Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr To apr 05, 2005 9:01 pm

lisko je napisal/-a:Nehite se kregat... al kakorkol..... u glavnem dost ok?
Tist glede korenjak servisa..... in jaz in kolega sma peljala avtke k njemu..... mastno računo..... nardil pa tako rekoč nič..... en dan po servisu so se pojavli isti simptomi.... ampak sem reku vredu k temu niti blizu več ne grem...... bom pač mel te simptome še naprej...
Mam pa lih obratne simptome ( sem že napisu enkrat) vžiga kot mrzel kot topel.....ampak mrzel vžge s prve..... pol pa začne kašljat..... in kadi hudo črno moder dim..... pol pa se po kakih 10tih sekundah umiri ( med tem pa hoče motor ven fuknit) Do zdej še noben mehanik ni pogruntu.... bil že celo na original renault servisu...... topel pa vžge lepše kot novi.... kompressija je 27 pri hladnem motorju..... ampak pravim da vžge takoj sam pol začne kašljat ko že laufa..... Povratna ventila sta dva na dovodu nafte..... tko da nafta mu ziher ne stelče nazaj u tank..... nekje drugje mu potegne zrak ( sumim) sam kje?


Kaj pa če ti na bate nateče hladilna ali olje preko teflonov, ali ti vse svečke ne grejejo dovolj dolgo po vžigu? Imel sem podoben problem, da je bila počena glava in ko se je malo segrela se je razpoka zamašila, tako da se motor niti pri obremenitvi (topel) ni pregreval, da bi kompresija šla v vodni sistem. Čez noč, ko se je glava hladila, pa je nakapljalo nekaj hladilne v bat in stvar je bila podobna. Sicer pa je v takih primerih možno x stvari, tudi počene komore itd.... Vsaka stvar pa se da porihtat, saj se ni sama nardila. Stani bo že rešu problem, Korenjak pa je meni že veliko pomagal in to ugodno, mogoče je pri tebi imel slab dan. Če pa ima celo Audi probleme s svojimi 2.5 TDI (ki stojijo po celi Evropi), zakaj jih ne bi imel Opel in Renault.

p.s. Saj se več ne kregamo, a-ne!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To apr 05, 2005 9:20 pm

ne sj js res mal prevec zatezen ucas odreagiram, sori ce koga prizadane, sam na falus mi gre k zmer k kdo opise en problemcek k je resljiv 123, se najde ene par folkov k bi kr celo masino pa se kej druzga zamenal, pa zmer najdejo tiste najhujse mozne scenarije.

ni vse tok crno.
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr To apr 05, 2005 9:30 pm

Voith je napisal/-a:ne sj js res mal prevec zatezen ucas odreagiram, sori ce koga prizadane, sam na falus mi gre k zmer k kdo opise en problemcek k je resljiv 123, se najde ene par folkov k bi kr celo masino pa se kej druzga zamenal, pa zmer najdejo tiste najhujse mozne scenarije.

ni vse tok crno.


:?: kdaj in kje greva na pijačo :?: Samo danes ne več, moram jutri u 5 auf!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To apr 05, 2005 10:03 pm

DrMr je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Nehite se kregat... al kakorkol..... u glavnem dost ok?
Tist glede korenjak servisa..... in jaz in kolega sma peljala avtke k njemu..... mastno računo..... nardil pa tako rekoč nič..... en dan po servisu so se pojavli isti simptomi.... ampak sem reku vredu k temu niti blizu več ne grem...... bom pač mel te simptome še naprej...
Mam pa lih obratne simptome ( sem že napisu enkrat) vžiga kot mrzel kot topel.....ampak mrzel vžge s prve..... pol pa začne kašljat..... in kadi hudo črno moder dim..... pol pa se po kakih 10tih sekundah umiri ( med tem pa hoče motor ven fuknit) Do zdej še noben mehanik ni pogruntu.... bil že celo na original renault servisu...... topel pa vžge lepše kot novi.... kompressija je 27 pri hladnem motorju..... ampak pravim da vžge takoj sam pol začne kašljat ko že laufa..... Povratna ventila sta dva na dovodu nafte..... tko da nafta mu ziher ne stelče nazaj u tank..... nekje drugje mu potegne zrak ( sumim) sam kje?


Kaj pa če ti na bate nateče hladilna ali olje preko teflonov, ali ti vse svečke ne grejejo dovolj dolgo po vžigu? Imel sem podoben problem, da je bila počena glava in ko se je malo segrela se je razpoka zamašila, tako da se motor niti pri obremenitvi (topel) ni pregreval, da bi kompresija šla v vodni sistem. Čez noč, ko se je glava hladila, pa je nakapljalo nekaj hladilne v bat in stvar je bila podobna. Sicer pa je v takih primerih možno x stvari, tudi počene komore itd.... Vsaka stvar pa se da porihtat, saj se ni sama nardila. Stani bo že rešu problem, Korenjak pa je meni že veliko pomagal in to ugodno, mogoče je pri tebi imel slab dan. Če pa ima celo Audi probleme s svojimi 2.5 TDI (ki stojijo po celi Evropi), zakaj jih ne bi imel Opel in Renault.

p.s. Saj se več ne kregamo, a-ne!


Itak da lahk majo vsi avti probleme sej jih delajo ljudje ki pa so zmotljivi.
A veš da tale tvoja razlaga se mi zdi prekleto zanimiva..... sem že sam enkrat neki razmišljo o tem....
Fora pa je da je pred dvema mescema res zmankalo hladilne ( rečmo kake dva deci) ampak to u leto in pol... ampak prej je bla skoz enaka pol pa u enem tednu za dva deci manj..... zdej pa je spet vedn isto je not, ker redno kontroliram tekočine u avtu.
Fora je pa res da ko se avtek segreje potisne vso hladilno v raztezno posodo ( zaprt sistem in voda prek raztezne skoz kroži... isti sistem kot golf) In vedn nabije vodo do konca do vrha u raztezno...... čeprav tega ne bi smelo.... u hladilniku je pa manjka.... ko se ohladi pa steče nazaj u hladilnik...... čudno vse skupi.
Olja ne pje nič...... kar mi je še bolj čudn :D
Grelne delajo vse in vse zagrejejo istočasno..... rele normalno izklopi in potem štartam.Tud če večkrat predgrejem je isto....
Fora je pa u tem da lepo vžge ( če bi bla voda not al pa grelne ne bi delale po moje sploh vžgal ne bi al pa bi vžgal po treh) Tko pa lepo vžge in pol ko hočeš spelet ( pet sekund po štartu) pa začne kašljat...... res zanimivo.Gre lepo normalno.... poraba od 4.5 do 5........ drugih problemov u leto in pol kaj ga mam dejansk nisem mel.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov