Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a kaWsk To jun 21, 2005 7:24 am

danes zjutraj ko sm se peljal na šiht se je prvih 10km avto peljal supr, brez cukanja (vožna je potekala tekoče, tudi v leru sm lahko gas pohodil do konca in se je dokaj lepo zvrtel, mogoče malo bolj leno kot pred servisom), no po 10km pa se je spet začelo isto- do 2500 ga neki mori, ko speljem cukne da avto skoraj crkne, pri 1800 pa ga vedno najbolj zamori


ma kdo kako idejo? mogoče je kdo imel kak podoben primer...
EJ6
 
Vuso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 677
Pridružen: Po maj 10, 2004 10:55 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vuso To jun 21, 2005 10:08 am

Sploh ne vem kaj kompliciraš.pelji avto nazaj k unmu kurcu in mu prijazno razloži da če ti ne zrihta da boš ustrezno ukrepal.če mi še zmeri nebi zrihtal bi mu jaz verjetno začel groziti da bi mu nekaj naredil :D ali pa pejt k nekemu drugemu servisu in magari plačaj tist dnar da ti dajo na pismeno kaj je narobe in potem s papirjem k unmu kurcu in naj zrihta.razumem da mehankarji radi kej prišparajo in ti dajo star filter za olje,ti spihajo zračni filter,dajejo not raze rablene dele in na račun pišejo da je vse novo in ti plačaš oni pa to robo veselo dam nosjo, ampak da ti pa sfuka jeben avto in se skor zaletiš, ker ti bremze ne delajo je pa že mal prehuda :evil: če ne boš hitr dal zrihtat ti bo šlo še kej druzga u falus tko da če mislš kej narest dej čimprej
lp
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a kaWsk To jun 21, 2005 6:05 pm

sedaj sm bil pri njemu vendar nisva mogla zamenjati kablov ker jih še nisem dobil


je pa rekel da so šobe zamašene oz je ena (zaradi tega cukanja), sam kako hudiča kar naenkrat, odkar je šov avto od njega- koliko stane čiščenje šob pa kje bi se dalo to opravit in če se mi splača- on mi ponuja, da bo notri vlil nek preparat...
EJ6
 
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 710
Pridružen: Pe feb 25, 2005 9:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _BiStRi_ To jun 21, 2005 6:10 pm

Jao, pa dej človeku dopovej, da je pred njegovin prčkanjem po motorju bilo vse ok...

Kakšen izgovor je pa za bremze imel???

L.p. Bistri...
555
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a kaWsk To jun 21, 2005 6:48 pm

za zavore je mutil, ko sm omenil da je zaradi preveč zategnene zajle zavrelo olje, se je razburu pa začel nabijat da to nikakor ni možno- pravi da so cilindri hin:>:>:>


glede motorja: ko mu rečem da tega ni bilo prej, se razburi in me napizdi (dobesedno) da je on prov vedel, da bom prišel nazaj in se začel kar nekaj zmišljevati- če ne druzga bo moral zravn it kak starejši kolega pa magar mu zagrozimo, ker tega ne morm mirno požret. Zgovarja se na to, da sem mu nazačetku omenil, da mi pri motorju nihajo obrati če prižgem kak močnejši el. porabnik (wufr naglas, zadne bremze...)...


sej drgač se lepo pogovarjava, ko pa samo omenim da je kaj on zajebal, se pa totalno razpizdi :?
Zadnjič spremenil kaWsk, dne To jun 21, 2005 6:52 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
EJ6
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET To jun 21, 2005 6:52 pm

že vidm da si na isti poti k moj kolega s skor novim bewejem ... zarad cukanja so mu hotl menat cel kup senzorjev , injektorjev in še celo motorni računalnik ... vsega za 500 jurjev :roll: .... ampak se ni pustu nategvat in menat vse dokler ne najdejo pravga vzroka :noro

na konc je sam najdu problem ..... crknla je membrana iberlaufa ... nova je bla 8 jurjev :P
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a kaWsk To jun 21, 2005 6:53 pm

VET je napisal/-a:že vidm da si na isti poti k moj kolega s skor novim bewejem ... zarad cukanja so mu hotl menat cel kup senzorjev , injektorjev in še celo motorni računalnik ... vsega za 500 jurjev :roll: .... ampak se ni pustu nategvat in menat vse dokler ne najdejo pravga vzroka :noro

na konc je sam najdu problem ..... crknla je membrana iberlaufa ... nova je bla 8 jurjev :P



tudi jaz ne mislim plačevat niti tolarja, dokler se stvar ne razreši
EJ6
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 To jun 21, 2005 7:05 pm

in prav je tako...ne se pustit zajebavat in ne zapravli dnarja, ker si ga že in za to hočeš kvalitetno opravljeno delo....
naredi tako, kot je nekdo rekel:pejt k drugmu mehaniku al pa celo tretmu in nej ti nardi diagnostiko vozila in to spiše na velik kos papirja z velikimi črkami, pol pa to nes prvemu pa mu pokaz da so cajti ko si z navadnim drotom poskrbel za štrom minili
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To jun 21, 2005 7:09 pm

jermen je tud men po servisu cvilu, narobe je blo pa to da je bil jermen za servo prevec zategnen. mal pohlej kok so nategtneni jermeni, ptaviloma bi mogu it gor in dol za debelino prsta gor in dol.

tud to da nalijejo mal cez max olje je kr pr dostih praksa.
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor To jun 21, 2005 7:15 pm

Tak problem sem mel jst pa so bli res kabli krivi. Dokler je bil motor mrzu je delalo vredu. Potem pa je začelo prebijat. In avto je pod niskimi obrati cukal. Od 2500 naprej pa delal vredu. Sem zamenju kable pa je blo ql. Kable lohk probaš dat kr od enga avta za probo. Pa če bo pol dober delalo veš da je to to.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko To jun 21, 2005 7:37 pm

kaWsk je napisal/-a:za zavore je mutil, ko sm omenil da je zaradi preveč zategnene zajle zavrelo olje, se je razburu pa začel nabijat da to nikakor ni možno- pravi da so cilindri hin:>:>:>


glede motorja: Zgovarja se na to, da sem mu nazačetku omenil, da mi pri motorju nihajo obrati če prižgem kak močnejši el. porabnik (wufr naglas, zadne bremze...)...

glede na vse kar si povedal, vrži avto stran, saj je vsaj polovica avta za zamenjati .No vsaj po njegovih besedah! :lol:

drgač pa:
če imaš zadaj bobne, je res skoraj nemogoče, da ti zavre olje, če drži bremza!!!
pri diskih je ta možnost večje, pri paknah, pa je stik med bobnom in cilindrom veliko manjši in se temp ne prenaša tako hitro. + tega ,verjetn bi se prej odleple pakne ali kaj podobneha, kot da kaj zavre...
lahko da imaš res slabe cilindre in ko je on našponal ročno, se je ta težava še bol videla, lahko pa je res samo preveč napel!

obrati itak nihaje, če imaš en porabnik elektrike, ki rabi v trtenutku požre dost štroma: npr sub , ko vžge, žmrknejo luči, alternator začne bol filat, zato obremeni mašino, ki ji padejo obrati. Računalnik to zazna in dvigne obrate nazaj!Isto se zgodi, če prižgeš klimo, luči...,samo obrati ne smejo nihat!!!Sicer v trenutku padejo, nato se dvignejo na normalo in tam morajo ostati!!!Če obrati še vedno nihajo, je problem drugje!

glede kablov...kaj pa vem, probaj dati kake druge samo za probo...

glede jermena...dostkrat začne cvilt po menjavi, saj se materjal malo vleže, raztegne, zato je treba le malo došponat in je ok!!

glede injektorjev, je tudi možno, ravno tako je lahko kriv motorček prostega teka...

glede aditivov za spucat injektorje ...NE TEGA NOT VLIVAT!!!! raje nesi injektorje spucat profesionalno z ultrazvokom..., na koncu te bo ceneje prišlo!

lp
 
Uporabniški avatar
ahiM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 799
Pridružen: Po avg 16, 2004 4:51 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ahiM To jun 21, 2005 8:19 pm

Gricko je napisal/-a:glede aditivov za spucat injektorje ...NE TEGA NOT VLIVAT!!!! raje nesi injektorje spucat profesionalno z ultrazvokom..., na koncu te bo ceneje prišlo!
lp

A bi znal povedat, kdo oz. kje to delajo?

KaWsk, a si ti kdaj slišal za pojem R E K L A M A C I J A?!?

Pejt k tipu nazaj in ga steri u ku*ac, nej zrihta, da bo avto laufu tko kt je treba oz. naj opravi svoje delo, kot se spodobi. Če bo še naprej težil, mu zagrozi z uradom za varstvo potrošnikov ter pristojno inšpekcijo (seveda jih takoj jutri pokliči in opiši situacijo, za vsak slučaj, če boš moral narest prijavo)!

Kaj se to prav, model veselo zaračuna, nardi več skode kt koristi in je povrh vsega še pameten ko krokodil? Mar bi bil dec in vsaj preveru, za vsak slučaj, da ni res česa zaf*kal, konec koncev se vsak lahko zmoti.

Ne se pustit, ker na to karto dans igra čedalje več serviserjev in drugih ljudi - veliko ljudem se ne da ku*čit in ne rečejo ne A ne B, četudi so plačali in takile to pridno izkoriščajo!
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a kaWsk To jun 21, 2005 8:52 pm

Gricko je napisal/-a:glede aditivov za spucat injektorje ...NE TEGA NOT VLIVAT!!!! raje nesi injektorje spucat profesionalno z ultrazvokom..., na koncu te bo ceneje prišlo!
lp



sam on je rekel da so šobe zabasane, se da to tudi z ultrazvokom spucat?
EJ6
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a kaWsk To jun 21, 2005 9:01 pm

v ponedeljek sva zmenjena da mi kao spuca šobe pa proba zrihtat kable (mora met avto tam, da bo letal z starimi kabli od štacune do štacune)


ko pridem iskat avto, grem takoj na test drive na okoli 50km, če bo ok, bom zadovoljen (bom nekako požrl to kar se mi je zgodlo), drugače bom pa mogu res zagrozit z inšpekcijo pa varstvom potrošnikov :? največji problem pa je, da mi avto žre bencina ko žolna, prej je mel porabo normalno, okoli 8l/100km






aja, s čim je potem pametno pucat šobe??? da mi ne bo še kaj bolj zjebal
Zadnjič spremenil kaWsk, dne To jun 21, 2005 9:06 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
EJ6
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko To jun 21, 2005 9:01 pm

kaWsk je napisal/-a:
Gricko je napisal/-a:glede aditivov za spucat injektorje ...NE TEGA NOT VLIVAT!!!! raje nesi injektorje spucat profesionalno z ultrazvokom..., na koncu te bo ceneje prišlo!
lp



sam on je rekel da so šobe zabasane, se da to tudi z ultrazvokom spucat?

1 šobe se ne zapacajo v enem dnevu, ampak se svinerija nalaga in z leti šaba ne razprši goriva tako kot treba!
posledica je cukanje, ki se stopnjuje in je vedno močnejše!

2 šobe se ravno z ultrazvokom, ali z kemično rekcijo spuca, sploh če so zelo zapacane, jih nič druzga ne bo spucalo!

3 je bilo že veliko napisanega kdo puca z ultrazvokom.
če se ne motim delajo to bosch servisi, cena za spucati šobo pa tudi ni neka velika vsota ampak nekaj jurjev na šobo. Bodo povedali tisti, ki točno vedo!!
drugače pa poišči po forumu, je bilo že veliko napisano in povedano glede tega...
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko To jun 21, 2005 9:03 pm

kaWsk je napisal/-a:aja, s čim je potem pametno pucat šobe??? da mi ne bo še kaj bolj zjebal

z aditivi bo naredil samo sranje!Vsaj v 90% primerih je tako!
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko To jun 21, 2005 9:15 pm

lej , 3x sem ti že rekel da poišči po starih objavah!!!
glede na to da si že star uporabnik, ti to nebi smel biti prevelik problem!!

no vseeno, malo za pomoč, drugič pa poišči!

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... njektorjev
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a kaWsk To jun 21, 2005 9:16 pm

šoba pa injektor je ena in ista stvar?


mehankar je omenjal neko sredstvo, s kateri mora avto potem 3h laufat- je to aditiv ali kaj drugega
EJ6
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET To jun 21, 2005 10:06 pm

aditiv za čiščenje šob (ali injektorjev) ni nevarn za šobe ampak za plastiko rezervarja , cevi , pumpe itd. ... ker topi plastiko in mehča gumo ..... :evil: .... u par urah pa tega še ne nardi :P

zato mehankarji priključijo posebno cev da gre gorivo z aditivom iz druzga rezervarja čimanj po inštalciji avta ... skor direkt do šob

jest sem enkrat uporabu ta aditiv tko da sem ga pred dolgo vožno nalil u rezervar in skuru v štirih urah ... pol pa spet tanku in tko zadevo spral

narobe ni blo nič ... poznal se pa tud ni dost :P
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov