dejvi je napisal/-a:
My ass. Sodelavec je kupil novo Corollo. Vseskozi bilo nekaj narobe z mašino in je crkavala in crkavala, dokler ni po 60.000 km bla za odpad. Je potem moral nabaviti novo mašino. Moram priznati, da za kaj takega sicer še nisem slišal sploh pri nobenem avtu.. Mu sploh nisem mogel verjet.
Ja tdi pri vseopevani Toyoti se lahko zgodi kaj takega...
ANJCI je napisal/-a:dejvi je napisal/-a:Osebno mislim da so Japonska vozila še vedno No1 ...
Kar se pa Forda tiče pa itak vemo da ni kj prida .....ena zlata sredina .....
Znamka: Model: Obdobje izdelave: Napaka oz. element, na katerem se je napaka pojavila:
Audi A4
1994-1999
Prednje vzmetenje - gumice
Audi A6 1997-1999
Prednje vzmetenje - gumice
Audi A8 1994-1999
Prednje vzmetenje - gumice
Audi A4 2002-2003
Pletenica ročne zavore
BMW X3 3.0d jan. 04 - jun. 04
Servo volan - puščanje olja
BMW serija 7 13. 05 - 12. 07. 2004
Motor - elektronsko krmiljenje
BMW serija 6 13. 05 - 12. 07. 2004
Motor - elektronsko krmiljenje
BMW serija 5 13. 05 - 12. 07. 2004
Motor - elektronsko krmiljenje
BMW X5 13. 05 - 12. 07. 2004
Motor - elektronsko krmiljenje
BMW M3 sept. 2000 - 2004
Oljna črpalka - ležaji
BMW serija 3 jan. 98 - feb. 01
Zadnje vzmetenje - vpetje
Chevrolet Corvette 1997 - 2000
Zaklep volana
Chrysler PT Cruiser 2001 - 2004
Hidravlična cev
Citroen Xsara Picasso ni podatka
Instrumentna plošča
Ferarri 360 2003-2004
Servo črpalka - puščanje olja
Honda Civic 2001-2002
Stikalo luči
Honda Insight 2000-2001
Stikalo luči
Honda Stream 2001
Stikalo luči
Honda Jazz 2002
Stikalo luči
Honda Logo 1999-2002
Stikalo luči
Jaguar XJ 1997-1999
Dušilna loputa - krmiljenje
Jaguar XK 1997-1999
Dušilna loputa - krmiljenje
Jaguar XJ 2003-2004
Menjalnik - krmiljenje
Jaguar XK 2003-2004
Menjalnik - krmiljenje
Jaguar S-Type 2003-2004
Menjalnik - krmiljenje
Kia Rio 04. 05. 2000 - 31. 03. 2004
Cev za dovod goriva
Land Rover Discovery sept. 98 - dec. 03
ABS in ACE (stabilizator nihanja)
Land Rover Defender sept. 98 - dec. 03
ABS
Lexus LS 430 29. 07. 2003 - 14. 01. 2004
Menjalnik
Mazda 6 Vsi bencinski motorji
Toplotna zaščita katalizatorja
Mazda MPV Vsi bencinski motorji
Toplotna zaščita katalizatorja
Mazda 6 Vsi dizelski motorji
Tesnilo motorja
Mazda MPV Vsi dizelski motorji
Tesnilo motorja
Mazda RX-8 jun. - jul. 03
Toplotna zaščita katalizatorja
Mazda Tribute do 31. 05. 2001
Zaklep varnostnih pasov
Mercedes Vito nov. 03 - apr. 04
Motor - elektronsko krmiljenje - programska napaka
Mercedes Viano nov. 03 - apr. 04
Motor - elektronsko krmiljenje - programska napaka
Mercedes E 2002-2004
SBC - zavorni sistem
Mercedes SL 2002-2004
SBC - zavorni sistem
Mercedes C 2003
Zaklep varnostnih pasov
Mercedes CLK 2003
Zaklep varnostnih pasov
Mercedes E 2003
Zaklep varnostnih pasov
Mitsubishi Lancer 1992-1993
Amortizer (odpiranje prtljažnih vrat)
Nissan Almera 09. 07. 99 - 28. 02. 01
Napenjalnik verige
Nissan X-Trail 12. 12. 00 - 16. 12. 02
Napenjalnik verige
Nissan X-Trail od sept. 2002
Motor - krmilna enota
Nissan Primera od sept. 2002
Motor - krmilna enota
Peugeot 206SW 31. 08. 03 - 15. 02. 04
Pritrditev zadnjega spojlerja
Peugeot 607 jan. 01 - 08. 11. 02
Akumulator - kabel
Peugeot 607 05. 03. - 26. 08. 2001
Zadnje prečno vodilo
Porsche Cayenne 01. 10. 02 - 17. 12. 03
Zaklep zadnjih varnostnih pasov
Porsche Cayenne 01. 10. 02 - 19.07.03
Električna napeljava
Renault Scenic jesen 03 - 26. 01. 04
Zavorni pedal - nosilec
Renault Espace 2002-2004
Grelec
Renault Espace 01. 09. 96 - 11. 12. 98
Pritrditev rezervenega kolesa
Rover 75 okt. 99 - feb. 02
Vpetje koles
Subaru Outback 2001-2003
Tempomat
Subaru Forester 2003-2004
Tempomat
Toyota Avensis 1.8 15. 01. 03 - 05. 11. 03
Pritrditev volanskega mehanizma
Volvo XC90 vsi
Programska napaka
Volvo S60 2004
Pritrditev prečnega vodila
Volvo S80 2004
Pritrditev prečnega vodila
Volvo V70 2004
Pritrditev prečnega vodila
VW Passat avg. - nov. 2003
Pritrditev amortizerjev
VW Touareg 01. 10. 02 - 17. 12. 03
Zaklep zadnjih varnostnih pasov
VW Passat 1996-1999
Prednje vzmetenje - gumice
VW T5 maj - dec. 2003
Volanski mehanizem
VW Touareg Ni podatka
Električna napeljava
esem je napisal/-a:SkIDiver je napisal/-a:Zanimivo. Forda pa nobenega
Ti, ki so na seznamu, s temi vpoklici vsaj kažejo skrb za stranke (zato tudi toliko japoncev in premijskih nemcev).
milankregar je napisal/-a:esem je napisal/-a:SkIDiver je napisal/-a:Zanimivo. Forda pa nobenega
Ti, ki so na seznamu, s temi vpoklici vsaj kažejo skrb za stranke (zato tudi toliko japoncev in premijskih nemcev).
Bwahahaha, Ford je vpoklical avte zato ker je pač ford in se vse kvari, Japonci pa vpokličejo avte ker imajo nenormalno prijazen in skrben pristop do stranke.Kere izjave ...
milankregar je napisal/-a:esem je napisal/-a:SkIDiver je napisal/-a:Zanimivo. Forda pa nobenega
Ti, ki so na seznamu, s temi vpoklici vsaj kažejo skrb za stranke (zato tudi toliko japoncev in premijskih nemcev).
Bwahahaha, Ford je vpoklical avte zato ker je pač ford in se vse kvari, Japonci pa vpokličejo avte ker imajo nenormalno prijazen in skrben pristop do stranke.Kere izjave ...
Sh3bO je napisal/-a:Nekateri izmed vas imate izjave za v vrtec...
Pudgar Uroš je napisal/-a:Sh3bO je napisal/-a:Nekateri izmed vas imate izjave za v vrtec...
Evo, se strinjam, hvala Sh3bO.
Nič ni perfektno narejeno in nikoli ne bo. Ne vem zakaj eni samo čakate da se bo pokvaril določen tip avtomobila, da ga boste lahko nato do konca popljuvali. Naslednji avto je lahko vaš. Če kdo želi kupiti avto ki se ne bo kvaril, si naj kupi kolo, pa še to mu bo sčasoma crknilo. Ne vem zako tolko pljuvate po drugih, mogoče zato, da opravičite svoje odločitve in eksistenčnost, ker ste rahlo v dvomih kje stojite?
Res smola za Ford po eni strani, po drugi pa hvalabogu za vpoklic in reševanje napake... Na napakah se učimo, naslednji Ford bo še boljši... To je samo dokaz da ne odnehajo ob padcu, ampak ga priznajo ukrepajo in rešijo... Naslednji model Forda bo torej še boljši...
Lp.
Pudgar Uroš je napisal/-a:Sh3bO je napisal/-a:Nekateri izmed vas imate izjave za v vrtec...
Evo, se strinjam, hvala Sh3bO.
Nič ni perfektno narejeno in nikoli ne bo. Ne vem zakaj eni samo čakate da se bo pokvaril določen tip avtomobila, da ga boste lahko nato do konca popljuvali. Naslednji avto je lahko vaš. Če kdo želi kupiti avto ki se ne bo kvaril, si naj kupi kolo, pa še to mu bo sčasoma crknilo. Ne vem zako tolko pljuvate po drugih, mogoče zato, da opravičite svoje odločitve in eksistenčnost, ker ste rahlo v dvomih kje stojite?
Res smola za Ford po eni strani, po drugi pa hvalabogu za vpoklic in reševanje napake... Na napakah se učimo, naslednji Ford bo še boljši... To je samo dokaz da ne odnehajo ob padcu, ampak ga priznajo ukrepajo in rešijo... Naslednji model Forda bo torej še boljši...
Lp.
sonček je napisal/-a:Tole je čist off topic:
lp
Pudgar Uroš je napisal/-a:Res smola za Ford po eni strani, po drugi pa hvalabogu za vpoklic in reševanje napake... Na napakah se učimo, naslednji Ford bo še boljši... To je samo dokaz da ne odnehajo ob padcu, ampak ga priznajo ukrepajo in rešijo... Naslednji model Forda bo torej še boljši...Lp.
esem je napisal/-a:Pudgar Uroš je napisal/-a:Res smola za Ford po eni strani, po drugi pa hvalabogu za vpoklic in reševanje napake... Na napakah se učimo, naslednji Ford bo še boljši... To je samo dokaz da ne odnehajo ob padcu, ampak ga priznajo ukrepajo in rešijo... Naslednji model Forda bo torej še boljši...Lp.
Da bo nekaj jasno - vpoklici so v funkciji čiste ekonomije. Vpoklici prvenstveno niso skrb za stranke, ampak predvsem preventivna zaščita pred odškodninskimi tožbami, delno tudi ohranjane (dviganje) imidža znamke in s tem boljše prodaje.
primer
Morda se kdo spomne ameriškega škandala z začetka sedemdesetih let, ko so nekateri lastniki oz sorodniki (morda jih je zastopal Ralph Nader) tožili Ford, ker se je Ford Pinto nenormalno dostikrat vžgal ob prometnih nesrečah in je bilo tudi precej mrtvih. Slučajno so odvetniki žrtev dobili zvočni posnetek s sestanka glavnih pri Fordu, ki so vedeli za napako (nek nosilec tanka je bil napačno konstruiran - razlika v ceni je bila cca 1 (!) dolar ali še manj - zato je že pri blagem naletu od zadaj tank počil/padel dol in se vžgal). In na tem sestanku so se gladko pogovarjali o tem, da toliko in toliko prodanih Pintov x razlika za boljši nosilec znese X dolarjev, skupna vsota izgubljenih tožb pa manj kot X dolarjev (takrat tožbe še niso bile milijonske kot sedaj). Povdarjam, da se niso pogovarjali o vpoklicu, ampak o prvi vgradnji na novo vozilo, kjer je bila cena dela ista! Ko so jim dokazali to zaroto, so tudi odškodnine postale milijonske.
Drug primer je Mitsubishi, za tretjega naj pove kdo drug.
Po forumu brska: Google [Bot] in 14 gostov