Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar Sr sep 13, 2006 1:59 pm

Sem pozabil vectra 1816v, če poniš klime že 11 let na manometre, mislim da te je povozil čas, sicer pa glede na to kakšen avto voziš, se strinjam s tabo da se ne splača plina ven vlečt, ker je oplova klima čist v ......luknjah.

Mimogrede moja naprava je stala nekaj manj kot milijon, zato se verjetno strinjam s tabo da sem nekakšen vaški polmehanik. :!: :P :!: :?: :?: :?: :idea:
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
vectra1816v
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: To avg 01, 2006 5:46 pm
Kraj: dolenjska

joj,meni kaj mi je da se nagovarjam z teboj

Napisal/-a vectra1816v Sr sep 13, 2006 5:50 pm

dragi d.r. otker naj ti povem da tvoja naprava katera stane mio. ni kos naši :)) :)
vsaj po ceni :) (KATERI PROIZVAJALEC-TIP)????
saj smo mi (so) na firmi dali 2,348,280.-seveda brez ddv-ja tako da veš da ne delamo samo z manometri loool
ampak ljudi ne odiramo po nepotrebnem in če ni potrebno klime ne vakumiramo in plin samo dopolnimo v večini primerov je tako
p.s. glede moje vectre je letnik 1997 in ima prevoženih 297.500 km IN KLIMA ŠE VEDNO DELA BREZHIBNO brez posegov v njo samo vsako leto je pregledam pa mogoče na 2 leti malo dopolnim 134 in TO JE TO
P.S. ne jezi :oops: :evil: :x se

mi pošlješ mail na PVT da ti pošjem račun in sliko please
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Sr sep 13, 2006 5:54 pm

... sami prepucatori :D :D :D ...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar Sr sep 13, 2006 8:46 pm

Vectra, ti jeza, mašina za 2,5 mio brez ddv, hudoooooo.
Tip in znamka moje je Waeco rhs 1050, stara slabi dve leti in kakšna je vaša ??
Kot vidim delaš v neki firmi kot delavček, vidiš to je razlika med nama, jaz sem sam in si sam izpalčujem OD, hkrati odvajam davke in prispevke katere ti plačuje tvoj delodajalec, sam si kupujem stroje in aparate.

Povej mi še vašo ceno polnjenja klime s to hudooo mašinco, ali pa če sam mal dofilate (tko kt jst mojo ženo vsak večer) z vašimi zlatimi manometrčki.
Jezen , jaz pa že ne. :D
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
AndrejD
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:48 am

Napisal/-a AndrejD Pe sep 15, 2006 5:56 pm

vectra1816v

vidim da o polnjenju klim ravno nimaš dosti pojma :)
Slika
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe sep 15, 2006 11:04 pm

Tudi z manometri se odlično klimo naštima, kaj mislite, da so klime samo v avtih. Drugače pa danes avtomatske naprave kar same vedo, kaj je treba. Vstaviš program, izsesaš plin in olje, stehtaš te zadeve, zvakumiraš sistem in doliješ določeno količino olja in plina. Problem je kalibracija teh strojev in splošno razumevanje delovanja klimatske naprave, tako viskotlačnega kot nizkotlačnega dela in sušilnika. Tu so stari mojstri z manometri v prednosti. Pretiravanje v količini plina vodi sicer v hladnejši vpih, lahko pa zadeva zamrzuje in jo meče ven. Itak je treba imeti pamet v roki pri uporabi klime. Ampak zakaj bi jo pa pozimi stalno vklapljal pa res ne zastopim, še bolj ti zrak suši. Enkrat na 14 dni, da se semeringi kompresorja namažejo za 10 minut, ostalo je overkill in afnanje.
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar So sep 16, 2006 7:21 am

Se strinjam. Avtomatska naprava naredi vse. Vse delo je da priklopiš cevi, vtipkaš kodo avtomobila, ali količino plina, olja, barvila in čas vakumiranja. Obenem naprava preverja tesnost sistema podtlak v sistemu (1 mb). Manometri na koncu procesa služijo pregledu delovanja samega sistema. Nizek tlak (2bar) in visok tlak (cca 15-20.
Sicer pa glavne napake so puščanje sistema in pa el. instalacija (ventilatorji kondenzatorja).
Kdor vsaj malo pozna nove kompresorje in njih delovanje, se bo mogoče strinjal z mano, da težko napolniš sistem optimalno na manometre.

V zimskem času, ko je zunaj veliko vlage, nam klima suši zrak v kabini in preprečuje, zarositev stekel.
Vklapljanje pozimi je dobrodošlo za kompresor -sklopko , da ne zarjavi.
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr So sep 16, 2006 7:28 am

... osebno pa mislim, da se na podlagi pritiskov manometrov in meritve razlike temperature zraka naredi pravi finish, koliko plina sistem rabi...rabljene klime deluje različno glede na iztrošenost kompresorja, ekspanzijskega ventila in pretočnost sušilnega filtra in z predpisano količino plina včasih neoptimalno...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
bruki
Novinec
 
Prispevkov: 257
Pridružen: So okt 15, 2005 6:11 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a bruki So sep 16, 2006 7:38 am

Tudi sam se precej ukvarjam s klimami in ne vidim v čem je fora kako drago
aparaturo imaš .Smiselno se mi zdi da je delo kvalitetno opravljeno.
Kvaliteta pa je možna le če se sistem izprazni,s dušikom prepiha,zamenja sušilec in olje v kompresorju.(večina misli da je dovolj le ga dodati v plin).Nato dobro vakumirati in sistem napolniti z točno določeno količino hladiva kateri se doda malo olja.
Glede tega da se samo plin dopolni....tudi če bi mi kdo naredil zastonj ne bi hotel..
Cena je odvisna od kvalitete.
Seveda pa je pokvarjeno če se obračuna vso hladivo novo če je bilo naprimer
dodano le 100g.

Poštenost in kvaliteto stranke bolj cenijo kot pa samo da je poceni.
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar So sep 16, 2006 8:09 am

Cena aparature ne igra vloge, ampak kot pravite kvaliteta samega dela in zadovoljstvo strank. Cena aparata pove samo to kako požrešen je proizvajalec te opreme ( kdor je odprl škatlo je videl kup em ventilov, posodo za plin, vakum pumpo, nekaj šare potrebne za delovanje in pa pametno ploščico (malo računalnika, printerja,zaslona).
Skoraj vse sisteme ob napaki spraznim, vakumiram, polnim, če obstaja možnost da je premalo hladiva in v recimo 90% je to to. Največkrat je vzrok da ne delujejo ventilatorji za hlajenje kondenzatorja, kar povzroči vročini zelo velike pritiske (28 bar) in posledično puščanje hladiva na poroznih mestih ali spojih.
Kakšne so vaše izkušnje ?

Mimogrede imam stranko z VW Boro 1.9 tdi let 2001.
Avto je bil poškodovan in v celoti razstavljen.
Tester ne javlja nobene napake vendar se klima ne vklopi (sklopka-ventilatorji tudi ne).
Zamenjan je bil krmilnik za ventilatorje, tlačno stikalo(staro je spuščalo vendar tudi ni delovalo), brez uspeha.
Klimatronik deluje vendar ga nisem preizkusil drugem avtu, prav tako povezave.
Če mi lahko kdo iz podobnega avta potegne kodiranje mot. računalnika in klimatronika- sumim da se napaka skriva tu. :?:
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr So sep 16, 2006 10:01 am

... instalacije :?: :?: :?: ...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar So sep 16, 2006 10:15 am

po dati vse štima, od povezav do napajanja in mas (gremlini ??) :roll:
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
Bric
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: Sr mar 31, 2004 7:36 pm
Kraj: Goriška Brda

Napisal/-a Bric So sep 16, 2006 12:21 pm

dr.otkar je napisal/-a:Mimogrede imam stranko z VW Boro 1.9 tdi let 2001.
Avto je bil poškodovan in v celoti razstavljen.
Tester ne javlja nobene napake vendar se klima ne vklopi (sklopka-ventilatorji tudi ne).
Zamenjan je bil krmilnik za ventilatorje, tlačno stikalo(staro je spuščalo vendar tudi ni delovalo), brez uspeha.
Klimatronik deluje vendar ga nisem preizkusil drugem avtu, prav tako povezave.
Če mi lahko kdo iz podobnega avta potegne kodiranje mot. računalnika in klimatronika- sumim da se napaka skriva tu. :?:


Smo imeli podoben primer v naši delavnici, ampak na Fiat Stilo. Tester tudi ni nič pokazal, premeril sem vse senzorje, in inštalacijo, ter na koncu ugotovil, da je šel računalnik.

Včasih pridejo avti, ki so razbiti slabo popravljeni. Instalacija ni pravilno povezana, kadar odklapljajo cevi za klimo, jih pustijo odprte,.... Potem pa popravljaj za drugimi majstri!
Slika
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr So sep 16, 2006 1:06 pm

... pa saj s testerjem lahko simuliraš vklop kompresorja... to dela ?
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar So sep 16, 2006 1:28 pm

Je bila že preveč ura in nisem probal, s testerjem kontrolirat vklopa kompresorja, zanimivo pa je da je zadeva pred karambolom delala.

Kar se tiče odprtih cevi, potrganih kablov se pa strinjam. :twisted:
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
Bric
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: Sr mar 31, 2004 7:36 pm
Kraj: Goriška Brda

Napisal/-a Bric So sep 16, 2006 3:03 pm

DrMr je napisal/-a:... osebno pa mislim, da se na podlagi pritiskov manometrov in meritve razlike temperature zraka naredi pravi finish, koliko plina sistem rabi...rabljene klime deluje različno glede na iztrošenost kompresorja, ekspanzijskega ventila in pretočnost sušilnega filtra in z predpisano količino plina včasih neoptimalno...


To sem tudi sam ugotovil, in se strinjam. Včasih dela klima bolje, če je hladilnega sredstva malce manj, kot je predpisano.
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: zundapp in 7 gostov