Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
tešo
Novinec
 
Prispevkov: 431
Pridružen: To sep 28, 2004 7:11 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a tešo Ne feb 12, 2006 10:17 am

Bratov TDi je neki tazga podbno delal kot tvoj golf. 300km se je normaln pelu pol pas am na1x ga je neki zadušilo pa začel kadit ko svina potem ga pa ugasne in nazaj vžge pa spet vse dela B.P.

zombi je napisal/-a:Podobne težave lahko povzroči že čisto majcena luknjica v ceveh...., preveri prvo cevi.


in točno to je bilo narobe. preglej mal te cevi okrog tirbince pa če ni to krivo je vsekakor LMM
Slika
Slika
Lep Pozdrav By tešo
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Ne feb 12, 2006 6:39 pm

Jest dam tud glas za LMM.

Meni se je podobno dogajalo pri Golfu IV 1.9TDI, le da sem to napako opazil zelo zgodaj. Pri priblizno 3500 obratih je avto zgubil moč in je slabše pospeševal naprej. Kriv je bil LMM, ki je ob polnem gasu dal 825mA toka namesto 850mA, kar je sicer zelo majhna razlika.

RSR te tega problema odresi za 10k :D
Slika
 
OLI
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: So avg 27, 2005 3:41 pm

Napisal/-a OLI Ne feb 12, 2006 7:03 pm

Malo za šalo malo zares pa brez zamere prosim, napisano imaš:
LjudskiAvto=VW
Boš potem ko boš odkril napako kaj spremenil svoj stavek? ;)

Sranje so te turbine, dokler dela je vse ok potem pa sranje.
Vse se potem uredi.

Velik uspeha in malo stroškov ti želim
Če misliš, da zmoreš, zmoreš.
Če misliš, da ne zmoreš, imaš prav.
 
Bohl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Pe jan 20, 2006 2:26 pm
Kraj: Laibach

Napisal/-a Bohl To feb 14, 2006 9:35 am

Hja evo peljal na servis (danes mi ga servisirajo..poleg čiščenja lopatic turbine še redni servis :-P )...........Napaka ni bila v LMM senzorju :? apmak pri polnjenju turbine. Turbino je polnilo pri višjih obratih tja do 2.4-2.5 Bara (priklopil na računalnik). Normalno je tja do 1 Bara. Tko, da je to po besedah g. Jakšeta (avtoservis Jakše-VIKRČE) kar pogost pojav pri teh mašinah. Sicer pa se spuca lopatice od turbine (3-4 ure dela) in je zadeva rešena. Tko, da v bodoče če bo imel še kdaj kdo podobne probleme tukaj lahko najde kakšen nasvet oz. odgovor. :roll:

p.s.: Ko grem po avto vam povem koliko sem dal za delo + redni servis :roll: !

Pa še 1x hvala vsem za nasvete in pomoč ;) !
LjudskiAvto=VW
"Bolje močno lepa, kot lepo močna!"
 
Uporabniški avatar
matcho
Uporabnik
 
Prispevkov: 1019
Pridružen: Če jan 09, 2003 7:25 pm

Napisal/-a matcho To feb 14, 2006 11:09 am

Bohl je napisal/-a:Hja evo peljal na servis (danes mi ga servisirajo..poleg čiščenja lopatic turbine še redni servis :-P )...........Napaka ni bila v LMM senzorju :? apmak pri polnjenju turbine. Turbino je polnilo pri višjih obratih tja do 2.4-2.5 Bara (priklopil na računalnik). Normalno je tja do 1 Bara. Tko, da je to po besedah g. Jakšeta (avtoservis Jakše-VIKRČE) kar pogost pojav pri teh mašinah. Sicer pa se spuca lopatice od turbine (3-4 ure dela) in je zadeva rešena. Tko, da v bodoče če bo imel še kdaj kdo podobne probleme tukaj lahko najde kakšen nasvet oz. odgovor. :roll:

p.s.: Ko grem po avto vam povem koliko sem dal za delo + redni servis :roll: !

Pa še 1x hvala vsem za nasvete in pomoč ;) !


Točno to sem ti jaz reko, da preveri tlak turbine, ker ni nujno da je vedno LMM hin.

Poročaj pol čim hitreje če se je zadeva uredila in kolko te je prišlo.
Slika
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG To feb 14, 2006 9:08 pm

Bohl je napisal/-a:
Nu-NRG je napisal/-a:
Elektro je napisal/-a:99% je zanič LMM senzor.... serijska napaka TDI-jev.

Fotr je imel identicni problem na identicnem avtu.
Avto dela potem pa kar na enkrat drasticen padec moci. Ugasnil, malo pocakal, potem pa je spet delal nekaj casa ..

Na servisu so zamenjali LMM in od takrat dela BP ..

LP, Klemen


Aha...no verjetn bo to to (Klemen..a mogoče veš koliko je Fotr plaču za to popravilo in kje?...tko čez palc rečeno :lol: :?: )...NO najprejh iskrena HVALA vsem za pojanila in nasvete! :bow

Na njegovo sreco, garancija ..

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Bohl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Pe jan 20, 2006 2:26 pm
Kraj: Laibach

Napisal/-a Bohl Če feb 16, 2006 2:22 pm

Točno to sem ti jaz reko, da preveri tlak turbine, ker ni nujno da je vedno LMM hin.

Poročaj pol čim hitreje če se je zadeva uredila in kolko te je prišlo.[/quote]


:lol: No torej zadeva je naslednja:
-opravili so mi redni servis (za 15 tisoč km-jov) (oljni filter, zračni filter, olje-a (mogoče kdo ve katero olje točno uporablja za servis Jakše???) in pregled oastalega vozila+mašina)
-opravili čiščenje turbile (lopatice in neke membrane), ter na optimum nastavili neko "varovalko" na turbini

evo :D vse skupaj me je prišlo reci in piši :roll: : 34.000 sit!
Meni se ne zdi veliko, kaj pa vi porečete??? :?: veliko, malo?
aja,........pa to sem ga peljal k JAKŠETU, Avtoservis Jakše-Vikrče (tako ste mi vi svetovali)!
LjudskiAvto=VW
"Bolje močno lepa, kot lepo močna!"
 
Uporabniški avatar
matcho
Uporabnik
 
Prispevkov: 1019
Pridružen: Če jan 09, 2003 7:25 pm

Napisal/-a matcho Pe feb 17, 2006 12:43 pm

Bohl je napisal/-a:Točno to sem ti jaz reko, da preveri tlak turbine, ker ni nujno da je vedno LMM hin.

Poročaj pol čim hitreje če se je zadeva uredila in kolko te je prišlo.



:lol: No torej zadeva je naslednja:
-opravili so mi redni servis (za 15 tisoč km-jov) (oljni filter, zračni filter, olje-a (mogoče kdo ve katero olje točno uporablja za servis Jakše???) in pregled oastalega vozila+mašina)
-opravili čiščenje turbile (lopatice in neke membrane), ter na optimum nastavili neko "varovalko" na turbini

evo :D vse skupaj me je prišlo reci in piši :roll: : 34.000 sit!
Meni se ne zdi veliko, kaj pa vi porečete??? :?: veliko, malo?
aja,........pa to sem ga peljal k JAKŠETU, Avtoservis Jakše-Vikrče (tako ste mi vi svetovali)![/quote]

Morem rečt da si lepo prišo skozi.

Olje za TDI je pa ponavadi 5W-40.
Slika
 
twingo16v
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: To avg 31, 2004 1:14 pm

Napisal/-a twingo16v Pe feb 17, 2006 9:11 pm

Živjo,

doma imamo problem :!:

Avto sicer ni TDI je pa BMW 320d 150KM, 90.000km

Fotru je danes pop med prehitevanjem vzelo moč motorju, za njim je ostal en ogromen oblak dima. Kako minuto je še nekako šlo, potem pa je motor čist zgubil moč in ves čas zelo kadil. Je pa bilo to cca 1km od doma, tako da se daleč ni peljal.

Turbina je bila za moje pojme že pri novem avtu (fotr je 1. lastnik) precje glasna, oz. si jo vedno slišal v začetni fazi zagona. Zadnje leto je avto tudi precej dimil, kar smo opozarjali tudi na servisu, vendar tega serviser ni preveč resno jemal, čeprav bi bilo morda dovolj, če bi očistili šobe in nek ventil, EGS se mi zdi??

U glavnem, predvidevam, da je turbina odšla na drug svet :?

Jaz sicer nisem bil zraven in nisem slišal delovanja, sam fotr pravi, da pod štengasom laufa normalno, ko doda gas, ko se naj bi začela vrtet turbina pa se sliši neko ropotanje in kadi ko parna lokomotiva, sam kar verjento druge barve.

Če je turbina res fuč, kaj priporočate, kje in kakšno kupiti, obnovljeno, rabljeno, tovarniško obnovljeno, ali morda kaj drugega. Ali je možno da je kak LMM ali kak drug senzor fuč in so takšni simptomi, torej da tud zvok turbine ne štima. Komu jo bi nesel, da jo pregleda, spuca?? Sem iz NM.
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Pe feb 17, 2006 9:27 pm

twingo16v moje sožalje, ampak turbina je fuč. Kolegov fotr ma isti problem, s tem da se s fuč turbino vozi naokol že dobro leto. Kva se zna nardit v tem primeru, so lahka še večje težave kot pa če takoj menjaš turbino??
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov