Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po sep 18, 2006 9:04 pm

Mislim zamenjavo komutatorja. nisem še tega podiral. Meni se zdi da je v Anetu cela pumpa 20K sit. Samo ona rebrasta cev ki je na spodnjo smrekco nabita gre res težko dol.
 
Uporabniški avatar
bencinaj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Ne sep 17, 2006 7:55 pm

Napisal/-a bencinaj Po sep 18, 2006 9:42 pm

Ja so te pumpe nekje do 20 do 40 jurjev. Veliko je takih prodajalcev, ki ti proda zraven še cel vložek z plavačem za količino goriva, samo da je dražje. Kar nekaj jurjev verjetno. V bistvu pa je v tem sklopu notri v rezervarju potrebo podreti in zamenjati samo črpalko (glej sliko). Za tiste, ki ne veste...večinoma izgleda črpalka kot kakšna vžigalna tuljava "bubina" od jugota. Molo se je potrebno poigrati, da kaj ne polomiš ko tiste cevke vlečeš.

Slika


Razne črpalke:
Slika

Za tiste ki bi radi prišparali kakšen cekin in sami menjali črpalko:
http://www.rangerovers.net/repairdetails/fuelpump4.html
http://www.team3s.com/FAQchangingFP.htm
Ali pa google...

Zamanjava komutatorja je nemogoča zato ker je ne moreš zapreti več kot je bila nova. Večinoma so vse sestavljene tako, da jih ne moreš podreti, ne da bi jo uničil. Imajo namreč aluminjasto ohišje katero je zakovano skupaj ali pa plastično, ki je zalimano. Pri novejših so komutatorji zaliti z plastiko katerih pa sploh ne moreš zamenjati.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Po sep 18, 2006 9:51 pm

bencinaj je napisal/-a:Dve sem podrl od megana 1.9 dci in obe sta crknili zaradi obrabljenega komutatorja. Obe manj kot 100.000km. Pri teh dveh pravzagotovo ni možno da bi zaribali ležaji. Lahko pa bi eventuelno zagrabilo kakšno smet na črpalnem delu kjer vse teče skoraj brez zračnosti med seboj. Če je motiran pred njo filter tudi to ni verjetno.

sej mogoče da je to to , uglavnem neki ko se vrti se obrabi :P , sam če se prav spounem majo ti motorji še eno črpalko pri motorju :?: in tista hitrej crkne ko pa una v rezervoarju, al pa je na tistem scenicu crknalo še kej druga, se res ne spolnem več, kr je blo kako leto nazaj :oops:
Zadnjič spremenil Drocky, dne Po sep 18, 2006 9:58 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Po sep 18, 2006 9:54 pm

... pa nima dci montirane zunaj rezervoarja ?...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
bencinaj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Ne sep 17, 2006 7:55 pm

Napisal/-a bencinaj Po sep 18, 2006 10:09 pm

Mislim, da ima megan dci boschevo zunaj rezervarja kot si rekel.

Te v rezervarju samo dovajajo gorivo iz rezervarja v sistem. Zato je bilo pa včasih tako težko oživeti dizla, kateremu je zmankalo goriva, ker ni imel te črpalke in je morala ta pri motorju posesti gorivo do motorja.

Tista pri motorju je pa visokotlačna mehanska črpalka katere pa zdržijo malo več ponavadi. So že dokaj preizkušene...zagotovo pa ne vem, ker te niso iz mojega področja.
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Po sep 18, 2006 10:42 pm

... mislim da predčrpalka (ne glede če je v rezervoarju HDi ali zunaj Dci) vedno vzdržuje predtlak 2-3bar, ki je nujno potreben, da glavna črpalka sploh kaj nadgradi in ni samo za ajntliftanje...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
bencinaj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Ne sep 17, 2006 7:55 pm

Napisal/-a bencinaj Po sep 18, 2006 11:14 pm

Da, sedaj so tako narejeni da sploh ne delajo več, če ni v sistemu nadtlaka okoli 3 bare.
Vsaj pri boljših avtih je še senzor nadtlaka zaradi česar sploh ne gre, če ga ni dovolj. Slabši avti pa še vedno klepljejo...zato ni dobro vedno imeti najboljši avto ;)

Hotel sem reči, da stari dizli brez turbin niso imeli nobene predčrpalke, ampak je samo viskokotlačna vlekla iz rezervarja.
 
Uporabniški avatar
piacere
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Pe sep 15, 2006 9:39 am

Napisal/-a piacere Če sep 21, 2006 8:18 pm

bencinaj je napisal/-a:Črpalke v bencinu zdržijo največkrat celo življenjsko dobo avta.
V dizlu je pa malo drugače. Crkujejo zaradi nečistega dizla, biodizla in podobno. Sam dizel je zelo problematičen za komutacijo, saj se rotor z kolektorjem vrti neposredno v gorivu.
Stari dizli teh črpalk sploh niso imeli, ampak so imeli samo visokotlačno mehansko črpalko. Zato tudi crkniti ni mogla. To pomeni, da je ta problem nastal šele s temi DCI, SDI, HDI, TDI in podobnimi motorji.
Če boš kupil avto sedaj boš mogoče že imel notri črpalko z grafitnim komutatorjem kateri zdrži veliko več. So pa problematični dizli tam do leta 2003 ko še ni bilo prav veliko grafitnih komutatorjev v črpalkah. Največ grafitnih komutatorjev vgrajujejo v črpalke za trge kjer imajo zelo nečisto nafto kot je npr. v Braziliji...v Evropi pa se tudi povečije iz leta v leto.

Ali mi lahko poveš kje je ta mahanik, ki ima kot si rekel veliko crknjenih črpalk :?:
Jaz namreč zbiram crknjene pumpe. Če jo kdo ima kakšno se zelo priporočam. :lol:


LP
 
Uporabniški avatar
Bric
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: Sr mar 31, 2004 7:36 pm
Kraj: Goriška Brda

Napisal/-a Bric Če sep 21, 2006 9:06 pm

bencinaj je napisal/-a:Hotel sem reči, da stari dizli brez turbin niso imeli nobene predčrpalke, ampak je samo viskokotlačna vlekla iz rezervarja.


Tudi te visokotlačne črpalke imajo dovajalno črpalko, ki je vgrajena v sami visokotlačni črpalki.
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
bencinaj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Ne sep 17, 2006 7:55 pm

Napisal/-a bencinaj Če sep 21, 2006 9:18 pm

Da, to pa je mogoče...kot sem rekel "od teh nimam pojma"

V mislih sem imel električne črpalke, katere se zadnje čase tako zelo problematične pri dizlih!
 
SRF
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Sr nov 24, 2004 5:55 pm

Napisal/-a SRF So sep 23, 2006 8:16 pm

Na scenicu mi je crklna pri 30k pol sem vgradu kar neoriginalno črpalko od opla (za bencinski motor zakatero sem dal takrat 20k sit ) naredu še 70k pol pa sem avto prodal, ta ki je od menekupu pa se še vedno v vozi.
 
Uporabniški avatar
piacere
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Pe sep 15, 2006 9:39 am

Napisal/-a piacere Sr sep 27, 2006 3:03 pm

V vednost vsem. Zaenkrat mi Renault odgovarja, da mi ne morejo nič pomagat, da proizvajalec črpalke, da enoletno garancijo na črpalko brez omejitve kilometrov. Nimajo najmanjšega pojma zakaj okvara. Niso zaznali, da bi se to zgodilo pri večih avtomobilih.
Zapisali pa so, da na njeno trajnost zelo veliko lahko vpliva voznik. Ima kdo idejo kako bi lahko vplival na delovanje črpalke!?
Bosch Automotive Aftermarket mi je sporočil, da oni nimajo nič z deli za prvo vgradnjo, da niso pravi naslov, ko sem jih poprosil za pravi naslov je bil odgovor, tudi če pišem na pravi naslov, bodo iz centrale poslali njim. Iz navedenega sklepam, da so bili že prvi pravi naslovnik. Po ponovnem pismu so odgovorili, da imam težave z "Renault črpalko"(čeprav jo delajo oni) in naj se obrnem na Renault.
V glavnem obup, neresnost in odnos do končnega kupca, kar privede uporabnika do sklepa stran od Renaulta.
Med tem mi je pri 3 leta starem avtomobilu potrgalo še zadnje zavorne obloge, tako da je blokiralo kolo med vožnjo. Zopet proizvajalec BOSCH! Groza.
Po zakonu, bi jih lahko pritisnil, če bi se mi to zgodilo v dveh letih od nakupa oziroma dve leti od menjave dela. Upam, da mi bo naslednja črpalka crknila v tem roku in ne takoj po izteku, kot je običaj. :!:
 
Mišmaš
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Ne okt 01, 2006 3:07 pm

Še ena zaniumiva stran za diagnozo napak pri črpalki

Napisal/-a Mišmaš Ne okt 01, 2006 3:16 pm

Ameriški proizvajalec črpal ima na svoji strani tudi nekaj zanimivih informacij o diagnosticiranju napake pri težavah z dovodom goriva.


http://www.carterfueldelivery.com/fuelp ... umers.php#

Kot pravijo lahko črpalka odpove zaradi treh razlogov:
1. veliko število prevoženih kilometrov ... veliko ur delovanja
2. umazanije v gorivu
3. težav z električnim napajanjem - težave v inštalaciji in konektorjih.

Preberite...
 
Uporabniški avatar
piacere
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Pe sep 15, 2006 9:39 am

Napisal/-a piacere Po okt 02, 2006 6:01 pm

Hvala, zanimivo.
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 Po okt 02, 2006 6:38 pm

Če je črpalka potopna (vgrajena v rezervoarju), jo bencin tudi hladi... Posledično lahko skrajša njeno življenjsko dobo to, če avto večkrat ostane brez bencina, saj takrat pumpa dela "na prazno" in lahko še malo lufta potegne... Ker pa zmanjka hladilnega medija (bencina) se lahko še pregreje...
 
Uporabniški avatar
bencinaj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Ne sep 17, 2006 7:55 pm

Napisal/-a bencinaj Po okt 02, 2006 9:05 pm

Če je črpalka potopna (vgrajena v rezervoarju), jo bencin tudi hladi... Posledično lahko skrajša njeno življenjsko dobo to, če avto večkrat ostane brez bencina, saj takrat pumpa dela "na prazno" in lahko še malo lufta potegne... Ker pa zmanjka hladilnega medija (bencina) se lahko še pregreje...


Prvič...to ni logično, kajti motor avtomobila tako ali tako ne bi tekel ker ni goriva. Torej tudi črpalka ne bi!

Drugo je to, da motorju črpalke manj škodi, če teče brez goriva. Bolj pa škodi črpalnemu delu katerega gorivo maže. Vendar se ti tako ali tako brez bencina avto ustavi in s tem tudi črpalka. Pa tudi brez maziva se ne bi uničila takoj, saj bi ga vsaj nekaj ostalo v njej.

Pa še nekaj...sem naredil test in eno uro gonil pumpo samo v steklenici nafte. 1 liter nafte se je ogrel na kakšnih 40 stopinj kar pa nikakor ni usodno za črpalke.

Aja pa še nekaj...tudi tiste črpalke katere so vgrajene izven rezervarja teče skozi njih gorivo in ne samo tiste katere so potopljene v rezervarju.

Kako pa črpalka hidravličnega serva teče brez hlajenja :?:
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Po okt 02, 2006 11:02 pm

bencinaj je napisal/-a:[Vendar se ti tako ali tako brez bencina avto ustavi in s tem tudi črpalka.

kako, če pa tečejo ko je ključ v kontaktu, oziroma so vezane na kontakt ključavnice :?:
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
bencinaj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Ne sep 17, 2006 7:55 pm

Napisal/-a bencinaj To okt 03, 2006 9:14 am

kako, če pa tečejo ko je ključ v kontaktu, oziroma so vezane na kontakt ključavnice


Kolikor jaz vem so vezane na računalnik kateri požene črpalko ko "verglamo" oz. ko ko motor vžge. Če ne vžge se tudi črpalka vgasne po parih sekundah. Vsaj pri meni je tako, da ko dam kontakt črpalka zažene (se jo sliši) potem pa izklopi po parih sekundah če ne "zaverglamo". Vsi novi avtomobili so narejeni na tak način, da črpalka ne teče če motor ne teče oz. samo za par sekund, ko damo kontakt.
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 To okt 03, 2006 9:17 pm

bencinaj je napisal/-a:Prvič...to ni logično, kajti motor avtomobila tako ali tako ne bi tekel ker ni goriva. Torej tudi črpalka ne bi!

Drugo je to, da motorju črpalke manj škodi, če teče brez goriva. Bolj pa škodi črpalnemu delu katerega gorivo maže. Vendar se ti tako ali tako brez bencina avto ustavi in s tem tudi črpalka. Pa tudi brez maziva se ne bi uničila takoj, saj bi ga vsaj nekaj ostalo v njej.

Pa še nekaj...sem naredil test in eno uro gonil pumpo samo v steklenici nafte. 1 liter nafte se je ogrel na kakšnih 40 stopinj kar pa nikakor ni usodno za črpalke.

Aja pa še nekaj...tudi tiste črpalke katere so vgrajene izven rezervarja teče skozi njih gorivo in ne samo tiste katere so potopljene v rezervarju.

Kako pa črpalka hidravličnega serva teče brez hlajenja :?:


Električne črpalke za bencin ne ohlaja samo bencin, ki teče skoznjo, pač pa predvsem tisti, ki jo obliva (ko je tank poln bencina.)

Pojdi pumpo gonit na zraku in poročaj o rezultatih ;) (Črpalke, recimo, na starih frgazarjih, ki so bile mehanske so seveda druga stvar, ampak tiste, ki so dizajnirane kot potopne, rabijo hladilni medij tudi okrog sebe).

Avto, ki ga voziš do zadnje kapljice bencina, bo v nekem trenutku ugasnil. In če te bo pustil sredi ničesar, bo vsak človek še nekajkrat poskušal avto vžgati... Mogoče bo nekajkrat celo uspelo... Itn. (Poznam pa človeka, ki je s skoraj praznim tankom pripeljal avto na servis, kjer so se serviserji okrog vozili in nato pri praznem tanku na vsak način skušali zaverglat avto. Posledice: fuč bencin pumpa.)

Črpalka za ATF olje pa pač mora biti narejena za drugačne pogoje delovanja.
 
Uporabniški avatar
bencinaj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Ne sep 17, 2006 7:55 pm

Napisal/-a bencinaj Sr okt 04, 2006 11:23 am

Glede na to, da sem podrl kar nekaj crknjenih črpalk nisem še dobil nobene take, ki bi crknila zaradi pregrevanja. Največ jih crkne zaradi obrabe komutatorja ali pa zaradi kakšnih smeti katere zagozdijo rotor. Komutator se naj ne bi obrabljal zaradi povečane temperature. Kvečjemu da bi se stopil lak na žicah ali pa kakšen plastičen delček kar pa še nisem dobil na nobeni. Ne rečem pa, da ni možno ampak so to verjetno izjame.
Komutator se obrablja predvsem zaradi nečistoč, biodizla, tudi navadnega dizla, veliko delovnih ur. Je pa kar nekaj takšnih črpalk iz pred parih let katere niso narejene za to vrsto goriva in takšne tlake. Predvsem se gre to na račun dizlov pri katerih so na začetku dali kar črpalko od bencinarja kar pa je čisto nekaj drugega. Pri bencinarjih zelo redko crkne pri nizkih kilometrih (so pa povsod tudi izjeme). Današnji dizli imajo črpalke izdelane prav za njih saj so imeli v preteklosti (do 2003) velike probleme.

Če pa kdo kakšno crknjeno črpalko pa bi prosil če mi jo lahko kako da, da bomo lahko govorili na izkušnjah in ne na pamet ;)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], MercedesV in 11 gostov