
Če si premal nabit pejt pa na servis, da ti jo mal zategnejo, da bo hitrej prjela... Ni nič narobe z ročno veš.
Ti kr nacentrej en drevo, cukn mal v levo, potegn fest ročno, pa bo

Pugi je napisal/-a:Če si premal nabit pejt pa na servis, da ti jo mal zategnejo, da bo hitrej prjela... Ni nič narobe z ročno veš.
lenivec je napisal/-a:tisto da pa piska je pa najverjetneje opozorilo da si ročno "pozabo" zategnjeno.
lenivec je napisal/-a:lučko ni tak težko spregledat, pisk je pa nemogoče spregledat
...po zasneženi cesti kr probleme se ustavt pri hitrosti 20km/h navzdol. Za moje pojme za tako podlago tale ABS prezgodaj prime oz. preveč popušča, zato rabi kar neki časa da zagrabi nazaj! Pred semaforjem z malo večjo hitrostjo se je skor nemogoče ustavt, filing maš da kar leti, stopalka ti cuka avto pa ne ustavlja popolnoma nič. Če imaš čas je edina rešitev, da bremzo spustiš in probavaš zelo nežno zavirat tik do meje aktiviranja ABS-a, takrat se ustaviš....
Voith je napisal/-a:abs za po snegu je falus od ovce. to je dejstvo pa tud ce je z vesoljske ladje abs premontiran.
to da je brez abs-a smer v katero gre avto nepredvidljiva je buca, avto gre zmeraj naravnost, kar sploh ni slabo.
pri absu na snezni podlagi, pa avto lih tko drsi, ker drugace ne more, samo da ne drsi skoz in dejansko lahko mal spremenis smer, ampak pol je pa nazaj ne mores vec spremenit, in situacijo se bolj zajebes.
ucer ponoc sm delu en posten test abs-a po totalno zasnezenem klancu navzdol, in z hudim naklonom. 5x bol usran sm biu ko ce bi meu navadno bremzo.
abs je super zadeva na dolocenih podlagah, vendar sneg in makedam ni ena izmed njih, zato res nevem kako so lahko taki klepci da ne montirajo on-off knofa za abs.
sploh pa a kdo ve kako narest, da bi spelu v kabino en gumb, na katerga bi pol lahk abs izklapljal po mili volji?
Mate je napisal/-a:xsAMOR: najprej zavij, da se avto zacne obracat, sele potem potegni rocno, da zadnja kolesa zdrsnejo in ti zarad centrifugalne sile odnese zadek ven iz zavoja. Ce mas npr 90° zasnezen ovinek zavijes v ovinek, zategnes rocno, da zadek odnese, spustis rocno in motas v drugo smer, tako da avto postavis v smer izhoda iz ovinka - zraven pa se mal gasa ne skoduje, da avto vleces iz ovinka. Ko pa zadnja kolesa primejo, pa odmotas volan in se odpeljes iz ovinka. Da ti uspe ovinek tako zvozit rabis ravno prav hitrosti - prepocasi ne bo efekta, prehitro bo pa jarek
lenivec je napisal/-a:Miholl je napisal/-a:in zato ga majo skor vsi avtomobili serijsko ane, in tut zato ga oglašujejo in prikazujejo na mokrih in spolzkih podlagah...da zajebe situacijo...kera bedar.....bom raj se zadržu
čist baj de mimo, mokra pa spolzka podlaga ni isto kot sneg
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov