Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 Če okt 13, 2005 10:38 pm

si kdaj pomislil še na komplet menjavo hladilne tekočine?

pri BMWju je predpisana na dve leti (mešana z destilirano vodo!) Obvezno mora biti razmerje 50:50 (oz. kot je predpisano), drugače se hladilni učinek zmanjša!

tudi jaz imam kolega, ki je imel težave s pregrevanjem AXa... Je možno, da je celotni hladilni sistem (od velikosti hladilnika dalje) poddimenzioniran? :?
 
Uporabniški avatar
gabrijelF
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: To mar 16, 2004 5:27 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a gabrijelF So okt 15, 2005 8:12 pm

hmmmmm
meni se zdi pri tem AXu kar precej narobe. Normalna temperatura motorja je tam nekje okrog 85°C, tam nekje pri 88 bi se moral že odpret termostat in začet delat ventilator. Pomoje s hlajenjem pri 4000 rpm ne bi smel imet problemov. Jaz mam peugeot 309 in je temp. v dolino nekje 82°C, medkrajevno in po avtocesti tam nekje 82-86, bolj po mestu tam do 88°C in na kakem hard vzponu a la Vršič kako stopinjo čez 90. Tam okrog 94 pa se mi že prižge rdeča lučka. Pravzaprav se ne prižge, ker hlajenje dela v redu, se je pa prižigala, ko je ena cev puščala.100 ali več stopinj je že precej previsoka temperatura za motor.
Tako da jaz bi svetoval, da spustiš ven malo hladilne, da vidiš, kakšna je. Če se meša z oljem oziroma je oljni film na vrhu, ker je lažje, potem je tesnilo glave. Drugače pa če se vse normalno vklaplja in čutiš, da avto ne kuha, bi utegnilo biti tudi tipalo od temperature in ti števec ne kaže prav.
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 Ne okt 16, 2005 7:09 pm

delovna temp. motorja je lahko tudi nad 90 stopinj C, odvisno od tega, kako je pač dizajniran motor :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov