Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
DIZELAŠ
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Pe dec 23, 2005 5:06 pm

Napisal/-a DIZELAŠ To feb 07, 2006 7:51 am

Pozdravljen!

Seveda,ti je delal zdaj nekaj časa ko pa ni bilo mraza.Včeraj pod -9stopinj spet pa začelo zajebavat te. Glej mislim da če na Renaultu ne vejo je nakaj narobe drugje.
Ni ti smisel zdaj cela premoženja zmetat za sklopko,pa turbino,pa en kup odvečne šraufarije,ti je z delom več kod pa je skoraj polovica avta vredna.Ti lepo avto prodaj,pa si kupi drugega Cliota,če so ti pri srcu,drugače boš še Renault zasovražil.
Ni mi jasno kako pa lahko na servisu vse klapalo,ko praviš o teh problemih.
Lep pozdrav!
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent To feb 07, 2006 8:20 am

pa meni še vedno ni točno jasno kaj ti naredi ko ti poskočijo obrati - verjetno če bi ta problem znal dobro opisat bi se tudi bolj natančno dalo sklepat kaj je narobe

takrat ko poskočijo obrati....

ali je to tudi čutit in slišat

te zalima na zic?..kar bi bilo logično (če je kaj s turbino)

ali ni razlike v pospešku slišiš pa da zabije motor (se pravi motor se zvrti...na pospešku se pa ne čuti) - tu bi znala biti sklopka

ali je občutek nespremenjen....avto vleče konstatno, motor (po sluhu sodeč) nabira obrate zvezno, obratomer pa pokaže trenutno povečanje (tu pa bi znal bit problem v obratomerju)

malo obrazloži kaj ti slišiš pri motorju ko obrati na obratomerju poskočijo! Težko je pemetovat kaj bi lahko bilo če je vse kar se izve, da obratomer poskoči zanekj sto vrtljajev.
 
xbox
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To jan 31, 2006 10:06 pm

Napisal/-a xbox To feb 07, 2006 12:44 pm

vincent je napisal/-a:pa meni še vedno ni točno jasno kaj ti naredi ko ti poskočijo obrati - verjetno če bi ta problem znal dobro opisat bi se tudi bolj natančno dalo sklepat kaj je narobe

takrat ko poskočijo obrati....

ali je to tudi čutit in slišat

te zalima na zic?..kar bi bilo logično (če je kaj s turbino)

ali ni razlike v pospešku slišiš pa da zabije motor (se pravi motor se zvrti...na pospešku se pa ne čuti) - tu bi znala biti sklopka

ali je občutek nespremenjen....avto vleče konstatno, motor (po sluhu sodeč) nabira obrate zvezno, obratomer pa pokaže trenutno povečanje (tu pa bi znal bit problem v obratomerju)

malo obrazloži kaj ti slišiš pri motorju ko obrati na obratomerju poskočijo! Težko je pemetovat kaj bi lahko bilo če je vse kar se izve, da obratomer poskoči zanekj sto vrtljajev.


ja ko poskočijo obrati je tudi slišat in občutit. Motor se zažene za 2-3 sekunde pol se pa umiri ko pade nazaj na malo nižje obrate in zvezno pospešuje. Občutek,zvok in reakcija motorja je taka, kot da pri normalnem avtu v 4. prestavi pri 2500 obratov pohodil polni plin, pri tem pa bi malo stisnil sklopko zraven!
Najbol sumim na sklopko, samo mi je pa sumljivo da pa drugač dela sklopka normalno...pri speljevanju,menjavanju, drugih obratih...tudi drugi mehaniki so bili istega mnenja...tak da to je najbol čudno :?
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 936
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Napisal/-a radar To feb 07, 2006 1:35 pm

ziv.
Ti sam sklopko menjaj pa bo, sm mel enak problem pri prejsnjem avtu..
Glede renojevih servisov- je bila laguna na servisu 10 dni in niso pogrunatal zakaj ne vzge, ..zakljucek je bil, da je z rac nekaj narobe. Potem peljem k avtoelektričarju, ki mi pa rece, da je to senzor na odmični gredi, bil pa je problem tud v startarju. Vse to se je zrihtalo za 20 jurjev, meni pa so govorili da je crknu rac, stalo bi pa me 280 000 jurev ,.... HALo!
tud na servisih ne vedo vsega, ker zanjih je zakon kar pokaze rac, pravih mehanikov po srcu pa je vse manj...zal :?
Lp
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 To feb 07, 2006 7:01 pm

EGR ventil probaj očistit!
Slika
 
VAG_mehatronik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To jan 03, 2006 8:25 pm

Napisal/-a VAG_mehatronik Sr feb 08, 2006 9:24 pm

xbox je napisal/-a:ja ko poskočijo obrati je tudi slišat in občutit. Motor se zažene za 2-3 sekunde pol se pa umiri ko pade nazaj na malo nižje obrate in zvezno pospešuje. Občutek,zvok in reakcija motorja je taka, kot da pri normalnem avtu v 4. prestavi pri 2500 obratov pohodil polni plin, pri tem pa bi malo stisnil sklopko zraven!
Najbol sumim na sklopko, samo mi je pa sumljivo da pa drugač dela sklopka normalno...pri speljevanju,menjavanju, drugih obratih...tudi drugi mehaniki so bili istega mnenja...tak da to je najbol čudno :?


Problem, ki ga opisuješ je 100% sklopka. Zdrsavanje se ti pojavlja v območju najvišjega navora (takoj po tistem, ko "zagrabi" turbina). Težava je v tem, da med lamelo, potisno ploščo in vztrajnikom ni dovolj trenja in takrat zdrsi.
Pri speljevanju avto deluje normalno, ker sklopka še ni popolnoma uničena in ker pri speljevanju ne moreš ustvariti toliko navora, da bi sklopka spodrsnila, bo prej avto zakopal. Višja kot je prestava bolj so to opaža.

Moj nasvet: čimprej menjalnik dol, razdri sklopko in lamelo pošlji na obnovo k Sinterju v LJ. Zahtevaj, da ti vgradijo karbonsko (zeleno) oblogo. Zadeva je preverjena na več vozilih mojih kolegov in do sedaj so vsi zadovoljni. Strošek je med 16.000 in 18.000 sit odvisno od premera lamele. Če je potisna plošča zažgana menjaj tudi to, drugače pa je dovolj, če jo prebrusiš s brusnim papirjem. Preveri tudi vse lamelne vzmeti na potisni, če ni slučajno kaka počila.
 
xbox
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To jan 31, 2006 10:06 pm

Napisal/-a xbox Po feb 13, 2006 11:09 pm

VAG_mehatronik je napisal/-a:
xbox je napisal/-a:ja ko poskočijo obrati je tudi slišat in občutit. Motor se zažene za 2-3 sekunde pol se pa umiri ko pade nazaj na malo nižje obrate in zvezno pospešuje. Občutek,zvok in reakcija motorja je taka, kot da pri normalnem avtu v 4. prestavi pri 2500 obratov pohodil polni plin, pri tem pa bi malo stisnil sklopko zraven!
Najbol sumim na sklopko, samo mi je pa sumljivo da pa drugač dela sklopka normalno...pri speljevanju,menjavanju, drugih obratih...tudi drugi mehaniki so bili istega mnenja...tak da to je najbol čudno :?


Problem, ki ga opisuješ je 100% sklopka. Zdrsavanje se ti pojavlja v območju najvišjega navora (takoj po tistem, ko "zagrabi" turbina). Težava je v tem, da med lamelo, potisno ploščo in vztrajnikom ni dovolj trenja in takrat zdrsi.
Pri speljevanju avto deluje normalno, ker sklopka še ni popolnoma uničena in ker pri speljevanju ne moreš ustvariti toliko navora, da bi sklopka spodrsnila, bo prej avto zakopal. Višja kot je prestava bolj so to opaža.

Moj nasvet: čimprej menjalnik dol, razdri sklopko in lamelo pošlji na obnovo k Sinterju v LJ. Zahtevaj, da ti vgradijo karbonsko (zeleno) oblogo. Zadeva je preverjena na več vozilih mojih kolegov in do sedaj so vsi zadovoljni. Strošek je med 16.000 in 18.000 sit odvisno od premera lamele. Če je potisna plošča zažgana menjaj tudi to, drugače pa je dovolj, če jo prebrusiš s brusnim papirjem. Preveri tudi vse lamelne vzmeti na potisni, če ni slučajno kaka počila.


A si ziher da je to sklopka? Ker meni je to čudno da bi bla sklopka, predvsem za to ker enkrat dela avto normalno, enkrat pa ne... pa to se zaj že kake 3 mesce občasno pojavlja... Po mojem laičnem sklepanju bi po tem takem, če bi bila sklopka moralo biti vedno slabše oz. bi moralo vedno to delati...ne pa da je par dni normalno, pol spet to dela, pol pa spet vse normalno...??? Bil sem tudi prejšnji tedn na Štajerskem avtodomu, kjer se je peljal zmano en starejši mehanik in je reko da to ni sklopka, kr bi to potem vedno delalo... Danes sem bil naročen pri njih za podroben pregled in so rekli, da je to sklopka in da jo je treba menjat, brez da bi se kdo kaj peljal danes... Moj mehanik pa trdi da, ki je tudi sam prizkusil sklopko, da to ne more bit sklopka...da dela tak kot more. In sicer pravi da na turbini ventil ne dela vredu, da enkrat dela drugič pa ne in za to pride do tega in da treba dat turbino obnovit!? Hm zaj pa ne vem kaj je res in kaj ne, in kaj naj naredim :?
 
Lex
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: To feb 14, 2006 9:05 pm

Napisal/-a Lex To feb 14, 2006 9:16 pm

Zdravo,

mislim, da vem v čem je problem, ker imam sam istega.

Pri meni se je začelo isto kot pri tebi, tu in tam skok vrtljajev, čez par tednov pa je avto začelo dušit oz. je bil občasno čisto brez moči.

Kriv je ventil za regulacijo plina (ventil EGR). To diagnozo mi je postavil en mehanik, prav tako pa se je potrdila na uradnem R servisu. Po besedah servisa se ne da popravit, nova pride cca. 45k. Baje pa se da nekako očisti, probal bom najti koga, ki to dela. Če bom za koga zvedel javim.
 
VAG_mehatronik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To jan 03, 2006 8:25 pm

Napisal/-a VAG_mehatronik So feb 18, 2006 12:18 am

Ste pa nardili pravo doktorsko dizertacijo iz tega !!! :shock:

Še enkrat: Če takrat ko poskoči kazalec vrtljajev slišno poskočijo tudi vrtljaji motorja avto pa ostane na enaki hitosti ( kazalec hitrosti ne skoči zvezno z kazalcem vrtljajev) je to 1000000 % sklopka.
Pozabite na razne EGR ventile in turbine !!
Zakaj se to ne zgodi vedno? Zato ker sklopka NI zažgana oz. uničena. Obloga lamele ima le premajhno silo trenja napram potisni plošči. Ta sila se pa spreminja tudi z temperaturo. Zato včasih dela OK včasih pa ne. Razlog pa je zapolirana površina lamele ali pa premajhna sila lamelnih vzmeti na potisni plošči.
lahko ti še povem, da je imel znanec enke težave na svojem Audiju. Ker ni našel pravega časa za popravilo je z tako sklopko naredil še 25.000 kilometrov pa je še vedno včasih drsela včasih pa ne. Ko je obnovil lamelo se je znebil vseh težav.

Lp,
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo So feb 18, 2006 7:35 am

VAG_mehatronik je napisal/-a:Ste pa nardili pravo doktorsko dizertacijo iz tega !!! :shock:

Še enkrat: Če takrat ko poskoči kazalec vrtljajev slišno poskočijo tudi vrtljaji motorja avto pa ostane na enaki hitosti ( kazalec hitrosti ne skoči zvezno z kazalcem vrtljajev) je to 1000000 % sklopka.
Pozabite na razne EGR ventile in turbine !!
Zakaj se to ne zgodi vedno? Zato ker sklopka NI zažgana oz. uničena. Obloga lamele ima le premajhno silo trenja napram potisni plošči. Ta sila se pa spreminja tudi z temperaturo. Zato včasih dela OK včasih pa ne. Razlog pa je zapolirana površina lamele ali pa premajhna sila lamelnih vzmeti na potisni plošči.
lahko ti še povem, da je imel znanec enke težave na svojem Audiju. Ker ni našel pravega časa za popravilo je z tako sklopko naredil še 25.000 kilometrov pa je še vedno včasih drsela včasih pa ne. Ko je obnovil lamelo se je znebil vseh težav.

Lp,




Točn tko...tuki je kuplunga mal pojahala.

Resnično..pozabte na EGR (je v eni drugi temi povedano zakaj je EGR v motorju),Turbina pa tut ni fasala v tem primeru.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
xbox
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To jan 31, 2006 10:06 pm

Napisal/-a xbox Po feb 20, 2006 12:35 pm

VAG_mehatronik je napisal/-a:Ste pa nardili pravo doktorsko dizertacijo iz tega !!! :shock:

Še enkrat: Če takrat ko poskoči kazalec vrtljajev slišno poskočijo tudi vrtljaji motorja avto pa ostane na enaki hitosti ( kazalec hitrosti ne skoči zvezno z kazalcem vrtljajev) je to 1000000 % sklopka.
Pozabite na razne EGR ventile in turbine !!
Zakaj se to ne zgodi vedno? Zato ker sklopka NI zažgana oz. uničena. Obloga lamele ima le premajhno silo trenja napram potisni plošči. Ta sila se pa spreminja tudi z temperaturo. Zato včasih dela OK včasih pa ne. Razlog pa je zapolirana površina lamele ali pa premajhna sila lamelnih vzmeti na potisni plošči.
lahko ti še povem, da je imel znanec enke težave na svojem Audiju. Ker ni našel pravega časa za popravilo je z tako sklopko naredil še 25.000 kilometrov pa je še vedno včasih drsela včasih pa ne. Ko je obnovil lamelo se je znebil vseh težav.

Lp,


hehe, skoraj sem doktoriral na cliotu zaj ja :P Če pa niti en servis v mariboru ni bil sposobn točno povedat kaj je narobe :evil: V četrtek bom menjal sklopko, tak da upam da bo vse ok pol. Obnavlat se mi pa ne splača, saj mi skupaj z stroški in porablenim časom pride samo 10k ceneje kot pa kompletna original garnitura sklopke, na katero je še pol 1. leto garancije.
Hvala vsem za pomoč, sporočim ko menjam če bo vse ok!
 
Ohnjo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Pe feb 03, 2006 8:41 pm

Napisal/-a Ohnjo Po feb 20, 2006 5:32 pm

LMM? :?
 
Lex
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: To feb 14, 2006 9:05 pm

Napisal/-a Lex So mar 11, 2006 6:07 pm

Verjetno si že menjal sklopko, daj napiši ali je bil res to vzrok za težave oz. napiši kako ste odpravili težavo.

LP
 
xbox
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To jan 31, 2006 10:06 pm

Napisal/-a xbox Sr mar 15, 2006 12:58 am

Lex je napisal/-a:Verjetno si že menjal sklopko, daj napiši ali je bil res to vzrok za težave oz. napiši kako ste odpravili težavo.

LP


uhh skor bi pozabo napisat ja :roll: Sem na koncu sam ugotovil da je sklopka in sem jo tudi menjal za novo (valeo) in je zaj komaj tak kot more bit, sklopka dosti prej grabi in tudi dosti bol močno grabi ;) . Najbol pa sem bil začuden, da je mela original sklopka majnšo lamelo kot pa je potisna plošča :shock: Zaj nova pa je enako vlka...tak da ni čudno da je drsela... :x Očitno dajejo francozi v 65km dizle kr sklopke od bencinca not :evil:
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: joztom in 2 gostov