No da vam Doktor pove
Imel si premal antifriza in je zamrznil termostat (nahaja se u cevi nad vodno pumpo) In ker je le ta zamrznil ni prepuščal vode...... motor se je grel in grel in na koncu le pregrel ( tisti tvoji čudni zvoki..... ) Potem se je motor ohladil..... verjetno se je vsa možna kovina mal pregenla...... in prišlo je do deformacije.... nisi mel izbire.... si jo vžgal..... šla je slabo... logično ker je verjetn že prej odpihnilo tesnilo glave motorja ( ali pa celo možno tudi tesnila cilindrskih puš.....) Iz tega razloga zdej tud ne vžge..... nima kompresije....
No u glavnem prižgala se ti je lučka za pregretje motorja..... nikjer nisem zasledil da bi se ti prižgala lučka pa olje..... torej je motor utrpel le posledice pregretja ne pa pretirane obrabe.
In ne vem kdo je u tej temi reku da menjava tesnila je 50 jurjo ..... LOL na kwadrat..... men je na enaki petki motor razfukal ( odletu je en bat) pa sem zrihtu za caa. 20 jurjo..... motor še po treh letih deluje brezhibno.
No torej lotimo se dejstva..... motor ima not cilindrične puše.... če predpostavimo da ti blok ni poču ( kar upaj da ti ni) pol lahk grema po nasljednjih korakih...
Praviš da je en bat ribno... na odpadu dobima komplet bat in cilindrično pušo z ojnico vred za tri jurje (izkušnje)
Komplet obročkov za vse štir bate pride 6 jurjo.......
komplet tesnil mislim da 4 jurje +2 jurja tesnilo glave
Spotoma menjama še teflone ki pridejo 80 tolarjev na kos....... rabiš pa 8 komadov
Spotoma menjama še ojnične ležaje okol 5 urjo.....
Olje te pride 3 jurje ( castrol txt 10-40 iz interšpara... se prav dobro obnese za ta motorček itak ni nov da bi rabu ne vem kako olje.... )
In pa antifriz te pride jurja pa pol......
Brušenje glave..... bi se dal zmenit
Vzamem ti pa 10 jurjo za delo....... seveda ob predpostavki da je blok cel in da glava ni počena..... oz.da vitalni deli niso utrpeli hudih poškodb.....
Na pamet okol 40 jurjo..... pa boš mel tako rekoč skoraj nov motor ki bo deloval še minimalno ( ob normalni uporabi in vzdrževanju) vsaj 3 leta.