Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
milankregar
Uporabnik
 
Prispevkov: 945
Pridružen: Sr mar 30, 2005 6:24 pm

Napisal/-a milankregar Ne dec 10, 2006 5:49 pm

black je napisal/-a:Sam šprickit že vsebuje antikorozijsko sredstvo...

Tisto ni nič, kar je v šprickitu. SIcer pa itak vem, da te styling projekte delate za dobo 2-3 let, tak da itak vseeno.
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black Ne dec 10, 2006 6:17 pm

Ne vem kakšen materijal ti uporabljaš za to.
Pri nas v delavnici uporabljanmo Glasuritove izdelke,ki so precej bolj izpopolnjeni od konkurence (ppg, ...) in dopuščajo tudi dajanje filerja direkt na pleh brez temeljne barve.
In ne,ne delam nobenih styling projektov.
 
Uporabniški avatar
ŽVal
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 09, 2006 7:48 pm
Kraj: Marburg

Napisal/-a ŽVal Ne dec 10, 2006 8:33 pm

V bistvu na avtu ni nekih hudih vdrtin da bi bilo treba ne vem kak ven klepat. Na slikah se vidi da je havba malo vdarjena, ostalo pa je še kar solidno. Avto je pa poln prask, na levih vratih se lušči lak, nobena plastična obroba ni pritrjena solidno, povsod nekaj štrli ali pa so robi,... .

Pleh na avtu je dober, ker sem pred slabim mescem dal zamenjat oba praga in oba zadnja roba, podn je pošvasan (tiste "škatlice" pod nogami, kjer se prisloni dvigalka so nove - prej je bila samo rja) in zaščiten z neki smoli podobno stvarjo.
To so velike spremembe ker prej je rja bila stalnica. :pray:

Kitat torej ni kaj oz. zelo malo, zato sem mislil da bi se sam spravil nad to.

kregar, glede stylinga pa je tako. Nisem ravno navdušenec nad tem, ker se mi zdi stran metanje dnarja. Zaradi 50 kil več plastike na avtu se še ne bom vozil bolj udobno ali pa varno. Tako da vse kaj bom jaz naredil na moji petki, je to da jo bom pobarval in ji nabavil 15" felne. Bele. Pa bele meglenke. To je vse. Ostali dnar gre v bolj uporabne stvari kot je obnova mašine, novi sedeži (teh se sploh ne da več nastavljat) in razne drobnarije po notranjosti. Večinoma dokaj uporabne (novi motorčki za šipe, centralno, radio (trenutno ga ni), ...)

Barvanje pa mora biti kvalitetno ker čez 3 leta ne mislim spet gledat kako vse bledi in se lušči.

LP, Žiga
Turbo whine is mighty fine !
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po dec 11, 2006 9:34 am

Luščenje barve kaže na to, da je nekdo pred tabo barval avto, brez da bi opral silikon, razmastil in matiral lak pred barvanjem. Tako so preostali predeli uganka. Skravžlan premaz na prage se dela s posebno plastiko v litrskih kanticah, ki se nananša s kompresorjem (Anti stone chip, Dinitrol...). Isto tako se spoji pleha zamažejo s čopičem s posebno maso. Čez oba nanosa se lahko barva. Noben pleh ne sprejema barve nase, zato smo govorili o primerju. Popolnoma zadovoljiv je Mobihel primer zeleni, ki ga dober klepar nanaša na očiščen pleh. Ta kemično zreagira s pločevino in nase dobro sprejema barvo. Ker med kleparjem in ličarjem je kar nekaj časa in bi medtem pločevina zarjavela. Antikorozivna barva je za ograje, traverze in podvozja, ličar te bo po riti. Je pa več šol in teorij o barvanju.
 
Uporabniški avatar
ŽVal
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 09, 2006 7:48 pm
Kraj: Marburg

Napisal/-a ŽVal Po dec 11, 2006 12:17 pm

Vaš nasvet je torej da naj avto lepo zapeljem do kleparja da ga pripravi na barvanje, potem pa še k ličarju. Ali pa kar v delavnico, pa tam vse naredijo. To je še tak najboljše, samo kaj pa $$$ ?

Kolikor sem gledal okoli po netu, si je nekdo pravtako prebarval avto, sicer z rdeče na rdečo, ampak je gor vrgel samo šprickit, brez temeljne barve, pa je po nekod bilo zbrušeno tudi do pleha.
http://www.renault5gtturbo.com/forum/vi ... 3&start=20
Turbo whine is mighty fine !
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po dec 11, 2006 1:13 pm

Za res pravi izgled je potreben dober ličar. Če te veseli barvanje ali pa so te tiste slike zrajcale pa seveda sam poskusi. Ta petica na slikah ni bila nikjer prebrušena na popolnoma odprte flehe ampak večinoma samo matirana. Če ni avto nič udarjen tudi klepar ni potreben. Običajno klepar izvaja pripravo na ličanje (pravilno razdiranje, snemanje šip itd.) in nato končno montažo. Ko ličar prebrusi do pleha seveda ne grundira ponovno ampak takoj zapira pleh s šprickitom.
 
Uporabniški avatar
ŽVal
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 09, 2006 7:48 pm
Kraj: Marburg

Napisal/-a ŽVal Po dec 11, 2006 1:34 pm

Avto bi pred barvanjem sam razdrl in potem tudi sam sestavil. Tako je po moje še najboljše, ker... sem zrajcan ja in komaj čakam da se spravim to delat :D. Pa če bom delal sam, bo nareto vredu, ker delam zase in se bom potrudil da bo nareto konkretno, ne pa napol.

Avta itak nisem mel namena zbrusit do pleha, mogoče pač tam kje bilo treba (tista vdolbina na havbi mi gre pošteno na živce), potem pa ga odpeljat v delavnico da ga pihnejo.

Kak je z sloji barve ? Kolko je min. da avto zgleda spodobno ?
Barvat bi dal z navadno barvo in nekje tukaj so že omenili da se navadne barve ne lakira, ampak samo metalik ? Od kod potem sijaj pri navadnih bravah ?

Lp, Žiga.
Turbo whine is mighty fine !
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po dec 11, 2006 2:20 pm

Priprava laka poteka na mestu, kjer bo barvano. Transport ni izvedljiv, ker lakirana mesta prijemaš z rokami brez rokavic in zaradi prahu. Stopi do enega ličarja in prosi, da ti pojasnijo in pokažejo postopek in prostore. Baza kot matlak je običajna pri metalik lakih in prozorna čez v določenem časovnem zaporedju, torej avto čaka v peči (komora). Navaden lak se sveti sam od sebe, so pa tudi dodatki za povečevanje. Na koncu, ko je suho, včasih še kakšen del zapolirajo s sredstvi brez silikona. Po petih tednih se avto lahko opere s kredo (lack reiniger) in po potrebi zavoska. Nekako po petih tednih lak izloči mikro kapljice smole (veziva) in le-tega naj bi se s kredo snelo, da dobiš zares gladek in zaprt gornji sloj laka, ki odbija vodo. Seveda vse to velja za lake iz umetne smole. Če uporablja tovarna lakiranje z električnim nabojem karoserije ali vodne lake so seveda postopki in teorije drugačni. Se opravičujem za laična pojasnila, na forumu je sigurno kakšen dober ličar.
 
Uporabniški avatar
ŽVal
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 09, 2006 7:48 pm
Kraj: Marburg

Napisal/-a ŽVal Po dec 11, 2006 3:11 pm

joztom, ni kaj za opravičevat. Če si ti laik, kaj sem potem jaz ? ;)
Hvala za razlago in verjetno bo res najbolje da skočim v eno delavnico pa jim zagnjavim za 15min časa, da mi na hitro pojasnijo stvar.

Bom v galeriji nalimal slike ko se bo začelo.

Lp, Žiga
Turbo whine is mighty fine !
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot], motom in 9 gostov