Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus To mar 01, 2005 12:47 am

To se meni ki mam še ročni zaug dogaja če ne odprem zauga dovolj ko je mraz, torej bo nekej na tem; najbrž res sonda kot so rekli fantje.
 
racman007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Po feb 28, 2005 1:45 pm

Napisal/-a racman007 To mar 01, 2005 1:26 pm

Meni pri Tipotu dela isto - najprej ko stisnem gas ga malo zamori, nato pa potegne, ko spustim gas pa lahko toliko pad, da crkne, če ne pazim. Pa ni lambda sonda, ker nimam katalizatorja. A je možno, da je zmaknjen predvžig ali kaj tazga?
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus To mar 01, 2005 1:31 pm

Če ti najprej zamori, pol pa ful naenkrat potegne, ti pomojem zliva noter preveč benza- tko je blo pri naši stari škodilački.
 
Uporabniški avatar
Major9
Novinec
 
Prispevkov: 105
Pridružen: Sr jan 05, 2005 12:07 pm
Kraj: Domzale

Napisal/-a Major9 To mar 01, 2005 2:52 pm

No zdej se odklopu lambdo pa akumulator, sam je zjutri se zmerom cukal. Edin poli k se je segrel se je lepse zvrtel, tko da ne vem v cem bi se bil problem??
 
Uporabniški avatar
DarkAngel
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: To jan 11, 2005 10:12 pm
Kraj: nekje na obali

Napisal/-a DarkAngel To mar 01, 2005 3:06 pm

Meni to avto dela ze kake tri mesece ,pa je bil zarad tega ze stirikrat na servisu in vsakic nekaj druga ugotovijo.So mi ze menjali lambda sondo, pa sondo zraka, nazadnje pa so ugotovili, da nastavitev ventilov ni bila ok pa da racunalnik motorja nekaj nagaja...v glavnem pri vsem tem je z avtom se vedno tako kot na zacetku, da ne potegne ko dodajas plin (vcasih celo ugasne), poraba je astronomska med 9 in 10 litrov,...ceprav je 1.4 16V, pa gre ne nikamor... :cry:
Zelim ti veliko srece na servisu, pa take mehanike in elektricarje, ki se malo bolj spoznajo kot pri citroenu :evil:
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To mar 01, 2005 5:16 pm

Mojca je napisal/-a:Meni to avto dela ze kake tri mesece ,pa je bil zarad tega ze stirikrat na servisu in vsakic nekaj druga ugotovijo.So mi ze menjali lambda sondo, pa sondo zraka, nazadnje pa so ugotovili, da nastavitev ventilov ni bila ok pa da racunalnik motorja nekaj nagaja...v glavnem pri vsem tem je z avtom se vedno tako kot na zacetku, da ne potegne ko dodajas plin (vcasih celo ugasne), poraba je astronomska med 9 in 10 litrov,...ceprav je 1.4 16V, pa gre ne nikamor... :cry:
Zelim ti veliko srece na servisu, pa take mehanike in elektricarje, ki se malo bolj spoznajo kot pri citroenu :evil:


Ker avto in kake račune so ti izstavli (napiš kaj gor piše in kolk stane)...

Včasih znajo tud nategnt, tko da bi blo fajn vedet.
Slika
 
Uporabniški avatar
DarkAngel
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: To jan 11, 2005 10:12 pm
Kraj: nekje na obali

Napisal/-a DarkAngel To mar 01, 2005 7:11 pm

Pugi, pri meni je stvar kr zapletena.Avto je namrec v garanciji in to je tudi najvecji problem, ker nikoli ne vidim kaj so v resnici na avtu naredili.Vedno se morm skregat, da pol dobim na roke napisano kaj so ustvarjali.
:cry:
Drugace pa je avto C2 VTR.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko To mar 01, 2005 7:21 pm

Mojca je napisal/-a:Pugi, pri meni je stvar kr zapletena.Avto je namrec v garanciji in to je tudi najvecji problem, ker nikoli ne vidim kaj so v resnici na avtu naredili.Vedno se morm skregat, da pol dobim na roke napisano kaj so ustvarjali.
:cry:
Drugace pa je avto C2 VTR.

moj predlog: težit, utrujat, pizdit....čimbolj , čimveč vse dokler ga ne zrihtajo v nulo!!!
ker drugače boš plačevala velke denarje, ko bo iz garancije, oni bojo pa probal menjat 100in 1 stvar (seveda na tvoj račun)

res pa je da za to rabiš svoj čas in svoje živce :?

Ampak bolše zdaj kot po koncu garancije, kjer bo poleg glavobola, še prazna denarnica :?
 
Uporabniški avatar
DarkAngel
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: To jan 11, 2005 10:12 pm
Kraj: nekje na obali

Napisal/-a DarkAngel To mar 01, 2005 7:44 pm

Vem, ampak ves kak je to, ce kupis nov avto in se ti ze prvi teden zacne kvarit?
Me je minla volja do vsega..najraje bi ga zapeljala v en grabn :atensn
 
modrina
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Ne jul 11, 2004 7:38 pm

Napisal/-a modrina To mar 01, 2005 8:15 pm

Bi še jaz pristavil piskerček.Pri naši corsi je tudi podoben primer. Gre za nov avto z motorjem 1.3 CDTI. Pri našem avtu lahko "pumpaš" gas pa se motor sploh ne odzove. Zgodi se tudi to, da če imaš recimo 2000 vrtljajev in začneš hitro pritiskati in spuščati gas padejo vrtljaji na vrtljaje prostega teka. Avto je bil na servisu že parkrat pa nič.Sedaj čakam odgovor že dva meseca ker so naredili test motorja in ga poslali v tovarno. Problem je tudi ko se vrtljaji prostega teka povečajo na cca 1000 obrati začno "skakati" nihajo tudi za 300 pri držanju pedala na mestu. Pa tudi zelo veliko lufta ima pedal za plin cca 0,5 do1 cm predno se motor odzove. Ko sedem v ta avto imam podoben občutek, kot nebi znal voziti. Vsak vaš komentar je dobrodošel.
Pa še to, ko se voziš z večjimi vrtljaji je vse ok.problem je mislim tik ko motor začne pospeševati. LP
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko To mar 01, 2005 8:20 pm

Mojca je napisal/-a:Vem, ampak ves kak je to, ce kupis nov avto in se ti ze prvi teden zacne kvarit?
Me je minla volja do vsega..najraje bi ga zapeljala v en grabn :atensn

mmm vem kako je to!!!Smo mel pr bajti en tak avto :?
groza, samo nam ga niso zrihtal!!Ga je fotr šele šez 3 leta zrihtu, ko je dobil enga domačega "mojstra" in ga je dokaj hitro zrihtal!!
na original servisu je bil pa prvo leto skor več , kot doma!! :? :?

Samo citroen je vseeno mal bolš firma !!
Pelji ga na kakšen drug pooblaščen servis, mogoče bodo tam bolj uspešni!!

upam da zrihtaš!!
lp
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr mar 02, 2005 3:55 am

mogoce pa je problem samo v zanic sveckah. ker ce ti k das gas mal zatrokira in ne dodaja gasa tko kokr bi mogu, so to praviloma svecke. ce niso, pol pa zna bit lambda.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz So mar 05, 2005 11:18 pm

Sam tko za inf., mogoce bo pa se kdaj kdo gledu sm pa mu bo pomagal :)
Pr ns... golf4 tdi ma mal zakasnel odziv in je lambda sonda kriva. (Zj pa ena moznost da se jo zamena, druga pa de se neki v elektronki spremeni, pa je baje pol za skos uredu :) )
lp
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Ne mar 06, 2005 9:23 am

Kakor jest vem, dizli nimajo lambda sonde :)

To kar ti mislis je LMM oz merilec pretoka zraka, ki se zapacka in potem ne kaze vec prav. In potem sta dve varianti, ena da kupis novega in druga da gres do rsra in ti sremeni elektroniko, tako da avto podatkov iz LMMa ne bere vec. Druga stane 20 ali 40k, za sigurno pa preveri na njihovi spletni strani.
Slika
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Ne mar 06, 2005 6:01 pm

Pugi je napisal/-a: Kvapa vem, s tegale stola klele je bol težko ocent.


Pol se pa used na pojstlo zraven, mogoce bo kej boljs... :mrgreen:
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Ne mar 06, 2005 6:12 pm

Mate je napisal/-a:Kakor jest vem, dizli nimajo lambda sonde :)

To kar ti mislis je LMM oz merilec pretoka zraka, ki se zapacka in potem ne kaze vec prav. In potem sta dve varianti, ena da kupis novega in druga da gres do rsra in ti sremeni elektroniko, tako da avto podatkov iz LMMa ne bere vec. Druga stane 20 ali 40k, za sigurno pa preveri na njihovi spletni strani.


In zakaj bi placal 40.000, ce dobis isti rezultat, ko odklopis LMM (odklopis konektor in gotovo)? :roll:

Samo potem je tudi poraba "rahlo" visja :huh: , pa se katalizator unicis... :jao:

To je bolj INDIJANSKA resitev problema :jy :tomidelej: 8] ... :ne
 
Uporabniški avatar
Zzooommm
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Ne feb 27, 2005 10:38 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Zzooommm To mar 08, 2005 2:33 pm

Hmm, zanimivo :). Jaz mam tud bencinarja einspricarja in imam zamik cca. 0.5sekunde kadar pohodim gas. Zdaj vsaj vem, da to ni nič nenavadnega. Če lepo dodajam gas (ga hitro dodam namesto pohodim) ni nobenih zamikov, tudi pri odvzemanju ne... zaenkrat :twisted: Pa prej sem mel tolk čez zajle za povedat, da pedal ful otrdi če jih ne mažeš in da so nasploh sranje, zdej pa vidm, da tole ni nevem kolk bolš :P
 
Uporabniški avatar
Zzooommm
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Ne feb 27, 2005 10:38 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Zzooommm To mar 08, 2005 2:38 pm

Mojca je napisal/-a:Vem, ampak ves kak je to, ce kupis nov avto in se ti ze prvi teden zacne kvarit?
Me je minla volja do vsega..najraje bi ga zapeljala v en grabn :atensn


modrina je napisal/-a:Bi še jaz pristavil piskerček.Pri naši corsi je tudi podoben primer. Gre za nov avto z motorjem 1.3 CDTI. Pri našem avtu lahko "pumpaš" gas pa se motor sploh ne odzove. Zgodi se tudi to, da če imaš recimo 2000 vrtljajev in začneš hitro pritiskati in spuščati gas padejo vrtljaji na vrtljaje prostega teka. Avto je bil na servisu že parkrat pa nič.Sedaj čakam odgovor že dva meseca ker so naredili test motorja in ga poslali v tovarno. Problem je tudi ko se vrtljaji prostega teka povečajo na cca 1000 obrati začno "skakati" nihajo tudi za 300 pri držanju pedala na mestu. Pa tudi zelo veliko lufta ima pedal za plin cca 0,5 do1 cm predno se motor odzove. Ko sedem v ta avto imam podoben občutek, kot nebi znal voziti. Vsak vaš komentar je dobrodošel.
Pa še to, ko se voziš z večjimi vrtljaji je vse ok.problem je mislim tik ko motor začne pospeševati. LP



Jaz vem za primer, ko so znanki čist zajebali golfa 4. Obrati čist v pizdi, ko je bil še mrzel je crkaval, etc, etc. Na servisu so ga debili rihtal in rihtal, za popravila je šlo 500kSIT in isto sranje. Potem pa ga je končno peljala drugam in so lahko takoj pogruntal kaj je z elektroniko narobe ... in zdej dela kot pesem.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Pe mar 11, 2005 11:28 pm

Mate je napisal/-a:Kakor jest vem, dizli nimajo lambda sonde :)

To kar ti mislis je LMM oz merilec pretoka zraka, ki se zapacka in potem ne kaze vec prav. In potem sta dve varianti, ena da kupis novega in druga da gres do rsra in ti sremeni elektroniko, tako da avto podatkov iz LMMa ne bere vec. Druga stane 20 ali 40k, za sigurno pa preveri na njihovi spletni strani.


Se opravicujem za pomoto :)
Nm so rekl da je varjanta če zamenamo 40k, če pa spremeniš elektronko pa 35k. Kaksna je pa ta varjanta za 20?
A drgac pa ni razlike v teh varjantah, v smislu da bi bla ena bols ot druge (v kakrsnemkoli pogledu)?
 
Uporabniški avatar
prasec
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Sr jul 14, 2004 6:10 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a prasec So mar 12, 2005 1:41 am

Major9, Rover 114GTI je cestni gokart, sem ga velik prevozu, pa gas ni imel nobenga zamika, ko ga pohodiš takoj avto skoči mrzu al pa vroč.

Ti kolk ti pa gre, ta od kolega truga je šla 220 :twisted:

Aja, pa menjalnik se je stresu, pumpa za bencin je šla, odmična pa ventili (jermen preskoču al neki tazga)... Drugač pa je avto zakon, sam po pol leta se ga naveličaš. Ni pa najbolj zanesljiv. :P
Leva, desna, pazi KURNIK!!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov