Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To feb 22, 2005 3:20 am

Em, kaj pa če bi ti mal bol potegnu ročno :D:D:D:D

Če si premal nabit pejt pa na servis, da ti jo mal zategnejo, da bo hitrej prjela... Ni nič narobe z ročno veš.

Ti kr nacentrej en drevo, cukn mal v levo, potegn fest ročno, pa bo ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
xsAMOR
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr feb 09, 2005 1:05 pm
Kraj: Hrušica

Napisal/-a xsAMOR To feb 22, 2005 10:35 am

Pugi in lenivec najprej hvala vama za odgovore ;)

Pugi je napisal/-a:Če si premal nabit pejt pa na servis, da ti jo mal zategnejo, da bo hitrej prjela... Ni nič narobe z ročno veš.

Mislim da ta poseg ne bo potreben, samo narobe sem ravnal z ročno :D

Drgač pa hude strelaš pugi :EE


Lenivec hvala za poduk o načinu zategovanja ročne zavore, bo treba it sprobat ko bo čas.

lenivec je napisal/-a:tisto da pa piska je pa najverjetneje opozorilo da si ročno "pozabo" zategnjeno.

Ma to piska kadar kol zategnem ročno v nemirujočem stanju :bonk

LP
 
twingo16v
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: To avg 31, 2004 1:14 pm

Napisal/-a twingo16v To feb 22, 2005 10:39 am

Kot je že nekdo reku, je razlika tudi med ABS-i. Jst mam pr mojmu po zasneženi cesti kr probleme se ustavt pri hitrosti 20km/h navzdol. Za moje pojme za tako podlago tale ABS prezgodaj prime oz. preveč popušča, zato rabi kar neki časa da zagrabi nazaj! Pred semaforjem z malo večjo hitrostjo se je skor nemogoče ustavt, filing maš da kar leti, stopalka ti cuka avto pa ne ustavlja popolnoma nič. Če imaš čas je edina rešitev, da bremzo spustiš in probavaš zelo nežno zavirat tik do meje aktiviranja ABS-a, takrat se ustaviš. Ker ponavadi ob takih presenečenjih ni vedno časa, si pomagam še z ročno, zategnem do blokade in avto se proti ABS-zaviranju ustavi presenetljivo hitro, torej teorija o pluženju snega pred blokirano gumo drži :-P ! Še enkrat povem, da se mi to dogaja pri majhnih histrostih, od 40 km/h navzdol, z ročno pa si v najboljšem primeru skrajšam zavorno pot za polovico, oz. v kakšno dolinco se ustavim, medtem ko bi bila z ABS zavorna pot neskončna :!:

Pomembna stvar tle je pa ta, da mam gor letne gume :oops: , avto je pa clio-03, lani smo mel na BMW-3 tud letne in ustavjanje sploh ni predstavljalo probleme, z mojim bi se pa kmal v prvem km razkantal :x
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice To feb 22, 2005 11:02 am

Ja ko vidš da ti abs trese pedal in da se ne boš ustavil, je ročna skor edina varianta samo še ;)
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
furious
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Po maj 26, 2003 6:50 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a furious To feb 22, 2005 11:49 am

jst v absu vidim same pozitivne stvari tako na snegu,ledu kot mokri cesti.večino folka misli ko ima abs da se mu ne more nič zgodit :roll: še zmerja je voznik tisti ki lahko prepreči trk ali nesrečo in ne abs.abs je le pomagalo.sicer pa če komu abs ne leži pa varvalko vn vet pa bo.
 
Uporabniški avatar
xsAMOR
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr feb 09, 2005 1:05 pm
Kraj: Hrušica

Napisal/-a xsAMOR To feb 22, 2005 12:05 pm

lenivec je napisal/-a:lučko ni tak težko spregledat, pisk je pa nemogoče spregledat


Sej mogoče mi bo pa ravno ta pisk za "pozabljeno" ročno dajal v naslednjih poskusih obračanja z ročno (glede na prejšnje poizkuse) informacijo v kakšnih intervalih naj zategujem :
pi........pi........pi........ ali pi..pi..pi..pi..pi.. :EE :EE :EE
 
dunker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 560
Pridružen: To apr 27, 2004 12:54 pm

Napisal/-a dunker To feb 22, 2005 12:11 pm

Za en dober zasuk, ti zategni samo: Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...! Pol pa odmotaš pa spustiš:
"Piiiiiiiiiiii... (odmotaš) ... pi... tišina". :lol:
 
Uporabniški avatar
xsAMOR
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr feb 09, 2005 1:05 pm
Kraj: Hrušica

Napisal/-a xsAMOR To feb 22, 2005 12:50 pm

No tudi tebi hvala dunker za nasvet ;). Sedaj pa dosti o mojem problemu, da ne zahajamo izven pomena teme.

LP
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl To feb 22, 2005 3:38 pm

...po zasneženi cesti kr probleme se ustavt pri hitrosti 20km/h navzdol. Za moje pojme za tako podlago tale ABS prezgodaj prime oz. preveč popušča, zato rabi kar neki časa da zagrabi nazaj! Pred semaforjem z malo večjo hitrostjo se je skor nemogoče ustavt, filing maš da kar leti, stopalka ti cuka avto pa ne ustavlja popolnoma nič. Če imaš čas je edina rešitev, da bremzo spustiš in probavaš zelo nežno zavirat tik do meje aktiviranja ABS-a, takrat se ustaviš....

Ja sej abs se sprož ko bo blokiralo kolo....z blokiranim kolesi pa tut letiš po klancu navzdol-le da ko motaš greš naravnost, čez semafor ti pa tut ne rata pridt z blokiranimi kolesi-abs pač ni vsemogočen ane...
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate To feb 22, 2005 4:02 pm

xsAMOR: najprej zavij, da se avto zacne obracat, sele potem potegni rocno, da zadnja kolesa zdrsnejo in ti zarad centrifugalne sile odnese zadek ven iz zavoja. Ce mas npr 90° zasnezen ovinek zavijes v ovinek, zategnes rocno, da zadek odnese, spustis rocno in motas v drugo smer, tako da avto postavis v smer izhoda iz ovinka - zraven pa se mal gasa ne skoduje, da avto vleces iz ovinka. Ko pa zadnja kolesa primejo, pa odmotas volan in se odpeljes iz ovinka. Da ti uspe ovinek tako zvozit rabis ravno prav hitrosti - prepocasi ne bo efekta, prehitro bo pa jarek ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To feb 22, 2005 4:10 pm

abs za po snegu je falus od ovce. to je dejstvo pa tud ce je z vesoljske ladje abs premontiran.

to da je brez abs-a smer v katero gre avto nepredvidljiva je buca, avto gre zmeraj naravnost, kar sploh ni slabo.

pri absu na snezni podlagi, pa avto lih tko drsi, ker drugace ne more, samo da ne drsi skoz in dejansko lahko mal spremenis smer, ampak pol je pa nazaj ne mores vec spremenit, in situacijo se bolj zajebes.

ucer ponoc sm delu en posten test abs-a po totalno zasnezenem klancu navzdol, in z hudim naklonom. 5x bol usran sm biu ko ce bi meu navadno bremzo.

abs je super zadeva na dolocenih podlagah, vendar sneg in makedam ni ena izmed njih, zato res nevem kako so lahko taki klepci da ne montirajo on-off knofa za abs.


sploh pa a kdo ve kako narest, da bi spelu v kabino en gumb, na katerga bi pol lahk abs izklapljal po mili volji?
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To feb 22, 2005 4:38 pm

Voith je napisal/-a:abs za po snegu je falus od ovce. to je dejstvo pa tud ce je z vesoljske ladje abs premontiran.

to da je brez abs-a smer v katero gre avto nepredvidljiva je buca, avto gre zmeraj naravnost, kar sploh ni slabo.

pri absu na snezni podlagi, pa avto lih tko drsi, ker drugace ne more, samo da ne drsi skoz in dejansko lahko mal spremenis smer, ampak pol je pa nazaj ne mores vec spremenit, in situacijo se bolj zajebes.

ucer ponoc sm delu en posten test abs-a po totalno zasnezenem klancu navzdol, in z hudim naklonom. 5x bol usran sm biu ko ce bi meu navadno bremzo.

abs je super zadeva na dolocenih podlagah, vendar sneg in makedam ni ena izmed njih, zato res nevem kako so lahko taki klepci da ne montirajo on-off knofa za abs.


sploh pa a kdo ve kako narest, da bi spelu v kabino en gumb, na katerga bi pol lahk abs izklapljal po mili volji?


Hm, načeloma bi varovalka znala rešit zadevo.... Bom dans probov..
Slika
 
Janez Blond
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Sr feb 09, 2005 9:00 pm

Napisal/-a Janez Blond To feb 22, 2005 4:52 pm

Abs začne delat takrat ko sistem zazna da kolesa blokirajo...
....a ste vidl kako fizično zadeva zgleda...
....v disku so luknje tko k pr tastarih navadnih miškah, na fiksnem delu podvozja je pa optika ki meri obrate, pol pa računalnik računa z trenutno hitrostjo...
....no v glavnem jest mam ABS pa zadeva dela prima sam morš pa tud v snegu bit z bremzo tko ali drugače nežen...
...da se zadeva brez ABS-a prej ustavi je odvisno od snega...na suhem se tko ali pa drugače peleš, na mokrem oziroma težjem ne rečem ker ga narineš pred sabo in to avto ustavi...

...drgač pa bit v snegu Nežen kot s svojo najdražjo
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To feb 22, 2005 4:59 pm

raj se dajte uprasat kolko krat na leto se vozimo po snegu :D
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To feb 22, 2005 5:06 pm

Mate je napisal/-a:xsAMOR: najprej zavij, da se avto zacne obracat, sele potem potegni rocno, da zadnja kolesa zdrsnejo in ti zarad centrifugalne sile odnese zadek ven iz zavoja. Ce mas npr 90° zasnezen ovinek zavijes v ovinek, zategnes rocno, da zadek odnese, spustis rocno in motas v drugo smer, tako da avto postavis v smer izhoda iz ovinka - zraven pa se mal gasa ne skoduje, da avto vleces iz ovinka. Ko pa zadnja kolesa primejo, pa odmotas volan in se odpeljes iz ovinka. Da ti uspe ovinek tako zvozit rabis ravno prav hitrosti - prepocasi ne bo efekta, prehitro bo pa jarek ;)


to je res ja sam ko motas pri drsenju po snegu iz skrajne pozicije volana v drugo skrajnost, najprej volan spustis da se sam zravna, kar nardi velik velik hitrej kot bi to voznik naredu, pol pa kontra motas, ta metoda je zakon, ker ko enkrat to dojames, pol ful lazje obvladas drsenje, in gres lahk na pocez tud blizje kksnim betonskim oviram :twisted:

kr mal pogresam pugija106. :?

@pugi:

probi ce pri delujoci masini vn cuknes abs varovalko, ta neha delat, pol pa k jo das spet not spet zacne delat.

sicer hudo dvomim da bi blo to izvedljivo, sam bi blo pa lepo :D

js bi si rd to tko popedenu da bi pol med voznjo lahk flipnu abs on/off.

sam ce bi prek varovalke vezu, bi pomoje bla to bl cudna scena, in k bi prklopu nazaj bi abs lucka cist popizdila.

ce bos probu sporoc kako so rezultati :)
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl To feb 22, 2005 5:25 pm

in zato ga majo skor vsi avtomobili serijsko ane, in tut zato ga oglašujejo in prikazujejo na mokrih in spolzkih podlagah...da zajebe situacijo...kera bedar.....bom raj se zadržu


Ja al pa če si ti gonu zavestno po klancu dol in se igral, ko pa pride pizderija sred ceste, in je panika-al pa sam pedal do konca na bremzi je pa mal drgač..."avto gre naravnost kar je dobr",pa a si ti že mel kdaj kako rizično situacijo z resnim bremzanjem al se mal norca delaš? Sej glih naravnost gre res sam nebi smel it, ker ponavad hočeš od avta da ZAMENJA SMER, ker če ne boš trčil v neljubo oviro kakršnakoli že to pač je, v skor kerikol situaciji (nalet, odnašanje vozila, ovira sred ceste-izsiljevanje itd itd itd...)
Res abs ni zarad lepšga....
Pa da ne bo kake kregarije tuki gor, sej je fajn met brez absa k se učiš sam na parkirplacu, pa probaš to in ono sam....absa pač v rizični situaciji ne more popolnoma noben nadomestit
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To feb 22, 2005 5:45 pm

lenivec je napisal/-a:
Miholl je napisal/-a:in zato ga majo skor vsi avtomobili serijsko ane, in tut zato ga oglašujejo in prikazujejo na mokrih in spolzkih podlagah...da zajebe situacijo...kera bedar.....bom raj se zadržu

čist baj de mimo, mokra pa spolzka podlaga ni isto kot sneg ;)


Kdo pa govori o mokri podlagi... Fora ABSa je v tem, da kolo sprosti takoj ko začne drset, če pa je to na snegu to pomen takoj. Pomembno je to, da se pri bremzanju brez abs ob blokadi koles začne nabirat pred njimi sneg, oz guma začne riti not v sneg.. To poveča zavorni učinek. Zato so poti krajše.
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov