Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Ne okt 15, 2006 9:58 am

jaz imam 4,5 cm in 3 cm znižanega pa nič ne nabija, najbrž ti samo malo pretiravaš, saj čez čas se boš navadil, pelji se s kakšnim drugim pa boš videl, da je isto
 
Aleš
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 797
Pridružen: Če maj 23, 2002 4:19 pm

Napisal/-a Aleš Ne okt 15, 2006 10:06 am

iz kje pa si??
Pel se z mojmu pa boš pol vidu da je tvoj zlo mehak. :P
 
corsa16v
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: So jul 09, 2005 3:14 pm

Napisal/-a corsa16v Ne okt 15, 2006 10:29 am

Mogoče res malo pretiravam, sem pa iz Lj tko da Aleš če boš mel kdaj kej cajta odveč pa da boš v lj bi blo fajn da vidm če res pretiravam, pa da vidm če tale gsi k am gre ;)
lp
 
Uporabniški avatar
momo
Novinec
 
Prispevkov: 211
Pridružen: Ne feb 19, 2006 10:19 am
Kraj: SAVINJDSA DOLINA

Napisal/-a momo Ne okt 15, 2006 12:34 pm

No js mam tut H&R in je vse OK res mal trši kar je naomalno sam nič ne nabija sej se boš navadu res je razlika ali imaš original ali pa znižano sam tko je...
Audi.... zakon!
 
Andy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2122
Pridružen: Pe nov 29, 2002 7:41 pm
Kraj: sLOVEnija

Napisal/-a Andy Ne okt 15, 2006 7:10 pm

za lepoto je treba potrpet :P
 
Uporabniški avatar
bencinaj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Ne sep 17, 2006 7:55 pm

Napisal/-a bencinaj Ne okt 15, 2006 8:40 pm

Jaz sem imel isti problem, da mi je nabilo skupaj na eni luknji. Posledica je bila zanič amortizerji.
Ko sem jih dal obnoviti so mi jih še skrajšali kar je edina rešitev.
To, da nekaterim ne nabije je razlika med avtomobili. Eni imajo pač malo več rezerve kot drugi.
Razlika nastane že, če ima en avto klimo drug pa ne. Se pravi da je razlika v teži, vgrajene vzmeti so pa pri vseh iste.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne okt 15, 2006 10:22 pm

... po moje si samo narobe skupaj sestavil ... Kdo ti je menjal fedre ? - Dosti ljudi se loti samo tega dela brez predznanja, potem se pri obračanju dogaja, da se fedri vozijo štrkajo ali se jim ena stran avtomobila bolj posede ... to pa je posledica tega, ker - ali niso fedrov pravilno obrnili in tistih protiudarnih gumic tudi, ki stojijo med amortizerjem pa karoserijo ... jaz bi vse še enkrat pogledal ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
corsa16v
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: So jul 09, 2005 3:14 pm

Napisal/-a corsa16v Ne okt 15, 2006 10:30 pm

Fedre so mi montirali pri a3m...Je pa res da je med gumo in blatnikom zdaj zelo malo prostora in posledično ima tudi amortizer krajši hod tako da možno so vzmeti toliko trše in zaradi tega večji sunek...
lp
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne okt 15, 2006 10:47 pm

... sunek je lahko ne sme bit pa pri tem kakih zvokov npr: kovinskih ... moraš točno napisat kaj te moti ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
corsa16v
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: So jul 09, 2005 3:14 pm

Napisal/-a corsa16v Po okt 16, 2006 2:35 pm

Hm, a če amortizer zabije se sliš kovinski zvok? Pri meni ni nobenega zvoka sam včas rukne ko satan...
lp
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po okt 16, 2006 3:04 pm

corsa16v je napisal/-a:Hm, a če amortizer zabije se sliš kovinski zvok? Pri meni ni nobenega zvoka sam včas rukne ko satan...
lp
... ne po tem kar si izjavil ni še nič narobe samo verjetno ti amortizerji že izgubljajo plin, tako da so dosti trši (olje deluje bolj počasi ker ni stisljivo - mora se pretočiti skozi dušilne ventile, zato dajo v komoro plin, da se stiska in v takih hitrih dušenjih npr : luknja prestreže plin ta sunek ) ... Tisto drugo je, če ni prav sestavljen amortizer ostane luft med njim (amortizerjem ) in karoserijo in ko je sunek močan se prenese udarec na karoserijo ... pri tebi - zabija ti pač, ker imaš izgleda zelo trd feder in je pač to njegova karakteristika takšna, pa gume imaš tudi nizkoprofilne verjetno in se pač tako avto obnaša ... boš pa čedalje večkrat opazil sunke in avtomobil se ti bo začel nagibati vse bolj v ovinku in po hitrem večkratnem menjavanju smeri se bo avto vedno težje ulovil - takrat moraš obvezno menjati amortizerje ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Paris
Uporabnik
 
Prispevkov: 1057
Pridružen: To okt 17, 2006 7:35 pm
Kraj: Somewhere over the rainbow

Napisal/-a Paris Ne jan 21, 2007 12:42 am

corsa16v je napisal/-a:Fedre so mi montirali pri a3m...Je pa res da je med gumo in blatnikom zdaj zelo malo prostora in posledično ima tudi amortizer krajši hod tako da možno so vzmeti toliko trše in zaradi tega večji sunek...
lp

Enako jst naredu, in enak filing dobil na začetku!
Rekl so da je 30% trši! My ASS! 30% , men se zdi k da je 70%. Sm mislu to pa sploh nam opazu. Mam pa prav tako spuščen 3cm spredi, zadi, pa sm zelo v dvomih da bom mel nasledn avto spuščen. Vsaj ne za naše ceste in kle k jst žvim jao jao. Je prou milina k se pelem po novih cestah. Da ne govorim da naumo več na morje vozil po ta stari!

Mam pa drugo vprašanje za mojstre: Ko avto dvignem z dvigalko, dam gumo recmo dol, pa se mi zdi čudn da lahko diske premikam glih za ene 3cm gorl??? V glavnem fedri niso napeti oz majo luft zdej? Je to mogoče zato k so še original amortizerji al se da na vrhu (pod havbo) zategn vijak, tm k pridejo fedri??? tnx
Slika
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Ne jan 21, 2007 1:23 am

Če lahko disk premikaš gor in dol, potem imaš slabe gumice nad amortizerji. So že stlačene skupaj.

Imam pa še jaz eno vprašanje glede pokanja. Spredaj desno mi, ko se peljem po neravni cesti (brez lukenj) nekaj ropota. Ni kovinski zvok, je bolj votel, nekako "blup blup blup...". Če zapeljem v luknjo, se tega zvoka ne sliši, ker ga preglasi udarec. Je zato lahko kriv amortizer?
Slika
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Ne jan 21, 2007 1:30 am

Mate kaj pa končniki mogoče so končniki obrabljeni pa zato "nabija"
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
denčo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Če maj 25, 2006 6:57 pm

Napisal/-a denčo Ne jan 21, 2007 5:00 am

Enako sem tudi sam dal športne vzmeti H&R v a3M-u gor na stila...in mi nič ne nabija, skratka use normalno. Je pa tko da sm full jezn nase..ker tole je zame premalo nizko, in premehko..

Tako da če hočeš se lahko dobiva in probaš kaka je razlika na corsi in pa na stilu isti fedri..pa se magari dobiva dans popoldan če maš čas. lp denis
Vsak avto, svojo pesem poje
 
Uporabniški avatar
Perica
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: So sep 27, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Perica Ne jan 21, 2007 9:36 am

Zivjo!

No, jest mam mojega Clio-ta znizanega za 40/35 in mi po malce vecjih luknjah poka ko hudič :evil: Ampak vem da mam mortizerje ze na "meji dovoljenega" (testirani 6 mesecev nazaj in so komaj v zelenem podrocju :? ) zato upam da bo letos, ko jih bom zamenjal, voznja malce "neznejsa" 8)

LP
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Ne jan 21, 2007 4:04 pm

Končnik ni, prav tako ni noben izmed meni poznanih zglobov okoli vilice.

Sem pa sedajle malo hodil okrog avta in ugotavljal kaj bi lahko bilo, pa sem se naslonil na blatnik in poka zelo podobno kot pri vožnji. Potem sem prijel tisto kapico nad amortizerjem in se naslonil na avto. Na kapici se jasno čuti trši udarec in tudi zvok prihaja od tam. Glede na to, da ne poka, ko zavijam, ni kriva gumica nad amortizerjem in mora biti za pokanje verjetno kriv sam amortizer. Imam prav?
Slika
 
Uporabniški avatar
gorgo
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: To okt 12, 2004 8:52 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a gorgo Ne jan 21, 2007 4:18 pm

Mate je napisal/-a:Končnik ni, prav tako ni noben izmed meni poznanih zglobov okoli vilice.

Sem pa sedajle malo hodil okrog avta in ugotavljal kaj bi lahko bilo, pa sem se naslonil na blatnik in poka zelo podobno kot pri vožnji. Potem sem prijel tisto kapico nad amortizerjem in se naslonil na avto. Na kapici se jasno čuti trši udarec in tudi zvok prihaja od tam. Glede na to, da ne poka, ko zavijam, ni kriva gumica nad amortizerjem in mora biti za pokanje verjetno kriv sam amortizer. Imam prav?


meni je na A klasi isto pokalo, menjal stabilizatorje in je blo ok... nekje 5k par..

lp
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Ne jan 21, 2007 6:00 pm

gorgo je napisal/-a:meni je na A klasi isto pokalo, menjal stabilizatorje in je blo ok... nekje 5k par..


Hvala za dobro idejo, a ni to krivo. Gumice stabilizatorja so bile zamenjane in so še vedno vredu. Pregledana sta bila tudi plastična dela med vilico in stabilizatorjem in tudi to ni krivo.
Slika
 
Uporabniški avatar
Paris
Uporabnik
 
Prispevkov: 1057
Pridružen: To okt 17, 2006 7:35 pm
Kraj: Somewhere over the rainbow

Napisal/-a Paris Ne jan 21, 2007 9:47 pm

denčo je napisal/-a:Enako sem tudi sam dal športne vzmeti H&R v a3M-u gor na stila...in mi nič ne nabija, skratka use normalno. Je pa tko da sm full jezn nase..ker tole je zame premalo nizko, in premehko..

Tako da če hočeš se lahko dobiva in probaš kaka je razlika na corsi in pa na stilu isti fedri..pa se magari dobiva dans popoldan če maš čas. lp denis


Dobr ti to, sam da je premehko pa pranizko?! Je pol avto serijsko res tolk dvignjen??? K jst dvomom da bom še kdaj mel nižan avto, vsaj tolk cajta dokler ne popravjo vaških cest!!
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov