Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Mrcina
Uporabnik
 
Prispevkov: 831
Pridružen: To jun 29, 2004 10:55 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Mrcina Sr feb 09, 2005 10:38 am

Tole z vodo v valjih so baje pred kakimi 20leti eksperimetirali pri ferrariju v F1... No in potem si baje lahko nabavil eno zadevico, ki si jo namontiral na mašino, nalil destilirano vodo in pridobil dodatno moč... Koliko moči? Nekje v rangu unih magnetkov za na dovod bencina, pa nalepke za tank pa tako dalje :D :D :D

LP mrcina
Pod pokrovom pa (že) 86 hrčkov...
dihtunga.press
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Sr feb 09, 2005 11:08 am

Mrcina je napisal/-a:Tole z vodo v valjih so baje pred kakimi 20leti eksperimetirali pri ferrariju v F1... No in potem si baje lahko nabavil eno zadevico, ki si jo namontiral na mašino, nalil destilirano vodo in pridobil dodatno moč... Koliko moči? Nekje v rangu unih magnetkov za na dovod bencina, pa nalepke za tank pa tako dalje :D :D :D

LP mrcina


Tole z vodo so uporabljali avijoni že med drugo svetovno vojno...

Stvar dejansko deluje, ampak ne cepi molekul, ampak z isparevanjem hladi stisnjen zrak - lahko se dodatno stisne še zraka. Za navadne avte dvomim da kaj pomaga.
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Sr feb 09, 2005 11:52 am

To je res, da so uporabljali tole že med vojno ja.

Sam kolikor sem jest zastopu,je bil razlog za uporabo drugačen. Zaradi redkejšega zraka v višinah so uporabljali višji pritisk turbin in jimje zaradi tega potem prihajalo do klenkanja v motorju. Z vodo pa so potem hladili zmes in s tem preprečili klenkanje.

Lahko da sem tud narobe zastopu.....
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
M3
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1931
Pridružen: Pe sep 05, 2003 9:11 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a M3 Sr feb 09, 2005 12:16 pm

Pero je napisal/-a:
Mrcina je napisal/-a:Tole z vodo v valjih so baje pred kakimi 20leti eksperimetirali pri ferrariju v F1... No in potem si baje lahko nabavil eno zadevico, ki si jo namontiral na mašino, nalil destilirano vodo in pridobil dodatno moč... Koliko moči? Nekje v rangu unih magnetkov za na dovod bencina, pa nalepke za tank pa tako dalje :D :D :D

LP mrcina


Tole z vodo so uporabljali avijoni že med drugo svetovno vojno...

Stvar dejansko deluje, ampak ne cepi molekul, ampak z isparevanjem hladi stisnjen zrak - lahko se dodatno stisne še zraka. Za navadne avte dvomim da kaj pomaga.


pa sej zdaj hladi zrak intercooler da se potem več zraka stisne.
Slika
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Sr feb 09, 2005 12:17 pm

ali ni to isti razlog ?
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr feb 09, 2005 12:40 pm

No da ne boste preveč pametni zarad navadne vode.Water injection je čist neki druzga kakor, če ti skozi filter povleče vodo.

Za water injection moraš imet nekje rezervoar z destilirano vodo, potem bakreno cev, ki je speljana in navita okoli cevi od auspuha in kolektorjev(da vodo že prej segreje in upari), potem rabiš močno pumpo z majhnim pretokom, pa dost velikim pritiskom, ter šobo, preko katere špricaš to vodo nekam za filter. Ko vse to narediš, še vedno ne moreš kr špricat vode v motor, ampak lahko šele, ko je mašina dovolj ogreta in z zadostnim številom obratov - vsaj 2000, ker drugače ti lahko še vedno dela probleme in avto cuka.
Vse to smo že dostikrat sprobal na svojih avtomobilih in zadeva res deluje
- hladi mašino - para je hladnejša od ognja
- čisti mašino - voda raztaplja saje na batu
- daje moč - kakor je nekdo že pred mano napisal bi liter vode dodal 1700 barov pritiska mašini, zato se tudi dozira v zelo majhnih količinah in pod velikim pritiskom.

Če pa navadna voda pride v mašino je pa ponoavadi potem skrivljena ojnica, v hujših primerih pa počen blok mašine, luknjasti bati in podobno.
Problem nastane, ker če ti zapelješ skozi lužo in pride večja količina mrzle vode v mašino, se voda ne ogreje dovolj hitro, da bi se uparila in posledice nastanejo, ker se voda ne stiska.

Zdej pa nehejte že nadlegvat jerry-ja k je čist prov povedal.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr feb 09, 2005 3:17 pm

Mrcina je napisal/-a:. Koliko moči? Nekje v rangu unih magnetkov za na dovod bencina, pa nalepke za tank pa tako dalje :D :D :D


water injection je zelo uredu zadeva, sam problem je to da mora bit zlo kvalitetna, in more vbrizgavat tocno tok kokr je treba in ko je treba.

ena varianta je tko ko je nebivedu napisu da ovijes bakreno cevko in mas posodo za vodo v prtljazniku, druga varianta je pa da si omislis en high-tech 70.000sit komplet, ki ma vse potrebne komponente, in pa pumpico ki je ze sama po seb zadost, in ne rabi vroce vode, rabi samo mesanico navadne vode in metanola.

zgleda pa ta komplet nekak tkole:
Slika
Slika

a se ti se zmer zdi k nalepka za tank?

no tle so pa se navodila za vgradnjo:
http://www.snowperformance.net/files/ga ... lation.pdf

stage 1 zadevscina stane 300$ in to si bo treba omislt, ker je res hudo.





German Luftwaffe increased the horsepower of the Focke-Wulf 190D-9 fighter aircraft from 1776HP to 2240HP using 50/50% water/methanol injection. The allies soon followed by fitting the P51 Mustang and other high performance aircraft with water/methanol injection. Following the war, the turboprop aircraft industry used water/methanol injection and called it the “automatic power reserve system (APR)” for use in hot or high altitude take off. It surfaced again in the 60’s when GM used a system on the OEM turbo Corvair. It was used effectively in Formula 1 before being banned for adding too much power.

The latest competitive use is in World Rally Racing (WRC) where virtually all teams use it in some form and in diesel truck/tractor pulling competition. It is important to note that in the fall of 2004, the long standing world record in the quarter mile for diesels was broken twice (now 7.98 sec) by two different vehicles; both using the Boost Cooler® water/methanol injection system by Snow Performance.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Sr feb 09, 2005 3:57 pm

Voith je napisal/-a:
... rabi samo mesanico navadne vode in metanola.

....


in kaj potem zgoreva? Voda ali alkohol (metanol) :?:
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Sr feb 09, 2005 4:07 pm

Sam tuki morte ločit dve stvari!!!

Eno je če ti zapelješ v lužo samo s karterjem, drugo pa če zapelješ v vodo tolk globok da ti vodo not potegne...

Če boš v luži namoču karter se 100% ne bo skrivila ojnica.
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr feb 09, 2005 4:10 pm

Voith sam tole je profi zadeva z vodo in metanolom, kar pomeni, da ni samo water injection. Metanol v tvojem primeru je potreben, da se voda hitreje spremni v paro, pri mojem primeru pa to stori dolga pot po izpuhu in kolektorjih.
Jst sm opisal normalen water injection, ki ga lahko vsakdo sam doma naredi, pa bo mel tut do 30% večjo moč motorja in nepregrevano mašino in je brez vsakakršnih dodatkov - destilirani vodi pa ni potrebno mešat metanola zraven.
Moja varianta je cenejša in mislim, da bi lahko to vsi dajali v svoje avtomobile - sploh, če ga mislijo imeti dlje časa.

Jst čakam na svoj naslednji avto in v njem bo sigurno water injection vgrajen.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr feb 09, 2005 6:40 pm

nebivedu ja sj mas prav ;)

sam js bom verjetno kr ulozu tistih 300$ enkrat ko bom mal bol pr dnarju pa si bom omislu profi zadevco :)

drgac pa je tist z bakreno cevko tud kr kul ja.
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Sr feb 09, 2005 10:04 pm

metanol je samo zato ,da ti ko pod visokim pritiskom vbrizgaš vodo ne zmrzne.Ne vem kako maš ti to točno napeljano,samo jaz sem mislil na malo drugačni vbrizg vode.Imela pa je to zmontirana mazda rx-7 v ameriki na 3 rotorski mašini (čas 6,82s na 401 meter).
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če feb 10, 2005 3:19 am

torstorm je napisal/-a:metanol je samo zato ,da ti ko pod visokim pritiskom vbrizgaš vodo ne zmrzne.Ne vem kako maš ti to točno napeljano,samo jaz sem mislil na malo drugačni vbrizg vode.Imela pa je to zmontirana mazda rx-7 v ameriki na 3 rotorski mašini (čas 6,82s na 401 meter).


nak ne bo drzal, metanol je zato da zvisa oktansko stevilo, pa z njim se dobi se ekstra konjazo.

aja pa kje si ti vidu da voda razprsena pod pritiskom zmrzne? pr -10 sm ene par dni nazaj pral avto z vapom in mrzlo vodo na 150barov, pa ni niti prblizn zmrznla, zmrznla je sele pol ko je bla na avtu neki cajta.

tle si lahk preberes o vodnem ainspritzu: http://www.snowperformance.net/

ajd lp :)
 
Uporabniški avatar
Mrcina
Uporabnik
 
Prispevkov: 831
Pridružen: To jun 29, 2004 10:55 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Mrcina Če feb 10, 2005 7:47 am

@voith: Hmmm, nisem imel glih tega v mislih... meni je v glavnem en razlagal, da se je to kupovalo pred cca 20leti v Italiji in naj bi kao povečalo moč motorja, vse skupaj pa je bil en pasji kl***c. Zato sem dal to v rang nalepke za tank...

LP Mrcina
Pod pokrovom pa (že) 86 hrčkov...
dihtunga.press
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če feb 10, 2005 8:48 am

NO da še tole povemo zraven. Navaden water injection uporabljajo skor vsi kombiji in dostavna vozila od general motorsa, ki imajo večjo mašino od 4.0, ker water injection kr zlo dobr hladi mašino, to uporabljajo za hlajenje pri dolgih vožnjah.
V živo sm vidu že avtodom GMC, ki je imel to serijsko narejeno na 5.7 mašini, zaradi dolgih voženj v koloni bi zlo hitr zakuhal, z water injectionom je pa deloval zelo vredu. Imel pa je celo 15 litrski tank za destilirano vodo. Tko da nekatere firme tole že kar serijsko delajo na avtomobilih, ki imajo malo placa in slabo ohlajanje mašine.

U roku 2h mesecev bom montiral tole na svoj avto, pa bomo sprobal - po možnosti kje na kakem dyno srečanju, da se bo še na valjih pokazala razlika.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Če feb 10, 2005 11:14 am

Mal offtopic - nekaj o metanolu -> http://www.dune-buggy.com/turbo/methanol.htm
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Če feb 10, 2005 1:34 pm

Mja, ko smo ze pri teorijah...
Govorilo se je o luzi? Ne reki? Ce povozis luzo, spricne... Nisem bral cele zgodbe.... tako nevem kje je imel namescen filter... Kaksna moznost je da ti pride voda od luze v filer? Majhna ali je ni. Ce imas CAI, in imas filter v odbijacu oz kaj jaz vem kje, da ti sploh zaradi luze pluskne vanj... koliko vode sploh lahko potegne skozi filter? - Malo.... Tisto malo vode od luze se razprsi v sesalni cevi.... na kapljice... saj ne gre cela gmota 1dl vode po cevi... pa se to, se razdeli na 4 valje.. Saj veste kako hitro se menjajo takti... sigurno ne pride vsa tista zajeta voda, ki se razprsi, v en valj... tak da, zame so to buce, v kolikor ni preckal reke. dokaza vrjetno ni, tako da je vse to pisanje lahko samo teorija.
Zadnjič spremenil eXtreme, dne Če feb 10, 2005 2:05 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če feb 10, 2005 1:55 pm

eXtreme je napisal/-a:Mja, ko smo ze pri teorijah...
Govorilo se je v luzi? Ne reki? Ce povozis luzo, spricne... Nisem cele zgodbe.... tako nevem kje je imel namescen filter... Kaksna moznost je da ti pride voda od luze v filer? Majhna ali je ni. Ce imas CAI, in imas filter v odbijacu oz kaj jaz vem kje, da ti sploh zaradi luze pluskne vanj... koliko vode sploh lahko potegne skozi filter? - Malo.... Tisto malo vode od luze se razprsi v sesalni cevi.... na kapljice... saj ne gre cela gmota 1dl vode po cevi... pa se to, se razdeli na 4 valje.. Saj veste kako hitro se menjajo takti... sigurno ne pride vsa tista zajeta voda, ki se razprsi, v en valj... tak da, zame so to buce, v kolikor ni preckal reke. dokaza vrjetno ni, tako da je vse to pisanje lahko samo teorija.


nemogoce je mogoce. jelovica :D


ucasse tud kj tazga zgosi k je prakticno nemogoce.
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Če feb 10, 2005 2:04 pm

Voith je napisal/-a:
eXtreme je napisal/-a:Mja, ko smo ze pri teorijah...
Govorilo se je v luzi? Ne reki? Ce povozis luzo, spricne... Nisem cele zgodbe.... tako nevem kje je imel namescen filter... Kaksna moznost je da ti pride voda od luze v filer? Majhna ali je ni. Ce imas CAI, in imas filter v odbijacu oz kaj jaz vem kje, da ti sploh zaradi luze pluskne vanj... koliko vode sploh lahko potegne skozi filter? - Malo.... Tisto malo vode od luze se razprsi v sesalni cevi.... na kapljice... saj ne gre cela gmota 1dl vode po cevi... pa se to, se razdeli na 4 valje.. Saj veste kako hitro se menjajo takti... sigurno ne pride vsa tista zajeta voda, ki se razprsi, v en valj... tak da, zame so to buce, v kolikor ni preckal reke. dokaza vrjetno ni, tako da je vse to pisanje lahko samo teorija.


nemogoce je mogoce. jelovica :D


ucasse tud kj tazga zgosi k je prakticno nemogoce.


Res je ;)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov