Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Ne jan 30, 2005 8:39 pm

šmeks je napisal/-a:ker s to lučko je tko...kaj pa če zataji,a? Ja takrat boste ugotovili po zvoku mašine,sam potem bodo vsi ležajčki pa še drugo klicalo po zamenjavi.


ta instrument je en izmed najbolj ce ne najbolj zanesljiv pri avomobilu. ko das kontakt se lucka more prizgat to pomen status : lucka OK, tipalo pritiska OK, kablovje OK.

ce ti lucka crkne ne prizge tud ko je kontakt, isto tko ce ti crkne tipalo ki je pa tok simpl da je prakticno nemogoce da bi odpovedu.

pa dejansko nivo olja dokler ga pumpa vlece pa dokler ga ni 10 litrov nima veze. je priporocljivo da je med oznako min pa max, sam ni pa nc narobe tud ce ga je manj al pa vec, dokler ga vlece normalno, in ni v napoto gibajocim delom.

tko da ker vas je ene ful strah pa to, tud ce ste mel ful premal olja not, tok da se sipka sploh ni not potunkala, pa ce lucka ni nikol svetila je vse popolnoma OK in je strah odvec ;)
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Ne jan 30, 2005 8:47 pm

ta instrument je en izmed najbolj ce ne najbolj zanesljiv pri avomobilu. ko das kontakt se lucka more prizgat to pomen status : lucka OK, tipalo pritiska OK, kablovje OK.

glej ti bom sam primer povedu...le kdo je na njo vedno pozoren...še posebej pri starejših avtomobilih...

se prpele enkrat ena deklca pa pride notr pa mi reče. avto ma full čudn zvok pa se ne upam več pelat...in jst pogledam olje...čist prazn oz. na šipki ga ni nič pokazalo...no pol ji zamenjam olje pa rečem ja kdaj je pa tud treba mal olje pogledat kolk ga je,pa reče ja saj lučka mi pa ni nič posvetila da ga manjka...

torej se je bilo v tem primeru primerno zanašati nanjo?
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Ne jan 30, 2005 8:55 pm

pazi to štorijo!!!

S kolegico sva na kavi in me vpraša:

--je kej hudo narobe, če sveti lučka , taka, k zgleda kot neka kanglica, pa ena kapljica spodaj!

--ja to je lučka za olje

-- je se mi je zdel, pa a je važna??

--ja valda da je, ne sme ti goret!!

--Aja, pol moram pa na servis, ker včeri ko smo se vračal iz GARDALENDA je začela goret!!

--Jaz pa sam :shock: :shock: :shock: iz KJE???

in začuda ni zaribal!! mislim da je mela SHARANa :P
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Ne jan 30, 2005 8:58 pm

mas prou ;)

sam to je zato ker folk po vecini misli da te ta lucka opozarja da bo olja kmal zmanjkal, oz da je olje pod min na stangici to je pa dead wrong!!!!

ko lucka zasveti je muzike konec, al je potegnl zrak al je pa pumpa nehala delat, in takrat se je nujno treba ustavt, mal pocakat pogledat olje in pol spet probat vzgt ce lucka ne ugasne v ene par recimo 3 sekundah ugasnt pa nc vec przigat. od tle naprej mehanik al pa rocne spretnosti.


smesn se mi zdi da ljudje uporabljajo avtomobile, ki so kr zahtevna in kompleksna zadeva, pri tem pa ne vejo kaj pomenta cist najbolj osnovna in nujna instrumenta kot sta tisti dve lucki ki gorita ko das kontakt.

pri novem avtu bi mogl cez stevce dt eno velko nalepko kjer bi pisal RTFM (read the fucking manual)

gricko :roll: :jao: :jy garancijo nej uveljavlja :lol:
 
music_man
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Ne avg 24, 2003 12:45 pm
Kraj: doma

Napisal/-a music_man Ne jan 30, 2005 9:05 pm

nevem sam fotru je na golfu 2 pov cajta svetla lucka za olje. Avto je lkar dost olja piv pa ga fotr ni najbl redno dolivu in vem d zadn let k ga je mou d je lucka se stalno na ovinkih przihala ucas pa tut ko si zlajfu al pa pospesvou. Pa je mu avto 200k in se mal kilometru predn ga je prodal za dele. Pa ni zaribal sam olja je prevec piv pa se ni splacal generalke delat. Tko d lih taka panika ni pomoje ce ti parkat lucka poblinka se zmer je pa bols dolit tist olje pa mas mirno vest.
VSAKA PALICA IMA DVA KONCA
JE REKEL MODREC, KI ŠE NI VIDEL ROGOVILE
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jan 30, 2005 10:46 pm

Eh sam eni res zanti si zakomplicirat življenje...... men je na jugičo lučka za olje svetla par mescev skupi.... (itak sem jo doklopu potem) nikol nobenih blemov...... zdej na dizlčku mi pa vgasne še predenj motor sploh zaluvfa..... se prav štarter že dost hitr motor obrača.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Ne jan 30, 2005 11:05 pm

Lisko get used to it. Tle vecinoma vladajo retardoti :) pišuka dj sam poglej kake teme pisejo pa poste za crknt od smeha :D pišuka take norcije so delal v cajt ko je biu se moj fotr na mehankarski soli :) pišuka so ficote drkal tm pa jih jebaval dons pa to folk pocne na avtih vrednih par milj pa da sploh nevejo :)

LP PiLLLe
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm To feb 08, 2005 11:38 pm

se strinjam s tem kaj je rekel voith.Če kdo ve kako deluje to vse skup in kako so narejeni senzorji lahko samo potrdi da je tako res.
Oznake na šipki pa niso nikdar tako narejene da ko bi bilo pod minimum bi naenkrat bilo premalo olja in bi ležaji in vse skup šlo na suho.Saj ne maže vso olje naenkrat, ampak samo tisto ki ga črpalka potiska preko mazalnih delov.Športni avtomobili,ne vsi, sploh nimajo karterja spodi, ampak majo rezervoar za olje posebej in samo tisto olje ki maže gre v mašini.
Tako da če se ti sploh ni prižgala lučka, ni čisto nič narobe.
Če pa se ti pri kontaktu ne prižge lučka pa je lahko senzor zanič ali pa žarnica.Da pa se bi lučka prižgala,senzor pa bi bil zanič pa je nemogoče.
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Če feb 10, 2005 8:58 pm

Razlicni motorji so razlicno obcutljivi na prekinitve mazanja. Vse skupaj je se najbolj povezano z vrtljaji motorja (visokoturni motorji so bolj obcutljivi kot nizkoturni), ceprav ima zelo pomemben vpliv tudi sama konstrukcija motorja, od oblike karterja do stevila in razporeditve valjev, lezajev in nenazadnje materiala samega. Eni najbolj obcutljivih motorjev so BMWjevi, kjer je za poskodbo dovolj ze ce lucka zasveti le za delcek sekunde, najbolj trdozivi motor kar sem jih videl pa je dobri stari Fordov V4 agregat. Ford recimo po odpovedi oljne crpalke dela se toliko casa, da lahko z njim naredis se cca. 300 km, preden dokoncno spusti duso. Videl sem ze tak motor, ki se je zaradi prenehanja mazanja tako pregreval (olje ima tudi funkcijo hlajenja, sicer pa se je grel v glavnem zaradi mocno povecanega trenja), da se je olje v karterju dobesedno SESIRILO. Precej zanimiv pogled, sploh ce se spomnim da je prijatelj ta isti motor dan prej pognal se do 150 km/h (SAAB 96 V4) ne da bi vedel da mu je crknila oljna crpalka (lucka mu ze dalj casa ni delala)... :huh:
 
Uporabniški avatar
mistervegas
Uporabnik
 
Prispevkov: 863
Pridružen: Sr sep 15, 2004 12:45 am
Kraj: Ptuj, okolica

Napisal/-a mistervegas Če feb 10, 2005 9:50 pm

hyundaiji tudi brez olja par sto kilometrov letijo, testirano :lol:
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov