Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare So mar 11, 2006 3:12 pm

F8N ga ni u autodati je pa F8M štela se pa odvisn od naprave katero ima mehanik:
za naprave AVL, Bosch,Souriau,Sun,VLT4139 in hermanje predpisan 11,5 +/- 1pri850 obratih
za naprave Time trac,Stanadine,Snap-on je 9,5 pri800 obratih
za Tecnotest pa 9+/- 1 pri 800+/-50
evo tok ti lahko pomagam
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So mar 11, 2006 5:15 pm

Tnx....... torej je u vsakem primeru preveč predvbrizga....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare So mar 11, 2006 5:54 pm

ja zgleda da res bi ti pa rade volje pomagu ker pr nas na šihtu delam z AVL testerjem sam nažalost je samo za interno uporabo
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Ne mar 12, 2006 1:48 pm

lisko je napisal/-a:Tnx....... torej je u vsakem primeru preveč predvbrizga....


Te pa ga zmanjšaj :twisted:

Ja če je preveč predvbrizga zna bit tut jeba.Najboljš je da pelejš zadevo na en servis pa da ti tam točno nastavjo predvbrizg.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne mar 12, 2006 3:19 pm

Jutr sem naročen ob dvanajstih...... če nem že kje dans kaj sam mrdu..... 2x ni za reč... lisko pač ni lisko , če sam neki ne zmrda :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Ne mar 12, 2006 4:28 pm

Ah...če maš preveč predvbrizga si ga lahk sam zmanjšaš.Pač pumpo malenkost obrneš v smeri urinega kazalca.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne mar 12, 2006 6:12 pm

ja pa melnkost je lahko hitr spet preveč je mel kolega zamaknjen predvžig na nexi-i na frtajlčerju za 1 mm in ta 1 mm je tok vplivu na vožnjo da je ogret crkavu tko da če se ti slučajno ne bo posrečl le pejt na servis pa zrihti sej ne more bit drago
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Ne mar 12, 2006 6:50 pm

čare je napisal/-a:ja pa melnkost je lahko hitr spet preveč je mel kolega zamaknjen predvžig na nexi-i na frtajlčerju za 1 mm in ta 1 mm je tok vplivu na vožnjo da je ogret crkavu tko da če se ti slučajno ne bo posrečl le pejt na servis pa zrihti sej ne more bit drago


Čare samo prosil bi te za eno pomoč. Doma imam škodo favoritko. Ta škoda ful cuka v klancu nima pri 70 km/h nič moči in več ne gre,slutim da je treba frtajler-kapo zamenat pa me zanima kako nej naštimem predvžig,ker mi je tud topla crkovala-kumaj je tekla.

Kaj mi svetuješ.

lp
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne mar 12, 2006 7:10 pm

a da ni teb slučajno bimetal za zaug crknu pa ti skoz lavfa pod zaugom drgač pa sej če boš frtajler kapo menju ne rabiš predvžiga štelat edin če že prej ni bil najhitrej bo da ga zapelješ enmu mehaniku al pa štromarju ki ma stroboskop pa ti bo naštelu maš pa lahko tud frgazer razštelan pa mal ventile pošteli pa tko naprej lahko pa da maš tud kšno membrano zanič na frgazerju pa ti ga zaliva pa kabli svečke.... dost je tega za pogledat
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Ne mar 12, 2006 9:08 pm

čare je napisal/-a:a da ni teb slučajno bimetal za zaug crknu pa ti skoz lavfa pod zaugom drgač pa sej če boš frtajler kapo menju ne rabiš predvžiga štelat edin če že prej ni bil najhitrej bo da ga zapelješ enmu mehaniku al pa štromarju ki ma stroboskop pa ti bo naštelu maš pa lahko tud frgazer razštelan pa mal ventile pošteli pa tko naprej lahko pa da maš tud kšno membrano zanič na frgazerju pa ti ga zaliva pa kabli svečke.... dost je tega za pogledat


Avto je neregistriran in ga uporabljam za domače potrebe. Avto ima 90000 km in je biv cev celih 16 let vožen po mestu, uporabljal pa ga je str fotr. Tk de na vrjamem da bi bl kej narobi s frgazerjem.
LP
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Ne mar 12, 2006 9:13 pm

lisko je napisal/-a:Jutr sem naročen ob dvanajstih...... če nem že kje dans kaj sam mrdu..... 2x ni za reč... lisko pač ni lisko , če sam neki ne zmrda :D

... pa saj si označi kako je bilo,... na servis, valjda ti bo elektronsko naštelal ???'
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Ne mar 12, 2006 10:13 pm

čare je napisal/-a:ja pa melnkost je lahko hitr spet preveč je mel kolega zamaknjen predvžig na nexi-i na frtajlčerju za 1 mm in ta 1 mm je tok vplivu na vožnjo da je ogret crkavu tko da če se ti slučajno ne bo posrečl le pejt na servis pa zrihti sej ne more bit drago


Ja sam pr bencinarju je večja razlika.Bencinar je velik bolj občutljiv na to zadevo,medtem ko pr dizlu je tko...če prestaviš za 1 mm bo avto še zmer užigov pa laufu tko hladn kot ogret.Lej..za primer...na mojmu dizlu je en mehanik enkrat menju jermene....pa jih je tuk zamenju da je fazo motorja in fazo pumpe sfalil za en zob...vbistvu je blo tko da je bla pumpa v fazi z ventili,ventili pa niso bli v fazi z bati.Blo je zamika za cca. 1 zob.In pazi to...avto je še zmer užigal in laufal brez problemov tako hladn,kot topel.Še več...tega da je sfalena faza ni noben pogruntu vse do naslednje menjave jermenov (cca. 3 leta in 60.000 prevoženih km).

Zdej pa fulaj fazo za en zob pr bencinarju pa veš kje si.Laufu bo še...ampak kako.

To je sam tuk za info

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Ne mar 12, 2006 10:21 pm

... 1 zob se že čuti na moči in na porabi (če nisi šalabajzerski voznik),..... bi bolj verjel, da so ventili:batom štimali, pa pumpa ni... že videl...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Ne mar 12, 2006 10:29 pm

Lej...ventili in bati niso štimal za en zob..vrjem...ker smo dvakrat gledal.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne mar 12, 2006 11:06 pm

sploh ni nujno da so bencinarji bolj občutljivi na predvžig to je čist odvisn od zasnove motorja kok stopinjska odmična je ,kompresija.... poglej razni stari stroji kot R4,R5,Z101,Yugo,bolha tm si lahko na posluh štelu predvžig pa je še zmer lavfu pa dobr šel je pa res da novejši ko je avto bolj je občutljiv na vse skup glih tko tud dizel ker očitno da liskota j**e predvbrizg za eno stopinjo pa je dost da pr določenoih obratih klenka gre pa normalno
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne mar 12, 2006 11:09 pm

pa še neki . sm mel enkrat escorta 1.6 16V pa ga je pri 4000 obratih zmanjkoval zakaj ker je bila glavna gred za 4 zobe kiksnena pa je avto do 4000 obratov normalno lavfu no in če bi ta avto vozu en dedek sploh porajtu nebi
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Po mar 13, 2006 3:09 am

čare je napisal/-a:sploh ni nujno da so bencinarji bolj občutljivi na predvžig to je čist odvisn od zasnove motorja kok stopinjska odmična je ,kompresija.... poglej razni stari stroji kot R4,R5,Z101,Yugo,bolha tm si lahko na posluh štelu predvžig pa je še zmer lavfu pa dobr šel je pa res da novejši ko je avto bolj je občutljiv na vse skup glih tko tud dizel ker očitno da liskota j**e predvbrizg za eno stopinjo pa je dost da pr določenoih obratih klenka gre pa normalno


Ja to maš prav!

Sicer pa....dejmo se raj držat prvotnega namena te teme,pa pustmo te zobe pa odmične,pa raj upajmo,da bo liskotu ratal zrihtat tole.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po mar 13, 2006 3:27 pm

sonček je napisal/-a:
čare je napisal/-a:a da ni teb slučajno bimetal za zaug crknu pa ti skoz lavfa pod zaugom drgač pa sej če boš frtajler kapo menju ne rabiš predvžiga štelat edin če že prej ni bil najhitrej bo da ga zapelješ enmu mehaniku al pa štromarju ki ma stroboskop pa ti bo naštelu maš pa lahko tud frgazer razštelan pa mal ventile pošteli pa tko naprej lahko pa da maš tud kšno membrano zanič na frgazerju pa ti ga zaliva pa kabli svečke.... dost je tega za pogledat


Avto je neregistriran in ga uporabljam za domače potrebe. Avto ima 90000 km in je biv cev celih 16 let vožen po mestu, uporabljal pa ga je str fotr. Tk de na vrjamem da bi bl kej narobi s frgazerjem.
LP
te škode so mele kr probleme s frgazerji pa z avtomatskim zaugom pa dihtunge pod glavo je razžiral pa venc na vstrajniku za štarter je rad šel sploh pri taprvih je blo to kr pravilo
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po mar 13, 2006 4:48 pm

Heh verjeli ali ne........ motor ima predvbrizga točn tok kot je predpisan za njega......

Razlaga pa je da je motor se ulavfal in dobil posledično močnejšo kompresijo s tem pa tud bolj močn dizlski zvok.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Po mar 13, 2006 4:54 pm

čare je napisal/-a:
sonček je napisal/-a:
čare je napisal/-a:a da ni teb slučajno bimetal za zaug crknu pa ti skoz lavfa pod zaugom drgač pa sej če boš frtajler kapo menju ne rabiš predvžiga štelat edin če že prej ni bil najhitrej bo da ga zapelješ enmu mehaniku al pa štromarju ki ma stroboskop pa ti bo naštelu maš pa lahko tud frgazer razštelan pa mal ventile pošteli pa tko naprej lahko pa da maš tud kšno membrano zanič na frgazerju pa ti ga zaliva pa kabli svečke.... dost je tega za pogledat


Avto je neregistriran in ga uporabljam za domače potrebe. Avto ima 90000 km in je biv cev celih 16 let vožen po mestu, uporabljal pa ga je str fotr. Tk de na vrjamem da bi bl kej narobi s frgazerjem.
LP
te škode so mele kr probleme s frgazerji pa z avtomatskim zaugom pa dihtunge pod glavo je razžiral pa venc na vstrajniku za štarter je rad šel sploh pri taprvih je blo to kr pravilo


Ja ko jo vžgem ful nabija gas(zaug) sam pol mal kasneje ko se mal ogreje pa dlih tok da lanfa.ah vzel si bom čas pa mal to popravu.......itaklp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov