Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
YOC
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Pe feb 14, 2003 10:53 am
Kraj: Spredi levo (LJ)

Napisal/-a YOC Če jan 20, 2005 11:12 am

Gricko je napisal/-a:Skull23: Ja in ne!
če je večji hladilnik in če je mraz, se ta stvar zelo hladi, res pa je tko k si reku, da nej bi termostat odpiral in zapiral in s tem kontroliral temp motorja!
Sam če je hladilnik večji, je čas, da se voda notri ohladi manjši, kot pri majhnih!
Mah sej ne vem kaj ga serje, ampak termostat je star 1 mesec in tudi ko je bil nov, se mi temp ni dvignila do 80 razen če sem stal!!
Se pa avto ful hitr pogreje, tko da termostat zihr dela, samo prehiter odpre!!Zakaj pa ne verm, oznake na njem so iste kot na originalu!!



Očitno je pol že kul 70 če maš nov termostat. Jst ga pol sploh ne bom menju če ni spremembe. Je pa res, da se mi je polet ko je stal dvignila temp do 90 pa sm kr mal paniko zagnal. Ja Pežojčki so pač posebni, kaj čmo! Pa nej ti ne gre na organ k je carski avto!!!!!!! :lol:

lp

YOC 8)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če jan 20, 2005 12:04 pm

Jaz sem menju 4 termostate da je motor spet lepo na delovni temparaturi...... In to vse štir u roku enga mesca...... Sicer pa kot je že en pred mano napisal..... pomerte mal z termometrom...... tisti cajgeri so tko tko.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Če jan 20, 2005 7:15 pm

Skull23 je napisal/-a:No jerry-ju bomo pa verjeli na besedo, kajne? :D


Hvala za podporo, ceprav sem ravnokar malo brcnil v temo :lol:

Popravek: nekateri avtomobili imajo delovno temperaturo (kazalec na sredini) pri 90 stopinjah. Ker vemo, da voda v normalnih pogojih zavre pri 100 stopinjah, to res izgleda malo nevarno, vendar je vmes ena "finta" ;) Hladilni sistem je ponavadi pod dolocenim pritiskom, voda pa vre pri 100 stopinjah le pri tlaku okolice, torej 1 bar. Zato je vcasih tudi se pri 100 stopinjah v tekocem stanju. Malo znanja iz fizike vcasih niti ne skodi... :D
 
Uporabniški avatar
Žune
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: So jun 21, 2003 10:16 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a Žune Če jan 20, 2005 11:07 pm

Jerry pa "antifriz" dodatno pripomore k temu, da se temperatura vrelišča dvigne nad 100 stopinj Celzija. Ne vem pa kako in za koliko.

Lp!
SlikaSlikaSlika
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Pe jan 21, 2005 1:55 am

_Jerry_ je napisal/-a:70 stopinj je normalna delovna temperatura motorja. 90 stopinj je ze kar malo prevec, normalno je, ce jih avto doseze poleti, ko je zelo vroce, pri dolgotrajnem stanju na mestu (ko motor dela) ali pri voznji v klanec, pa se takrat se mora temperatura hitro spet spustiti na sredino


Na mojem bimerju po BC-ju pozim in polet doseže voda 104 do 108 stopinj ... ne glede na način vožnje ... star je 7let in ima prevoženih 180k km ... nikakršnih problemov do sedaj ... enako pri znancu na novejšem E46
Voda je v hladilnem sistemu pod pritiskom in zato je vrelišče višje kot 100 stopinj ...
 
Uporabniški avatar
jure19
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: So jan 15, 2005 11:16 am
Kraj: Celje

Napisal/-a jure19 Pe jan 21, 2005 10:02 am

Jst pr svojmu Fiat Bravo 1.6 kazalca med vožnjo nikol ne spravim čez 1/4 števca. Na sredino mi gre sam če stojim na mestu.
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt Pe jan 21, 2005 2:48 pm

isto pri meni na GT-ju 1/4 ce pa stojim na mestu pa do sredine,to je predvsem odvisno od avta do avta ,npr hyundai lantra letnik 97 stoji vedno stevec med 70 in 80 stopinj nikoli cez tut ce stojis na mestu
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe jan 21, 2005 3:40 pm

_Jerry_ je napisal/-a: voda pa vre pri 100 stopinjah le pri tlaku okolice, torej 1 bar.


:shock: :shock: 1BAR???


:) mislm da se tlak okolice prej v par milibarih mer ;) ce bi biu pritisk 1 bar, bi nm raznesl par organov :P
 
Uporabniški avatar
Žune
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: So jun 21, 2003 10:16 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a Žune Pe jan 21, 2005 3:51 pm

Pritisk je cca 1 BAR ali 1000 milibarov :!:
SlikaSlikaSlika
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Pe jan 21, 2005 5:13 pm

Voith je napisal/-a:
_Jerry_ je napisal/-a: voda pa vre pri 100 stopinjah le pri tlaku okolice, torej 1 bar.


:shock: :shock: 1BAR???


:) mislm da se tlak okolice prej v par milibarih mer ;) ce bi biu pritisk 1 bar, bi nm raznesl par organov :P


Jerry ima prav! Na zemeljski površini je tlak cca. 1 bar ... organov pa ti ne raznese, ker imaš 1 bar tudi v organih - pljučih, žilah .... in ni razlike v primerjavi z zunanjim tlakom ... 1 -1 = razlike 0 ;)
... merilni inštrumenti pritiska po skali izhajajo iz 0 barov in merijo razliko med stalnim zemeljskim pritiskom 1 bar in povečanim ...
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Pe jan 21, 2005 5:17 pm

NastyGirl - ej tvoj fiatek je čist vredu. Počak na mal višje temperature, bo koj bolje. Zdj ga mamo vsi na 70, poleti pa na 80-90, tako da pri teb to ni nič narobe ampak povsem normalno...
Slika
 
music_man
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Ne avg 24, 2003 12:45 pm
Kraj: doma

Napisal/-a music_man Pe jan 21, 2005 5:27 pm

A pol mam sam jest cudn avto k mi stevec skoz lepo kaze 90 stopinj. Sam zdele rab da se do ke ogreje ene 8 km polet pa ene 2.
VSAKA PALICA IMA DVA KONCA
JE REKEL MODREC, KI ŠE NI VIDEL ROGOVILE
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe jan 21, 2005 6:24 pm

fak... no tega pa nism vedu.
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Pe jan 21, 2005 6:24 pm

VET je napisal/-a:
_Jerry_ je napisal/-a:70 stopinj je normalna delovna temperatura motorja. 90 stopinj je ze kar malo prevec, normalno je, ce jih avto doseze poleti, ko je zelo vroce, pri dolgotrajnem stanju na mestu (ko motor dela) ali pri voznji v klanec, pa se takrat se mora temperatura hitro spet spustiti na sredino


Na mojem bimerju po BC-ju pozim in polet doseže voda 104 do 108 stopinj ... ne glede na način vožnje ... star je 7let in ima prevoženih 180k km ... nikakršnih problemov do sedaj ... enako pri znancu na novejšem E46
Voda je v hladilnem sistemu pod pritiskom in zato je vrelišče višje kot 100 stopinj ...


Cudno. Ne spomnim se, da bi imel BMWjev BC funkcijo za temperaturo hladilne tekocine... :ue

Je kazalec na analognem stevcu, ko je motor ogret, vedno na sredini ali ne :?:
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Pe jan 21, 2005 6:30 pm

_Jerry_ je napisal/-a:
Skull23 je napisal/-a:No jerry-ju bomo pa verjeli na besedo, kajne? :D


Hvala za podporo, ceprav sem ravnokar malo brcnil v temo :lol:

Popravek: nekateri avtomobili imajo delovno temperaturo (kazalec na sredini) pri 90 stopinjah. Ker vemo, da voda v normalnih pogojih zavre pri 100 stopinjah, to res izgleda malo nevarno, vendar je vmes ena "finta" ;) Hladilni sistem je ponavadi pod dolocenim pritiskom, voda pa vre pri 100 stopinjah le pri tlaku okolice, torej 1 bar. Zato je vcasih tudi se pri 100 stopinjah v tekocem stanju. Malo znanja iz fizike vcasih niti ne skodi... :D


Že, ampak mi imamo probleme z prenizko temp., ne previsoko, tako da tvoja brca ni štela :D
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Pe jan 21, 2005 6:33 pm

Prikazane vrednosti so odvisne od natancnosti stevca, vsekakor pa po 15 minutah voznje temperatura ne sme biti manj kot na cetrtini stevca. Ce je, raje zamenjajte termostat. Za nekatere avtomobile obstaja tudi moznost izbire temperaturne vrednosti termostata, vcasih se je temu reklo "zimski" in "letni" termostat. Ce je termostat ustrezen, naj bi bil kazalec za temperaturo motorja tudi pozimi lepo na polovici. Pustite tiste stopinje, raje se ravnajte po stevcu. Ce pa mu ne zaupate, izmerite temperaturo se s termometrom (ampak mislim da za taksno iskanje dlake v jajcu ni razloga)... :)
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Pe jan 21, 2005 6:35 pm

Skull23 je napisal/-a:Že, ampak mi imamo probleme z prenizko temp., ne previsoko, tako da tvoja brca ni štela :D


Pol pa u redu :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
matcho
Uporabnik
 
Prispevkov: 1019
Pridružen: Če jan 09, 2003 7:25 pm

Napisal/-a matcho Pe jan 21, 2005 6:53 pm

Saj pa ni rečeno da je termostat hin!!!

Sem imel tudi jaz ta problem in sem ga odstranil. Sem najprej menjal termostat in je cajger za temperaturo isto nihal. Pol pa sem menjal še temperaturno tipalo (ponavadi sta 2, vsaj pri meni je tak, zato je treba pazit kerega menjaš) ki ti meri temperaturo vode in glej ga zlomka, sedaj mi cajger, vedno ko je mašina na delovni temperaturi, kaže na 90°C.
Slika
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Pe jan 21, 2005 7:02 pm

Pol pa sem menjal še temperaturno tipalo (ponavadi sta 2, vsaj pri meni je tak, zato je treba pazit kerega menjaš) ki ti meri temperaturo vode in glej ga zlomka, sedaj mi cajger, vedno ko je mašina na delovni temperaturi, kaže na 90°C

eno tipalo je samo za cagar,drugo tipalo pa daje podatke compu kolk je motor segret da ve pravilno mešanco nardit.

sam nekateri se pa res zlo obremenjujete s temi cagarji za temparaturo :) nekateri ga pa sploh nimajo :D
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Pe jan 21, 2005 10:49 pm

_Jerry_ je napisal/-a:Cudno. Ne spomnim se, da bi imel BMWjev BC funkcijo za temperaturo hladilne tekocine... :ue

Je kazalec na analognem stevcu, ko je motor ogret, vedno na sredini ali ne :?:


Skrita funkcija BC-ja pod št. 7.0 ti kaže točno digitalno temperaturo hladilne tekočine ;)
analogni BMW board cagarji temperature pa stojijo točno na sredini ko motor doseže vsaj 75 stopinj ... vse do 110 ko se začnejo premikat naprej iz sredine ... 8)

... namenoma za front view preciznosti firme ... :D
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 9 gostov