Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm So apr 02, 2005 10:07 pm

ne dajat cink spray-a.Dobro očisti dol rjo,pobrusi tam z 150 brusnim papirjem, bolj v krožnih prepletenih gibih.Nato dobro sčisti z acetonom,malo segrej na kakih 25 stopinj, in nato daj gor poliestrski kit .Počakaj da se dobro posuši, pošmirglaj da bo lepo se ujemalo z pragrom, nato še lahko daš gor špric kit(če hočeš da bo bolj gladko vse skup).Na koncu šmirglaj z zelo finim brusnim papirjem da bo lepo gladko, izpihaj prah z kompresorjem, na koncu še enkrat na hitro očisti z acetonom in prelakiraš.

Na koncu še spoliraš pa se sploh ne vidi da je bilo prej kje kaj.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith So apr 02, 2005 10:15 pm

na impa in dinitrol kitu pise da se ga ne sme dajat na pocinkan pleh. glih tko verjetn tud na cink spray ne. lahk ti pa iz izkusenj povem da se se najbol prime kit na grobo zbrusen pleh.
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm So apr 02, 2005 10:23 pm

točno tako, obstajajo pa tudi kiti za pocinkano pločevino, vendar jo moraš prej tudi grobo pobrusiti.
 
pusko
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Če mar 13, 2003 6:54 pm
Kraj: slovenija

Napisal/-a pusko To apr 05, 2005 2:30 pm

A je postopek enak pri barvanju (recimo) polovice vrat kot pri celem zunanjem barvanju avtomobila? :oops:

Verjetno bom dal mojega Saaba (zunaj) celega prebarvati, saj se mi je cez zimo pojavilo neverjetno veliko rjavih pikic (predvsem po vratih).
Koliko pa licarju vzame, da bi cel avto na zunaj zbrusil in potem lepo pobarval, saj bi s tem se veliko bolj zmanjsal moznost nadaljnega rjavenja. Barvanje me bo prislo med 100-120k. Navadna barva.
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 To apr 05, 2005 3:03 pm

torstorm je napisal/-a:ne dajat cink spray-a.Dobro očisti dol rjo,pobrusi tam z 150 brusnim papirjem, bolj v krožnih prepletenih gibih.Nato dobro sčisti z acetonom,malo segrej na kakih 25 stopinj, in nato daj gor poliestrski kit .Počakaj da se dobro posuši, pošmirglaj da bo lepo se ujemalo z pragrom, nato še lahko daš gor špric kit(če hočeš da bo bolj gladko vse skup).Na koncu šmirglaj z zelo finim brusnim papirjem da bo lepo gladko, izpihaj prah z kompresorjem, na koncu še enkrat na hitro očisti z acetonom in prelakiraš.

Na koncu še spoliraš pa se sploh ne vidi da je bilo prej kje kaj.

Hvala za nasvet. Kdaj pa spet rja ven udari? To drži samo cca. 2 leti ane?
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 To apr 05, 2005 3:18 pm

pusko je napisal/-a:A je postopek enak pri barvanju (recimo) polovice vrat kot pri celem zunanjem barvanju avtomobila? :oops:

Verjetno bom dal mojega Saaba (zunaj) celega prebarvati, saj se mi je cez zimo pojavilo neverjetno veliko rjavih pikic (predvsem po vratih).
Koliko pa licarju vzame, da bi cel avto na zunaj zbrusil in potem lepo pobarval, saj bi s tem se veliko bolj zmanjsal moznost nadaljnega rjavenja. Barvanje me bo prislo med 100-120k. Navadna barva.

Joj... tukej en na gorumu k ma oranžno ( 1.A) katrco je plačal če se ne motm... 300k za cel avto.... Pomoje je to brušenje, lakiranje... morebitno kitanje... 120K ni drago za cel avto.... Je pa res, da je navadna barva.. on ma če se ne motm... metallic..... ;) Zdej... če ti bo sam vrata štrihal, vprašanje če bo zadel nianso.... sej pravi mojster bi to mogu narest, da se ne bi vidla razlika med staro in novo barvo.. razen leska... boš pa celga Saaba spoliral v piko pa je ane? :-P
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Sr apr 06, 2005 5:46 pm

pugi405 je napisal/-a:
torstorm je napisal/-a:ne dajat cink spray-a.Dobro očisti dol rjo,pobrusi tam z 150 brusnim papirjem, bolj v krožnih prepletenih gibih.Nato dobro sčisti z acetonom,malo segrej na kakih 25 stopinj, in nato daj gor poliestrski kit .Počakaj da se dobro posuši, pošmirglaj da bo lepo se ujemalo z pragrom, nato še lahko daš gor špric kit(če hočeš da bo bolj gladko vse skup).Na koncu šmirglaj z zelo finim brusnim papirjem da bo lepo gladko, izpihaj prah z kompresorjem, na koncu še enkrat na hitro očisti z acetonom in prelakiraš.

Na koncu še spoliraš pa se sploh ne vidi da je bilo prej kje kaj.

Hvala za nasvet. Kdaj pa spet rja ven udari? To drži samo cca. 2 leti ane?


Če narediš dobro drži dolgo.Delati pa moraš v suhem prostoru, ne kjer je hladno pa dosti vlage.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: format, Google Adsense [Bot] in 3 gostov