Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr mar 16, 2005 9:03 am

georges je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:Sigurno ti more pokadit vzadej če ti tolk ole žre. Tefloni tefloni... Če so ti te dol popadal je poraba olja neomejena an.

Kompresija 15 al pa 16 je pa fakingabelivable an. 3mač.


Edini kadi se dokler se avto malo ne ogreje, to je pa normalno pol pa nič več. Bom še videl kaj bom naredil. Avto mam namen met tam kako leto pa pol še


Ja, toj normaln, pol pa neha. Ampak kar poglej, reč enmu, nej gre not, pa nej ga do blokade zahod, ti pa glej auspuh. Zih se ti bo modr pokadl.. Probej to...
Slika
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Sr mar 16, 2005 9:20 am

za zadni bat mislim da ni problem samo tesnenje obrockov mogoce je nased ventila problem ker ne tesni ko nej bi bil zaprt sicer pa kar se olja tice prelagam da probas kej bolj gostega kakega 10w50 al pa 10w60 selenia ma takega ....
pa ce ti bo se pol tok zru pa razmisli v menjavi oborockov ce si iz lj pojdi do kakega fusarja jaz hodim do skula ma dokaj pocen za zrihtat
ce ti pa olja je v velikih kolicinah mores vedt da se bo posledicno pocasi zacelo deponirati olje na lambdo sondo in na satovje katalizatorja tako da mores se
razmislit kok se ti splaca menjava obrockov ker stroskovno ni najbolj pocen razmisli kok casa se zelis ta avto met pa se glede na to odloci
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Sr mar 16, 2005 4:33 pm

a so ti merli kompresijo na hladni mašini?

ker men so merli na uradnem servisu kompresijo pa so rekli da je 1. cilinder čist mim,
ko sem ga pa enmu drugemu mehaniku peljal (na hladni) je pa reku da so vsi cilindri enaki in da vse štima :roll:
Bad things happen to good people all the time for no reason!

Adijo Slovenija
 
georges
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: Po maj 05, 2003 4:41 pm
Kraj: krško

Napisal/-a georges Sr mar 16, 2005 6:09 pm

red_mamba je napisal/-a:a so ti merli kompresijo na hladni mašini?

ker men so merli na uradnem servisu kompresijo pa so rekli da je 1. cilinder čist mim,
ko sem ga pa enmu drugemu mehaniku peljal (na hladni) je pa reku da so vsi cilindri enaki in da vse štima :roll:


Na delno segreti mašini smo merli.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Sr mar 16, 2005 6:11 pm

:jao: jao kakšni nasveti...vključno z mehanikom

kot prvo: izmerjene številke so zgolj informativne ker niso narejene z nesramno dragim inštrumentom, ampak z navadno napravico...

drug: če ti je nalil olje v cilinder in je šla povsod kompresija gor (logično) pri četrtem je pa še vedno premajhna imašprobleme z ventili.

Če še nisi delal ''velikega servisa'', poišči nekoga ki ti bo snel glavo, zbrusil sedeže ventilov in zamenjal teflone.

Hkrati naredi še servis, zamenjaj jermene, šponarje, vodno pumpo, itd vse kar paše zraven. Če boš delal glavo posebej in servis posebej bo takoj 20-40 k SIT več za jermen in vse kar se menja z njim.

Pri 130k km ne menjaj olja za gostejšega če ni treba...
 
georges
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: Po maj 05, 2003 4:41 pm
Kraj: krško

Napisal/-a georges Sr mar 16, 2005 6:20 pm

Pero je napisal/-a::jao: jao kakšni nasveti...vključno z mehanikom

kot prvo: izmerjene številke so zgolj informativne ker niso narejene z nesramno dragim inštrumentom, ampak z navadno napravico...

drug: če ti je nalil olje v cilinder in je šla povsod kompresija gor (logično) pri četrtem je pa še vedno premajhna imašprobleme z ventili.

Če še nisi delal ''velikega servisa'', poišči nekoga ki ti bo snel glavo, zbrusil sedeže ventilov in zamenjal teflone.

Hkrati naredi še servis, zamenjaj jermene, šponarje, vodno pumpo, itd vse kar paše zraven. Če boš delal glavo posebej in servis posebej bo takoj 20-40 k SIT več za jermen in vse kar se menja z njim.

Pri 130k km ne menjaj olja za gostejšega če ni treba...


Ok. Nekaj bom ukrenil, točno kaj pa kdaj pa še ne vem. Prvo bom drugo olje not vlil, če pa ne bo nikakršne spremembe na bolje pol pa glava dol. Drugače sem jermena menjal na 90.000Km tako, da jih zdej ne bom, vodno pumpo pa mogoče.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Sr mar 16, 2005 6:51 pm

georges je napisal/-a:
Ok. Nekaj bom ukrenil, točno kaj pa kdaj pa še ne vem. Prvo bom drugo olje not vlil, če pa ne bo nikakršne spremembe na bolje pol pa glava dol. Drugače sem jermena menjal na 90.000Km tako, da jih zdej ne bom, vodno pumpo pa mogoče.


Vodna pumpa nima veze s tvojim problemom če ne menjaš jermenov.

Probaj z oljem 20-50. Poraba bo verjetno manjša, ampak potem bodo bolj trpeli ležaji, pa vprašanje kako vpliva na hidravlične ventile.

Meni dela Opel z 1,6-16V veliko lepše z 10-40 oljem kot z 20-40 pa ima samo malo več km kot tvoj.
 
georges
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: Po maj 05, 2003 4:41 pm
Kraj: krško

Napisal/-a georges Sr mar 16, 2005 7:05 pm

Sem zadnjič že klical na servis, pa sem mu razložil pač da mi avto pije olje. Pa mi je reklel naj not TOTAL ali pa ELF olje nalijem je rekel da je par ljudi že mel težavo in da je blo s temi olji drugače. Ne vem, bom probal. Pa da naj bo polsintetično 10-40, pa da gostejšega naj ne vlivam not zaradi ventilov.
 
Uporabniški avatar
Williams
Novinec
 
Prispevkov: 392
Pridružen: To feb 03, 2004 7:43 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a Williams Sr mar 16, 2005 8:01 pm

Tole po moje ne more bit drugega, kot da so izrabljeni batni obročki, v najslabšem primeru pa stena valja.
Dopustna mera kompresijskega tlaka pri bencincih je 6 do 12 barov, pri dizlih pa 12 do 25 ;)
Itak ma pa vsak proizvajalec motorja določeno svojo dopustno mero.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov