

Lumpi je napisal/-a:1. Vžgeš luči
2. Ventilacijo daš na 4
3. Blendaš - prižgeš dolge luči
Avto dobi kontakt.
Nato samo še porineš in avto zakurbla.
lost1 je napisal/-a:To je veljalo ze v Golfu II da si tako dobil kontakt ( smo se igral enkrat k smo bli mejhni in kr naenkrat zasvetjo lucke v armaturi).
Nebi si pa mislu da to se vedno deluje pri novejsih,je pa vsekakor za sprobat.
Samo mislm da smo takrat se brisalce neki vklaplal,...nevem.
timberwolf je napisal/-a:Lumpi je napisal/-a:1. Vžgeš luči
2. Ventilacijo daš na 4
3. Blendaš - prižgeš dolge luči
Avto dobi kontakt.
Nato samo še porineš in avto zakurbla.
In svizec zavije čokolado...
Dokumentiraj s kakšnim videom pa te bomo jemali resno. Drugače pa ne j... narod.
Pa nisem probal da ne bo kdo mislil, ampak take štorije ne kupujem že v osnovi.
lost1 je napisal/-a:To je veljalo ze v Golfu II da si tako dobil kontakt ( smo se igral enkrat k smo bli mejhni in kr naenkrat zasvetjo lucke v armaturi).
Nebi si pa mislu da to se vedno deluje pri novejsih,je pa vsekakor za sprobat.
Samo mislm da smo takrat se brisalce neki vklaplal,...nevem.
Strokovnjak je napisal/-a:Deluje tako da prižgeš kratke luči in blendaš. Moraš držati blendo, da luči svetijo (brez kontakta ne svetijo) in takrat dejansko dobi armaturka nekaj štroma (začne delati ventilacija, lahko vključiš gretje zadnjega stekla ...) Je pa blo pri meni neodvnisno od ventilacije - je delalo tako na 0 kot na 4. "Žal" pa se niso prižgale nobene lučke na armaturni plošči in tudi električna črpalka goriva ni trzala.
Lesko-Junior je napisal/-a:
Novejša vozila koncerna VAG ma tko mimo grede kodno varovane vžige....samo na kodni ključ vžge drugač ni pogojev da vžge....tud če kablčke skupej prepeltaš....tk da Lumpi pejt to govorit nekomu drugemu...prosim...
Lumpi je napisal/-a:1. Vžgeš luči
2. Ventilacijo daš na 4
3. Blendaš - prižgeš dolge luči
Avto dobi kontakt.
Nato samo še porineš in avto zakurbla.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot], motom in 10 gostov