
Gasper` je napisal/-a:Ne zakuhal ni se nikol. Par dni nazaj k sem prisel domov, je bil en cuden vonj iz masine. Sem odprl pa sem potem videl, da ni hladilne tekocine notri.
Zodd je napisal/-a:lolsj ne mors verjet ^^ zjebal bos avto ce se bos kr vozil brez hladilne ^^
krucymucy je napisal/-a:ce hladilne tekocine ni, ne more zakuhat, se pa pregreje.
odpri pokrovcek olja in poglej ce so kje opazne sledi umazano bele pene. poglej se barvo hladilne tekocine in ce vmes plavajo oljnati madezi.
pa ne vozi se, ker bos unicil motor. tisti liter ki ti je zmanjkal v 3km pa je cisto mozno da je zapolnil zrak v hladilnem sistemu. nalivaj dokler ne bo polno in glej pod avto ce je kaj mokro.
krucymucy je napisal/-a:ce se pregreje gre se kaj drugega ne samo tesnilo. ok ce za kratek cas naceloma nebi smel bit problem.
ob mocnem pregretju pa ce ne drugega so zanic tefloni, pa tudi na material motorja ne deluje blagodejno.
kofy je napisal/-a:Vprašanje je, kakšne ležaje so ti vgradili pri zadnji menjavi.
Razlika v ceni med kvalitetnimi in Kitajskim sranjem je velika, razlika v kvaliteti pa ogromna.
drugače pa imamo pri našem družinskem Twingotu še prve (1998, 160kkm)
lp, andrej
javr je napisal/-a:najbrž da bo res nekaj takega. Mi je danes en izkušen mehanik isto povedal. Da so ležaj nabijali s preveliko cevjo in ga že pri montaži poškodovali, ali pa da se je komu posrečilo med montažo poškodovati tesnilo proti vdoru vode. In da mora ležaj zdržati 80.000 , kar menda tudi pri stoenkah in takratni domači proizvodnji ležajev ni bil problem. Ta pa je zdržal do - pol leta po preteku garancije, seveda
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov