lisko je napisal/-a:Tnx....... torej je u vsakem primeru preveč predvbrizga....
čare je napisal/-a:ja pa melnkost je lahko hitr spet preveč je mel kolega zamaknjen predvžig na nexi-i na frtajlčerju za 1 mm in ta 1 mm je tok vplivu na vožnjo da je ogret crkavu tko da če se ti slučajno ne bo posrečl le pejt na servis pa zrihti sej ne more bit drago
čare je napisal/-a:a da ni teb slučajno bimetal za zaug crknu pa ti skoz lavfa pod zaugom drgač pa sej če boš frtajler kapo menju ne rabiš predvžiga štelat edin če že prej ni bil najhitrej bo da ga zapelješ enmu mehaniku al pa štromarju ki ma stroboskop pa ti bo naštelu maš pa lahko tud frgazer razštelan pa mal ventile pošteli pa tko naprej lahko pa da maš tud kšno membrano zanič na frgazerju pa ti ga zaliva pa kabli svečke.... dost je tega za pogledat
čare je napisal/-a:ja pa melnkost je lahko hitr spet preveč je mel kolega zamaknjen predvžig na nexi-i na frtajlčerju za 1 mm in ta 1 mm je tok vplivu na vožnjo da je ogret crkavu tko da če se ti slučajno ne bo posrečl le pejt na servis pa zrihti sej ne more bit drago
čare je napisal/-a:sploh ni nujno da so bencinarji bolj občutljivi na predvžig to je čist odvisn od zasnove motorja kok stopinjska odmična je ,kompresija.... poglej razni stari stroji kot R4,R5,Z101,Yugo,bolha tm si lahko na posluh štelu predvžig pa je še zmer lavfu pa dobr šel je pa res da novejši ko je avto bolj je občutljiv na vse skup glih tko tud dizel ker očitno da liskota j**e predvbrizg za eno stopinjo pa je dost da pr določenoih obratih klenka gre pa normalno
te škode so mele kr probleme s frgazerji pa z avtomatskim zaugom pa dihtunge pod glavo je razžiral pa venc na vstrajniku za štarter je rad šel sploh pri taprvih je blo to kr pravilosonček je napisal/-a:čare je napisal/-a:a da ni teb slučajno bimetal za zaug crknu pa ti skoz lavfa pod zaugom drgač pa sej če boš frtajler kapo menju ne rabiš predvžiga štelat edin če že prej ni bil najhitrej bo da ga zapelješ enmu mehaniku al pa štromarju ki ma stroboskop pa ti bo naštelu maš pa lahko tud frgazer razštelan pa mal ventile pošteli pa tko naprej lahko pa da maš tud kšno membrano zanič na frgazerju pa ti ga zaliva pa kabli svečke.... dost je tega za pogledat
Avto je neregistriran in ga uporabljam za domače potrebe. Avto ima 90000 km in je biv cev celih 16 let vožen po mestu, uporabljal pa ga je str fotr. Tk de na vrjamem da bi bl kej narobi s frgazerjem.
LP
čare je napisal/-a:te škode so mele kr probleme s frgazerji pa z avtomatskim zaugom pa dihtunge pod glavo je razžiral pa venc na vstrajniku za štarter je rad šel sploh pri taprvih je blo to kr pravilosonček je napisal/-a:čare je napisal/-a:a da ni teb slučajno bimetal za zaug crknu pa ti skoz lavfa pod zaugom drgač pa sej če boš frtajler kapo menju ne rabiš predvžiga štelat edin če že prej ni bil najhitrej bo da ga zapelješ enmu mehaniku al pa štromarju ki ma stroboskop pa ti bo naštelu maš pa lahko tud frgazer razštelan pa mal ventile pošteli pa tko naprej lahko pa da maš tud kšno membrano zanič na frgazerju pa ti ga zaliva pa kabli svečke.... dost je tega za pogledat
Avto je neregistriran in ga uporabljam za domače potrebe. Avto ima 90000 km in je biv cev celih 16 let vožen po mestu, uporabljal pa ga je str fotr. Tk de na vrjamem da bi bl kej narobi s frgazerjem.
LP
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov