Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
bekim
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: So sep 02, 2006 3:38 pm
Kraj: celje

Napisal/-a bekim Ne sep 03, 2006 1:25 pm

takega avta še prodat neupam....
nevem pa kdaj bo tega konec,če bo sploh kdaj :cry:
upam da bo juter boljše ko spucamo loputo...
nesmrten
 
Uporabniški avatar
maniac
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 08, 2002 4:44 pm

Napisal/-a maniac Ne sep 03, 2006 2:28 pm

golf IV 1.4 je kur*c od avta, tud jst sm mel kr nekaj problemov (fotr 1. lastnik, jst 2.) pa smo ga pri cca 80.000 km prodal, ker je bil predrag za vzdrževanje.

tudi meni je kr naprej crkval, vsakič, ko sem spustil gas na križišču,...nekaj se je zapacalo, pa so sčistili pa je blo 14 dni mir, pa jovo na novo.

pa skoraj vsem, ki majo te golfe (kar jih poznam) so padla bočna stekla dol (plastični del zmrzne...zamenjava s kovinskim), elektronika jih je*e, pa pri 1.4 motorju to, da ugaša...kolega je to zrihtal, ampak ga je prišlo cca 80.000 sit -na neuradnem servisu (kaj točno je zamenjal pa ne vem), na a2s-u niso nikoli nič zrihtal, samo računal kot nori...

audi ne vem, če je kaj boljši, bmw pa je zagotovo...za svojega sploh ne vem, da ga imam, pa je 10 let star...lako samo priporpčam ;)

lp
 
bekim
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: So sep 02, 2006 3:38 pm
Kraj: celje

Napisal/-a bekim Ne sep 03, 2006 2:43 pm

hvala maniac
:)
nesmrten
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Po sep 04, 2006 1:02 am

xyxyxy je napisal/-a:-plastični valer pri zobatem jermenu
-kondenz v cevi oduška
-2X komplet elektronika
-nekaj grelcev in cevi
-pokrov zračnega filtra
-krmilnik ABS-a
-vzmet
+ene par stvari, ki se jih ne spomniš

In tebi se to zdi normalno? Tebi je vseeno, ker so bila popravila zastonj, vendar je to pod vsako kritiko. Toliko napak bi pričakoval pri 10 vozilih ne pa pri enem.


Govorim o odnosu Volkswagena do svojih strank...to se mi zdi pošteno...

Meni se zdi normalno, dokler ne vidim še en tak točen in pošteno napisan seznam konkurence, npr.307, C4, Stilo, corola...

Na podlagi česa ti trdiš da to ni normalno? Imaš podobne podatke od konkurence? S čim ti primerjaš moj seznam servisov in okvar? A je kdo kje napisal kaj podobnega!?

maniac...
Nekaj od tega kar si napisal je res. Res je pa, da so tisti ki so sami servisirali svojega golfa "popušili", in so vse te okvare morali plačati iz svojega žepa. Jaz pa nisem! In to se mi zdi bistvo vsega!

Plastični nosilci ne zmrznejo!
Ostalo kar nakladaš o olektroniki in ugašanju-crkavanju je povezano s tem napakam ki ih je VW odpravil na svoje stroške. Vse to kar si omenil je pri meni zgodovina, in že 70.000 km se nič podobnega ni zgodilo!

Pametujete v prazno...a ste mogoče imeli kakšen avto od 000 km pa do npr. 150.000 km? A ste pripravljeni napisati, tako kot jaz, vse te stroške in okvare na avtomobilu?
A ste, toliko pošteni?

Pa na koncu....dajte še enkrat klikniti, in še enkrat prebrati vsa mnenja (in ankete na vseh treh forumih) pa boste videli da je večina zadovoljna s tem motorjem. 8)

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 73&start=0

http://www.mobisux.com/tabla/showflat.p ... 2d43299cc9

http://forum.vw-audi-club.si/viewtopic. ... 59&start=0

http://www.avto-magazin.si/forum/viewto ... 53&start=0
 
AS_
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne dec 04, 2005 2:53 pm
Kraj: Vas na Gorenjskem:)

Napisal/-a AS_ Po sep 04, 2006 2:14 am

For je napisal/-a:
xyxyxy je napisal/-a:-plastični valer pri zobatem jermenu
-kondenz v cevi oduška
-2X komplet elektronika
-nekaj grelcev in cevi
-pokrov zračnega filtra
-krmilnik ABS-a
-vzmet
+ene par stvari, ki se jih ne spomniš

In tebi se to zdi normalno? Tebi je vseeno, ker so bila popravila zastonj, vendar je to pod vsako kritiko. Toliko napak bi pričakoval pri 10 vozilih ne pa pri enem.


Govorim o odnosu Volkswagena do svojih strank...to se mi zdi pošteno...

Meni se zdi normalno, dokler ne vidim še en tak točen in pošteno napisan seznam konkurence, npr.307, C4, Stilo, corola...

Na podlagi česa ti trdiš da to ni normalno? Imaš podobne podatke od konkurence? S čim ti primerjaš moj seznam servisov in okvar? A je kdo kje napisal kaj podobnega!?

maniac...
Nekaj od tega kar si napisal je res. Res je pa, da so tisti ki so sami servisirali svojega golfa "popušili", in so vse te okvare morali plačati iz svojega žepa. Jaz pa nisem! In to se mi zdi bistvo vsega!

Plastični nosilci ne zmrznejo!
Ostalo kar nakladaš o olektroniki in ugašanju-crkavanju je povezano s tem napakam ki ih je VW odpravil na svoje stroške. Vse to kar si omenil je pri meni zgodovina, in že 70.000 km se nič podobnega ni zgodilo!

Pametujete v prazno...a ste mogoče imeli kakšen avto od 000 km pa do npr. 150.000 km? A ste pripravljeni napisati, tako kot jaz, vse te stroške in okvare na avtomobilu?
A ste, toliko pošteni?

Pa na koncu....dajte še enkrat klikniti, in še enkrat prebrati vsa mnenja (in ankete na vseh treh forumih) pa boste videli da je večina zadovoljna s tem motorjem. 8)

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 73&start=0

http://www.mobisux.com/tabla/showflat.p ... 2d43299cc9

http://forum.vw-audi-club.si/viewtopic. ... 59&start=0

http://www.avto-magazin.si/forum/viewto ... 53&start=0


mas prov..pri tolk prevozenih in pri tolk starem avtu je to ze skoraj normalno. Meni je pri daewoo nubiri toliko crknilo v enem letu in v 10.000 prevozenih..
GTi rocks?!
 
Uporabniški avatar
maniac
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 08, 2002 4:44 pm

Napisal/-a maniac Po sep 04, 2006 7:39 am

ok, da ne boš prepameten:

avto smo kupili nov z 0km in ga redno servisirali na A2S-u in nikoli niso nič uredili brezplačno!
vsak proklet servis je bil vsaj 70 jurjev (razen 2-h, 1. 28.000 sit, drugi 45.000 sit)

poznam vsaj še 5 lastnikov, ki so imeli enake probleme in s tem motorjem in modelom, ter še enkrat toliko z golfi IV z drugimi motoji in so imeli večino (+še marsikaj) zgoraj opisanih problemov...edino to crkovanje oz. pacanje, da potem avto ugaša, naj bi bla napaka 1.4 motorja, čeprav mi je enako naredil pri LUPU 1.0, vendar samo enkrat,
pri 65.000km je fotr obstal na razdrtem!

in jasno, nekateri so s temi avti še vedno zelo zadovoljni, večina pa nas je zelo razočaranih!!!

saj veš, kupiš nov avto in pričakuješ naslednjih 5 let mir, pa si več na servisu kot ne! :x

če bi še kdaj kupil golfa ali karkoli iz tega koncerna:
morda, vendar samo krepko rabljenega, za malo denarja in servisiral bi ga pri popoladancu.

lp
 
artman
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Ne jul 09, 2006 10:18 pm

Napisal/-a artman Po sep 04, 2006 9:26 am

pri kolegu je bil krivec motorček prostega tega in loputa ki spada zraven.
Ampak kokr sm razumu si to že probu? no, če še nisi zrihtal, me kontaktiraj na PM,
ti dam kontaktno od mehanika ki ti bo to zrihtu.
 
bekim
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: So sep 02, 2006 3:38 pm
Kraj: celje

Napisal/-a bekim Po sep 04, 2006 10:57 am

danes sem spucal loputo in kaže dosti bolje,čeprav ni bila neki umazana,le še na računalnik ga dans priklopim da vidim ,če kaže kakšne napaka...resetiram pa bomo vidl...
upam da bo zdaj vredu :D

sam vseeno mi obrati delajo na cca 800, namesto 900 :?:
nesmrten
 
artman
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Ne jul 09, 2006 10:18 pm

Napisal/-a artman Po sep 04, 2006 11:14 am

to ni nič narobe da ti dela malenkost čudno. ker računalnik povzame podatke in sam optimizira delovanje, zato če ti bo kakšen teden delal mal čudno ni nič narobe, se potem poštima.
 
goba1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Pe avg 11, 2006 6:37 am
Kraj: Škofja Loka

Napisal/-a goba1 Po sep 04, 2006 11:48 am

Podobne težave sem imel z motorjem 1,6 prev. 20.000km - v prostem teku nihanje vrtljajev, občasno tudi ugašanje pred semaforjem. Na servisu niso naredili nič. Po nasvetu kolega sem uporabil aditiv za čiščenje šob, ki se ga doda v bencin ob tankanju na črpalki. Do 75.000 km ko sem avto prodal nisem imel več teh težav.
lp
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Po sep 04, 2006 8:06 pm

maniac je napisal/-a:ok, da ne boš prepameten:

avto smo kupili nov z 0km in ga redno servisirali na A2S-u in nikoli niso nič uredili brezplačno!
vsak proklet servis je bil vsaj 70 jurjev (razen 2-h, 1. 28.000 sit, drugi 45.000 sit)

poznam vsaj še 5 lastnikov, ki so imeli enake probleme in s tem motorjem in modelom, ter še enkrat toliko z golfi IV z drugimi motoji in so imeli večino (+še marsikaj) zgoraj opisanih problemov...edino to crkovanje oz. pacanje, da potem avto ugaša, naj bi bla napaka 1.4 motorja, čeprav mi je enako naredil pri LUPU 1.0, vendar samo enkrat,
pri 65.000km je fotr obstal na razdrtem!

in jasno, nekateri so s temi avti še vedno zelo zadovoljni, večina pa nas je zelo razočaranih!!!

saj veš, kupiš nov avto in pričakuješ naslednjih 5 let mir, pa si več na servisu kot ne! :x

če bi še kdaj kupil golfa ali karkoli iz tega koncerna:
morda, vendar samo krepko rabljenega, za malo denarja in servisiral bi ga pri popoladancu.

lp

Spet nakladaš...

Še enkrat preberi ta seznam servisov in ne bluzi o 70.000 sit !

Če ti to ni dovolj ti lahko pošljem še kopije orginalnih računov po pošti...

Za svoje težave se lahko "zahvališ" temu servisu A2S (al kako že..?)....če se ne motim teli niso več pooblaščeni za VW (al pa sem nekaj pobrkal...?)

Moji servisi so vsi narejeni pri Paulusu v Škofji Loki, edino prvi v Visokem pri Kranju-Vrtač, drugi pri Vrtaču-Kranj in sedmi na Integralu-Jesenice (samo zaradi fantom testa)
 
Uporabniški avatar
maniac
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 08, 2002 4:44 pm

Napisal/-a maniac Po sep 04, 2006 8:12 pm

For je napisal/-a:
maniac je napisal/-a:ok, da ne boš prepameten:

avto smo kupili nov z 0km in ga redno servisirali na A2S-u in nikoli niso nič uredili brezplačno!
vsak proklet servis je bil vsaj 70 jurjev (razen 2-h, 1. 28.000 sit, drugi 45.000 sit)

poznam vsaj še 5 lastnikov, ki so imeli enake probleme in s tem motorjem in modelom, ter še enkrat toliko z golfi IV z drugimi motoji in so imeli večino (+še marsikaj) zgoraj opisanih problemov...edino to crkovanje oz. pacanje, da potem avto ugaša, naj bi bla napaka 1.4 motorja, čeprav mi je enako naredil pri LUPU 1.0, vendar samo enkrat,
pri 65.000km je fotr obstal na razdrtem!

in jasno, nekateri so s temi avti še vedno zelo zadovoljni, večina pa nas je zelo razočaranih!!!

saj veš, kupiš nov avto in pričakuješ naslednjih 5 let mir, pa si več na servisu kot ne! :x

če bi še kdaj kupil golfa ali karkoli iz tega koncerna:
morda, vendar samo krepko rabljenega, za malo denarja in servisiral bi ga pri popoladancu.

lp

Spet nakladaš...

Še enkrat preberi ta seznam servisov in ne bluzi o 70.000 sit !

Če ti to ni dovolj ti lahko pošljem še kopije orginalnih računov po pošti...

Za svoje težave se lahko "zahvališ" temu servisu A2S (al kako že..?)....če se ne motim teli niso več pooblaščeni za VW (al pa sem nekaj pobrkal...?)

Moji servisi so vsi narejeni pri Paulusu v Škofji Loki, edino prvi v Visokem pri Kranju-Vrtač, drugi pri Vrtaču-Kranj in sedmi na Integralu-Jesenice (samo zaradi fantom testa)


kaj točno tebi ni jasno, če ti pravim svoje lastne izkušnje :?:

reply je bil pa na:
maniac...
Nekaj od tega kar si napisal je res. Res je pa, da so tisti ki so sami servisirali svojega golfa "popušili", in so vse te okvare morali plačati iz svojega žepa. Jaz pa nisem! In to se mi zdi bistvo vsega!

Plastični nosilci ne zmrznejo!
Ostalo kar nakladaš o olektroniki in ugašanju-crkavanju je povezano s tem napakam ki ih je VW odpravil na svoje stroške. Vse to kar si omenil je pri meni zgodovina, in že 70.000 km se nič podobnega ni zgodilo!


če so tebi rešili brezplačno-super;
mni in še nekaterim, ki jih poznam osebno NISO!

lp
 
Uporabniški avatar
Neo23
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Ne okt 30, 2005 8:11 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Neo23 To sep 05, 2006 8:17 pm

vas bo že pamet srečala, pa boste naslednjič japonske avte kupoval.. 8)

sm mogu zint k očitno pretiravate..sorry za offtopic
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Pe sep 08, 2006 3:23 am

Glede problematičnega 1.4 16V motorja lahko tudi sam potrdim iz lastnih izkušenj, sicer pri polu l. 2001. Že od novega avta dalje so obrati nihali, sploh če si sklopko stisnu so kar na lepem poskočili, kot da bi hkrati še gas pohodil. :roll: Ni mi treba poudarjat, da na pooblaščenih servisih niso nikol nič ugotovil, samo nonstop so pucal tisto loputo. Da niti ne govorim, kako je olje ven čez oddušnik metal, o problemih z elektroniko pa raje sploh ne bi... Še danes sem vesel, da sem se znebil tega avta in prešaltal na japonca (mazdo), ki dela ko ura, kljub temu da sem vzel rabljenega z več km, kot sem jih naredil s polom. :D
Antiznačkar po prepričanju
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare So sep 09, 2006 12:57 pm

sploh ne vem zakaj vozite k pooblaščencem to je prvo drugo pa ne hvalte preveč japoncev ker tud niso nevem kaj vsak avto bolj ko je nov slabši je ker je vse preveč elektronike in tok kot so zdržali 15-20 let nazaj ne bojo več zdržal nobeni ne japonci ne nemci
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček So sep 09, 2006 9:59 pm

Evo frenda mi je dons prbil tole: Golf 2 Socializem...novi avti pa kapitalizem ej sm se tok smejal da bi me kmal pobral. (včasih se tok smejem, da me morejo drugi ustavt taku kt se golfu dvojki dizlu zmeša k ga tiščiš do podna "ibertura"....blbllblblblbl nakladam ne.

Drugač pa vozt k fušarjem. Pooblaščenci znajo sam fehtat gnar pa nč ne storijo
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
bekim
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: So sep 02, 2006 3:38 pm
Kraj: celje

Napisal/-a bekim Če sep 14, 2006 8:37 am

spucu loputo pa je veliko boljše le obrati so še nizki cca 700 :?
nesmrten
 
wiliamskis
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Po jun 05, 2006 12:15 pm

Napisal/-a wiliamskis Ne sep 17, 2006 7:58 pm

Naj še jaz povem najnovejšo novico o golfu 1.4 moje tetke; poleg vseh težav ki sem jih naštel, ji je ta vikend odpovedala oljna črpalka pri 120km/h:huh: , dokler ni zaribal eden od batov in mašino poslal k hudiču :jao:! Prvi in zadnji VW pr bajt, pravi...
A ves ka je moč??? Ko biku tako v rit pihneš, da se mu rogovi zravnajo!!!
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Ne sep 17, 2006 10:11 pm

wiliamskis je napisal/-a:Naj še jaz povem najnovejšo novico o golfu 1.4 moje tetke; poleg vseh težav ki sem jih naštel, ji je ta vikend odpovedala oljna črpalka pri 120km/h:huh: , dokler ni zaribal eden od batov in mašino poslal k hudiču :jao:! Prvi in zadnji VW pr bajt, pravi...


He prvi in zadnji vw pri hiši, kaj boš pa naredu če boš kupu recimo drugo znamko mislš da boš kej na bolšem sej sem že reku tud po drugih temah da ni noben avto dons zanesljiv...prej bi reku da se proizvajalci norce delajo iz nas.(cenejša proizvodnja,cenejši material,večji dobiček)...

P.S. Ne vem kako se lahko kej tazga dons zgodi sam pa je velka kriza. :twisted: k moraš na svoje stroške to popravt sej servis na tak način služjo+država+ja tako je današjie tržno gospodarstvo.



lp
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3153
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po sep 18, 2006 9:03 am

Človek bi rekel, da pri 120 na uro zaribajo ležaji na glavni gredi, če pumpa ne dela, ker bati se mažejo brez črpalke s pomakanjem ojnic in oblivanjem cilindrov, vsaj v večini avtov brez prisilnega mazanja cilindrov. Torej kako je bat zaribal?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 22 gostov