
oh kakšni kvalitetni odgovori...
Oljnega filtra ni treba menjat ob vsaki menjavi olja, treba ga je pa menjat kod predpisuje proizvajalec avtomobila.
Delno zapacan oljni filter pobere več svinjarije kot nov filter! Ampak če pretiravate postane preveč zapacan in ne spušča olja več čez, temveč gre vse po by-passu...
Oljni filter ni potrebno menjati če se uporabi isto olje in če se menja pogosteje od tovarniško predpisanega roka: recimo če je menjava olja + filtra na 30k km pa menjate olje na 15 k km...
Olje se v zaprti embalaži ne pokvari in nima roka trajanja! Prej se zamenjajo standardi in prej naredijo nova in boljša olja kot pa da se pokvari...
če je v veleblagovnicah kaj ceneje kot v malijh trgovinah je to zato ker veliki kupujejo velike količine, dobijo popust, lahko preživijo z minimalnimi maržami... Dokler je olje od kvalitetne firme, z deklaracijo uradnega slovenskega uvoznika, itd... je z oljem vse OK...
Glede najcenejših olj brez imena je drugače in MORDA ni priporočljivo da se uporabljajo v dobrih motorjih, ampak saj je še cel kup folka ki se vozi s kripami in uporabljajo najcenejša olja. Pa tudi še nisem slišal da bi komu crknil motor zaradi takih olj.
Na servisih pa ponavadi res uporabljajo tistio kar napišejo. Glede na to da olja kupujejo na sode je temu primerna cena in ponavadi zelo nizka. SE ne bojo šli ukvarjat z nakupom olja po veleblagovnicah
