Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule Po avg 22, 2005 5:49 pm

No jaz sem dal takrat 150k sit za generalko. Menjano je bilo: ležaji, tesnila, obročki, ventili, jermeni, filtri, olje, zavorna tekočina, hladilna tekočina,ter še neke drobnarije, poštimat je bilo treba bosch pumpo.
Avto je pred generalno popil še 0,5l olja na 1000km, zato sem se odločil zanjo.
 
EdgE
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Ne dec 12, 2004 10:28 pm
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a EdgE Po avg 22, 2005 10:28 pm

Skull23 je napisal/-a:Js bi samo neki tče zraven uprashal... Obstaja sploh varjanta da bi se v avtu menjalo cel motor, menjalnik, itd, da bi se nardilo iz bencinarja dizla??


Da se narest, sm težko je dobrga dizla dobt. Men ga je en iz italije prpelu 1.9 TD od pasata pa se je dal lepo u golfa II zmonterat, Sej nosilci so od VW vsi isto razporejeni tko da ni problema. U dvojko gre tut od III motor. Pol pa sm še homolomo pa maš dizla.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Po avg 22, 2005 11:27 pm

hmm torej v trojko pase 1.6 dizl masina od dvojke?

pomoje bom js tisto masino kr sam kupu in jo v kksno trojko po moznosti zaribano montiru.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To avg 23, 2005 12:00 am

Ok no vsem nepoznavalcem foruma in mene:)
Avtek je RENAULT R5 1.6 D.

doo ti si reku da si nardil 500kkm.... moj motorček ima prevoženih prek 400 tisoč...... sem pa drugi lastnik....

Drgač laufa super in grle lepo normalno .Poraba je konstantno okol 5 litrov.Popije pa pol litra olja na 10.000km.....
Tko da okol tega nimam nobenih pripomb...... zakomplicira se pa pri hladnem vžigu.....

Avtek ko stoji prek noči ( v garaži kjer je vedn 20 stopinj), zjutraj rabi dve minuti verglanja in to v eno predenj sploh vžge..... 2x do zdej mi je že zarad tega štarter požrlo....
Po šihtu ko je motor spet hladen..... ista pesem....

To je začel delat kak mesec nazaj.....
Menjane so grelne svečke..... preverjen rele svečk..... preverjeno napajanje svečk....preverjena bosh pumpa in šobe... vse normalno kot mora bit.... vse lepo in prav ampak hladen noče vžgat med tem ko na potisk vžge takoj brez problema.Seveda da ne omenim kak oblak dima pusti za seboj ko vžge..... Dim je pa črn oz. siv ( neizgorela nafta)
In kaj druga kot pa pomankanje kompresije mi ne pride več na pamet.če pa hočem to odpravt..... pa me spasi še samo generalka.....

Na original servisu se novih samo batov ne da dobit...... dobi se samo komplet z blokom motorja..... cena: previsoka... poleg tega ni poleg ne sornikov ne obročkov.....

Dajo se pa dobit bati za drugo brušenje ( po naročilo) cena od 15 do 20 jurjo po komadu majo pa obročke in sornike poleg.Edin j**e me to ker so bati na krčnem nasedu in jih sam ne morm pretolč... se prav morm to dat nekomu prešat.... poleg tega rabim še enga majstra ( v okolici mb) ki bo mi pobrusu blok na mero drugega brušenja..... in to vas prosim če ve kdo kater in kje bi to delali.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 13 gostov