Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass To avg 15, 2006 10:00 pm

Pa malo preveri da ni kapljic na parkingu.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
punto94
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: Če apr 01, 2004 8:40 pm
Kraj: Trbovlje

Napisal/-a punto94 Sr avg 16, 2006 8:55 am

ja avto je v garanciji se skoraj celi dve leti... masina je cisto suha, tudi tesnila vse ok nobenih madezev, tudi pod avto nic... bom pocakal se par sto kilometrov, upam da bo ok. hvala za vse odgvore ;)

Lp,


Mare
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Sr avg 16, 2006 9:26 am

V Fiate sem dajal izključno Selenio Racing in ni bilo problemov s porabo olja - po knjižici ali manj. Vsa vozila sem kupil nova in od prvega servisa naprej samo Selenio Racing. Imel sem Punto 188, Bravo (prev. 70000km v 2 letih), Mareo (prev. 75000 km v 2 letih) in Mareo (prev. 150000 km - še imam). Vsi bencinarji.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr avg 16, 2006 10:41 pm

Za slovensko podnebje je najboljše in nacenejše olje ELF Synthese 5W-50, novo ime je ELF EXCELLIUM 5W-50. Ostala primerljiva olja so mnogo dražja, ne pa boljša. Olje tega tipa že dolga leta uporabljam in je preverjeno boljše od Castrola 10W60 Racing Syntec, ki sem ga imel pred tem in je pol cenejše. Se ne sklofa poleti in pozimi nikoli ob štartu ne zareglja, opazno manj ga žre. Zelo se obnese tudi v italijanskih mašinah.
Priponke
elf.jpg
elf.jpg (3.35 KiB) Videno 2456 krat
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Če avg 17, 2006 7:44 am

Kar predlagaš, je tako, kot bi za Renaulte predlagal Selenio. Ali pa za VW olje Total.

Glede SLO podnebja in olja. Zakaj potem v vseh znamkah vozil za SLO trg ne uporabljajo omenjega olja, če je "za slovensko podnebje najboljše "?

Vsak proizvajalec vozil ima "svoje" podjetje, ki razvija zanj olja.
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Če avg 17, 2006 8:08 am

lenivec je napisal/-a:potem dalje ko boš mel avto tut ne dat bilokako olje not. uporablaj selenio, ker italjani so lahk rečemo "občutljivi" na olje in ene kr pijejo, recimo selenie pa nič. vsaj pri meni e blo tak. castrola je pridno pil, pri selenii ni blo omembe vredno med dvema servisoma


Isto je blo pri meni. Essota je žru. Selenie Gold pa skoraj nič.
 
Uporabniški avatar
Catch_me
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Sr apr 07, 2004 3:32 pm

Napisal/-a Catch_me Po avg 28, 2006 2:05 pm

Jst mam isto Puntota sam da je 1.2 SX 2000 letnik pa me sam zanima kaksno olje je najbols za tak motor vzet?! Castrol GTX Protection + 15W 40 a je to za tak motor sploh, ker tako olje mam doma cist zapakeran!?
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2264
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Napisal/-a tomzzi Po avg 28, 2006 3:53 pm

Miholl je napisal/-a:Ja pri vseh supertestnih VWjih, Seatih in sorodnikih se na veliko jamra kako požrešni so kar se tiče olja. In to ni liter na 15k km....


Sicer je to offtopic in nimam avtomobila iz VW grupe pa vseeno. Je nemc če že nekdo govori o porabi nemcev nasplošno. Avto imam v podpisu. Sam ga tudi kapljice nisem rabil dolit do PRVE menjave olja na 20k KM prevoženih. Torej avto je spil praktično zelo malo olja med časom utekanja mašine. Če že posplošujete nemce glede porabe olja. Samo primer.

To, da ti je pa toliko spila taka mašina na tako malo prevoženih je pa že veliko. Sam sigurno ne bi bil navdušen nad tem.

Sorry za offtopic zgoraj ampak sem mogel dodati primer.

@killah bee: imaš čisto prav. Malce prevelika poraba je to. Sploh pri tako malo prevoženih.
 
Uporabniški avatar
robertos_664
Uporabnik
 
Prispevkov: 1244
Pridružen: To nov 04, 2003 10:20 pm

Napisal/-a robertos_664 Po avg 28, 2006 4:05 pm

tomzzi je napisal/-a:
Miholl je napisal/-a:Ja pri vseh supertestnih VWjih, Seatih in sorodnikih se na veliko jamra kako požrešni so kar se tiče olja. In to ni liter na 15k km....


Sicer je to offtopic in nimam avtomobila iz VW grupe pa vseeno. Je nemc če že nekdo govori o porabi nemcev nasplošno. Avto imam v podpisu. Sam ga tudi kapljice nisem rabil dolit do PRVE menjave olja na 20k KM prevoženih. Torej avto je spil praktično zelo malo olja med časom utekanja mašine. Če že posplošujete nemce glede porabe olja. Samo primer.

To, da ti je pa toliko spila taka mašina na tako malo prevoženih je pa že veliko. Sam sigurno ne bi bil navdušen nad tem.


v citatu ki ga navajaš nihče ni omenil nemcev nasplošno, tako da ne ti zaj z oplom. VW grupa pa zadnje čase res žre olje.

drugače pa v Fiate lepo selenio tankajte pa bo mašina najbolj zadovoljna.
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2264
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Napisal/-a tomzzi Po avg 28, 2006 4:12 pm

robertos_664 je napisal/-a:
tomzzi je napisal/-a:
Miholl je napisal/-a:Ja pri vseh supertestnih VWjih, Seatih in sorodnikih se na veliko jamra kako požrešni so kar se tiče olja. In to ni liter na 15k km....


Sicer je to offtopic in nimam avtomobila iz VW grupe pa vseeno. Je nemc če že nekdo govori o porabi nemcev nasplošno. Avto imam v podpisu. Sam ga tudi kapljice nisem rabil dolit do PRVE menjave olja na 20k KM prevoženih. Torej avto je spil praktično zelo malo olja med časom utekanja mašine. Če že posplošujete nemce glede porabe olja. Samo primer.

To, da ti je pa toliko spila taka mašina na tako malo prevoženih je pa že veliko. Sam sigurno ne bi bil navdušen nad tem.


v citatu ki ga navajaš nihče ni omenil nemcev nasplošno, tako da ne ti zaj z oplom. VW grupa pa zadnje čase res žre olje.

drugače pa v Fiate lepo selenio tankajte pa bo mašina najbolj zadovoljna.


My bad. Sem hotel drug post citirat. Ampak nekdo je rekel nasplošno čez nemce, kar se mi zdi butasto. Navsezadnje lahko pije pri vsaki znamki. Odvisno je na kaj naletiš. Pri enih je pa to malce pogostejši problem kot si sam napisal, da zadnje čase pri VW grupi. Sam tega sicer ne vem ampak sem pa slišal za kar nekaj primerkov.

Sicer pa sam tudi priporočam Selenio za v Fiate. Tudi to olje pri nas večina tanka v svoje Fiate.

Hotel sem komentirat tole izjavo:

pač vw=====nemc :P :P


Kar sam razumem, da nemc nasplošno fajn pije. Kar je neutemeljena in predvsem nezrela izjava.
 
Uporabniški avatar
ahiM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 799
Pridružen: Po avg 16, 2004 4:51 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ahiM Po avg 28, 2006 9:25 pm

SkIDiver je napisal/-a:Prva stvar, ki se je nikoli ne dela je mešanje dveh olj različne gostote! To je prvo. Kot drugo pa je možno, da bo še nekaj časa papcal tako po malem olja in se bo ščasoma unesel. Vozi ga normalno (ne ga tiščat v obrate) pa boš videl kako bo z nivojem olja.

Če bi mel kaj izkušenj na tem področju, tega ne bi govoril. Mater ste ko ene stare mame - baba čula, baba rekla... Dandanes so skoraj vsa olja, tudi različnih gradacij, narajena tako, da se med seboj mešajo.

V svoj avtomobil je priporočljivo točit olje, ki ga priporoča proizvjalec, pa naj bo to Selenia, Castrol, Elf ali zaradi mene Zvijezda :D. Ostalo je pa stvar probavanja. Če ne drugega, se držite predpisane viskoznosti.

Sploh pa, bolj kot to, katero olje točite, je bolj važno, da je olja dovolj in da je "frišno" oz. ni zažgano.

Pri novem avtu je začetna poraba olja normalna oz. za pričakovat. Pri nekaterih avtih pa tudi konstanta poraba olja ni nič čudnega ali še manj novega. Vam piše vse lepo v knjigicah.

Glede znamk avtomobilov in nekih neumestnih izjav pa raje ne bom nič rekel. Razen tega, da se nekateri obnašate kot petletni mulci v peskovniku.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To avg 29, 2006 11:04 am

Ni priporočljivo mešati olj različnih vrst, sintetike in nesintetike (tudi polsintetike, Sinth fortified, sint blend...). Tudi ni priporočljivo mešati dveh firm, ker se lahko dodatki skregajo. Znotraj ene fime je možno mešati dve gradaciji. Specialna olja za posamezne firme so izdelek komercialnega trga in nimajo kakšnih pametnih podlag. Tako isti motor npr. uporabljajo nemci, italijani in francozi, pa vsak svoje olje goni. Olja se ločijo po API in drugih specifikacijah, ki morajo ustrezati ali presegati specifikacijo, določeno od tovarne motorjev. Gradacije določi tovarna, upoštevajmo le izjemne zahteve našega podnebja, npr v marcu imamo lahko od -10 do +30 stopinj. V takem primeru olje 15W-40 ne ustreza, zjutraj pri zagonu ne maže takoj in je treba poseči po širši gradaciji.
 
Gigue
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: To apr 18, 2006 3:37 pm

Napisal/-a Gigue To avg 29, 2006 5:47 pm

npr v marcu imamo lahko od -10 do +30 stopinj. V takem primeru olje 15W-40 ne ustreza, zjutraj pri zagonu ne maže takoj in je treba poseči po širši gradaciji

Men v knižici piše da je 15W-40 do -15 stopinj. Sem pa glih pred menjavo olja zato me zanima če loh not nalijem Castrol GTX Protection + 15W 40? Avto je pa opel astra 1.6i (75KM) l 93
 
Uporabniški avatar
ahiM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 799
Pridružen: Po avg 16, 2004 4:51 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ahiM To avg 29, 2006 7:12 pm

Gigue je napisal/-a:
npr v marcu imamo lahko od -10 do +30 stopinj. V takem primeru olje 15W-40 ne ustreza, zjutraj pri zagonu ne maže takoj in je treba poseči po širši gradaciji

Men v knižici piše da je 15W-40 do -15 stopinj. Sem pa glih pred menjavo olja zato me zanima če loh not nalijem Castrol GTX Protection + 15W 40? Avto je pa opel astra 1.6i (75KM) l 93

Da. Ali pa Valvoline Durablend.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
civic 99
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Ne avg 06, 2006 10:36 am
Kraj: mb

Napisal/-a civic 99 To avg 29, 2006 7:15 pm

tisti ko imate fiate se sprijaznite da je fiat ****(ne žalim nobenga)

Žališ vse lastnike fiata! Ob naslednjem takšnem postu,letiš direktno iz foruma!
 
Uporabniški avatar
Mirando
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po apr 10, 2006 12:17 pm
Kraj: ...ja ka pa te ti tu delaš...

Napisal/-a Mirando Sr avg 30, 2006 7:51 am

To s porabo olja je sr.....?!

Vsak proizvajalec se malo "zaščiti", ker deklarira neko porabo olja s katero - po mojem mnenju - malo 'pretirava' ... npr. do 1l/1000km?! In pol je težko utemeljeno oporekat potrošnji olja....definitivno pa to večino (tud mene) moti ob novih avtih...?!

ti novejši tipi motorjev, od začetka trošijo več olja; zadeva pa se kasneje (baje!?)normalizira?! Poraba pa je ponavadi tudi premo sorazmerna, če se npr. vozi v pretežno v višjih obratih, če se ne uporablja pravi tip olja .... ipd.?!
....Vemo marsikaj, pa še se učimo.....
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr avg 30, 2006 9:20 am

Vsi novi motorji imajo zdaj predpisana olja 0w-30 ali 10w-40 in še dodatno predpisane specifikacije, še posebej zato, ker so menjave na 20-30.000 km. Običajno so vsa ta olja tudi polno sintetična in ne nekaj vmes (blended, fortified...). Vsak se sam odloči kaj počne, splošna pravila je nemogoče postaviti in vsiljevati. Bi pa pričakoval za ljudi, ki se nahajajo na tem forumu, da malo več dajo na tehniko. 15w-40 je mogoče v redu, če imaš pozimi garažo. Saj ni treba drugega, kot poslušati motor, zjutraj par sekund pozimi se sliši, da na suho teče, poleti včasih po hitrem tempu na avtocesti v vročini skoraj lučko od pritiska vidiš, to je vpliv gradacije in kvalitete.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: MercedesV in 6 gostov