torstorm je napisal/-a:ne dajat cink spray-a.Dobro očisti dol rjo,pobrusi tam z 150 brusnim papirjem, bolj v krožnih prepletenih gibih.Nato dobro sčisti z acetonom,malo segrej na kakih 25 stopinj, in nato daj gor poliestrski kit .Počakaj da se dobro posuši, pošmirglaj da bo lepo se ujemalo z pragrom, nato še lahko daš gor špric kit(če hočeš da bo bolj gladko vse skup).Na koncu šmirglaj z zelo finim brusnim papirjem da bo lepo gladko, izpihaj prah z kompresorjem, na koncu še enkrat na hitro očisti z acetonom in prelakiraš.
Na koncu še spoliraš pa se sploh ne vidi da je bilo prej kje kaj.
pusko je napisal/-a:A je postopek enak pri barvanju (recimo) polovice vrat kot pri celem zunanjem barvanju avtomobila?ops:
Verjetno bom dal mojega Saaba (zunaj) celega prebarvati, saj se mi je cez zimo pojavilo neverjetno veliko rjavih pikic (predvsem po vratih).
Koliko pa licarju vzame, da bi cel avto na zunaj zbrusil in potem lepo pobarval, saj bi s tem se veliko bolj zmanjsal moznost nadaljnega rjavenja. Barvanje me bo prislo med 100-120k. Navadna barva.
pugi405 je napisal/-a:torstorm je napisal/-a:ne dajat cink spray-a.Dobro očisti dol rjo,pobrusi tam z 150 brusnim papirjem, bolj v krožnih prepletenih gibih.Nato dobro sčisti z acetonom,malo segrej na kakih 25 stopinj, in nato daj gor poliestrski kit .Počakaj da se dobro posuši, pošmirglaj da bo lepo se ujemalo z pragrom, nato še lahko daš gor špric kit(če hočeš da bo bolj gladko vse skup).Na koncu šmirglaj z zelo finim brusnim papirjem da bo lepo gladko, izpihaj prah z kompresorjem, na koncu še enkrat na hitro očisti z acetonom in prelakiraš.
Na koncu še spoliraš pa se sploh ne vidi da je bilo prej kje kaj.
Hvala za nasvet. Kdaj pa spet rja ven udari? To drži samo cca. 2 leti ane?
Po forumu brska: format, Google Adsense [Bot] in 3 gostov