Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če maj 26, 2005 6:38 am

QMI je za delno znucane mašine - v nove se tega ne daje, ker zapaca vse luknce, kamor bi moglo olje it, v full znucane stare mašine se to tut ne daje, ker je tam potrebna generalka, daje se pa to v zmerno obrabljene mašine. Zadeva se zapeče na kovino in naredi oblogo. Če pa je avto z mašino ki ima za prehod do ventilov majhne luknjce potem je nevarnost, da jih zamaši.

Stealth v tvojem primeru ni kriv qmi ampak oljni obroček - jst sm mel enkrat avto, v katerega sem dal 5 litrov olja v mašino in qmi, ga vžgal in se odpeljal 3 km - pa je bil avto brez olja - vsega je popil in ga zakuril v izgorevalni komori. nikjer se ni videlo, tudi po dimu zadaj ne, ker je bil turbak in že v osnovi malce pokadil, tko da se tudi opazilo ni. Ko sem delal generalko na mašini, sem postavil samo obroček nazaj v cilinder, pa je kr skos padu - ni več dihtal, ker je bil znucan in qmi je samo še pomagal, ker je naredil oblogo in je vse skupaj lažje drselo. Tko da qmi pomaga mašini vsekakor, vendar, če je avto pred generalko tega ne dajajte v avto, ker bo pomagal tut do takojšnje generalke.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Neyo-Neyo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1064
Pridružen: Sr jan 05, 2005 10:38 pm

Napisal/-a Neyo-Neyo Če maj 26, 2005 7:56 am

OMFG :o tole pa je velk problem ja :? Dobr da vem da tega sranja ne bom zlivu u svoj avto ;) sploh pa da se ti to nardi na stealthu fak nebi reku na yugotu al pa kakšni zastavi :?
....
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če maj 26, 2005 8:09 am

Neyo-Neyo je napisal/-a:OMFG :o tole pa je velk problem ja :? Dobr da vem da tega sranja ne bom zlivu u svoj avto ;) sploh pa da se ti to nardi na stealthu fak nebi reku na yugotu al pa kakšni zastavi :?


No, na jugotu ali stoenki ta zadeva čist normalno dela in res deluje - na bolj preciznih mašinah in na tehnično bolj dovršenih mašinah pa jst tega nebi uporabljal, ker zelo zapaca mašino - na splošno pa so vsi japonci razen subaruja in terencev (pa še to samo toyota in nissan) zelo občutljivi in zaradi teh dodatkov ne delajo več optimalno. To ti povedo na večini servisov, kjer se ukvarjajo z japonci in imajo mal več pojma.
In če imam prav, je stealth kopija mitsubishija tudi po mašini, tko da imaš res prav - qmi ti je naredu tole. Men je serviser ki že mnogo let šraufa daihatsuje reku, da če daš qmi al pa kej podobnega not, mašina v daihatsuju(kateremkoli) ne bo nikol več delala normalno in nikol se je ne bo dal spucat znotraj, ker je mašina full občutljiva. In to velja za večino terencev. Subaru je pa itak neki posebnega, že zaradi zgradbe mašine in prenese vse to sranje.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
YOC
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Pe feb 14, 2003 10:53 am
Kraj: Spredi levo (LJ)

Napisal/-a YOC Po maj 30, 2005 3:23 pm

Glede QMI-ja ne moreš nobenega stisnit češ da je prišlo do poškodbe na vozilu, saj kolkor vem v tehničnih specifikacijah za avto ponavadi piše, da je dodajanje kakršnih koli tovrstnih aditivov prepovedano,... saj pri meni tako piše.
Dvomim pa, da bi ti zaradi tega zmanjkalo 10 litrov olja :shock:

lp

8)
Bolje 10 konjev premalo pod haubo, kot en osel preveč za volanom!!!
WWWWRRRRRRRRUUUUUUUMMMMMMMMM..........
 
Uporabniški avatar
stealth
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Če feb 10, 2005 8:02 pm

Napisal/-a stealth Po maj 30, 2005 5:06 pm

Zdaj sem sicer zamenjal olje nazaj na Txtja in je malo boljše, samo zdaj ga v višjih obratih nekaj duši (tm od 3.5 naprej). Zdaj v prvi in drugi prestavi cukanja ni čutit in avto tudi stegne tko kot treba. V višjih prestavah pa se pojavi problem. Če pritisnem plin do konca je včasih ok, vedno pa cuka če pritisnem od 1/4 do 3/4 stopalke za plin. Olja mi (za zdaj) ne žre in je konstantno tko kot mora bit. Lučka check engine še vedno občasno utripa. Je možno da je zalilo svečke? Probal bom še z menjavo bencinskega in zračnega filtra če bo kaj boljše. Mogoče kdo predlaga še kaj ?
Dodge Stealth Twinturbo AWD
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Po maj 30, 2005 8:16 pm

kdaj pa si zadnjič menjal svečke, mogoče je kera napokana in prebija včasih.Če boš zamenjal kupi NGK.Pa bencinskega filtra če še nisi nikdar menjal ga je priporočljivo zdaj, saj ni drag.
Ko ti bo cukalo se tako lepo pripelji domov in svečke odvij da boš videl če so mokre.Pa ne takoj, ko bo se avto ohladil, da ne boš uničil navojev v glavi.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po maj 30, 2005 9:19 pm

nebivedu je napisal/-a:QMI je za delno znucane mašine - v nove se tega ne daje, ker zapaca vse luknce, kamor bi moglo olje it, v full znucane stare mašine se to tut ne daje, ker je tam potrebna generalka, daje se pa to v zmerno obrabljene mašine. Zadeva se zapeče na kovino in naredi oblogo. Če pa je avto z mašino ki ima za prehod do ventilov majhne luknjce potem je nevarnost, da jih zamaši.

Stealth v tvojem primeru ni kriv qmi ampak oljni obroček - jst sm mel enkrat avto, v katerega sem dal 5 litrov olja v mašino in qmi, ga vžgal in se odpeljal 3 km - pa je bil avto brez olja - vsega je popil in ga zakuril v izgorevalni komori. nikjer se ni videlo, tudi po dimu zadaj ne, ker je bil turbak in že v osnovi malce pokadil, tko da se tudi opazilo ni. Ko sem delal generalko na mašini, sem postavil samo obroček nazaj v cilinder, pa je kr skos padu - ni več dihtal, ker je bil znucan in qmi je samo še pomagal, ker je naredil oblogo in je vse skupaj lažje drselo. Tko da qmi pomaga mašini vsekakor, vendar, če je avto pred generalko tega ne dajajte v avto, ker bo pomagal tut do takojšnje generalke.


Tole je pa točno to kar sem jaz govoril v temi ne dolg nazaj o teh dodatkih... če je cilinder še bolj gladek kot je že..... pol se olje še lažje pretaka iz spodnjega do zgornjega dela bata..... čeprav so u mes obročki.... ampak teflon sam pospeši proces papcanja olja......

Sicer pa za ta qmi..... slick 50 in podobno sranje... se mi zdi zakaj tko velika reklama ? A ni ponavad tko da če je zadeve res tko dobra pol za to zadevo vejo sam res izkušeni majstri? Ne pa da se more po tv reklamirat in to pol ure dolga reklama folk pa naseda..... In pa seveda glavno vprašanje.... zakaj tega ne priporočajo kar na uradnem servisu? Zakaj tega ni u navodilih? ko je motor star je iztrošen.... je potreben servis...... ko je pa motor nov pa tko ne potebuje dodatkov..... torej je to samo ena velika buča oz. nategovanje folka.... pa ne mi zdej z izkušnjami.... verjamem da se je kermu kaj izbolšalo..... ampak kokim se pa ni?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Po maj 30, 2005 9:24 pm

lisko boš prej obupal preden jim boš dopovedal....mogoče ti bodo nekoč se prov dali,če ne bo prepozno za motor.

drugače pa teh sranj res ni potrebno vlivat v motor...itak ima motorno olje že vse potrebne aditive ter "šampone" če lahko tko rečem....tko da vse kar je višek je že odveč...pač nobenga ne prepričujem,če ste zadovoljni uporabljajte naprej,jst povem svoje mnenje
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Po maj 30, 2005 9:53 pm

šmeks je napisal/-a:o matr....kje so zdaj tisti ki so še pred kratkim trdili da se upajo okrog lj. brez olja ter s samo QMI v motorju furat :lol: ...pač eni nasedejo naivnosti....ampak kot pravjo osel gre le enkrat na led...


no evo js sm tle ce si mene mislu :P neki me je carunalnik zajebavu zadne cajte ker je dobu eno pomladansko virozo :lol:


je pa stvar taka, js zlo dvomm da je to zarad qmija, mal prever da ti niso oljnega filtra napacnega gor dal al pa da ni kksna svinjarija v karter prsla al pa kj podobnga.
zdj edin ce si dobu defektn qmi, sam mislm da tezka.

js sm v forda isto tanku txt+qmi in ker mi je dihtnga na karterju puscala se mi je enkrat zgodil da sm v krskem ostal prakticno brez olja, in sm vseen prsu do doma in se pol je vse delal isto kot prej, stem da je cca 120km skos delno lucka gorela, se prav da je zajemal kr precej zraka, in sploh ni blo problema, ce bi to naredu brez teflona bi bla masina fuc pomoje.

kar se pa dokazovanja tice, bo slo pa samo ce je res kriv qmi. imo

drgac pa res bad :? :(
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Po maj 30, 2005 10:04 pm

nebivedu je napisal/-a:QMI je za delno znucane mašine - v nove se tega ne daje, ker zapaca vse luknce, kamor bi moglo olje it, v full znucane stare mašine se to tut ne daje, ker je tam potrebna generalka, daje se pa to v zmerno obrabljene mašine. Zadeva se zapeče na kovino in naredi oblogo. Če pa je avto z mašino ki ima za prehod do ventilov majhne luknjce potem je nevarnost, da jih zamaši.


tle bi se delno strinju sam delno pa ne.

delci ptfeja niti prblizn nimajo sanse zamasit nobene luknce, ker so tok mejhni da grejo za salo skoz oljni filter. vse tist kar gre pa skoz filtr pa nemore zabasat cesa druzga.

pa tud ta teflon se strdi sele pri vec 100 stopinjah in pri velikem trenju, tko da na prehodih se tako al tako ne prime. problem bi bil samo ce bi to zlil v nov se neulaufan motor, pol bi se pa ulaufavanje zavleklo za ene par let.

me prou zanima kaj bo vzrok temu problemu na konc :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To maj 31, 2005 7:33 am

lisko je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:QMI je za delno znucane mašine - v nove se tega ne daje, ker zapaca vse luknce, kamor bi moglo olje it, v full znucane stare mašine se to tut ne daje, ker je tam potrebna generalka, daje se pa to v zmerno obrabljene mašine. Zadeva se zapeče na kovino in naredi oblogo. Če pa je avto z mašino ki ima za prehod do ventilov majhne luknjce potem je nevarnost, da jih zamaši.

Stealth v tvojem primeru ni kriv qmi ampak oljni obroček - jst sm mel enkrat avto, v katerega sem dal 5 litrov olja v mašino in qmi, ga vžgal in se odpeljal 3 km - pa je bil avto brez olja - vsega je popil in ga zakuril v izgorevalni komori. nikjer se ni videlo, tudi po dimu zadaj ne, ker je bil turbak in že v osnovi malce pokadil, tko da se tudi opazilo ni. Ko sem delal generalko na mašini, sem postavil samo obroček nazaj v cilinder, pa je kr skos padu - ni več dihtal, ker je bil znucan in qmi je samo še pomagal, ker je naredil oblogo in je vse skupaj lažje drselo. Tko da qmi pomaga mašini vsekakor, vendar, če je avto pred generalko tega ne dajajte v avto, ker bo pomagal tut do takojšnje generalke.


Tole je pa točno to kar sem jaz govoril v temi ne dolg nazaj o teh dodatkih... če je cilinder še bolj gladek kot je že..... pol se olje še lažje pretaka iz spodnjega do zgornjega dela bata..... čeprav so u mes obročki.... ampak teflon sam pospeši proces papcanja olja......

Sicer pa za ta qmi..... slick 50 in podobno sranje... se mi zdi zakaj tko velika reklama ? A ni ponavad tko da če je zadeve res tko dobra pol za to zadevo vejo sam res izkušeni majstri? Ne pa da se more po tv reklamirat in to pol ure dolga reklama folk pa naseda..... In pa seveda glavno vprašanje.... zakaj tega ne priporočajo kar na uradnem servisu? Zakaj tega ni u navodilih? ko je motor star je iztrošen.... je potreben servis...... ko je pa motor nov pa tko ne potebuje dodatkov..... torej je to samo ena velika buča oz. nategovanje folka.... pa ne mi zdej z izkušnjami.... verjamem da se je kermu kaj izbolšalo..... ampak kokim se pa ni?


Točno tko, če bi bilo res tok dobro, potem bi to na vseh servisih promoviral, tko pa na kateremkoli servisu vprašaš imajo slabo mnenje o tem, sploh na kakem servisu, kjer dost menjajo dihtnge na glavi - ko ti pol pokaže kok je zapacana mašina zarad teh dodatkov, se sam za glavo držiš.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To maj 31, 2005 8:53 am

eh ni vse tko crno. qmi deluje kr fajn, sam ni pa to zdj en eliksir za avto ki ti garantira da bo kr vse delal pol ko ga not ulijes. ce crkne neki cist tretga ne pomen da je to povzrocu qmi.

delovanje motorja je na moc enostavn proces ki temelji na cimboljsem dihtanju in cimmanjsem trenju. qmi pripomore k obema faktorjema in tako izboljsa zmogljivost in ekonomijo motorja. in to je dejstvo.

ce pa zapaca motor, me pa zanima ker del tocno ze zapaca?

pri izkusenih mehanikih je pa tko da majo pac svoje mnenje in se ne dajo premaknt, pol ti pa trije razlicni "odlicni" mehaniki vsak po svoje neki trdijo. pac vsak ma svoje izkusnje, in nazore. stvari ki so relativno nove v cloveku povzrocajo strah in odpor. tko je z vsem in logika da old school mehaniki pac majo svoje mnenje.

pa tud ni treba v isti kos metat vsega. primerjava tistga crapa ki je biu v top shopu in qmi-ja je tko kot ce primerjas olje za ketno motorke z eno hudo sintetiko.

Sicer pa za ta qmi..... slick 50 in podobno sranje... se mi zdi zakaj tko velika reklama ? A ni ponavad tko da če je zadeve res tko dobra pol za to zadevo vejo sam res izkušeni majstri? Ne pa da se more po tv reklamirat in to pol ure dolga reklama folk pa naseda..... In pa seveda glavno vprašanje.... zakaj tega ne priporočajo kar na uradnem servisu? Zakaj tega ni u navodilih? ko je motor star je iztrošen.... je potreben servis...... ko je pa motor nov pa tko ne potebuje dodatkov..... torej je to samo ena velika buča oz. nategovanje folka.... pa ne mi zdej z izkušnjami.... verjamem da se je kermu kaj izbolšalo..... ampak kokim se pa ni?


lisko za slick50 in qmi pri nas prakticno ni reklame. roba se reklamira sama ker je odlicna. poznam generalnega uvoznika za qmi in edinega ki to uvaza k nam, in folk mu je za to samo hvalezen, se ni mel primera da bi res qmi kej sfuku, pa to uvaza ze 10let+.

tovarne avtomobilov tega v osnovi ne uporabljajo zarad tega ker je treba masino ulaufat in ko se ulaufava mora bit veliko trenje drgac se proces ulaufavanja zelo podaljsa in pa zarad tega ker je treba potem placat firmi dupont za uporabo patenta, kar se pa rajs obesjo kot da bi to naredl. z razliko mazde, ketere vanklovi motorji in njihove nove rotorske dihtnge so neka sumljiva zmes pri kateri ma tud dupont prste umes.


skratka trditve da ti zadeva zjebe motor in da se lusci in nevemkaj se vse so skrajno neutemeljene, da ne recem nemogoce.

ole je pa točno to kar sem jaz govoril v temi ne dolg nazaj o teh dodatkih... če je cilinder še bolj gladek kot je že..... pol se olje še lažje pretaka iz spodnjega do zgornjega dela bata..... čeprav so u mes obročki.... ampak teflon sam pospeši proces papcanja olja......


hmm od kje ta logika? zelezo je pod mikroskopom kot triglavski narodni park, ce to zgladis in postane povrsina gladka, mn pusca pomoje.

skratka ce se uporabla v space shutlu za zmanjsevanje trenj, pol pomoje da bo tud za en 100 let str sistem notranjega izgorevanja kr uredu. ne dela pa cudezev, in vodna pumpa al pa alternator, sigurn nebo cudezno ozdravel zarad teflona v lezajih.

kar se pa tice uprasanja zakaj pa to v tovarni ne delajo, mam pa js tud en podobn uprasanje. v prosti prodaji se dobi antene za avtoradio z ojacevalcem ki se jih prlima na sipo z notranje strani in lovijo 10x bols kot original nagravzne antene zarad katerih more bit se pleh navrtan. torej zakaj ne dajo rajs tistih 300sit vec na vsak avto in se znebijo neestetske in neprakticne slabe antene in jo nadomestijo s tako ki ima se ojacevalec, in bi jo lahko skril magar v dihtngo sprednje sipe?
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm To maj 31, 2005 3:10 pm

končno eden ki je povedal prav.
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET To maj 31, 2005 3:13 pm

ne mislm se kregat in koga prepričevat ... samo v razmislek ...

zakaj bi firme ki delajo avtomobile priporočale take dodatke? ... zato ker od prodaje rezervnih delov več zaslužjo kot z izdelavo novih avtov ... pa še prej ko se zgoni avto - prej prodajo novga. Saj niso nori, da bi priporočal stvari ki ohranjajo dolgo življensko dobo avta in njegovih sklopov :roll:

zakaj tega ne dodajajo proizvajalci olja? ... tud oni niso nori, da bi za đžabe dodajal drage dodatke PTFE ... cene bi zato moral dvignt in bi jih konkurenca povozila ... kdo bo pol zaslužu v kapitalističnem svetu?

še to: izdelavo Slick50 je pred 20. leti naročila USA vojska za vojaška vozila, da se lahko kljub poškodbi motorja - razbit karter/izguba pritiska olja - lahko v boju vozilo samo zvleče iz bojišča. Ker pa je bil razvoj zlo drag so se kasnej strinjal, da zadevo dajo še v komercijalne vode in si povrnejo del stroškov. Vnela se je tako huda borba med potencijalnimi izdelovalci, da je zaradi kraje know-how formul moral posredovat celo FBI. http://www.chron.com/content/chronicle/ ... ick50.html

In zato je Slick50 prvi in še vedno najboljši ... vsi ostali QMI, MotorUp ipd. so samo bolj ali manj posrečeni ponaredki!
 
Uporabniški avatar
M3
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1931
Pridružen: Pe sep 05, 2003 9:11 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a M3 To maj 31, 2005 3:38 pm

in jaz še enkrat potrdim to kar pišem v podobnih debatah o tem:

leto in pol ga imam v mašini in (tok tok) dela kot urca, olja ne pije skor nič.
vse lepo laufa kot bi moglo.

če bom še kdaj imel mašino over 150k km, bom dodal QMI noter.
Slika
 
Uporabniški avatar
stealth
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Če feb 10, 2005 8:02 pm

Napisal/-a stealth To maj 31, 2005 6:03 pm

:(
Dodge Stealth Twinturbo AWD
 
Uporabniški avatar
M3
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1931
Pridružen: Pe sep 05, 2003 9:11 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a M3 To maj 31, 2005 6:06 pm

stealth je napisal/-a::(


zakaj to? a je kej novega?
Slika
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Qmi sranje na kvadrat!

Napisal/-a Pero Sr jun 01, 2005 4:06 pm

stealth je napisal/-a:Torej... pred kratkim naredim servis na stealthu ( menjava olja, svečk, filtrov ) in dodam QMI po navodilih. Takoj ko sem nalil še olje sem se vsedel in peljal kakih 100 kilometrov. ................


Kakšno ojle je bilo prej v motorju, kdaj nazadnje menjano? Nikejr nisi napisal gostote ??? ...

Ali je pravi filter za olje, kakšne so bile svečke, kakšno ohišje filtra, ali PCV dela? Se prižiga lučka za olje ali check engine? QMI pred oljem v motor? Koliko časa po nalitju olja si se še peljal?

Kam izginja: si preveril PCV? si zmeril kompresijo, koliko km ima avto (resničnih), Oddušna cev? kakšne so svečke...

Kaj če bi ti raje peljal avto na servis :roll:
 
Uporabniški avatar
Fry
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: So nov 08, 2003 3:50 pm

Napisal/-a Fry Sr jun 01, 2005 4:24 pm

Torej... pred kratkim naredim servis na stealthu ( menjava olja, svečk, filtrov ) in dodam QMI po navodilih. Takoj ko sem nalil še olje sem se vsedel in peljal kakih 100 kilometrov. Že takoj se je slišal nek neklasičen zvok, ki je prihajal izpod pokrova motorja. Sem si mislil ok, pač rabi zadeva da se unese. Vendar se zadeva ni unesla po enem tednu in v nedeljo, ko se peljem po AC tm ene 160 mi zagori lučka "check engine"...mislm si WTF

Tisti, ki mislite uporabljat QMi prosim preberite
Trik QMI Engine Treatmenta je ravno v tem, da se ga da zraven olja v motor, v kolikor se zapece je treba pa naknadno dodat olje, tako da se na koncu vseeno porabi enaka kolicina olja kot pri obicajnem servisu.

V tem primeru sumim, da se je QMI zapekel in je padlo olje pod nivo minimuma, kar je groza za motor. Stealth, koliko kilometrov po servisu si prvic pregledal nivo olja?
 
Uporabniški avatar
stealth
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Če feb 10, 2005 8:02 pm

Re: Qmi sranje na kvadrat!

Napisal/-a stealth Sr jun 01, 2005 4:36 pm

Pero je napisal/-a:
stealth je napisal/-a:Torej... pred kratkim naredim servis na stealthu ( menjava olja, svečk, filtrov ) in dodam QMI po navodilih. Takoj ko sem nalil še olje sem se vsedel in peljal kakih 100 kilometrov. ................


Kakšno ojle je bilo prej v motorju, kdaj nazadnje menjano? Nikejr nisi napisal gostote ??? ...

Ali je pravi filter za olje, kakšne so bile svečke, kakšno ohišje filtra, ali PCV dela? Se prižiga lučka za olje ali check engine? QMI pred oljem v motor? Koliko časa po nalitju olja si se še peljal?

Kam izginja: si preveril PCV? si zmeril kompresijo, koliko km ima avto (resničnih), Oddušna cev? kakšne so svečke...

Kaj če bi ti raje peljal avto na servis :roll:


Avto je bil na tudi na pooblaščenem servisu in ne vejo kaj je narobe brez da bi celo mašino razdrli, priklopli smo ga tudi na računalnik in ni kazal napak. Poleg tega kolega k šraufa stealthe in 3000 gtje je pregledu vse kar se je pregledat dalo in ne najde vzroka. Drugače je pa vse napisano kar sem do zdaj popravljal/zamenu. Ta teden nameravam zamenat še zračni in bencinski filter in svečke samo ne verjamem da bo kaj boljš. Oljni filter sem pa menjal v enem mesecu že 2x in je bil obakrat ok. Pritisk olja je ok, po vlitju qmi sem pa napravil že cca. 2000km. Kilometri za to mašino niso problem, čeprav jih ima realnih 160.000.
V bistvu sem jaz 100% da je za te probleme kriv Qmi in nihče drug. Preden sem nalil to sraje not je avto delu bp, takoj po tem so se pa začel pojavljat problemi. V bistvu razmišljam da bi ga en dan orng stiščal pa če bo kaj šlo se bo vsaj vidlo in se dalo popravt :roll: [/quote]
Dodge Stealth Twinturbo AWD
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov