Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
dirkač85
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Če maj 11, 2006 11:12 am
Kraj: zreče

Napisal/-a dirkač85 Če maj 11, 2006 4:23 pm

nekaj še ti predlagam kr vidim da sam gorivo omenjajo.Veš kaj še probaj.Zmeri če ima avto kompresijo.Mojmu kolegu ni vžgal megan pol pa ni mel kompresije na enem batu in je blo to to.Ka ko avto štartaš ti mogoče pol smrdi kaj po bencinu.Daj si kompresijo porihtaj kr če je tak dolgo stal je možno tudi to.Ajde probi še to pa javi če je .
Če nebo tedi bomo še naprej iskali napako.
Hya folk če koga kaj zanima naj kr upraša drgač pa Lep dan še na prej.
 
FerrariFan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Sr maj 03, 2006 9:26 am

Napisal/-a FerrariFan Če maj 11, 2006 4:27 pm

Kako pa naj probam če ma dost kompresije, sam men se zdi da je ok, pa tut nikjer ne slišim da bi kje puščal zrak. pomoje je vžig za naštelat sam nevem kako se ga?
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če maj 11, 2006 6:24 pm

če je avto samo stal ne more kr zgubit kompresije pa če praviš da dela kukr pač dela je neki na elektriki (svečke,platine,kabli...)
 
dirkač85
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Če maj 11, 2006 11:12 am
Kraj: zreče

Napisal/-a dirkač85 Če maj 11, 2006 7:52 pm

Kompresijo sprobaš tak da vzameš svečko ven in če maš napravo za to merit jo notr našraufaš pol pa vidiš če ti kaže števec kolk mora kazat tam okol 9,5-10,5 pol je kompresija oky
sam vsak cilinder posebej probaj.Če ne pa zamenjaj razdelilno kapo pa boš mel mir res.Užig pa nena moreš sam štelat brez stroboskopske lučke.Ker moraš gledat na vstrajniku oznake ko ti motor teče.Tebi pa sploh ne zalaufa.To je problem.Probi kompresijo zmerit pol pa mi piši oky.
Hya folk če koga kaj zanima naj kr upraša drgač pa Lep dan še na prej.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če maj 11, 2006 8:04 pm

čare je napisal/-a:če je avto samo stal ne more kr zgubit kompresije pa če praviš da dela kukr pač dela je neki na elektriki (svečke,platine,kabli...)

Lahko se zgodi, da zarjavi cilinder tam kjer je bil zaustavljen bat in je bil odprt sesalni oz izpušni ventil ... ( kondenz ki se ustvari zaradi razlik v temperaturi....) pri dizlu še posebej ker dizli imajo žveplo vsepovsod in z vodo ustvari žvepleno kislino...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če maj 11, 2006 9:30 pm

dirkač85 je napisal/-a:Kompresijo sprobaš tak da vzameš svečko ven in če maš napravo za to merit jo notr našraufaš pol pa vidiš če ti kaže števec kolk mora kazat tam okol 9,5-10,5 pol je kompresija oky
sam vsak cilinder posebej probaj.Če ne pa zamenjaj razdelilno kapo pa boš mel mir res.Užig pa nena moreš sam štelat brez stroboskopske lučke.Ker moraš gledat na vstrajniku oznake ko ti motor teče.Tebi pa sploh ne zalaufa.To je problem.Probi kompresijo zmerit pol pa mi piši oky.


Sory se motiš... to velja za avte s tranzistorskim vžigom..... avti ki pa majo platine pa se jih prav lepo da nastavt tud u mirovanju...... oz. drgač sploh ne morš :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Če maj 11, 2006 9:58 pm

nastavi platine takole...
razdelilno kapo daj dol, rotor tut, avto v prestavo -pa v 5o, da se ne bote zastonj matral s prvo- in ga mal porivaj. počasi, da boš videl kak zadeva deluje. oz, naj ti ga poriva nekdo drug. sčasoma, ko boš dojel kak zadeva deluje, porinte avto tk daleč, da ma jeziček v fertjalerju (nism mehanik, ne me linčat kr ne vem kak se reče, važn je da znam nardit :P )kr največjo možno razdaljo. od tu naprej pa v roke mislim da 7ko ključ pa matico(edini, ki je viden od zunaj, ne morš kiksnt) zateguj ali odteguj da maš v tem položaju, ko je platina na maximalni razdalji, 4mm placa...mislim da je 4, drgač pa me nej lisko poprav, ko je šraufu 5ke za zajtrk :P
edit:al je 0.4 mm?? jz se ne spomnem več, kr sm zamenju cel fertajler. drgač sm pa to delu vsak mesec :P
 
FerrariFan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Sr maj 03, 2006 9:26 am

Napisal/-a FerrariFan Če maj 11, 2006 10:36 pm

No pol bi pa liskota prosu da mi natančno pove kako se nastavijo platine, a rabim kakšen poseben inštrument al se da to na uč zrihtat, pa kako veš če so platine zanič, ker kolkr mam pojma od mopedov s platinami se mi zdi da so pr men že zlo obrablene oz. jih na jezičku, ki se premika sem pa tje, sploh ni, so čist zravnane z jezičkom.
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Pe maj 12, 2006 6:44 am

zanič so, točn tak...
za nastavti pa rabiš asm nekaj kar je debelo 4 mm, sm skor prepričan da je to prava cifra, pa vstaviš med jeziček in steno, kjer potem dela stik in lepo šraufaš, dokler ne dosež
eš 4ih mm.
LP
 
AS_
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne dec 04, 2005 2:53 pm
Kraj: Vas na Gorenjskem:)

Napisal/-a AS_ Pe maj 12, 2006 8:47 am

Zgleda da so res platine zanič.
Če bodo pa še naprej težave, pa spucaj fergazer. Vse lopute fajn namaži in se prepričaj, če se premikajo kot je treba.
Pri fotrovi ladi(sicer ni niti podoben motor ampak ok) je bil isti problem in se je na koncu izkazalo, da je bila zamašena diza.


lp AS_
GTi rocks?!
 
FerrariFan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Sr maj 03, 2006 9:26 am

Napisal/-a FerrariFan Pe maj 12, 2006 1:34 pm

Sem probal nastavit platine, pa sploh ne gre do 4mm, a ni mogoče 0,4mm?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe maj 12, 2006 2:42 pm

0.4 je bolj prav ja:D

No lej postopek nastavljanja pa je tak....

Če so res slabe jih zamenjaj....

Pol nastaviš da so odprte nekje pol mm.Med platine ( na zunanji strani kjer pride kabl poleg) daš na kontakt tega kabla žarnico.Drug priklop žarnice pa daš na vžigalno tuljavo ( dejansk na isti kabl ki gre od platin na tuljavo) Uporabiš lahk pozicijsko žarnico ali pa 12V preiskuševalec napetosti. Potem daš avtek u brzino ( ponavad u tretjo al pa četrto). Avtek tiščiš lepo počas nazaj ali naprej in gledaš na vstrajnik ( po potrebi si pomagi s kako svetilko) Na ohišju menjalnika imaš mislim da tri črtice ( prva je 5 druga 10 in tretja 15 stopinj) ali pa 3,5 in 8..... se ne spomnim več točno..... u glavnem poglej u knjižico je lepo razloženo..... jaz je nimam doma.

No in ko boš tiščal avtek in se bo motor vrtel boš na vstrajniku našel črtico.... ko bo ta črtica nekje pri prvi ali drugi črtici se ti bo posvetla lučka ki si jo vezu na platine ( znak da so platine odprle ali po domač povedan to pomen ISKRO). Potem odtegneš cel vrtajler ( mislim da 10 kluč) in ga mal premakneš ( če ga premakneš proti vrtenju prstana to pomen več predvžiga, če ga premakneš z vrtenjem pomen manj predvžiga.) No in s tem vrtenjem se pol igraš.... in vsakič avtek porineš mal nazaj ali naprej da platine zaprejo ( lučka ugasne) in spet naprej ali nazaj da se lučka prižge..... vsakič pa kontroliraš na keri zarezi je črtica. Ko je nekje predvžiga na 8 stopinnj lepo zategneš platine in frtajler in to je to :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Pe maj 12, 2006 2:52 pm

Če ve kdo podatek, kolk mora biti bat pod zgornjo točko pred vžigom, obstaja tud
postopek, da s šublerjem naštelaš predvžig, na mopedu sem zmeraj v prvo zadel ;)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe maj 12, 2006 10:09 pm

martk je napisal/-a:Če ve kdo podatek, kolk mora biti bat pod zgornjo točko pred vžigom, obstaja tud
postopek, da s šublerjem naštelaš predvžig, na mopedu sem zmeraj v prvo zadel ;)


Moped pa avto žal ni isto.... če bi mal poznal sestavo motorja bi vedu zakaj.... pri mopedu je svečka točno na sredin bata v isti ravnini...... pri avto pa je svečka po kotom na bat ob stran bata.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Pe maj 12, 2006 11:11 pm

in kaj ma položaj svečke veze z predvžigom? glih tko se pr mopedu štela kot pr avtu point svečke je pa da da iskro a ne
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So maj 13, 2006 12:19 am

čare je napisal/-a:in kaj ma položaj svečke veze z predvžigom? glih tko se pr mopedu štela kot pr avtu point svečke je pa da da iskro a ne


Ne svečka ampak bat..... ker mal pred zgornjo mrtvo točko je iskra....

martk ne rabiš met tega podatka...... dost ti je podatek da je predvžig 8 stopinj.... če se mal znajdeš lahk zračunaš :) Ampak tole je za tale forum že očitno pretežko :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk So maj 13, 2006 7:27 am

Uf, silly me :oops: Okej, v skrajni sili tale šubler. :D Edino pri temle kotu pa fine tuningu mi gre na jetra, ker (vsaj katra je mela tako) ima za platine zategnt en navaden šrauf, ki je, ko si ga zategnil premaknil vse skupaj. Povrat. Saj enkrat ti rata, v prvo je po mojih izkušnjah eksotika :D
 
FerrariFan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Sr maj 03, 2006 9:26 am

Napisal/-a FerrariFan Ne maj 14, 2006 4:20 pm

Zdej mi je zalaufou ampak dela sam na 2 cilindra (3 pa 4) medtem ko 1. pa 2. sploh ne dobita bencina (svečki sta suhi ko poper) v 3. cilindru je svečka normalna, v 4. je pa spet čist bela. kako bi to zrihtu? a so lahko kej ventili zarjavel k je stal tok časa? Pa še to, ko dela na 2 cilindra dela samo pod polnim gasom pa še to samo s kakšnimi 1200 obrati, sploh nima moči.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Ne maj 14, 2006 6:23 pm

Si kdaj snel vse vžigalne kable naenkrat pa nisi vedel kako gredo pravilno nazaj :roll:

Še enkrat prižgi hladen avto/motor pa potipaj kateri izpuhi se segrevajo. Pa ne delat pri toplem da se ne opečeš!!!

če sta res samo 1-2 narobe, zamenjaj tam vžigalne kable pa bo problem rešen (razen če niso tam svečke zazaugane, potem zamenjaj vse svečke!)

PS: če res dela samo pri full gasu lahko pomeni da je ''zazaugan''.
 
FerrariFan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Sr maj 03, 2006 9:26 am

Napisal/-a FerrariFan Ne maj 14, 2006 7:10 pm

Kabli so parvilno popvezani, sem pa odkril nov problem, 2. in 3. ventil se sploh ne premakneta 5. pa se premika pol toliko kot bi se moral. A lahko jest to sam popravim? Pa kako se ventile nastavi? a rabim kakšno posebno orodje? zdej pomoje najbolš da dam vse ventile dol pa jih prepucam pa nazaj gor. Aja pa še neki tiste "palčke" ki odpirajo pa zapirajo ventile so ene tri čist pokrivljene ampak vseen delajo, medtem ko so ostale ravne. a to tko more bit al je kej narobe?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Fan in 11 gostov