Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon Po jul 04, 2005 3:44 pm

ni fore v tem da se preveč raztegne plin.
v žarnico vdre zrak. drugače je pa vakum notr. ni zraka, to pa zaradi žarilne nitke, ker če bi bil prisoten kisik bi nitka oksidirala oziroma zgorela, ravn to pa se zgodi ob vdoru zraka. in zelo redko zaradi tega tudi poči...
zrak vdre pri spoju med steklom in kovino, tam kjer je grlo žarnice.

v navadnih žarnicah ni plina, probite razbit žarnico tako da jo vržete na tla. poči z zamolklim pokom, kar pomeni da ni eksplozija, ampak implozija :P
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Po jul 04, 2005 6:42 pm

10 let nazaj sem jaz s kleščami prijel crknjeno žarnico in jo dal v ogenj od plinskega gorinika. Žarnica se je stisnila, torej je noter res vakum. Halogenk se ne sme prijemat, ker se maščoba zaradi zelo visoke temperature nanjo zapeče in postane žarnica, kjer je bila prijeta črne barve. Zaradi črne barve se steklo tudi bolj segreje.

Jaz bi preveril alternator. Dovolj je, da med delovanjem motorja z multimetrom meriš napetost na bateriji

Kaj tisti dan je kaj deževalo ali pa si imel avto moker? Mogoče je žarnica počila zaradi razlik v temperaturi. Mogoče je bil zadnji del žarnice moker in je zaradi neenakomernega raztezanja počila

Lp
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Po jul 04, 2005 7:04 pm

ja mata prov, mene ze mal vrocina zdeluje in sm vse skupej pomesov kar sm se u sol naucil, tko da sm zajebov, vse skupej

se dogodi :)
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon Po jul 04, 2005 7:10 pm

ja vsak se enkrat na dan zmoč ane :D

drugač pa kot je že blo omenjen, najbolj idealno bi blo če bi napetost avtomobilia prečekiral z osciloskopom. reč enmu elektroniku, konc koncev mam tud jaz osciloskop doma...

samo če ma avto ECU pol sigurn nebi več delu, če bi ble take velke špice napetosti
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov