Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To nov 07, 2006 5:18 am

Mate je napisal/-a:Zaenkrat so se nabrali naslednji diski (za Golf IV 280x22mm)
Brembo Max (400€ komplet s ploščicami)
EBC (cca 70k z red Stuff ploščicami)
CTF RS ali DTM model (114€ par diskov)
Sebro (cene ali modela ne najdem)

Glede na "firmo" cene lepo naraščajo, je tako tudi s kvaliteto?
Kje v LJ prodajajo zgoraj omenjene diske?

Original naj bi bil pa par diskov 57€ in ploščice 2x67€ , če znam prav brati etko. (samo se mi zdijo malo prenizke cene)

... Brembo Max so za lažje avte na Audiju se zvijajo kot navadni prodaja v (Motomat)EBC dobiš pri RSR-ju,CTF pa niso 114 eur/ par temveč po komadu :P bi bilo prelepo V Lj. ne vem, kdo jih prodaja na obali pa jih prodaja Sunside Tuning... B.Senica v Beričevem prodaja še Freetech zavorne ploščice ... Pa na Sinterja ne smemo pozabit ! L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
miranh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Če okt 26, 2006 1:14 pm

Napisal/-a miranh Sr mar 28, 2007 12:56 pm

Novembra sem dal notri te zimmer diske. Do zdaj sem naredil tam neki 6000km, pa se OK obneseje. 6000km je premalo, da bi lahko sodil, če bodo pri 30, 50 000km OK.

Prešnji so bili podrejanji sprednji in zadnji, in menjene ploščice.

lp,
 
Uporabniški avatar
napi
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po dec 27, 2004 3:04 pm

Napisal/-a napi Sr mar 28, 2007 3:37 pm

mogoče malo offtopic
zareze na diskih in pa luknje. Nekje sem 1x nekaj slišo pač zareze za prisilni vlek zraka med ploščici in disk, luknje pa naj bi opravljale nalogo čičenja ploščic?

A ma kdo kaj o tem napisano oz kakšen link, kjer je tole malo bolj podrobno opisano?
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Sr mar 28, 2007 4:19 pm

Mad je napisal/-a:... menja se zavorne cevi z tistimi teflonskimi opletenimi z jekleno žico (da pregreto olje iz čeljusti ne razširi pri ekstremni uporabi zavor zavornih cevi)


js imam samo en komentar na ta mad-ov post, ker cele teme nism sel brat (predolgi lih tvoji odgovorji mad ;) hehe)
no to sm hotel rect da ko se olje segree se nebi smelo raztegovat (povecevat volumna), edina moznost da se olje segreje in raztegne je, ce olje vsebuje vec kot 2% vlage (vode) in pol se le ta raztegne, pri visoki temperaturi, tko da pri avtomobilih se menjava zaorno tekocino na vsaj 2 leti, kajti zavorno olje vlece vlago nase ;)
edina moznost da das mocnejse cevke je ta, da ko ti mocno stisnes na zavoro (se poveca pritisk v cilindrou-->zavronih cevkah-->celjustih, ki prenesejo pritisk na ploscico, ki pol zavira), da se ti vec kot tolko ne raztegnejo in da tam izgubis neki pritiska in tisti sunek ploscice na disk....ste zastopli kej? ;)
LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če mar 29, 2007 12:41 am

Dariooo je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:... menja se zavorne cevi z tistimi teflonskimi opletenimi z jekleno žico (da pregreto olje iz čeljusti ne razširi pri ekstremni uporabi zavor zavornih cevi)


js imam samo en komentar na ta mad-ov post, ker cele teme nism sel brat (predolgi lih tvoji odgovorji mad ;) hehe)
no to sm hotel rect da ko se olje segree se nebi smelo raztegovat (povecevat volumna), edina moznost da se olje segreje in raztegne je, ce olje vsebuje vec kot 2% vlage (vode) in pol se le ta raztegne, pri visoki temperaturi, tko da pri avtomobilih se menjava zaorno tekocino na vsaj 2 leti, kajti zavorno olje vlece vlago nase ;)
edina moznost da das mocnejse cevke je ta, da ko ti mocno stisnes na zavoro (se poveca pritisk v cilindrou-->zavronih cevkah-->celjustih, ki prenesejo pritisk na ploscico, ki pol zavira), da se ti vec kot tolko ne raztegnejo in da tam izgubis neki pritiska in tisti sunek ploscice na disk....ste zastopli kej? ;)
LP
... ti imaš gumijaste cevi, ki pri 280 stopinjah izgubijo trdnost o tem sem pisal ne o olju ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če mar 29, 2007 12:48 am

napi je napisal/-a:mogoče malo offtopic
zareze na diskih in pa luknje. Nekje sem 1x nekaj slišo pač zareze za prisilni vlek zraka med ploščici in disk, luknje pa naj bi opravljale nalogo čičenja ploščic?

A ma kdo kaj o tem napisano oz kakšen link, kjer je tole malo bolj podrobno opisano?
... Logika ti pove - par postov nazaj pa še jaz - zareza vzdolžna čisti disk in hkrati z luknjami tudi odvaja plin, ki se ustvarja med ploščico in diskom ko gorita ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate To okt 16, 2007 9:10 pm

Sicer je ta tema že stara, mislim pa, da dolgujem odgovor.

Po več opcijah za sprednje diske za Golfa IV v velikosti 280x22 sem se odločil za diske in ploščice Roesch, ki jih pri nas prodaja Sinter. Diski so naluknjani in imajo reže za čiščenje. Koeficient trenja se z ogrevanjem diskov divguje. Cena za komplet s pol litra olja je bila 73.000 SIT.
S prvim kompletom sem imel nekaj težav. Kljub temu, da sem res pazil prvih 1000 ali še raje 1500 km in po tem začel zavore postopoma bolj obremenjevati, so diski nagravžno cvilili in tresli. Zato sem jih reklamiral in v roku nekaj tednov dobil nove, priznali pa so njihovo napako. Za moje pojme zelo korekten odnos.
Potem sem dobil drugi komplet in ga enako vpeljal, potem pa začel počasi bolj obremenjevati. Ta komplet pa deluje tako kot mora, tako da sem z zavorami zadovoljen. Ko so hladni, primejo primerljivo z originalnimi, ko se jih pa ogreje je pa občutek precej drugačen. Zavorni učinek je glede na pritisk na pedal za zavoro neprimerno večji, avto pa se tudi ustavlja precej bolje. Sploh je razlika opazna pri zaviranju pri večjih hitrostih.
Pred enim tednom, sem imel tehnični pregled, kjer so namerili zavorno silo 3,8 kN. Tehnični pregled pred enim letom pa je s starimi diski pokazal zavorno silo okrog 3 kN, to je 25% razlike, upoštevati pa je treba še to, da diski niso bili topli oziroma vroči.
Edina slabost je, da so diski občasno glasni med zaviranjem. To pa je lastnost vseh oziroma večine diskov z luknjami. Zvok je podoben brnenju. Cviljenja pa ne opažam več. Za informacijo, od takrat sem prevozil 13.500 km.

Tako da, jaz te diske priporočam tistim, ki so jim serijske zavore prešibke, menjava za večje diske pa je predraga. Mislim, da precej dobro pokrijejo potrebe po zaviranju, če je avto čipan in ima kakšnih 30% večjo moč.
Slika
 
Uporabniški avatar
Pollo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2190
Pridružen: Ne feb 12, 2006 10:07 pm

Napisal/-a Pollo To okt 16, 2007 9:14 pm

Men prou tole zdele pride...hvala ti
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To okt 16, 2007 9:17 pm

povej mi se to a se pregrevajo? jst mam navadne diske gor(za enkrat) pa ce vozm hitr skoz ovinke pa poj ful bremzam mi po parih ovinkih ne primejo vec fajn.a je zdj pr teb drugace?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov