Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
grehc
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Po avg 26, 2002 1:32 pm
Kraj: Lublana

Napisal/-a grehc Pe feb 03, 2006 6:27 pm

Pozdravljeni

Ja to ni normalno, da tolko olje žre, čeprav se je govorilo, da ga tdi radi mal cuknejo :P . K je nova je normalo, da ga kakšen liter popije na 10.000. drgač pa tako motor se uteče enkrat do 5.000 KM. sicer so motorji tovarniško utečeni ampak brez obremenitve. ukrepaj čimprej če mislš reklamirat, ker dlej ko boš čakal bolj se bodo izmikali. Zdej VW uliva notr ARAl glede na ceno bi najbrž to znalo bi to moglo bit vrhunsko olje, ampak če aral ne pomaga potem ti samo še Motul preostane :-P .

lp
Grehc
Zmaga tisti, ki z najpočasnejšim časom vožnje pride prvi skozi cilj.
Slika
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4384
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Napisal/-a xxl Pe feb 03, 2006 7:36 pm

-imam dolgoletne izkušnje z TDI motorji,okrog 700 000km
-ta stari TDI90 motor kuri do 1l olja do nasljedne menjave (15 000km)
-črpalka-šoba passat 100km npr.,je pil od samega začetka tolko olja,da ni zdržal brez dolivanja do servisa
-multivan 2,5 TDI130km pa kuri tudi od začetka uporabe 1l na cca 6000km
-na servisu seveda pravijo da je to normalno ;)

PS-ali veste koliko stane popravilo,če ti crkne samo ena črpalka-šoba,menjat pa moraš vse :?:
-okrog 1 000 000sit :!: ,to se je meni zgodilo na 140 000km,potem je na 147 000km spustila dihtunga na glavi,najbrž veste kaj to lahko pomeni
-to so vse službeni avti,mene sicer VAG ne gane preveč
 
Uporabniški avatar
CUPRA
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Če maj 12, 2005 12:34 pm

Napisal/-a CUPRA Pe feb 03, 2006 10:14 pm

Kar se tiče porabe olja pri vozilih je to za vsak motor zgodba zase, nasplošno pa so diselski motorji v tej zgodbi še malo bolj na udaru. Moje izkušnje so takšne, da se poraba olja po drugem servisu ponavadi umiri. To gre predvsem na račun znamke olja, ki je ob prvem polnjenju ponavadi (repsol-tovarniška polnitev) in potem olje ki ga uporablja serviser oz.stranka. Šele po drugem servisu je krog zaključen. Priporočeno je tudi dolivati isto znamko.
Zakaj poraba olja! Tovarna je na testnih mizah ugotovila, da je za motor najbolj optimalno da bati sami naredijo svojo pot, zato so celo zmanjšali obdelavo valjev in s tem pridobili večjo vzdržljivost, je pa na žalost to pogojeno z porabo olja.
Olja!!!!!!
Za vsak motor je jasno da je najboljše stalno uporabljati istega proizvajalca olja, ker ima vsak od njih malce drugačen pristop(kemijski) da izpolnjuje pogoje tovarne.
Kar se pa tiče dovoljene porabe pa lepo piše v servisni knjižici VW GOLF-poraba olja ne presega tovarniških normativov, če vozilo ne porabi več kot 1L olja na 1000 prevoženih kilometrov.
Kar se pa tiče debate kdaj komu kaj crkne in kdaj ne-Vam povem nalednje-imam lestenec z sedmimi žarnicami in nikoli ne crknejo vse naenkrat!!!!!!!!!!! :D
Lep večer
 
OLI
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: So avg 27, 2005 3:41 pm

vw ga pa ja ne kuri?

Napisal/-a OLI So feb 04, 2006 7:38 am

Kako je to možno da takšen avto kot jr GOLF kuri olje?
Nemci so ja popolni.

Pa brez zamere.

To bi bilo nekako normalno ampak ne tako veliko olja.
Če misliš, da zmoreš, zmoreš.
Če misliš, da ne zmoreš, imaš prav.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Re: vw ga pa ja ne kuri?

Napisal/-a Mate So feb 04, 2006 10:28 am

OLI je napisal/-a:Kako je to možno da takšen avto kot jr GOLF kuri olje?
Nemci so ja popolni.

Pa brez zamere.

To bi bilo nekako normalno ampak ne tako veliko olja.


Sej smo ugotovili, da je avto v 10kkm pokuril manj kot 1 liter olja, kar je še nekje v mejah normale, oz. pri zgornji meji. Ta poraba pa se bo verjetno še zmanjšala.

Sej vsak avto pokuri nekaj olja in to je normalno, ker drugače ne gre.
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 6 gostov