Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan To feb 08, 2005 11:25 am

Alexx je napisal/-a:Pred časom sem nekje o tem bral in čez teden dni, z točno takšnimi simptomi peljal našega službenega Passata na servis. Zanimivo je še pa nekaj...Pred časom je ena nemška avtorevija testirala Golfa TDI z 130 konji in po 100.000 km prišla do zanimivih ugotovitev. Razstavili so komplet mašino in premerili cilindre. Ugotovili so, da je prišlo do močne ovalnosti le teh. Hm....


to je pa nemogoče, nemcem, sploh pa vw se to ne dogaja...
;)

LMM ti je crknu
lahk daš nouga
lahk obnovljenga
lahk rabljenga (ne priporočam)
lahk greš pa k RSR motorsport pa ti preprogramirajo računalnik in ga ne boš rabu več
podpis
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 To feb 08, 2005 12:10 pm

Odklop in preprogramiranje pride nekje 25k sit pri RSR. poglej na njihovo stran.
 
Uporabniški avatar
G.T.
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Če feb 03, 2005 4:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a G.T. To feb 08, 2005 12:34 pm

Skull23 je napisal/-a:Odklop in preprogramiranje pride nekje 25k sit pri RSR. poglej na njihovo stran.


Najlepša hvala za vaše res hitre odgovore. Bom najbrž res šu na RSR motorsport ker je še najbl ugodna varianta. Še enkrat hvala.

LP
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 To feb 08, 2005 1:22 pm

G.T. je napisal/-a:
Skull23 je napisal/-a:Odklop in preprogramiranje pride nekje 25k sit pri RSR. poglej na njihovo stran.


Najlepša hvala za vaše res hitre odgovore. Bom najbrž res šu na RSR motorsport ker je še najbl ugodna varianta. Še enkrat hvala.

LP


Ne da je samo najbolj ugodna, ampak tudi najbolj trajna. Men je crknu pri 40.000km.
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 To feb 08, 2005 1:33 pm

Ja problem je v tem da je to potrošni materjal, ki pa stane uko z glave.
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 To feb 08, 2005 2:19 pm

j*** ja vw :D j***a :D

LP
Slika
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a hermand To feb 08, 2005 7:40 pm

LMM stane od firme BOSCH od 26000-do 30000 odvisno od tipa LMM.
 
modrina
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Ne jul 11, 2004 7:38 pm

Napisal/-a modrina To feb 08, 2005 8:08 pm

Mene pa zanima, če daš preprogramirat namesto zamenjat LMM, zakaj je pa potem ta merilec pretoka zraka sploh tovarniško vgrajen. Močno dvomim da je s preprogramiranim motorjem isto kot z zamenjanim LMM. Slišal sem, da potem motor deluje na neki srednji povprečni vrednosti pretoka zraka. Če je kdo šel v to varianto naj malo več napiše na forum kako je s tem. OBJEKTIVNO!
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc To feb 08, 2005 8:36 pm

z luft menge messerjem merijo kolicino crpanega zraka in s tem kontrolirajo mesanico tako da ne preseze določene zgorne meje se pravi da ne kadi zadeva .. ce ta zadeva odpove preide software v safe nacin in najvec vbrizga doloceno kolicino goriva s tem pa pade koncna moc motorja , sedej mislim da v srs -u to tako naredijo da samo preprosto v programu zbrisejo tisti del ki daje podatke iz tega senzorja (samo pozanimi se kako je pol z emisijami ker mislim da se poslabsajo pri visjih obratih) sicer pa ma pc itak dovol drugih informacij od temperature zraka pa do tlaka turbine tako da lahko na podlagi teh info doloci potrebno gorivo iz tabel saj tako si to razlagam

problem je kle sama kontaminacija filtra z oljem ker deluje en tip na vroco zicko in se olje gor nabere al pa zicka se pretrga izdelana je namrec iz volframa kot naprimer zicka v zarnici za luc lahko pa se lepo kontaminera z oljnimi hlapi ki preidejo preko ali turbine ali oduska za olje do tega filtra in se naberejo na tej zički drugi tip senzorja je pa tak tanek film ki pa je enako obcutliv samo da ni problema z tem da bi se pretrgal

jaz sam mislim da se je najbolj pozanimat pri i.s.t u ali pa kakemu drugemu zalozniku neoriginalnih delov za ta avto in ti pac bojo dal nadomestni del ...

mislim pa da bi ta zadeva tudi dalj casa delala ce bi v sam motor nalivali bolj kvalitetno oblje s tem mislim malo bolj gosto pri visokih temperaturah ( ..w45-50 recmo) ter da bi bil povna sintetika ker ta olja manj hlapijo pri visjih tem


no ce kdo misli drugace nej svetuje
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov