vincent je napisal/-a:pa meni še vedno ni točno jasno kaj ti naredi ko ti poskočijo obrati - verjetno če bi ta problem znal dobro opisat bi se tudi bolj natančno dalo sklepat kaj je narobe
takrat ko poskočijo obrati....
ali je to tudi čutit in slišat
te zalima na zic?..kar bi bilo logično (če je kaj s turbino)
ali ni razlike v pospešku slišiš pa da zabije motor (se pravi motor se zvrti...na pospešku se pa ne čuti) - tu bi znala biti sklopka
ali je občutek nespremenjen....avto vleče konstatno, motor (po sluhu sodeč) nabira obrate zvezno, obratomer pa pokaže trenutno povečanje (tu pa bi znal bit problem v obratomerju)
malo obrazloži kaj ti slišiš pri motorju ko obrati na obratomerju poskočijo! Težko je pemetovat kaj bi lahko bilo če je vse kar se izve, da obratomer poskoči zanekj sto vrtljajev.
xbox je napisal/-a:ja ko poskočijo obrati je tudi slišat in občutit. Motor se zažene za 2-3 sekunde pol se pa umiri ko pade nazaj na malo nižje obrate in zvezno pospešuje. Občutek,zvok in reakcija motorja je taka, kot da pri normalnem avtu v 4. prestavi pri 2500 obratov pohodil polni plin, pri tem pa bi malo stisnil sklopko zraven!
Najbol sumim na sklopko, samo mi je pa sumljivo da pa drugač dela sklopka normalno...pri speljevanju,menjavanju, drugih obratih...tudi drugi mehaniki so bili istega mnenja...tak da to je najbol čudno
VAG_mehatronik je napisal/-a:xbox je napisal/-a:ja ko poskočijo obrati je tudi slišat in občutit. Motor se zažene za 2-3 sekunde pol se pa umiri ko pade nazaj na malo nižje obrate in zvezno pospešuje. Občutek,zvok in reakcija motorja je taka, kot da pri normalnem avtu v 4. prestavi pri 2500 obratov pohodil polni plin, pri tem pa bi malo stisnil sklopko zraven!
Najbol sumim na sklopko, samo mi je pa sumljivo da pa drugač dela sklopka normalno...pri speljevanju,menjavanju, drugih obratih...tudi drugi mehaniki so bili istega mnenja...tak da to je najbol čudno
Problem, ki ga opisuješ je 100% sklopka. Zdrsavanje se ti pojavlja v območju najvišjega navora (takoj po tistem, ko "zagrabi" turbina). Težava je v tem, da med lamelo, potisno ploščo in vztrajnikom ni dovolj trenja in takrat zdrsi.
Pri speljevanju avto deluje normalno, ker sklopka še ni popolnoma uničena in ker pri speljevanju ne moreš ustvariti toliko navora, da bi sklopka spodrsnila, bo prej avto zakopal. Višja kot je prestava bolj so to opaža.
Moj nasvet: čimprej menjalnik dol, razdri sklopko in lamelo pošlji na obnovo k Sinterju v LJ. Zahtevaj, da ti vgradijo karbonsko (zeleno) oblogo. Zadeva je preverjena na več vozilih mojih kolegov in do sedaj so vsi zadovoljni. Strošek je med 16.000 in 18.000 sit odvisno od premera lamele. Če je potisna plošča zažgana menjaj tudi to, drugače pa je dovolj, če jo prebrusiš s brusnim papirjem. Preveri tudi vse lamelne vzmeti na potisni, če ni slučajno kaka počila.
VAG_mehatronik je napisal/-a:Ste pa nardili pravo doktorsko dizertacijo iz tega !!!![]()
Še enkrat: Če takrat ko poskoči kazalec vrtljajev slišno poskočijo tudi vrtljaji motorja avto pa ostane na enaki hitosti ( kazalec hitrosti ne skoči zvezno z kazalcem vrtljajev) je to 1000000 % sklopka.
Pozabite na razne EGR ventile in turbine !!
Zakaj se to ne zgodi vedno? Zato ker sklopka NI zažgana oz. uničena. Obloga lamele ima le premajhno silo trenja napram potisni plošči. Ta sila se pa spreminja tudi z temperaturo. Zato včasih dela OK včasih pa ne. Razlog pa je zapolirana površina lamele ali pa premajhna sila lamelnih vzmeti na potisni plošči.
lahko ti še povem, da je imel znanec enke težave na svojem Audiju. Ker ni našel pravega časa za popravilo je z tako sklopko naredil še 25.000 kilometrov pa je še vedno včasih drsela včasih pa ne. Ko je obnovil lamelo se je znebil vseh težav.
Lp,
VAG_mehatronik je napisal/-a:Ste pa nardili pravo doktorsko dizertacijo iz tega !!!![]()
Še enkrat: Če takrat ko poskoči kazalec vrtljajev slišno poskočijo tudi vrtljaji motorja avto pa ostane na enaki hitosti ( kazalec hitrosti ne skoči zvezno z kazalcem vrtljajev) je to 1000000 % sklopka.
Pozabite na razne EGR ventile in turbine !!
Zakaj se to ne zgodi vedno? Zato ker sklopka NI zažgana oz. uničena. Obloga lamele ima le premajhno silo trenja napram potisni plošči. Ta sila se pa spreminja tudi z temperaturo. Zato včasih dela OK včasih pa ne. Razlog pa je zapolirana površina lamele ali pa premajhna sila lamelnih vzmeti na potisni plošči.
lahko ti še povem, da je imel znanec enke težave na svojem Audiju. Ker ni našel pravega časa za popravilo je z tako sklopko naredil še 25.000 kilometrov pa je še vedno včasih drsela včasih pa ne. Ko je obnovil lamelo se je znebil vseh težav.
Lp,
Lex je napisal/-a:Verjetno si že menjal sklopko, daj napiši ali je bil res to vzrok za težave oz. napiši kako ste odpravili težavo.
LP
Po forumu brska: joztom in 2 gostov