red_mamba je napisal/-a:lambda že mogoče,
samo če je poraba skočla za več kot 3L (pa predpostavimo da je res, glede na način merjenja) je še en senzor, ki bi znal šel rakom žvižgat in pri katerem poraba skoči
do daske.
To je MAP senzor, oziroma luftmesser, odvisno kateri model senzorja maš (en meri vakuum en pa pretok zraka), pri puntotu mk1 vem da gre poraba za 3-4 litre gor če senzor crkne in ne kaže več vakuuma, mašino pa dobesedno zaliva, ker tok še z zaugom ne pije.
tony1 je napisal/-a:red_mamba je napisal/-a:lambda že mogoče,
samo če je poraba skočla za več kot 3L (pa predpostavimo da je res, glede na način merjenja) je še en senzor, ki bi znal šel rakom žvižgat in pri katerem poraba skoči
do daske.
To je MAP senzor, oziroma luftmesser, odvisno kateri model senzorja maš (en meri vakuum en pa pretok zraka), pri puntotu mk1 vem da gre poraba za 3-4 litre gor če senzor crkne in ne kaže več vakuuma, mašino pa dobesedno zaliva, ker tok še z zaugom ne pije.
Ko ti crkne MAF (=LMM) avto dobesedno ne bo več v voznem stanju in boš to sigurno opazil (da ne omenim na tehničnem bo štala)... Pri postarani lambdi pa se lahko tako voziš desettisoče kilometrov...
Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov