FireSTORM je napisal/-a:super98 je napisal/-a:DognerDJ je napisal/-a:super98 je napisal/-a:....se zavorna pot brez ABSa skrajša če imaš občutek za bremzo oziroma natrenirano nogo!.....
... seveda pa je to takrat , ko si zmožen pritisnit in spustiti bremzo 30x v sekundi , kar pa dandanes sploh ni problem ( sploh pri kritični situaciji )

Ne, to je takrat, ko si zmožen držat nogo na bremzi tako in toliko da so kolesa na meji blokiranja....
ti boš rekel da ima človek večje sposobnosti kot računalnik?
ok...
potem pa zračunaj 1000 računov v eni sekundi...
med tem pa še preglejuj vrednosti po tabelah in jih tudi zapisuj v njih
na zemlji še ni računalnika ki bi bil bolj pameten kot je človek.Zato ti 1000 ali več kombinacij na sekundo ne pove nič, če si s temi kombinacijami nimaš kaj pomagati.Računalnik se lahko odzove samo v trenutku ko je problem že nastal oz. je kolo začelo že blokirati(torej nič prej kot pride signal od senzorja ki je zaznal blokiranje), človek pa lahko glede na cesto,... predvideva iz izkušenj,... in bremza tako da do blokiranja niti ne pride, samo problem je v tem da je takih ljudi ki bi to obvladali zelo malo ali pa sploh ni.Pri ABS-u je zato lažje ker se z blokiranjem ti ni treba ubadati in če je kaki človek za bremzanje totalno nesposoben samo pritisne na pedal in za drugo poskrbi računalnik.
Toda še vedno je brez ABS-sa boljše bremzanje če le obvladaš zadevo.
Drugače bo, ko bodo računalniki z nevronskimi mrežami tako napredovali da se bodo približali človeškim možganom ali jih celo prekašali.
Lp