z sesuto turbino s tem avtom sploh ni prijetno doživetje! Smo se bili prisiljeni peljat cca. 600km brez turbine in s polnim avtom pa ni to prav nič zabavn...pospeški so čist zanič...
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Sr nov 24, 2004 10:32 pm

VW freak je napisal/-a:Jz mam Passata 1.9 TDI 90 KM ( 115 KM s čipom, ki ga sicer bolj redko vklaplam ), pa mam 350.000 km, turbina in motor še vedno tečeta ko ura :P


Kaj ti spis v avtu :P

1.8T trenutno 154.000km in brez problema.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
ThARippA
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: Ne apr 11, 2004 7:44 pm

Napisal/-a ThARippA Sr nov 24, 2004 11:27 pm

Moje izkušnje s turbinami:
-pri kolegu so jo na passatu TDI 130 menjali prej kot pri 100K km
-na passatu 1.8t imamo sedaj 120K km in jo bo treba kmalu menjat (pravi mehanik)
-na audiju a3 1.8t pri 135K km še brez problema.

Tko da bi rekel za tele VAG zadeve da je pričakovana življenska doba nekje 100K-150K km, največ pa je odvisno načina vožnje. Če delaš dolge relacije in avta ne tiščiš mrzlega ali ugašaš vročega bi turbina morala delati doooolgo, če pa delaš kratke razdalje pa lahko z avtom voziš kot po jajcih pa gre po par 10K km.
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Če nov 25, 2004 12:03 am

Moj JTD 115 Ps trenutno 90000Km brez vseh težav.


Sosedu pa je na A4 1.9 TDI 115ps crknila pri malo čez 100000Km, prijatelju pa na Golfu IV TDI 130Ps crknila pri 125000Km, potem se je še malo vozil naokoli in je še bat piknil. Sedaj popravljamo!
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
Pecho
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Ne avg 03, 2003 10:30 am
Kraj: Veleje Veleje

Napisal/-a Pecho Pe nov 26, 2004 1:00 pm

Volvo S70 T5 230kkm, pa blo vse ok.

Lp Pecho
 
ToniTic
Novinec
 
Prispevkov: 344
Pridružen: So maj 25, 2002 8:28 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a ToniTic Pe nov 26, 2004 1:31 pm

Pravkar sem zvedu od prijatla, ki je kupil Cliota letnik 02, 1.5 dci 65KM, s 160.000 prevoženimi kilometri, da je takoj, ko ga je kupil moral dat obnovit turbino. Je pa bila prvi lastnik tega cliota neka avtošola. Za moje pojme je turbina kar dolgo zdržala.
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ So jan 01, 2005 2:07 pm

Turbine naj bi ob pravilni uporabi zdrzale nekje do 300-400.000 km. Pri tem seveda ne mislim vozenj v sluzbo in nazaj, ko se motor se segreje ne dobro, preden ga ugasnes, ampak normalne, kolikor toliko relacijske voznje. To je konstrukcijski standard, ce crkne prej, je nekaj narobe. Lahko so bili na vasem avtu prevrteni kilometri (ce ste kupili rabljenega), lahko je imela turbina tovarnisko napako, se najbolj zanimiva pa je tale moznost: Avtomobile iz tovarne pripeljejo ponavadi z vlakom, ladjo in avtovleko, ampak ko jih razvrscajo, jih vzgejo in se z njimi peljejo. To delajo seveda vajenci, pogosto mularija, ki o avtomobilih ne ve nic, saj so sele dobro prilezli iz plenic :roll: Ko sef ne gleda, si lahko mislite, kaj pocnejo s temi avtomobili :twisted: Nov avto je se posebej obcutljiv na nepravilno ravnanje, zato lahko pri ENEM SAMEM turiranju hladne turbine nastane skoda, ekvivalentna vec 100.000 km normalne uporabe :evil: Ce bom jaz kdaj kupil nov avto, ga bom sel iskat v luko ali kamorkoli, da se ne bo SLUCAJNO kaksen mulc kaj privoscil :? Pa ce me bodo vsi samo debelo gledali -i dont _ucking care! :shock:

P.S.: O testnih avtomobilih pa SPLOH ne bi izgubljal besed... Prvi lastnik ob prodaji itak zamolci, da je bil avto testni (ali pa rece, da je bil "salonski")... :lol:
 
Uporabniški avatar
PhoenixX
Novinec
 
Prispevkov: 408
Pridružen: To nov 04, 2003 10:16 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a PhoenixX So jan 01, 2005 2:15 pm

...fantje..kok pride turbina za passata 1.8T...material+delo ( okvirno) ??
Dejal bi da a recem ne. A ne ni da in da ni ne. Ce bi da ne bil, dejal bi da. A ker da ni ne, recem ne.
 
Uporabniški avatar
darkdog24
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2211
Pridružen: Če sep 18, 2003 6:30 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a darkdog24 So jan 01, 2005 2:18 pm

Problem pri nekaterih lastnikih turbin je ta da nezanjo vozit take aute s turbo pogonom in zato zadeve crkujejo.
Mater ene zdržijo do 400000 km ene pa crknejo po 40000km.
In kako potem kupit rabljen auto s turbino,če pa neveš kaj se je znjo dogajalo v preteklosti?
UPOKOJENI STYLER (8 pokalov)Slika
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ So jan 01, 2005 2:42 pm

darkdog24 je napisal/-a:In kako potem kupit rabljen auto s turbino,če pa neveš kaj se je znjo dogajalo v preteklosti?


To pa sploh ni problem :D Snames cev za dovod goriva in pogledas, ce je znotraj mastna (ponavadi je olja toliko, da sili tudi ven in je okoli spoja mesanica umazanije in olja), pri tem pa lahko preveris tudi zracnost lezaja rotorja turbine -in (z nekaj izkusenj, seveda) tocno ves, koliko je ura ;)
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ So jan 01, 2005 2:45 pm

PhoenixX je napisal/-a:...fantje..kok pride turbina za passata 1.8T...material+delo ( okvirno) ??


S cenami nisem prav nic na tekocem, ampak predvidevam da nekje od 100 do 200.000 SIT (govorim na pamet) :? Aja, dela nisem racunal, ampak vec kot 20k ti skoraj ne more racunat ;)
 
Uporabniški avatar
{Grega}
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: So nov 06, 2004 8:49 pm

Napisal/-a {Grega} So jan 01, 2005 2:47 pm

_Jerry_ je napisal/-a:
darkdog24 je napisal/-a:In kako potem kupit rabljen auto s turbino,če pa neveš kaj se je znjo dogajalo v preteklosti?


To pa sploh ni problem :D Snames cev za dovod goriva in pogledas, ce je znotraj mastna (ponavadi je olja toliko, da sili tudi ven in je okoli spoja mesanica umazanije in olja), pri tem pa lahko preveris tudi zracnost lezaja rotorja turbine -in (z nekaj izkusenj, seveda) tocno ves, koliko je ura ;)


Jaz si pa ogledujem enega Saab-a turbo, l .95, ki se že eno leto prodaja in stoji. A je sploh možno pri takem kaj pametnega ugotoviti?
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ So jan 01, 2005 2:52 pm

{Grega} je napisal/-a:
_Jerry_ je napisal/-a:
darkdog24 je napisal/-a:In kako potem kupit rabljen auto s turbino,če pa neveš kaj se je znjo dogajalo v preteklosti?


To pa sploh ni problem :D Snames cev za dovod goriva in pogledas, ce je znotraj mastna (ponavadi je olja toliko, da sili tudi ven in je okoli spoja mesanica umazanije in olja), pri tem pa lahko preveris tudi zracnost lezaja rotorja turbine -in (z nekaj izkusenj, seveda) tocno ves, koliko je ura ;)


Jaz si pa ogledujem enega Saab-a turbo, l .95, ki se že eno leto prodaja in stoji. A je sploh možno pri takem kaj pametnega ugotoviti?


Ce niso vmes oprali motorja, ni problema.
 
Uporabniški avatar
VW TDI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Ne sep 28, 2003 1:06 pm
Kraj: slovenj gradec

Napisal/-a VW TDI So jan 01, 2005 3:31 pm

Men je na passatu Tdi-ju 110 crknila turbina pri 140000km napaka pa je bila v tem da se je zamašila cev za mazanje turbine (usedline od olja) se pravi da prejnšni lastnik ni menjal vredo olja. Novo turbino sem kupil za 140.000 Sit od posrednika ki jih uvaža (orginal Garret) in ma 2 leti garancije
Drugac sm pa ful zadovoln z avtom !

lp
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 So jan 01, 2005 4:21 pm

Eno stvar mi povejte: Kako lahko "gre" turbina?

Meni se zdi da je turbina čisto mehanska zadeva in nemore kar crknit kot lahko crkne televizor recimo.

Varjante ki mi padejo na pamet so:

1. Zariba: kot je kolega zgoraj povedal, napaka pri dovajanju olja, oz staro olje.
2. Poškodovane metlice: tujek pride med metlice v turbini in jih zvije ali odlomi
3. Uničeni ležaji: dobi luft in spet pobere metlice, se kaj odlomi itd.

V prvih dveh primerih je "krivec" lastnik vozila oz. tisti ki ga (ne) servisira. V tretjem primeru gre za dotrajanost oz obrabo materjala. Moja garretova turbina ima čez 312k km in dela super, če bom redno menjaval olje, pazil na kake spuste olja in vsake toljko kontroliral "luft" ležajev (mora imet desetinko milimetra lufta) bo vse kul, ne?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov