Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr So dec 24, 2005 10:28 pm

... če pred pumpo nimaš - namontiraj prozorno cev, vžgi motor in takoj opazuj, če prihajajo mehurčki, lahko, da ti zrak vleče na črpalki na filtra nafte ali pa na instalaciji, če se prav spomnim imajo 5-ke cevi prešane na mufne, tam včasih pušča... samo to nima veze s svečko,... imaš prave svečke (ne po obliki/po voltaži) ??? lahko ti svečke tudi ne zagreje dovolj, če rele predgretja sicer vklopi napetost, ne da pa dovolj toka (slabi kontakti),...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So dec 24, 2005 10:50 pm

Verjem da ni nič od tega..... sem mel vse štir sveče ven in jih priklopu na rele ter opazoval če lepo zažarijo.......

Glede cevk...... nč več ni na tiste mufne...... vse na objemke...... in vse tesni..... sprobano...... celo nepovratni ventil sem na dovod goriva dodatno zmontiral......
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Ne dec 25, 2005 12:14 am

... te pa ne vem, pa kuli te borac, pa saj servo volan, klima, ABS, ESP ti tudi ne delajo, pa so koristnejše stvari, kot tvoj problem,,,
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne dec 25, 2005 1:39 am

DrMr je napisal/-a:... te pa ne vem, pa kuli te borac, pa saj servo volan, klima, ABS, ESP ti tudi ne delajo, pa so koristnejše stvari, kot tvoj problem,,,


Ti se rahlo norca delaš a? :D Avta s temi pripomočki niti nočem met :) Drgač pa servo volan pa klimo zmontiram takoj kakor hitro to najdem kje na odpadu. ;)

Sej u bistvu sem se tko navadu že.... avtek lepo gre in malo pije..... drugih blemov ni kot pa ta ob štartu....... pač sem mislu da bi še tole porihtu če že rihtam avtek od a do ž...... spomlad se lotim karoserije...... kjer je kaj rjavega menjam..... ostalo pa ojačam pa apexe nazaj gor pa bo the stroj :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Ne dec 25, 2005 4:47 pm

Ti...Tist elektromagnet na pumpi ni nč druzga kot avtomatski čok.Nč ne prstavlja kota predvžiga ampak samo poveča dovod goriva, ko je motor hladn.To majo po večini vsi stari dizli ki majo Boscheve pumpe.Moj naprimer tega nima..moj sploh nima čoka...pa je pumpa Lucasova.


LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Spidi_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: To sep 06, 2005 8:28 pm

Napisal/-a Spidi_ To jan 03, 2006 5:38 pm

lisko: imam pravtako petko dizl in imam popolnoma iste simptome kot ti, samo da so moji veliko daljši od tvojih nekaj sekund. pravtako mi "preskakuje" bate in ga čez nekaj sekund po vžigu zamori in ugasne. Lansko leto je vžigal BP.
Tako kot ti tudi jaz nimam pojma kaj naj naredim.
Sprobati bom moral svečke (poleti so bile menjane).
Edin večji poseg med lansko zimo in letošnjo je bilo popravilo bosch pumpe (pri ročici za gas je spuščala nafta) in pa popravilo alternatorja.
Ugotovil sem pa da če ga pogrejem 2-3krat (počakam da ugasne rele, torej po ugasnjeni lučki (traja nekje 10-15 sekund)) pa ponavadi lepo užge in ga nič ne mori :roll: :roll:

Če si će našel napako pa povej kaj si zrihtal :D
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jan 03, 2006 9:35 pm

Mah mori me k je isto delu pred generalko... pa sem reku ajd motor je slab...
Pol pa naredu komplet genralko od obročkov do ležajev, dihtung.... bosh pumpa obnovljena cela.... nove šobe, nove svečke....

In ista pesem... mislim kot da bi me že rahlo za norca mel.....
Edin kaj še sumim je to da ena svečka ne ogreje dovolj.... kao da se nekam dotika al da je kakorkoli neki narobe s sedežem grelne in je enostavno ne ogreje dovolj.Drgač si več ne znam predstavljat.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr To jan 03, 2006 9:40 pm

... kaj pa če vaju pumpa zeza, imaš možnost za probo montirat kakšno drugo....
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jan 03, 2006 9:54 pm

DrMr je napisal/-a:... kaj pa če vaju pumpa zeza, imaš možnost za probo montirat kakšno drugo....



Ok zaj mi pa prosim razlož kak lahk pumpa zeza če je generalno obnovljena.... poleg tega je bla že 2x ( po genralki lih zarad teh blemov) na probnem stolu in je z njo vse vredu.....

Zato pa sem reku da mam občutek da me za norca..... ker je vse novo ni da ni......
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr To jan 03, 2006 10:07 pm

... pa oba sta menjala semering na ročki, kaj pa če ne tesni ???, na probnem stolu ti jo stestira, pa jo tudi pusti čez noč, pa zjutraj premeri količino vbrizgov ??? sem imel podoben problem po menjavi semeringa na Lucasu, ko pa so še menjali osovino ročice plina, pa je bilo ok??? ...namili okrog osovine ročice, pa glej če bo "žajfo-mehurčke(otroške) not potegnilo"
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jan 03, 2006 10:22 pm

Ok še vsaj zveš kaj na forumu.... do zdej še ni keri kaj podobnega predlagu :)

Bom probu
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Če jan 05, 2006 4:23 pm

... Lisko že vžiga ????
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če jan 05, 2006 11:36 pm

Zdej že tri dni zapored vžiga kot mora...... elektro ventil je odkloplen...... zraka prav tako ne vleče nikjer.... sem preveru kot si reku.........

Ampak kaj ko vem da bodo u kratkem spet težave......
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Če jan 05, 2006 11:38 pm

... evo že sneži, zjutraj bo pa sranje...
 
Uporabniški avatar
Spidi_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: To sep 06, 2005 8:28 pm

Napisal/-a Spidi_ Pe jan 06, 2006 10:11 am

Meni je tudi vžigala nekaj dni brez problema. Imam občutek da če so temperature pod -5 ponoči jo začne zjutraj kaj moriti.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe jan 06, 2006 5:42 pm

Spidi_ je napisal/-a:Meni je tudi vžigala nekaj dni brez problema. Imam občutek da če so temperature pod -5 ponoči jo začne zjutraj kaj moriti.


Ja oki zate bi lahk sklepu da je že motor rahlo utrujen....... ampak pr men ko ma novo vse kar lahk dobi? Poleg tega moja stoji u ogrevani garaži.....

In celo zanalačl sem jo že probu veni puščat......in kak ji je...... včasih normalno, včasih trokira...... čist brez vsakih možnih razlag. Napetost na svećkah je 11.7 volta...... 11V so pa svečke..... torej vse kot mora bit.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo So jan 07, 2006 9:53 am

Men je tut tko delalo...pa sem samo pritisk pumpe povišu in zdej dela b.p. Pa je bla pumpa glih tko rihtana in nove dize.
Lisko...dej probi užigat s polnim gasom,pa boš pol vidu kak bo.Če bi zrak vlekl na osovini gasa notr,pol bi se motor zaganju...oz. bi v tistem času ko je zrak v pumpi delu s povišanim gasom (pa čeprav je ročica gasa na štant gasu).

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So jan 07, 2006 2:33 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Men je tut tko delalo...pa sem samo pritisk pumpe povišu in zdej dela b.p. Pa je bla pumpa glih tko rihtana in nove dize.
Lisko...dej probi užigat s polnim gasom,pa boš pol vidu kak bo.Če bi zrak vlekl na osovini gasa notr,pol bi se motor zaganju...oz. bi v tistem času ko je zrak v pumpi delu s povišanim gasom (pa čeprav je ročica gasa na štant gasu).

LP!


Če ga vžgem pod polnim gasom mu obrati ugrejo...... enostavm pač poln gas:) Tak da to ni rešitev :) Sej pravm da morm "pumpat" da mu ročno ohranjam povišane obrate brez da bi motor ušel u za mrzlega previsoke obrate.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Po jan 09, 2006 2:34 am

Lej jest ti čem povedat tkole:Ko daš kontakt,pohod gas do konca pa začni verglat.takoj ko bo užgal,spusti gas.Probaj.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po jan 09, 2006 3:40 am

TrijoAdijo je napisal/-a:Lej jest ti čem povedat tkole:Ko daš kontakt,pohod gas do konca pa začni verglat.takoj ko bo užgal,spusti gas.Probaj.

LP!


Verjem da sem sprobal že tud to opcijo ( tole idejo mi je foter dal kako leto nazaj z izjavo:" Probi ga vžgat s polnim plinom,takoj ko bo zalufal samostojno pa spusti pedal"

In verjem se ne obnese..... ker on vžge brez problema.... 2-3 sekunde zatem pa začne trokirat.....
Videt je lih tko kot da ena izmed šob ne držala pritiska in bi čez noč pritisk mal ušel iz cevovoda..... zjutri ko pa vžgem pa kot da mora par taktov dat skozi da se cev spet napolni in šoba začne lepo pršit. Ko pa obstoji motor na drugem cilindru ( ne obstane nikol isto) pa vžge lepo in med tem časom že prejšna šoba dobi pritisk...... ena izmed možnih razlag...... ampak kak hudiča...... šobe so nove prav tako preverjene in prav tako črpalka.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 5 gostov