Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če jun 08, 2006 10:55 am

timberwolf je napisal/-a:
jorgeus je napisal/-a:Tko je...4-krat sm bila na uradnem servisu in testiral so po dolgem in pocez, en senzor celo zamenjal, sam k***, avto je se vedno problematicen kot je bil pred tem. Pac rac nc ne javi...

Saj to je problem pri testerjih, da jih mehaniki ne znajo izkoristit in v polni meri uporabljat. Večina jih zna izkoristit samo 10% po principu kaže napako ne kaže napako in to je tudi vse. Da bi pa se malo poglobili in primerjali dinamične podatke pa je za večino že na nivoju NASE in vesoljske tehnike. Recimo nek senzor sicer dela in daje podatke testerju zato tester ne pokaže da je fuč ampak ta senzor dela slabo oziroma narobe. Za tipičnega mehanika je vse v najlepšem redu če mu na zaslonu ne napiše senzor fault oziroma da senzor ne dela. Kaj pa če senzor za primer temperature motorja daje računalniku podatek da je temp 30C je pa v resnici 80C kaj pa v tem primeru? Pa bi lahko našteval isto za pretok zraka, položaj gredi, temperature vode, itd bog si vedi koliko je vse različnih senzorjev v motorju. Pa če samo eden daje napačne podatke računalniku je vse totalno narobe ker je napačno doziranje goriva, pa čas vžiga itd.... Pol pa avto trokira, pa cuka, pa še marsikaj. Nihče se ne vpraša in preveri kakšne vrednosti bi nek senzor v določenih okoliščinah moral dajati od sebe in da bi to primerjal z dejanskim stanjem. Pa se to vse da definitivno izmerit. Na forumih lahko slišiš mojstre, ki ti točno povejo kakšno napetost ali pa upornost ali pa kaj jaz vem še nek element mora dajat od sebe v primeru da pravilno deluje in to se vse da izmerit. V več primerih ko sem pa o teh stvareh začel govoriti mehankarjem (ki so seveda ugotavljali, da je z mojim avtom vse OK ker tester ne pokaže nobene napake) pa so me gledali "kao kaj se delaš pametnega" oziroma še niso nikoli slišali, da kaj takega obstaja. In takšno totalno neznanje doživljaš na pooblaščenih servisih tako prestižnih znamk kot je BMW. Fantje iz forumov znajo velikokrat več problemov rešit in poštimat kot vsi ti velecenjeni "mojstri" motoroznastva skupaj. Saj pravim ko bat pogleda skozi blok motorja potem znajo popravit ko pa avtki bolehajo za kakšnim prehladom pa se vsa njihova znanost popelje do: menjaj to, menjaj ono, menjaj tisto.... Vsaka čast izjemam, da ne bo kdo rekel, da ni res dobrih mojstrov, so, ampak so tako zelo redki, da bi jih morali zaščiti kot ogroženo vrsto. Veliko pa je žal samo grease monkeys (šmir opice) kot jim prek luže pravijo v slengu.
Ljudje ki furajo servise (ali vsaj lastniki) bi se morali zamisliti, da so avti vedno bolj tehnološko zahtevni da je vedno več razno razne elektronike pa krmiljenja pa računalnikov itd. in, da je vedno bolj pomembna kvalitetna diagnostika in ne več "šraufanje". Če se na tem področju ne bo nič spremenilo bo vedno več nezadovoljnih strank, ki se bodo pripravljene za dober servis peljat tudi 100km daleč. Jaz sem se. Ostali servisi pa bojo nategovali naivneže in nekateri med njimi tudi krepnili ampak tistim, ki imajo pooblaščene servise sploh večje bajte se malo po malo je.. za to. Še vedno so tisoči slovenčkov ki pri njih puščajo dnar.
...ja in signal bi se dalo potem z osciloskopom izmerit in dokazat da gre nekaj narobe - baje pri Slugi(chiptuning) v Črnučah kar dobro to delajo ;) ... tam comp ne izklopijo po 45 sekundah in rečjo da je vse ok... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
AbartH
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Po okt 11, 2004 9:14 pm

Napisal/-a AbartH Če jun 08, 2006 11:57 am

Drži, da imajo tudi dobri mehaniki testerje in tisti, ki jih znajo uporablat so ASI! Sej ni tko težko, te pa more edn fajn u roke prjet, da te nauči.
Kar se tiče napak, k jih testerji pokažejo. Tud men pr audiju ni pokazal nič, avto je pa tko cukal, da sm mislu da bo mašino vn zabrisal (to se je dogajalo poredko, nikoli v enakih okoliščinah, pri enaki hitrosti,...). Skratka pol smo začel menjat eno stvar za drugo in pršli do končnega krivca. Napaka je bila na glavni dizi :?
Zamenjal smo še LMM in avto je bil kot nov! 8)


LP
 
alesy
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Po maj 09, 2005 7:45 am

Napisal/-a alesy Če jun 08, 2006 12:07 pm

Kaj je to LMM ???
Pa kolk to stane ???

Dober, me pa še neki zanima, pa gre tak avto skozi tehnični pregled ??? Čeprav cuka pa neki. Ker je verjetno problem v izpušnih plinih ???
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Če jun 08, 2006 12:27 pm

LMM je merilec pretoka zraka, LMM je krajsevalnica za luftmassemesser, angleška je mass air flow MAF itd.

Sama zadeva ni draga za audije, sam ne vem kerga mas in ce sploh mas to. :)
 
alesy
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Po maj 09, 2005 7:45 am

Napisal/-a alesy Če jun 08, 2006 12:36 pm

Ne vem kak ti povedat katerga mam . Saj sem v prvem postu napisal katerga mam.
Drugače mam pa prevoženih 125.000 km.
Me pa zanima kolk mate ostali prevoženih, ko vam to dela z avtom ???
 
alesy
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Po maj 09, 2005 7:45 am

Napisal/-a alesy Če jun 08, 2006 12:42 pm

Še tole sem pozabil povedat, včeraj sem se mal vozu sem pa tja, pa sem na enem križišču spustil gas in kuplo in je samo od sebe nabilo obratomer do 2000 obratov na min. Kr kmalu zatem je pa normalno padu spet na 1000 oz malo pod. Potem pa spet to nihanje.
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Če jun 08, 2006 2:29 pm

Ja, isti problemcki. Drgac moj subi jih ima 204.000 prevozenih.
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Če jun 08, 2006 4:39 pm

Pomoje je LMM. Poglej to, sej je kr ugodno:
http://www.herkules.si/index.php?productID=11232
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če jun 08, 2006 8:05 pm

Dejch je napisal/-a:Pomoje je LMM. Poglej to, sej je kr ugodno:
http://www.herkules.si/index.php?productID=11232
...lepo samo kaj bo če ugotovi, da ga ni rabil? - če je njegov LMM Pierburg tej ne crknejo nikoli ;) naj da avto vsaj prej na tester... pa v Lj. nekdo popravlja LMM-je sem slišal ...ker iz Kopra jih pošiljajo gor popraviti... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
alesy
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Po maj 09, 2005 7:45 am

Napisal/-a alesy Če jun 08, 2006 8:43 pm

Ja takole je. Danes sem ga malo teral do blokade, pa je bilo samo še slabš .
Najhuje je ko ga parkiram in ga gledam od zunaj kaj dela z njim. Malo teče vse vredu, pol pa začne dušiti, da skoraj ugasne, pa spet malo ok, pa spet ene parkrat zaduši. Ne vem, kot bi mu bencina zmankovalo ali pa zraka , ne vem.

Vglavnem za servis me je naročil za juter, majo gužvo, tak da nevem še kaj bi blo.
Upam da mi še zdrži juter v službo in pol do servisa. Sranje je tole. Me že prav jezi ob enem pa tudi skrbi.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če jun 08, 2006 8:47 pm

alesy je napisal/-a:Ja takole je. Danes sem ga malo teral do blokade, pa je bilo samo še slabš .
Najhuje je ko ga parkiram in ga gledam od zunaj kaj dela z njim. Malo teče vse vredu, pol pa začne dušiti, da skoraj ugasne, pa spet malo ok, pa spet ene parkrat zaduši. Ne vem, kot bi mu bencina zmankovalo ali pa zraka , ne vem.

Vglavnem za servis me je naročil za juter, majo gužvo, tak da nevem še kaj bi blo.
Upam da mi še zdrži juter v službo in pol do servisa. Sranje je tole. Me že prav jezi ob enem pa tudi skrbi.
...Verjetno bo bil senzor v razdelilcu po tem kar ti dela...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
TilenR
Novinec
 
Prispevkov: 174
Pridružen: Ne apr 10, 2005 11:21 am

Napisal/-a TilenR Če jun 08, 2006 9:10 pm

Upam, da ne bo alesy jezen če se mal štekam zravn pa prosim za nasvet. Se mi zdi da ko men zamori avto mi luči mal pobere, sam malenkost. A mogoče kdo ve kaj bi to lahk blo?
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če jun 08, 2006 9:19 pm

TilenR je napisal/-a:Upam, da ne bo alesy jezen če se mal štekam zravn pa prosim za nasvet. Se mi zdi da ko men zamori avto mi luči mal pobere, sam malenkost. A mogoče kdo ve kaj bi to lahk blo?
...poglej koliko vode imaš v bateriji in koliko ti polne alternator ... mimogrede kaj zamori - ti padejo obrati med vožnjo ali samo elektrika niha ko obrneš na mestu volan ali vklopi klima? ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
TilenR
Novinec
 
Prispevkov: 174
Pridružen: Ne apr 10, 2005 11:21 am

Napisal/-a TilenR Če jun 08, 2006 9:46 pm

klime nimam, na mestu je vse v redu. Problem je med vožnjo. Dam gas pa zelo zamorjeno pospeši, nato naenkrat normalno pospeši, pa spet mal zamori. Avto drgač dela v redu, sam skoz mam občutek, da nima dost lufta al bencina. dons sm pa opazu, da še mal lučke pobere medtem ko pospeši.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če jun 08, 2006 9:53 pm

TilenR je napisal/-a:klime nimam, na mestu je vse v redu. Problem je med vožnjo. Dam gas pa zelo zamorjeno pospeši, nato naenkrat normalno pospeši, pa spet mal zamori. Avto drgač dela v redu, sam skoz mam občutek, da nima dost lufta al bencina. dons sm pa opazu, da še mal lučke pobere medtem ko pospeši.
...kake znamke je avto in kateri motor imaš not ? Tako dela ko gre LMM ... samo to z lučmi nima nič ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
TilenR
Novinec
 
Prispevkov: 174
Pridružen: Ne apr 10, 2005 11:21 am

Napisal/-a TilenR Če jun 08, 2006 10:03 pm

avto je hyundai accent letnik 97, sej za luči lahk da sem mi že meša, pa se mi sam zdi.
 
TilenR
Novinec
 
Prispevkov: 174
Pridružen: Ne apr 10, 2005 11:21 am

Napisal/-a TilenR Če jun 08, 2006 10:03 pm

aja motor je pa 1.3
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če jun 08, 2006 10:07 pm

TilenR je napisal/-a:aja motor je pa 1.3
...Sonda Lambda, LMM drugo ne bi rekel... koliko časa ti pa dela tako?
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
TilenR
Novinec
 
Prispevkov: 174
Pridružen: Ne apr 10, 2005 11:21 am

Napisal/-a TilenR Če jun 08, 2006 10:13 pm

ma ne vem kak teden, začel se je kak teden po tem ko sem svečke menjal, ne vem če ma to kej veze.
 
andrazzupan
Novinec
 
Prispevkov: 360
Pridružen: Ne nov 13, 2005 9:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a andrazzupan Če jun 08, 2006 10:14 pm

Tudi jaz imam težave - podobne kot alesy. Mam Clio 1.8 16v.
Avto zalavfam in ga pustim lavfati. Po 30 sekundah pa ga začne moriti od 600 do 650 obratov po 10 sekundah avtomatsko doda gas in lavfa normalno (850 - 950) 10 sekund potem pa spet. Čez nekaj časa pa se naveliča in gre normalno. Isto se dogaja med prvimi petimi minutami vožnje. Mogoče neha trokirat če ga takoj ko ga zalavfam ženem do 5000 obratov. Pol pa neha, sam nisem 100%.

Enkrat sem avto dvignil in opazil da je na bencinski pumpi slab kontakt - so iskre skakale (sem ga pritegnil), pa ni bilo bolje, menjal sem svečke, bencinski filter, oljni filter, jermena, motorček prostega teka je v redu (sem pomeril z ohm metrom)

Zdej pa prosim kakšnega mojstra da mi napiše kaj je narobe oziroma kateri senzorji oz. stvari vplivajo na delovanje motorja.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov