...ja in signal bi se dalo potem z osciloskopom izmerit in dokazat da gre nekaj narobe - baje pri Slugi(chiptuning) v Črnučah kar dobro to delajotimberwolf je napisal/-a:jorgeus je napisal/-a:Tko je...4-krat sm bila na uradnem servisu in testiral so po dolgem in pocez, en senzor celo zamenjal, sam k***, avto je se vedno problematicen kot je bil pred tem. Pac rac nc ne javi...
Saj to je problem pri testerjih, da jih mehaniki ne znajo izkoristit in v polni meri uporabljat. Večina jih zna izkoristit samo 10% po principu kaže napako ne kaže napako in to je tudi vse. Da bi pa se malo poglobili in primerjali dinamične podatke pa je za večino že na nivoju NASE in vesoljske tehnike. Recimo nek senzor sicer dela in daje podatke testerju zato tester ne pokaže da je fuč ampak ta senzor dela slabo oziroma narobe. Za tipičnega mehanika je vse v najlepšem redu če mu na zaslonu ne napiše senzor fault oziroma da senzor ne dela. Kaj pa če senzor za primer temperature motorja daje računalniku podatek da je temp 30C je pa v resnici 80C kaj pa v tem primeru? Pa bi lahko našteval isto za pretok zraka, položaj gredi, temperature vode, itd bog si vedi koliko je vse različnih senzorjev v motorju. Pa če samo eden daje napačne podatke računalniku je vse totalno narobe ker je napačno doziranje goriva, pa čas vžiga itd.... Pol pa avto trokira, pa cuka, pa še marsikaj. Nihče se ne vpraša in preveri kakšne vrednosti bi nek senzor v določenih okoliščinah moral dajati od sebe in da bi to primerjal z dejanskim stanjem. Pa se to vse da definitivno izmerit. Na forumih lahko slišiš mojstre, ki ti točno povejo kakšno napetost ali pa upornost ali pa kaj jaz vem še nek element mora dajat od sebe v primeru da pravilno deluje in to se vse da izmerit. V več primerih ko sem pa o teh stvareh začel govoriti mehankarjem (ki so seveda ugotavljali, da je z mojim avtom vse OK ker tester ne pokaže nobene napake) pa so me gledali "kao kaj se delaš pametnega" oziroma še niso nikoli slišali, da kaj takega obstaja. In takšno totalno neznanje doživljaš na pooblaščenih servisih tako prestižnih znamk kot je BMW. Fantje iz forumov znajo velikokrat več problemov rešit in poštimat kot vsi ti velecenjeni "mojstri" motoroznastva skupaj. Saj pravim ko bat pogleda skozi blok motorja potem znajo popravit ko pa avtki bolehajo za kakšnim prehladom pa se vsa njihova znanost popelje do: menjaj to, menjaj ono, menjaj tisto.... Vsaka čast izjemam, da ne bo kdo rekel, da ni res dobrih mojstrov, so, ampak so tako zelo redki, da bi jih morali zaščiti kot ogroženo vrsto. Veliko pa je žal samo grease monkeys (šmir opice) kot jim prek luže pravijo v slengu.
Ljudje ki furajo servise (ali vsaj lastniki) bi se morali zamisliti, da so avti vedno bolj tehnološko zahtevni da je vedno več razno razne elektronike pa krmiljenja pa računalnikov itd. in, da je vedno bolj pomembna kvalitetna diagnostika in ne več "šraufanje". Če se na tem področju ne bo nič spremenilo bo vedno več nezadovoljnih strank, ki se bodo pripravljene za dober servis peljat tudi 100km daleč. Jaz sem se. Ostali servisi pa bojo nategovali naivneže in nekateri med njimi tudi krepnili ampak tistim, ki imajo pooblaščene servise sploh večje bajte se malo po malo je.. za to. Še vedno so tisoči slovenčkov ki pri njih puščajo dnar.
