Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
blazz
Novinec
 
Prispevkov: 454
Pridružen: Pe sep 13, 2002 10:21 am
Kraj: Logatec

Napisal/-a blazz Pe maj 26, 2006 12:09 pm

No, hvala za vse. Bom še poročal.

Verjetno pa bom diske kar nove kupu, čeljusti pa z odpada.

lp
 
Uporabniški avatar
Dauče
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: Če feb 24, 2005 10:58 am

Napisal/-a Dauče Pe maj 26, 2006 5:26 pm

Jaz sem imel podoben primer l 96 na Bravi 1,6.Napaka je nastala na zadnjem bobnu na katerega privijačiš kolo.Namreč pri vulkanizerju ti zategne vijake s pištolo=imel sem alu platišča in ti pri vijačenju zakrivi sedeš na katerem je vijačen kolo. Tako sem dal podrejat na zadnjem pestu cca 0,001mm,stanje se je zboljšalo To pa poskusiš tako, da pri hitrosti 80-90 kmh potegni po ravnem ročno zavoro in drži gumb na ročni,da je takoj spustiš.Med potegom ročne boš začutil ,da avto močno vibrira kar se prenaša na volan in armaturo.Če boš to preveril in bo tresenje prisotno je krivda na skrivljenem pestu zadaj,ne pa spredaj,psledice malomarnosti vulkanizerje,namreč uporabljati bi morali moment ključ.
 
noxys
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: To maj 09, 2006 8:40 am
Kraj: okolica gorice

Napisal/-a noxys So maj 27, 2006 10:32 am

če kšn mogoče ne ve.....diski & ploščice se pregrejejo po daljšem zaviranju to pomeni da šibaš z avtom nawzdol v peti in žlajfaš ku mona......zakaj enostawno ne zbiješ marče in požlajfawaš pomalo...? za stružit se ti ne splača, je bolj kvalitetno in VARNO da si kupiš nove oz ku je reku wni da greš na oDPAD IN DOBIŠ OD MAREE AL PA WD BRAVO HGT.....verjetno pašejo gor, če ne pa vzemi celo pesto(komplet)....in učinek bo ku danin noč!!
 
maccek_21
Uporabnik
 
Prispevkov: 884
Pridružen: Ne jan 02, 2005 5:42 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a maccek_21 So maj 27, 2006 1:13 pm

lenivec je napisal/-a:od bravo hgt/marea 2.0 vbistvu nima smisla če nisi neki divjak. pa tut najdit jih je skoraj nemogoče, pa še 14" feln neboš mogo več dat gor.
že če daš od mareje 1.8/1.9d bo razlika očitna. remico meni je treslo kak sem bremzal iz 140 pač ko sem šel iz avtoceste, potem druge sem zvil ko mi je pri 180 skočo ven tovornjak, takrat sn tut mislo da se mu bom v rit pikno ker je še samo treslo ko noro bremzalo pa nič več. uglavnem zaj že mam kaka 2 mesca od mareje gor in je že blo tut par podobnih zaviranj pa še ni tresenja. če ti bo pa še to potem preslabo pa kupiš pač kake brembo max al pa tarox al pa kaj podobnega pa boš mel 100% mir
hehe


ja mislim da denarja za dobre bremze ni škoda....jest bom šel jeseni na EBC...pa upam da bo potem mir :D
Fantje so avtomobili: če ne paziš si pod njimi!
 
markom
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Po sep 12, 2005 3:31 pm

Napisal/-a markom Če jun 22, 2006 9:25 am

Pozdrav.

Imam vprašanje in da ne odpiram nove teme.

Sam vozim in zaviram mirno, počakam, da avto sam izgublja na hitrosti, potem z občutkom zaviram, kolikor je še pač potrebno. "Normalna" mirna vožnja. :) Ko sem že zelo počasen, čutim, da avto bremza nekoliko izmenično - verjento so diski zviti. Zdaj pa, a je nujno menjat diske in ploščice, ali se lahko tako vozim? Pri zaviranju iz večjih jitrosti namreč ne trese ali pa je tresenje tako minimalno, da niti nisem bil pozoren na to.

Naj menjam?

Hvala za odgovore.

lp
 
Uporabniški avatar
ANJCI
TÜV ekspertinja
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: So jun 18, 2005 5:45 pm

Napisal/-a ANJCI Če jun 22, 2006 9:49 am

Lahko da so diski oz. ploščice lahko pa tudi oboje....vem da te ne moti vendar s tem ko se tako voziš vpliva vse to na celotno podvozje....končniki, volan itd...naredil si boš samo še večjo škodo..jaz bi menjala ;)
 
Uporabniški avatar
blazz
Novinec
 
Prispevkov: 454
Pridružen: Pe sep 13, 2002 10:21 am
Kraj: Logatec

Napisal/-a blazz To jul 11, 2006 7:38 am

OK, stvar je taka, stoji pa tako:

Čeljusti od maree 1.8/1.9d nisem dobil.

Pol sva pa s kolegom probala dat od Tipota 1.8 16V in paše kot ata na mamo.
Čeljusti so ble rabljene, diske in ploščice sem dal pa nove.
Sedaj ne trese več, žlajfal pa še nism kt pr norcih, tako, da tega efekta še nism sprobal.

lp blaž
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR To jul 11, 2006 8:10 am

lenivec je napisal/-a:diski se zvijejo ob pregrevanju, to pa je tik tak pri bravotu/bravi, ker ma palačinke. 2x mal bol močno zabremzaš ko greš iz avtoceste, al pa če ti na avtocesti kake tovornjak ven skoči...
najdi na odpadu marejo z hlajenimi diski in menjaj čeljusti pa diske.


Samo če tako gledaš je pa to malo čudno s strani Fiata, če sta imela že Tipo in Tempra ABS in 4x diske in so take bremze da morš prov pazit da ni karambola - da te kdo v rit ne kušne. :P Naprimer Bravo GT 1.9 JTD ima pa kljub športni opremi bobne zadaj.
Zadnjič spremenil AgitatoR, dne To jul 11, 2006 8:16 am, skupaj popravljeno 1 krat.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR To jul 11, 2006 8:13 am

lenivec je napisal/-a:15k sem dal za čeljusti s koraj novimi ploščicami in diski :)
paše pa ko ata na mamo seveda. mam pa iz mareje 1.8 vbistvu je premer diska enak sam debelejši je (ker je dvojni hlajen) pa čeljust je seveda debelejša.

če boš jemal iz 2.4 jtd al pa 2.0 so pa mal večje in ti nebojo šle več 14" felne gor


Če imaš v mislih prednje diske, potem ja. Zadnji so pa vsaj pri Tempri popolnoma enaki kot pri Marei vikend 2.4.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Vuso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 677
Pridružen: Po maj 10, 2004 10:55 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vuso To jul 11, 2006 12:45 pm

A kdo ve kako je s sprednjimi diski na AR 145 1.4TS?Glede na isto podvozje je velika možnost,da so tudi diski enako zanič.Zaviranje pri višjih brzinah konstantno spremlja tresenje.Verjetno jih bom kmalu menjal.Ali se bolj splača kupit neko brembo varianto iste velikosti ali ruknit gor neke večje diske+čeljusti od npr. maree (če pašejo)?
lp ;)
 
Vuso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 677
Pridružen: Po maj 10, 2004 10:55 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vuso To jul 11, 2006 3:00 pm

Diski imajo za sabo 100.000 km.To da so hlajeni vem ampak vseeno se zelo hitro pregrevajo.A bravo sploh hlajenih nima :? Pa sem mislil, da imam jaz zanič bremze...Sej nekih hudih problemov ni z njimi, ampak pri bremzanju okrog 140+ začnejo tresti.Res, da se normalno pri teh hitrostih ne bremza, ampak vsi vemo koliko ljudi gleda špegle.Ko je treba močno bremzat ma da nič ne trese, ampak bremza.Dimenzij ne vem na pamet...bom pogledal pa sporočim
 
Uporabniški avatar
blazz
Novinec
 
Prispevkov: 454
Pridružen: Pe sep 13, 2002 10:21 am
Kraj: Logatec

Napisal/-a blazz Sr jul 12, 2006 9:28 pm

blazz je napisal/-a:Pol sva pa s kolegom probala dat od Tipota 1.8 16V in paše kot ata na mamo.
Čeljusti so ble rabljene, diske in ploščice sem dal pa nove.
Sedaj ne trese več, žlajfal pa še nism kt pr norcih, tako, da tega efekta še nism sprobal.


Popravek: o, trese še vedno PTM, FOCK YOO...

Pol se pa spomnem na post od Daučeta in potegnem ročno in glej, ga zlomka, trese, pankrt ušiv!!!

No zdej si bom sprintou njegov post in jutri novim zmagam naproti ;)
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator So jul 15, 2006 11:59 am

Ampak na začetku si napisal, da ti avto v ovinkih poskakuje. In če se to dogaja, ko NE zaviraš, potem nima zveze z zavorami. Ali se to dogaja med zaviranjem?
Za vsak slučaj preveri še amortizerje. Verjemi, da s slabimi avto na luknjah poskakuje - preverjeno. ;)
Mojemu bratu, recimo, je treslo, ker je imel luft v ležaju... Tako, da morda niso zavore.
Preveri, pač. Saj te nič ne stane. Par minut tvojega prostega časa.
 
Uporabniški avatar
blazz
Novinec
 
Prispevkov: 454
Pridružen: Pe sep 13, 2002 10:21 am
Kraj: Logatec

Napisal/-a blazz To jul 18, 2006 9:42 am

Sierrator je napisal/-a:Ampak na začetku si napisal, da ti avto v ovinkih poskakuje. In če se to dogaja, ko NE zaviraš, potem nima zveze z zavorami.


Ja, saj sem tud napisal da sta to dva problema.

POSKAKOVANJE bomo probal odpravt z menjavo rok (vseh štirih, zadaj smo jih že, pa mam občutk, da se je poskakovanje občutno preneslo na sprednji konc). Sta dve zluftane in to diagonalno (sprednja desna in zadnja leva).

TRESENJE PRI ZAVIRANJU; so pa zdej na vrsti bobni.
 
Uporabniški avatar
Thor
Novinec
 
Prispevkov: 215
Pridružen: Če sep 09, 2004 4:49 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a Thor To jul 18, 2006 11:10 am

[quote="lenivec"]če disk trese ga ne brusi ker se je že pregrel in so se spremenile lastnosti materjala :)

To ne drži...če se disk pregreje se mu spremeni samo oblika (se zvije) in ne lastnosti materiala pod pogojem, da se normalo ohladi. Meni so osebno svetovali mehaniki, ki servisirajo tekmovalne avtomobile naj pri menjavi kolutov in ploščic prvih par sto km bremzam blago (površini diska in ploščic ne nalegajo popolnoma oz nista v isti ravnini) zato, da se zbrusita in popolnoma ravno nalegata in da se ne na kolutih vstvarijo brazde. Nato naj namenoma prakrat pregrejem zavorni sistem zato, da se diski zvijejo oz, da dobijo svojo dokončno obliko po pregretju in nato naj dam diske postružit par desetink, da so pol popolnoma ravni. Na ta način se doseže maksimalni zavorni učinek zavornega sistema.

Kot podkrepitev tej razlagi ne vem če poznate resnično zgodbo tekmovalnih motorjev pri bmw-ju, kjer so lastnikom modelov 850 z v 12 motorjem in z več kot 200.000 prevoženimi kilometri pri rednem servisu na skrivaj zamenjali motorje s popolnoma novimi, ter rabljene ''pregrete in zvite'' bloke motorjev prebrusili in uporabili za tekmovanja.
Sliši se smešno ampak...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov